Achizitie publica - ?LUCRARI DE CONSTRUCTIE NOI SI EXTINDEREA SPATIILOR EXISTENTE+MODERNIZAREA ACESTORA?
Detaliu pentru invitatia numarul 354388
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354388/04.10.2013
Denumire contract: ?LUCRARI DE CONSTRUCTIE NOI SI EXTINDEREA SPATIILOR EXISTENTE+MODERNIZAREA ACESTORA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Roznov (Primaria Roznov)Cod fiscal: 2612901, Adresa: strada Tineretului, nr. 646, Roznov, Telefon: 0233665435, Fax: 0233665435
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Tineretului, nr. 646, Roznov, Romania, cod postal: 617515, telefon: +40 233665435, fax: +40 233665435, persoana de contact: Dumitru Constandachi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Roznov, str. Tineretului, nr. 663, judetul Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?LUCRARI DE CONSTRUCTIE NOI SI EXTINDEREA SPATIILOR EXISTENTE+MODERNIZAREA ACESTORA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivele de investitie ?LUCRARI DE CONSTRUCTIE NOI SI EXTINDEREA SPATIILOR EXISTENTE+MODERNIZAREA ACESTORA? Valoare estimata: 1.659.277 RON (fara TVA), la care se adauga 9% cheltuieli diverse si neprevazute respectiv 182.871 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45215212-6 - Lucrari de constructii de aziluri de batrani (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 842, 148 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 30.000 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data depunerii ofertei. Garantia de participare poate fi constituita prin: 1. Ordin de plata (in care se specifica destinatia) 2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari trebuie: ? prezentat in original si anexata la plicul cu oferta; ? sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire; ? sa contina parafa lizibila a emitentului si semnatura autorizata. In cazul scrisorii de garantie, este necesara completarea acesteia conform Formularului nr. 20 in original Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul; - in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC si contestatia este respinsa ca nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma cuvenita, conform art.278?1 lit. b) din OUG nr.34/2006. NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare vor fi respinse. Documentul ce dovedeste constituirea grantiei de participare, va fi prezentat in original, in plic exterior, atasat ofertei.Curs BNR 12.09.2013
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA). ? Garantia de buna executie poate fi constituita prin: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, pentru autoritatea contractanta. ? prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) ? Formular nr. B2 ? Declaratie IMM. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste clauzele asumate prin contract, cu obligatia de a notifica pretentia, precizand clauzele ce nu au fost respectate. Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie in conformitate cu art. 92 din HG 925/2006 modificata si completata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor putea fi solicitate in forma originala acele acte emise de societa?i de asigurari, societa?i bancare sau alte institu?ii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, ?i, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerin?e legate deprocedura de atribuire pentru care au fost solicitate. Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile ini?iate in vederea atribuirii contractelor de achizi?ie publica se vorprezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al ter?ului/ter?ilor sus?inator(i). Cerinta nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1. b) Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor, inclusiv pentru tert sustinator. Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei. Cerinta nr. 2 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior . Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor. - Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d). Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Cerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant la procedura Ofertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; - sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat; - sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3. Cerinta nr.4 Declaratie privind evitarea conflictului de interese. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4 . Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Orasului Roznov, dupa cum urmeaza: Ionel CIUBOTARU- primar, Emil CUSTURA- secretar, Constandachi Dumitru, presedinte cu drept de vot; Bosancu Robert, membru comisie evaluare; Burghelea-Handaric Florin, membru comisie evaluare; Crasmariu Romica, membru comisie evaluare; Colobanea C-tin Daniel, membru comisie evaluare. Cerinta nr. 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va completa Formular nr. 5 Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici. Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta. Cerinta 1 Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC . Persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens. Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006., Informatii privind cifra de afaceri Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 1.600.000 lei. Orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare (de exemplu bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate la organele competente/rapoartele de audit/ rapoartele cenzorilor/echivalent). Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EU comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int) Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani conform Formular 6 si anexa 1 la Formular 6., Detinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare de constructii civile in valoare de minim de 800.000 lei, fara TVA. Se accepta investitii noi sau modernizare. Pentru confirmarea indeplinirii cerintei se va avea in vederecate un contract executat in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la data prevazuta pentru deschiderea ofertelor). Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formularul nr. 6 si anexa 1 la formularul nr. 6), insotita de fisa de experienta similara (completarea anexa 2 la formularul nr. 6), copii dupa certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective, certificari de buna executie de la beneficiar pentru cele mai importante lucrari. Certificarile vor indica lucrarile, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Dovada experientei similare se va face si prin: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de procesul verbal de receptive partial; sau - lucrari receptionate insotite de process-verbal la terminarea lucrarilor; sau - lucrari receptionate insotite de process-verbal de receptive finala. In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate de subcontractant/asociat se va prezenta contractul de subcontractare/asociere precum si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor incheiat de catre contractantul general, iar recomandarea daca este obtinuta de la contractantul general va avea viza beneficiarului lucrarilor (autoritatea contractanta). Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul 8.b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (anexa 1 la Formularul 8), Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.Personalul minim propus pentru executie sa aiba experienta dupa cum urmeaza: Executie: Personal cu min 3 ani vechime in domeniu1.Responsabil tehnic cu executia lucrari civile 1 persoana;2.Inginer constructii civile ? 1 persoana ;3.Inginer instalatii in constructii ? 1 persoana.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.B. Personal de executie de specialitateSe va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza - anexa 2 la Formularul 8, Informatii despre dotarile specifice: Executie: Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa urmatoarele documentele facturi/contracte de leasing/angajamente de punere la dispozitie ? in copie, Informatii privind subcontractantii / asociatii /furnizoriiSe va prezenta - formularul 11, anexa la formularul 11 si acordul de subcontractare (formularul D3.1).Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(formularul D3), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea siinregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Liderul partenerului va desemna Seful punctului de lucru, care va fi selectat din randul personalului sau., Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea. Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniile de activitate al contractului? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului (executie), in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Standarde de protectie a mediului Operatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului (executie), in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2013 10:31