Achizitie publica - Lucrari de constructie pentru proiectul ? Construire Centru de Afaceri", Oras Navodari, Judetul Constanta, cod SMIS 32294, proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 4, DMI 4.1
Detaliu pentru invitatia numarul 348518
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348518/14.06.2013
Denumire contract: Lucrari de constructie pentru proiectul ? Construire Centru de Afaceri", Oras Navodari, Judetul Constanta, cod SMIS 32294, proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 4, DMI 4.1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASULNAVODARICod fiscal: 4618382, Adresa: Str. Dobrogei nr. 1, Navodari, Telefon: 0241 - 760 353, Fax: 0241 - 761 606
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dobrogei nr. 1, Navodari, Romania, cod postal: 905 700, telefon: +40 241760353, fax: +40 241761606, persoana de contact: Petrica Adrian Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Sedinte a Primariei Orasului Navodari - Navodari, str. Dobrogei nr. 1, jud. Constanta. Accesul se va putea face doar pe baza actului de identitate ?i a imputernicirii scrise in acest sens.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructie pentru proiectul ? Construire Centru de Afaceri", Oras Navodari, Judetul Constanta, cod SMIS 32294, proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 4, DMI 4.1
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire Centru de Afaceri -constructie cu functiuni complete avand o suprafata construita de 1901, 60 mp, si o suprafata desfasurata de 6822, 60 mp. Pe amplasament, in cadrul proiectului se vor amenaja plaforme pavate in suprafata de 6550 mp., spatii verzi in suprafata de 2076 mp. si parcare in suprafata de 5915 mp.Din valoarea totala estimata a contractului, cuantumul de 1500000 lei reprezinta lucrari diverse ?i neprevazute, care vor fi ofertate de catre to?i operatorii economici in cuantum fix.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 130, 551.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant.de part.: 380.000 lei.Perioada de valab.a garant.de part.este de 90 zile-termen care curge de la data limita de dep. a ofertelor si se va achita prin mij.prev.in H.G.nr.925/2006, art.86, pana la data deschid. ofert..Mod de constituire-garant.de part. se constit. prin viram. bancar sau printr-un instr. de garantie emis in cond.legii de o societ.bancara sau de o societ.de asig., care se prezinta in orig., in cuantumul si pt perioada prevazuta.Instr.bancar trebuie sa contina in clar denum.autorit.contract., sa faca ref. expresa la procedura organizata, sa aiba inscrisa valabilit., sa prevada modul de executare a garantiei.In conf. cu prevederile art. 86 alin.(3)din HG nr.925/2006, instr. de garantare treb. sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constat. culpei pers. garantate, in conf. cu contractul garantat, sau, neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa pers. garantate.Garantia de part.se poate constitui si cu OP in contul Prim. Orasului Navodari RO25TREZ2395006XXX000019 deschis la Trez. Navodari.Cod fiscal RO 4618382.Garantia de part., constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castig., se restituie de aut. contr. in cel mult 3 zile lucratoare de la data constit. garantiei de buna executie.Garant.de part., constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilitata castig., se returneaza de aut. contr. dupa semn. contr. de achiz. publ. cu ofertantul ale carui/caror oferte au fost desemnate castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat. de la data expirarii perioadei de valab. a ofertei.In cazul formul. unei contest. si a resping. acesteia de catre CNSC, aut.contract.va retine contestatorului din garantie, cuantumul de 9673, 05 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro sau in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVA, conf., art. 90 din HG nr. 925/2006 actualizata. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la o institutie o unitate de Trezorerie a Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune in contul deschis de disponibil nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % dinpretul contractului. Conform HG 1045/2011 pentru modificarea art. 90 din HG nr. 925/2006. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM in conditiile Legii nr. 346/2004 privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, anexa nr. 1, art. 16, alin.2, acest indicator se reduce 50 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita urmatoarele (cerinte obligatorii): a)Declaratie privind eligibilitatea ? Se va completa si prezenta Formularul A; b) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Se va completa si prezenta Formularul B; c) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Se va completa si prezenta Formularul B1 In vederea completarii acestei declaratii se vor comunica ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul PRIMARIEI ORASULUI NAVODARI, astfel: 11.d-l NICOLAE MATEI ?Primarul orasului Navodari; 2.d-l Florin CHELARU- viceprimarul orasului; 3.d-l Petrica Adrian CONSTANTIN? ?ef Serviciu Achizitii Publice-Management Programe; 4.d-na Viorica TIRSOAGA ? secretarul orasului Navodari; 5.d-na Margareta MITRAN ? Director Executiv; 6. d-na Cerasela SCARLAT ? Director Executiv ADPP 7.d-na Daniela CHIRU ? Director Executiv Directia de Asistenta Sociala, 8. D-na Broasca Luminita, Sef Serviciu, 9. D-ra CIOCAN GEORGIANA, Sef Birou; 10. D-na TUDORICA GETA ? Sef Serviciu, 11. D-nul POSACIANU IONEL, Sef Serviciu; 12. D-nul DINICU CONSTANTIN, Sef Serviciu, 13. D-na BOTAS DORA- Director CASA DE CULTURA, 14. D-na MATEI ELENA, Director Adjunct Casa de Cultura;15. D-na SANDULESCU MARIANA ? Director Executiv, 16. D-na Mitran Marian Stefania ? Sef birou; 17. D-nul NECULA CONSTANTIN ? Director Politia Locala; 18.D-nul MIHAILA GABRIEL, Sef Serviciu Ordine si Liniste Publica;CONSILIERI LOCALI: STAN LIVIU MARIAN - consilier local, ZIDARU CIPRIAN GHEORGHE - consilier local, MORUZI VASILE - consilier local, COMAN ILIE - consilier local, SURDU MARIAN - consilier local, APOSTOL ION - consilier local, POPA LUANA - consilier local, POPESCU CRISTIAN - consilier local, TUDOR NICOLAE - consilier local, PINDICI RADU - consilier local, DRAGHICI FLORIN - consilier local, BADESCU LAURENTIU - consilier local, MARA LILIANA - consilier local, SANGEAP DOINA - consilier local, BOASCA BOGDAN - consilier local, TUCAN EMANUEL - consilier local, DUMITRESCU DANIEL - consilier local. Formularul va fi prezentat completat, dupa caz, de catre ofertant, ofertant-asociat, subcontractant; d)Completare si prezentare in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta) e) Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul consolidat general, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. f) Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prev. Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta se considera ineplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sa compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Nota: 1. In cazul in care /oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate in aceasta sectiune (situatia personala). 2. In cazul in care ofertantul este sustinut tehnic si/profesional de catre un tert, tertul sustinator va completa declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 3. In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din lucrari, subcontractantul va completa declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane juridice/fizice romane.Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include lucrari din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Persoane juridice /fizice straine ?Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul"Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc intai i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus inoferta.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Persoane juridice /fizice straine?Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de minim 2.450.000 lei, pentru perioada o perioada de 3 luni. Documentul trebuie sa fie prezentat in original si sa contina in clar denumirea autoritatii contractante si sa faca referire expresa la prezenta procedura organizata de autoritatea contractanta si sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita - 3 luni., Cifra de afaceri globala medie pe ultimii trei ani va fi de minim 39.000.000 lei.Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani vizate de DGFP, precum si a fiselor de informatii generale - formular C din sectiunea formulare.Potrivit art. 185 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, pentru justificarea cifrei de afaceri globale se vor accepta si a alte documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate, operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile solicitate.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.Pentru echivalenta cu alta valuta, se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta declaratie privind asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., Se va prezenta Declaratia privind efectivele medii anuale al personalului angajatofertantului in ultimii 3 ani, personal pe care se angajeaza sa-l utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate - Inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca?COR 325723.Se vor considera dovezi ? numai daca sunt prezentate documentele urmatoare?CV, insotit de angajament de participare din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata exercitarii atributiilor ce ii revin, acest specialist, copie simpla a certificatului de absolvire sau copie simpla a contractului individual de munca sau echivalentul acestuia vizata de Inspectoratul Teritorial de Munca - registrul angajatilor sau copia unui act juridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist. Pentru demonstrarea experientei mentionate in CV - copia cartii de munca sau echivalent se va solicita numai ofertantului clasat pe primul loc., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate - Responsabil tehnic cu executia ? domeniul de atestare constructii civile.Se vor considera dovezi, numai daca sunt prezentate documentele urmatoare: copia simpla a autorizatiei sau a atestatului tehnico-profesional insotita de copia legitimatiei eliberata in baza atestatului din care sa rezulte valabilitatea acesteia la data limita de depunere a ofertei. Se va prezenta copie dupa contractul individual de munca, dupa registrul angajatilor si/sau copia unui act juridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata exercitarii atributiilor ce ii revin, acest specialist insotita de angajament de participare.Pentru demonstrarea experientei mentionate in CV - copia cartii de munca sau echivalent se va solicita numai ofertantului clasat pe primul loc., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate-Coordonator de proiect (reprezentantul Antreprenorului)clasificare COR 242101 - manager de proiect.
Se vor considera dovezi ? numai daca sunt prezentate documentele urmatoare ? CV, insotit de angajament de participare; copie simpla a copie simpla a certificatului de absolvire, copie simpla a contractului individual de munca sau echivalentul acestuia vizata de Inspectoratul Teritorial de Munca sau copia unui act juridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul pe durata exercitarii atributiilor ce ii revin, acest specialist.Pentru demonstrarea experientei mentionate in CV - copia cartii de munca sau echivalent se va solicita numai ofertantului clasat pe primul loc., Resurse umane-Se vor prezenta date cu privire la personalul de specialitate asigurat pentru indeplinirea contractului, Cerinta minima - Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii, in cantitatea si la termenele impuse de procesul de executie, a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si mijloacelor de transport necesare pentru derularea in bune conditii a investitiilor. Lista si inscrisurile doveditoare trebuie sa demonstreze capacitatea ofertantului de a finaliza lucrarile. Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se face si prin contracte de inchiriere, de leasing, de colaborare s.a. accepta si prezentarea angajamentului de punere la dispozitie a tuturor utilajelor necesare executiei lucrarilor, fiecare mentionat in anexa la angajamentul de punere la dispozitie.Neprezentarea acestora duce la descalificarea ofertantului cu respectarea legii., Cerinta minima: Ofertantul va prezenta 1 contract insotit de certificari de buna executie/procese verbale de receptie semnate de ambele parti /recomandare din partea beneficiarilor privind modul de indeplinire al contract., din care sa reiasa ca, in ultimii 5 ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofert., au fost duse la bun sfarsit lucr. de constr. similare, pentru cel putin 1 contracta carui valoare sa fie egala sau mai mare cu valoarea contractului ce urmeaza sa fie atribuit.In cazul in care contract. au. fost semnate inainte de perioada de 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor, aut. contract. va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Pt demonstrarea indepl. cerintei minime privind exper. simil., ofert.va mentiona cel putin 1 contr. insotit de certificari de buna executie/procese verbale de receptie/recomandare.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Prin lucrari executate si duse la bun sfarsit se va intelege lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala, lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., O lista a princip. lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de exec., beneficiari, indif. daca acestia din urma sunt aut.contract. sau beneficiari privati. Certificat de atestare ISO-14001 sau echivalent, inclusiv pentru lucrari de construtii civile si instalatii valabil la data limita de depunere a ofertelor, eliberat de un organism acreditat RENAR, de un organism membru al EA ? European Co-operation for Acreditation sau de alte organisme abilitate.Se vor prezenta in copii legalizate/copii conforme cu originalul.Nu se accepta ?in curs de certificare?., Certificat de atestare ISO-9001 sau echivalent, inclusiv pentru lucrari de constructii civile si instalatii, valabil la data limita de depunere a ofertelor, eliberat de un organism acreditat RENAR, de un organism membru al EA ? European Co-operation for Acreditation sau de alte organisme abilitate.Se vor prezenta in copii legalizate/copii conforme cu originalul.Nu se accepta ?in curs de certificare?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie a lucrarii calculat de la data emiterii ordinului de incepere
20
Descriere: Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele prevazute in oferta tehnica.TERMENUL DE EXECUTIE MAXIM ADMIS ESTE DE 24 LUNI, IAR TERMENUL MINIM ADMIS ESTE DE 12 LUNI.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 22:21