Achizitie publica - Lucrari de constructie Sediul ISJ si CCD Giurgiu rest de executat
Detaliu pentru invitatia numarul 354053
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354053/24.09.2013
Denumire contract: Lucrari de constructie Sediul ISJ si CCD Giurgiu rest de executat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI GIURGIUCod fiscal: 4389203, Adresa: str.Mircea cel Batran, bl.48, sc.C, ap.1 Giurgiu, Giurgiu, Telefon: +40 0720043232, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Episcopiei nr. 17 , Giurgiu, Giurgiu, Romania, cod postal: 0892, telefon: +40 0723119984, fax: +40 246214255, persoana de contact: Gogoasa Ionica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Episcopiei nr. 17 , Giurgiu, Giurgiu, Romania , cod postal: 0892, telefon: +40 0723119984, fax: +40 246214255, persoana de contact: Gogoasa Ionica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructie Sediul ISJ si CCD Giurgiu rest de executat
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructie Sediul ISJ si CCD Giurgiu rest de executat , conform listelor de cantitati si memorii anexate . Valoarea estimata a contractului este de 4871211 lei din care suma de cheltuieli diverse si neprevazute este de 379748 lei reprezentand 8, 6 % din valoarea estimata .
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 871, 211 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 87.930, 52 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este valabila 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor . In cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50%.Garantia de participare poate fi constituita prin toate formele admise de lege(contul RO63TREZ3215005XXX000121 deschis la Trezoreria Giurgiu, cod fiscal: 4389203.In masura in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor , in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006 suma retinuta va fi in cuantum de :7.999, 65 lei .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare , in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse .Echivalenta in lei/valuta pentru garantia de participare se va face la cursul leu/valuta stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului :10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA .In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri garantia de buna executie se va reduce la 50%.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si HGnr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratieprivindcalitatea de participant la procedura Cerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 4 ; Se va depune de ofertant/asociat si de catre tert sustinator , Acord de asociere Numai in cazul participarii la rocedura in calitate de asociati Formularul 17. Se va prezenta in original. In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat. , Declaratie privind eligibilitatea Cerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 19 ; Se va depune de ofertant/asociat si de catre tert sutinator , Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 Cerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 2 ; Se va depune de ofertant/asociat si de catre tert sutinator pentru lit. a), c1) si d) , Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCerinta obligatorie: Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P., din caresa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul , din caresa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat. Certificat de participare cu oferta independentaSe va completa Formularul 3 din sectiunea Formulare conformOrdinuluiANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta , Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 , Se va completa de catre ofertant in Formularul 5 din Sectiunea Formulare ? in original Se va depune de ofertant/asociat si de catre tert sutinator . Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritati contractante conform art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Petre Petre-insp.scolar general, Presedinte C.A., Sarbu Adelina Veronica- insp.sc.general adj, membru C.A., Tropcea Mihai- cons.juridic, membru C.A., Staicu Mariana- cont.sef, membru C.A., Petrescu Firuta Ionelia ? insp.management, membru C.A., Alexandrescu Adriana Luminita- inspector, membru C.A., Balan Dumitra- director CCD, membru C.A., Bufnea Marian George ?insp.management resurse umane, membru C.A., Badica Stenghel Florinel Robertino- inspector, membru C.A. Certificat constatator (original/copie legalizata/conform cu originalul), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial. Informatiile cuprinse in certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota : in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat initial certificate in copie cu mentiunea "conform originalului" va avea obligatia, pe baza solicitarii autoritatii contractante, sa prezinte pana la incheierea raportului de atribuire, documentele in original sau copie legalizataIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima : completare formular 6cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani minimum: 8.793.052 RON. In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri, acest indicator se va reduce la jumatate.In cazul asocierii se va ompleta formularul 17 de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza .Pentru situatia financira intr-o alta valuta , se va lua in considerare cursul BNR , leu/alta valuta pentru anul respectiv ., Cerinta obligatorie: Bilantul contabil la 31.12.2010; 31.12.2011 si 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente - copie ;In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii .Pentru realizarea investitiei ofertantul va trebui saprezintelista cu urmatoareleutilaje si echipamente : - Autobasculante ;
-Buldozer ;
-Buldoescavator ;
-Escavator;
-Incarcator .Lista cu utilajele si echipamentele solicitate , va fi insotita de , documente care sa ateste detinerea acestora inproprieta sau contrate de inchiriere/comodat etc . Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc , se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie, Informatii privind subcontractantiiIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza., Lista principalelor lucrari executate inultimii 5 ani. O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit , din lista sa rezulte executia la nivelul a cel putin/ minim 1 contract de lucrari executat similar , a carei valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 4.300.000 lei fara TVA . Completarea Formularului 8.Pentru contracteintr-o alta valuta , se va lua in considerare cursul BNR , leu/alta valuta pentru anul respectiv . In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardul ISO 14 001, In cazul unei asocieri, fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza trebuie saprezinte aceste documente.Se accepta si societati in curs de certificare, Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001.In cazul unei asocieri, fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza trebuie saprezinte aceste documente. Se accepta si societati in curs de certificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 14:14