Achizitie publica - Lucrari de constructii - arhitectura la Sediul Parchetului de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud
Detaliu pentru invitatia numarul 337373
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337373/12.10.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii - arhitectura la Sediul Parchetului de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialParchetul de pe langa Tribunalul Bistrita NasaudCod fiscal: 4426778, Adresa: Bistrita str. L. Rebreanu nr.1, Bistrita, Telefon: 0263231250, Fax: 0263211444
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bistrita str. L. Rebreanu nr.1, Bistrita, Romania, cod postal: 420008, telefon: +40 263231250, fax: +40 263211444, persoana de contact: Elena Miresan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bistrita str. L. Rebreanu nr.1, Bistrita, Romania, cod postal: 420008, etaj 2, grefa Parchetului de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii - arhitectura la Sediul Parchetului de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari constructii- zidarie, montare pereti PAL, finisaje (tencuieli, zugraveli), mascari coloane instalatie, lucrari de tamplarie, copertine acces, amenajare teren si trotuar.
II.1.6) CPV: 45216112-2 - Lucrari de constructii de tribunale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 269, 999 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare: 2700 lei, echivalent 621 euro (calculat la un curs afisat de BNR din ziua 11.11.2011, respective 4, 3479 lei pentru 1 euro) 2. Termen de valabilitate a garantiei pentru participare :60 de zile de la data depunerii ofertelor. 3. Modul de constituire a garantiei de participare conform art. 86 alin. (1) din Hotararea nr. 925/2006: - prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (Formularul 11) - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - virament in contul bancar: PARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL BISTRITA-NASAUD CF: 4426778 Cont: RO32TREZ1015005XXX000157 Deschis la Trezoreria Municipiului Bistrita
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA conf art.89, alin.2, din HG 925/2006 Modul de constituire a garantie de buna executie este in conformitate cu art. 90* din HG 925/2006 (1) De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din HG nr. 925/2006 se aplica in mod corespunzator. Se va completa si se va prezenta in original Formularul 12. Garantia de buna executie se solicita avand in vedere si prevederile art. 90* alin.(3) din HG 926/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Art. 180 - Se solicita prezentarea: Completare Formular 12A pentru neincadrarea in prevederile art. 180 care va trebui prezentata si de eventualii asociati sau tertul sustinator, daca este cazul. Prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul/ administratorii legali ai firmei ofertante. 2. Art. 181 - Se solicita prezentarea: Completare Formular 12B pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte firma / sucursala Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie. Vor completa Formularul 12B eventualii asociati sau tertul sustinator pentru capacitatea economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala 3. Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? - completare Formular 32 4. Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind calitatea de ofertant? - completare Formular 12C 5. Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/ 2006? ? completare Formular 12D care se va prezenta atat de catre ofertantii asociati, subcontractati, cat si de tertul sustinator, dupa caz Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta a nominalizat in anexa la Formularul 12D, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): 1. Sipos Diana avand functia de Prim Procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud2. Pop Adrian Ioan avand functia de consilier superior, presedinte al Comisiei de evaluare3. Sangeorzan Angela avand functia de Procuror Sef Sectie Penala, membru al Comisiei de evaluare4. Mihaescu Lucia avand functia de consilier superior, membru rezerva al Comisiei de evaluare5. Cilean Andrei, avand functia de specialist IT, membru al Comisiei de evaluare6. Olaru Horatiu avand functia de specialist IT, membru al Comisiei de evaluare7. Miresan Elena avand functia de Manager Economic.Se solicita ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator documente pe care le considera edificatoare pentru a se asigura ca niciunul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cf. Ordinului ANRMAP nr.170/2012. 6. Se solicita prezentarea: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile, conform prevederi Legea nr. 571/2003 privind codul fiscal. Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, cu respectarea art. 9 alin 1 din Ordin ANRMAP 509/2011. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile, conform prevederi Legea nr. 571/2003 privind codul fiscal. Orice alte formulare tip ? eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident; Nota: Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe locale de la Primariile si Administratiile Financiare de care tin sau eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident; La solicitarea Autoritarii contractante, Ofertantul va fi in masura sa prezinte Certificate constatatoare in original. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare si documentele cerute). Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va prezenta formular 12 A- Declaratie privind eligibilitatea Certificat constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent conform prevederilor de la alineatul iii (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - Ord. 509/2011).Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta.Observatie: In etapa evaluarii ofertelor, solicitam ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale a ofert., pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), (op.ec sau membrii asocierii de op ec impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 403.226 lei fara TVA care reprezinta o cifra mai mica decat valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2, Prezentare Bilant contabil intocmit la 31.12.2011, vizat si inreg. de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similaraFisa de informatii privind experienta similara pentru contracte similare finalizate in decursul ultimilor 5 ani, Informatii privind capacitatea tehnica ? Prezentarea unui contract in valoare de 250.000 lei fara TVA si a carui obiect a fost executia unor lucrari similare., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Descriere criteriu: pentru cel mai scazut pret dintre preturile totale ale ofertelor se acorda 75 puncte, pentru alt pret se acorda punctaj astfel: Pfinanciar n = (pret minim/pret n)x75puncte
termen executie
25
Descriere: Termenul de executie se precizeaza in zile. Durata minima de executie este de 20 de zile iar durata maxima de executie este 45 de zile. Sub durata minima de executie, oferta nu va fi punctata suplimentar, iar peste durata maxima de executie, oferta va fi declarata neconforma. Pentru termenul de executie cel mai scazut se acorda 25 puncte, pentru alt termen se acorda punctaj astfel: P termen executie n = (termen minim/termen n)x25puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la Sediul Parchetului de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 10:51