Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii - arhitectura si instalatii la Sediul Parchetului de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud


Detaliu pentru invitatia numarul 320185
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Parchetul de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud
Numar invitatie: 320185/14.02.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii - arhitectura si instalatii la Sediul Parchetului de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialParchetul de pe langa Tribunalul Bistrita NasaudCod fiscal: 4426778, Adresa: Bistrita str. L. Rebreanu nr.1, Bistrita, Telefon: 0263231250, Fax: 0263211444
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bistrita str. L. Rebreanu nr.1, Bistrita, Romania, cod postal: 420008, telefon: +40 263231250, fax: +40 263211444, persoana de contact: Pop Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bistrita str. L. Rebreanu nr.1, Bistrita, Romania, cod postal: 420008, telefon: +40 263231250, fax: +40 263211444, persoana de contact: Pop Adrian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii - arhitectura si instalatii la Sediul Parchetului de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari constructii- zidarie, montare pereti PAL, finisaje (tencuieli, zugraveli); instalatii curenti slabi; instalatii incendiu, mascari coloane instalatie, lucrari de tamplarie, tavan fals casetat, pardoseli din parchet, copertine acces, amenajare teren si trotuar.
II.1.6) CPV: 45216112-2 - Lucrari de constructii de tribunale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 753, 937 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare: 7.540 lei, echivalent 1.734 euro (calculat la un curs afisat de BNR din ziua 11.11.2011, respective 4, 3479 lei pentru 1 euro)2. Termen de valabilitate a garantiei pentru participare :60 de zile de la data depunerii ofertelor.3. Modul de constituire a garantiei de participare conform art. 86 alin. (1) din Hotararea nr. 925/2006: - prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (Formularul 3)- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-virament in contul bancar: PARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL BISTRITA-NASAUDCF: 4426778Cont: RO32TREZ1015005XXX000157Deschis la Trezoreria Municipiului Bistrita
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA conf art.89, alin.2, din HG 925/2006Modul de constituire a garantie de buna executie este in conformitate cu art. 90* din HG 925/2006(1) De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din HG nr. 925/2006 se aplica in mod corespunzator. Se va completa si se va prezenta inoriginalFormularul 25. Garantia de buna executie se solicita avand in vedere si prevederile art. 90* alin.(3) din HG 926/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4din sectiuneaIII FormulareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 5 din sectiuneaIII FormulareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din ordonanta pe propria raspundere completata in conformitate cuFormularul 5A din sectiuneaIII Formulare (Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, Parchetul de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Ionascu Zaharie avand functia de Prim Procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud2. Sipos Diana avand functia de Prim Procuror adjunct al Parchetului de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud3. Pop Adrian Ioan avand functia de consilier superior, presedinte al Comisiei de evaluare4. Sangeorzan Angela avand functia de Procuror Sef Sectie Penala, membru al Comisiei de evaluare5. Mihaescu Lucia avand functia de consilier superior, membru al Comisiei de evaluare6. Olaru Horatiu avand functia de specialist IT, membru rezerva al Comisiei de evaluare7. Miresan Elena avand functia de Manager Economic, (alte persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire).NOTA: Prezenta Lista se anexeaza la DECLARATIA privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr. 5A )- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a fiecarei lunianterioare datei limite de depunere a ofertei, conform prevederii Legii nr. 571/2003 privind codul fiscal.( original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - Ord. 509/2011 )- Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, cu respectarea art 9 alin 1 din Ordin ANRMAP 509/2011Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a fiecarei lunianterioare datei limite de depunere a ofertei, conform prevederi Legea nr. 571/2003 privind codul fiscal.( original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - Ord. 509/2011 )Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform cu Formularul 20 din sectiunea FormularePrezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura, conform cu Formularul 11 din sectiunea Formulare Certificat constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent conform prevederilor de la alineatul iii (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - Ord. 509/2011 ).Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta.Observatie: In etapa evaluarii ofertelor, solicitam ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima de calificareMedia cifrei de afaceri in domeniul aferent obiectului, pe ultimii 3 ani de activitate sa fie mai mare de 1.000.000 lei.Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi cursul mediu de referinta pentru fiecare an precizat in parte.Cursul mediu anual comunicat de BNR pentru 1 euro este: -pentru anul 2008 :1 euro= 3, 6827 lei-pentru anul 2009 :1 euro= 4, 2373 lei-pentru anul 2010 :1 euro= 4, 2099 leiSe permite operatorilor economici sa demonstreze si cifra de afaceri pentru anul 2011. In acest caz cerintele vor fi pentru anii 2009, 2010, 2011.-pentru anul 2011 :1 euro= 4, 2379 lei, Cerinta obligatorieDeclaratie - Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceripe domeniul de activitatepe ultimii 3(trei) ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat. ( Fomularul 7 din sectiunea III Formulare), Cerinta obligatorieBilantul contabil intocmit la 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente.Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2011, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 30.06.2011, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt re, Cerinta obligatorieIn cazul in care capacitatea economica si financiara este sustinuta de o alta persoana aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea sa din procedura de atribuire, conf. prevederilor art. 180 si ale art 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 (art. 186 alin. (2) din OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorieLista principalelor lucrari similare in ultimii 5 (cinci) ani, pentru maxim 5 contracte, (completare Formularul 8 din sectiunea III Formulare) , insotita de o declaratie scrisa a ofertantului (conform Formularul 9 din sectiunea III Formulare )., Cerinta minima de calificare: Este solicitat un contract de aceeasi natura si complexitate incheiat in ultimii 5 ani., Cerinta obligatorieIn cazul in care capacitatea tehnica si/sau profesionala este sustinuta de o alta persoana aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea sa din procedura de atribuire, conf. prevederilor art. 180 si ale art 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 (art. 190 alin. (2) din OUG 34/2006. Tertul va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006(art. 69^1 din OUG34/2006).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul Parchetului de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud. Recomandam vizitarea santierului in perioada 15 - 17 februarie intre orele 12 si 16
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2012 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer