Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii ? Aducerea la cota a placilor carosabile si necarosabile la camine


Detaliu pentru invitatia numarul 329120
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SA
Numar invitatie: 329120/11.06.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii ? Aducerea la cota a placilor carosabile si necarosabile la camine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SACod fiscal: RO 27429315, Adresa: Narciselor, nr. 14, Bacau, Telefon: 0334 401 796, Fax: 0234 551 175
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Narciselor, nr. 14, Bacau, Romania, cod postal: 600310
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Narciselor, nr. 14, Bacau, Romania, cod postal: 600310
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (apa)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii ? Aducerea la cota a placilor carosabile si necarosabile la camine
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii ? Aducerea la cota a placilor carosabile si necarosabile la camine
II.1.6) CPV: 45222000-9 - Lucrari de constructii pentru lucrari publice, altele decat podurile, puturile si pasajele subterane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 43, 348 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:700, 00 lei;Lot 2:100, 00 leiPerioada de valab.a gar.de participaretrebuie sa acopere perioada de valab.a ofertei, respectiv90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valab.a ofertei, perioada de valab.a gar.de participareva fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Formede constituire a gar.de participare: - conform prevederilor art.86 din H.G.nr.925/2006-prin virament bancar in contul: RO66 RNCB 0026 1182 2767 0001, BCR Bacau.-Garantia de participare se poate constitui prin prezentarea unei scrisori de garantie bancara.-In cazul unei asocieri garantia de participare va fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asociatilor.-In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acestea beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare (prevazuta de art.16 alin.(2) din legea mai sus mentionata). In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria I.M.M.-urilor (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa 1 la O.G. nr.27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare).Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Conform art. 33 alin. 3 lit. b din H.G. nr. 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, se resping.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie pentru fiecare contract ( lot ) in parte, in conformitate cu prevederile art. 90, din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, respectiv 5% pentru I.M.M.-uri.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: completare Formularul 12 AIn conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 autoritatea contractanta are obligatiade a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in situatia expusa la acest articol.Trebuie prezentata si de tertul sustinator ? daca este cazul2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG nr. 34/2006 - Cerinta obligatorie: completare Formular 12 BOrice operator economic va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica daca se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, daca prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie.Trebuie prezentata si de tertul sustinator ? daca este cazul.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Cerinta obligatorie: completare Formular 3Se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul/tertii sustinator/sustinatori ? daca este cazul.Vor fi exclusi din procedura de atribuire ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) cu persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante?.Persoanele, din cadrul autoritatii contractante, care aproba / semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Gaina Razvan Grigore, Ivasciuc Adriana, Radulescu Petrus, Butuc Iulia, Muraru Valentin, Chiribau Cristina-Eleonora, Ichim Ioan, Petraru Ana-Alina, Gavrila Silvia.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Cerinta obligatorie: completare Formular 4Conform Ordinului 314/2010, fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Cerinta obligatoriePrezentare certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat astfel: - Certificat de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine) din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine) din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?. Certificatul constatator - Cerinta obligatorieSe prezinta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), din care sa reiasa: - adresa actuala- domeniul de activitate al societatii (codul CAEN) sa fie asociat cu obiectul contractuluiIn cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit, pe langa Cerintele mentionate mai sus, se va depune si urmatorul document: - Certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico- financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Lista mijloacelor de avertizare si semnalizare a lucrarilor pe timpul executiei Certificat ISO 9001, Certificat ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Fisiere atasate in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer