Achizitie publica - Lucrari de constructii : compartimentare, executie grupuri sanitare, igienizare, montare covor PVC trafic intens tip tarkett
Detaliu pentru invitatia numarul 324825
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324825/23.04.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii : compartimentare, executie grupuri sanitare, igienizare, montare covor PVC trafic intens tip tarkett
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE BOLI CRONICE SI GERIATRIE"CONSTANTIN BALACEANU STOLNICI"Cod fiscal: 4318458, Adresa: STR. COASTA CAMPULUI , NR.54, stefanesti, Telefon: +40 0248265499, Fax: +40 0248265499
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. COASTA CAMPULUI , NR.54, stefanesti, Romania, cod postal: 117715, telefon: +40 248265499, fax: +40 248265499, persoana de contact: SPITALUL DE BOLI CRONICE SI GERIATRIE"CONSTANTIN BALACEANU STOLNICI" STEFANESTI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE BOLI CRONICE SI GERIATRIE"CONSTANTIN BALACEANU STOLNICI", STEFANESTI, STR. COASTA CAMPULUI , NR.54, Jud Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii : compartimentare, executie grupuri sanitare, igienizare, montare covor PVC trafic intens tip tarkett
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii : compartimentare, executie grupuri sanitare, igienizare, montare covor PVC trafic intens tip tarkett in cadrul spatiului destinat desfasurarii activitatii medicale din cadrul unitatii conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 520.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 2950 RON. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - Formular nr.25, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: RO71TREZ0465006XXX009217, deschis la Trezoreria Pitesti. Dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma egala cu: 1475 lei, in conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, modificata de HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - prezentare formular 12A; -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata-prezentare formular 12B; -Declaratie privind calitatea de participant la procedura - prezentare formular 3;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- prezentare formular 4;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata - persoanele cu functie de decizie Anca Stoiculescu Manager, Corina Dragan Director financiar-contabil, Razvan Anghel sef serviciu administrativ, Alexandru Dragota coordonator achizitii -prezentare formular 5; Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (valabil la data depunerii ofertei) ? solicitat in vederea verificarii incadrarii obiectului de activitate al operatorului economic in codul C.A.E.N corespunzator lucrarilor care fac obiectul contractului de achizitii, pentru persoanele juridice/fizice romane- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident la care se va atasa traducerea acestora in limba romana, pentru persoanele juridice/fizice straine
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani este cel putin egala cu 250.000 lei. In situatia in care operatorul economic si-a vizat si inregistrat la organelle competente bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovediindeplinirea nivelului impus si prin raportare la utimii trei ani financiari incheiati, respectiv: 2011, 2010, 2009. Daca nu a vizat si inregistrat la organele competente bilantul contrabil aferent anului 2011, atunci acesta va prezenta cifra de afaceri aferenta anilor: 2010, 2009, 2008. Pentru persoanele juridice straine, cifra de afaceri se va exprima potrivit cursului leu/euro mediu anual comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul respectiv, conform urmatoarelor echivalente: anul 2008 - 1 euro = 3, 6826 ron; anul 2009 ? 1 euro = 4, 2399 ron; anul 2010 ? 1 euro = 4, 2122 ron; anul 2011 ? 1 euro = 4, 2379 ron.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit), informatii privind subcontractantii - In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, Asociatii. In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluate prin insumarea resurselor intregului grup. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor., Tert sustinator tehnic si/sau profesional. In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180. certificat de conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 (sau echivalent) privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, pentru activitatile care fac obiectul contractului - in termen de valabilitate. Nu se accepta ofertanti in curs de implementare a certificarii, Certificatului de implementare a sistemului de management de mediu potrivit standardului ISO 14001 (sau echivalent), pentru activitatile care fac obiectul contractului - in termen de valabilitate. Nu se accepta ofertanti in curs de implementare a certificarii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
termen de executie a lucrarilor
15
Descriere: pentru termenul de executie cel mai mic {unitate de masura zi} se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (15 puncte) pentru alt termen de executie punctajul se acorda astfel: Te= (termen de executie minim / termen de executie n) x punctajul maxim alocat. Termenul minim de executie acceptat de catre autoritatea contractanta este de: 15 zile, iar termenul maxim de executie este de: 30 de zile. Pentru un termen de executie mai mic decat durata minima indicata de catre autoritatea contractanta (15 zile) nu se va acorda punctaj suplimentar, iar pentru un termen de executie mai mare decat durata maxima indicata de autoritatea contractanta (30 zile) oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma.
termenul de garantie acordat lucrarilor
15
Descriere: Termenul se exprima in luni. Pentru cel mai mare termen se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. Pentru alt termen de garantie se acorda punctaj astfel Tg= (termen de garantie n/ termen de garantie maxim) x punctajul maxim alocat. Termenul minim de garantie acordat lucrarilor este de 24 de luni, iar cel maxim de 180 luni. Pentru un termen de garantie acordat lucrarilor mai mic de 24 de luni oferta este considerata neconforma, iar pentru un termen de garantie de 180 de luni sau mai mare se acorda punctaj maxim. Ofertele care prevad o perioada de garantie mai mare de 180 luni calendaristice nu vor fi punctate suplimentar
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 13:53