Achizitie publica - LUCRARI DE CONSTRUCTII in cadrul proiectului: RESTAURAREA SI CONSOLIDAREA CONACULUI PANA FILIPESCU, FILIPESTII DE TARG, JUD. PRAHOVA.
Detaliu pentru invitatia numarul 334861
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334861/04.09.2012
Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUCTIIin cadrul proiectului: RESTAURAREA SI CONSOLIDAREA CONACULUI PANA FILIPESCU, FILIPESTII DE TARG, JUD. PRAHOVA.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 420, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244514797, fax: +40 244407797, persoana de contact: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratia publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUCTIIin cadrul proiectului: RESTAURAREA SI CONSOLIDAREA CONACULUI PANA FILIPESCU, FILIPESTII DE TARG, JUD. PRAHOVA.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE CONSTRUCTII in cadrul proiectului: ?RESTAURAREA SI CONSOLIDAREA CONACULUI ?PANA FILIPESCU?, FILIPESTII DE TARG, JUD. PRAHOVA?, lucrarile constau in: - consolidare, restaurare, instalatii aferente executiei obiectivului;furnizare si instalare dotari de specialitate.Proiectul este finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.1-?Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe?, Cod SMIS: 15486Lucrarile constau in: lucrarile si operatiunile descrise in caietele de sarcini, respectiv urmatoarele componente conform proiectului tehnic si a centralizatorului cheltuielilor pe obiectiv: -amenajarea pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala, -asigurarea utilitatilor necesare obiectivului ( alimentare cu apa, canalizare, alimentare cu gaze naturale, energie electrica, telecomunicatii, drumuri de acces), -investitia de baza(constructii;instalatii electrice;instalatii sanitare;instalatii de incalzire, ventilare, climatizare, curenti slabi;instalatii utilizare gaze naturale;instalatii telecomunicatii; utilaje si echipamente tehnologice si functionale, -furnizare si instalare dotari de specialitate, -organizare de santier.
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 099, 482.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip: 115.000 lei.Per de valab.a g.p.este cel putin egala cu per.de valab.a ofertei(90 zile de la term.limita de primire a of)A.C.are dreptul de a solicita ofert.prelung.perioadei.In cazul ext.per de valab.a of, ofert are oblig sa extinda si per de valab a gar.ptr partic in mod coresp.Of.are oblig de a comunica AC daca este sau nu de acord cu prelung.per.de valab a g.p.Of care nu este de acord va fi exclus din proc.fara ca acest fapt sa atraga pierderea gar de particip.Forma de constituire: a)un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari-se va completa Form.nr.23 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;2)ordin de plata in contul: RO72TREZ5215006XXX000119;3)numerar depus la casieria C.J.Prahova.Gar.de partic.se va depune in original la sediul A.C.pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.Dovada constituirii garant.de particip.se face conform prev.art.17 alin.(3)si(4)din HG nr.1660/2006 si a art. 86(6)din HG nr. 925/2006.In cazul eliberarii gar.de particip.de o banca/soc.de asig.din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echiv.cu modelul din Form.nr.23 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata).In cazul depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati.Pentru a beneficia de prevederile Lg.346/2004, toti membrii unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din HG nr.925/2006.In cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia unui ofertant, Autoritatea contaratanta isi rezerva dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare suma rezultata din aplicarea prevederilor articolului 278 1 alin.(1) lit.a)din OUG nr.34/2006, respectiv 8.470 lei.
Garantie de buna executie
Cuantum-10% din val.fara TVA a contr.atribuit.Mod de const: 1)prin retineri succesive din sumele datorate ptr plata fact.partiale.Contr.are oblig.de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispoz.A.C., conf HG nr.1045/2011, suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din val.contr.fara T.V.A.Of.declarat castig.are oblig.de a constitui garantia de buna executie a contr.in cond de mai sus cel mai tarziu la data semnarii contr.sub sanctiunea rezilierii acestuia;2)prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valab.pana la exp.per.de garantie de buna executie;3)prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari si valabil pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie. AC va elibera/restitui garantia de buna executie conf prev.art.91-92din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ( neincadrarea in prevederile art. 180 ) din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea ( disponibil in sectiunea formulare), de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestformular.b) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarileulterioare.Se va completa si prezenta Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ( disponibil in sectiunea formulare), de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestformular.Declaratia privind eligibilitatea ( neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr. 337/2006) si Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit. c) indice 1 si lit. d ), din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr. 337/2006), se vor solicita si tertului sustinator.c) Prezentarea in copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a cazierului judiciar si cazierului fiscal pentru operatorul economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor.d) Prezentarea in copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a cazierului judiciar al administratorului/administratorilor societatii declarati la ONRCvalabil la data de depunere a ofertelor.e)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiANRMAP, nr.314/2010.Se va completa si prezenta Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta( disponibil in sectiunea formulare), conform Ordin ANRMAP, nr.314/2010, prin care se certifica faptul ca participarea la respectivaprocedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, In cazul unei asocieri aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider.f) Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa si prezenta Formularul nr. 4 - Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura (disponibil in sectiunea formulare).Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractor in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.g) Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidate - bugetul de stat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit - Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.h) Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale ale administratiei locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local (certificatul trebuie prezentat pentru toate sediile si punctele de lucru fara personalitate juridica distincta), scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.i)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din ordonanta O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentareaFormularului nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din ordonanta O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarileulterioare.Aceasta declaratie va fi depusa de ofertant / fiecare membru a asociatiei in cazul unei oferte comune / tertul sustinator, daca este cazul / subcontractant, daca este cazul.Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusivpersoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judetean Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, respectiv: Mircea Cosma - Presedinte Consiliul Judetean Prahova; Mircea Rosca - Vicepresedinte; Rebega Constantin Laurentiu - Vicepresedinte; Daniel Petre - Administrator Public al judetului, Mihail Pavel - Secretar al judetului Prahova, Albulescu Mihai Adrian - Consilier Judetean, Ciolac Dan - Consilier Judetean; Cord Ovidiu - Consilier Judetean; Costin Zaharia - Consiler Judetean; David Simona - Consilier Judetean; Dilirici Ion- Consilier Judetean; Dobre Adrian Florin - Consilier Judetean; Dragomir Florin Auras - Consilier Judetean; Dumbrava Paul - Consilier Judetean; Enescu Rares Dan - Consilier Judetean; Gunia Dragos Ionel - Consilier Judetean; Guran Virgil - Consilier Judetean; Ionescu Radu Cezar Liviu - Consilier Judetean; Ionica Ion - Consilier Judetean, Luchian Ion - Consilier Judetean, Lungu Gabriel Razvan - Consilier Judetean; Mesca Darius Dumitru - Consilier Judetean; Mitrea Laurentiu Daniel - Consilier Judetean; Neaga Gheorghe - Consilier Judetean; Neagoe Dumitru Daniel - Consilier Judetean; Negoi Constantin - Consilier Judetean; Nicolai Marius - Consilier Judetean; Niculescu Georgiana Diana - Consilier Judetean; Nita Catalin Razvan - Consilier Judetean; Oprescu Nicolae - Consilier Judetean; Patrascu Vasile - Consilier Judetean; Pintoiu Toma - Consilier Judetean; Popovici Elisabeta - Consilier Judetean; Sfarloaga Ludmila - Consilier Judetean; Tabacu Jenica - Consilier Judetean; Toader Bogdan Andrei - Consilier Judetean; Tudora Dorin - Consilier Judetean; Vasile Viorica - Consiler Judetean; Viter David Andrei - Consilier Judetean, Marius Constantin Nicolae - Director executiv Directia Absorbtie Fonduri Europene; Silvia Constantinescu - Director Adjunct - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Maria Dovanca - Director executiv Directia Economica; Cristina Popescu - Director adjunct Directia Economica; Andreea Nachila - Sef Serviciu - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Pana Alina Georgiana - Sef serviciu juridic; Bratosin Gheorghe - Sef serviciu achizitii; este exclus din procedura de atribuire.Nota: -Toate documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificatele fiscale depuse de ofertant vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii legalizate..-Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.-Persoanele juridice straine vor prezenta in original sau copie legalizata orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile din tara de origine ( certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, eliberat cu cel putin 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Nota: Operatorii economici nerezidenti(straini): se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.Documentele se vor prezenta in una din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la cererea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Prezentarea Bilanturilor contabile prescurtate pentru ultimii trei ani(la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011)vizate si inregistrate de organele competente.Bilant.contab se ataseaza numai in fotocopie, neautentificat, cu mentiunea ?conform cu original? si stampilate de un reprez. autorizat al persoanei juridice al carui bilant se prezinta.Bilant contab se vor prezenta de catre ofertant/asociati/un singur tert sustinator(dupa caz).Nota: In cazul asocierii in scopul depunerii unei oferte comune, cerinta se va indeplini prin cumul.- Capac ec.si financ a op ec poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op ec si pers respectiva.- Op ec care benef de sust sit ec si financ trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre pers care il sustine prin care acesta conf punerea la dispozitie a resurselor financ invocate., Cerinta nr. 2.Prezentarea Fisei de informatii generale.Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operatorului economic sau membrii asocierii impreuna)pe ultimii trei ani financiari (2009, 2010, 2011)trebuie sa fie de minim 18.000.000 lei.Se vor prezenta informatiile generale aferente anilor 2009, 2010, 2011, prin completarea si prezentarea Formularului nr. 6 - informatii generale, (disponbil in sectiunea formulare).In conformitate cu Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM - urile pot solicita reducerea cu 50% a cifrei de afaceriglobale medie anuala prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.In cazul unei asocieri media cifrei de afaceri se va demonstra de grupul de asociati prin cumulare ( insumare ).In cazul tertilor sustinatori, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator., Cerinta nr. 3.Asigurarea lucrarii(pana la acoperirea intregului cost).Asigurarea lucrarii reprezinta asigurarea lucrarilor, impreuna cu materialele si instalatiile incorporate in lucrare, pana la acoperirea intregului cost, impotriva oricaror pierderi sau deteriorari, indiferent din ce cauza s-ar produce, altele decat forta majora sau decat riscurile atribuibile prin contract autoritatii contractante.Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere din care sa rezulte faptul ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, ofertantul va prezenta la semnarea contractrului de lucrari, un contract (polita deasigurare) cu o firma de asigurari/organism financiar, privind asigurarea lucrarii si perioada de timp pentru care acesta se asigura.Asigurarea va acoperi valoarea ofertei si va fi valabila pe perioada de executie a lucrarii la care se adauga perioada de garantie de buna executie.In cazul asocierii aceasta se va prezenta de grupul de asociati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Lista principalelor lucrari similare finalizate in ultimii 5 ani.Se va prezenta- O lista a principalelor lucrari similare finalizate in ultimii 5 ani: 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 ( se considera ultimii 5 ani impliniti la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, formular ( disponibil in sectiunea formulare)., Cerinta nr. 2.Prezentarea fisei de experienta similara - formular nr.8. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte de natura si complexitatea lucrarii supuse procedurii, conf.Lg.422/2001, care sa inglobeze categorii de lucrari de natura celor de mai jos: lucrari de constructii si instal(rezistenta si arh., izolatii, inst el., inst sanit, inst de incalzire, ventilatie, climatiz)a caror valoare cumulata sa fie de 7.500.000 lei. Exp.sim pe cerintele de mai sus poate fi dovedita de ofertant/asociati/un singur tert sustinator, dupa caz.Ptr.demonstr.exp.sim de natura si complexitatea lucrarii docum depuse vor respecta prev.art.188 alin.3 lit a)din O.U.G. 34/2006., Cerinta nr. 3.Prezentarea declaratiei privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Formular nr. 15( disponibil in sectiunea formulare).Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune ( in dotarea sa sau prin contracte, conventii de inchiriere) de dotarea tehnica necesara executiei acestui contract.Se va prezenta documentul care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului.In cazul asociatiilor - Formularul nr. 15 ( disponibil in sectiunea formulare)trebuie completat de catre liderul asociatiei si va cuprinde echipamentele de la toti partenerii asociatiei, formular disponibil in sectiunea formulare.Of.vor completa Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic., Cerinta nr. 4.Laborator autorizat gr.II pentru efectuarea probelor de materiale.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de laborator pentru asigurarea controlului calitatii in ceeea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate ? Laborator autorizat gr. II, sau ca are acces la un laborator (sa prezinte un angajament de prestari servicii incheiat cu un astfel de laborator)., Cerinta nr. 5.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii trei ani.Completarea si prezentarea unei declaratii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii trei ani - Formular nr.10(disponibil in sectiunea formulare).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat., Pentru personalul de conducere precum si pentru persoanele responsabile pentru executia lucrarilor, se vor depune urmatoarele documente: - CV-urile - Formular nr. 12.( disponibil in sectiunea formulare). Acestea vor purta numele si prenumele clar, semnatura in original a persoanei respective, vor fi datate si vor avea inscrisa mentiunea ??Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespundrealitatii?, - copii dupa partile relevante ale contractelor de munca / colaborare;
- copii ale diplomelor/certificatelor/atestatelor de specialitate;
- angajament de participares - Formular nr. 13 ( disponibil in sectiunea formulare), .Atestatele pe care trebuie sa le detina fiecare dintre acesti specialisti ( experti cheie ) sunt: - Specialist / expert atestat M.C.P.N., domeniul 1 - restaurare arhitectura;
-Specialist / expert atestat M.C.P.N., domeniul 4 - consolidare /restaurare structuri istorice, -Specialist/expert atestat M.C.P.N.domeniul 5-inginerie instalatii;
-Specialist/expert atestat M.C.P.N.domeniul 9-conservare/restaurare decoratii piatra, stucatura si/sau ceramica, dupa caz, atestate acordate pentru fiecare domeniu de activitate de catre M.C.P.N.in conf.cu Ordinul nr. 2495/2010 ptr aprobarea Normelor metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice;
-Responsabil tehnic cu executia - autorizatie RTE - MDRL in dom.constructii civile insotit de legitimatia vizata la zi;Pentru R.T.E.-ist se accepta si prezentarea unui angajament de participare la executia lucrarii.-Responsabil cu asig.calitatii-dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii;
-Responsabil protectia muncii-diploma/certif prot muncii/sanatate si securitate in munca., -Responsabil specializat in managementul de mediu-diploma/certificat managementul de mediu;Ofertantul nu va putea inlocui nici un membru din echipa prezentata decat cu personal detinand calificarea si experienta solicitata in prezenta documentatie, in cazuri temeinic justificate si numai cu acordul Autoritatii Contractante.Completarea si prezentareaFormularul nr. 14. - angajamentul ofertantului privind resursele umane ( disponibil in sectiunea formulare).Nota: Nu se accepta schimbarea personalului alocat prezentului contract, decat cu o persoana care indeplineste aceleasi cerinte minime obligatorii, din Documentatia de atribuire, pe baza unor justificari bine argumentate si cu acceptul beneficiarului.Schimbarea personalului aferent proiectului se va putea face numai cu instiintarea, verificare acestuia si acordulAutoritatii contractante., Cerinta nr. 7.Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)Ofertantii au obligatia de a prezenta daca este cazul Declaratie privind partea/partile din contractr care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si Lista cusubcontractantii cu specializarea acestora - Se vor completa Formularele nr. 16 si 16 A ( disponibile in sectiunea formulare), semnate si stampilate de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia.Subcontrcatantii vor completa Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarae in prevederile art. 69 1( evitarea confilictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului nr. 17( disponibil in sectiunea formulare)., Cerinta nr. 8.Informatii privind tertii sustinatori(daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si /sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana.Persoana care asigura sustinerea financiarasi/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180, art. 181 lit.a), lit. c) indice 1 si lit. d ), si ale art. 69.1. din O.U.G. 34/2006., Cerinta nr. 9.Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare.Conform prevederilor H.G. 925/2006, art. 11, alin. 4 pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantii au dreptul de a prezenta la depunerea ofertelor o declaratie pe propria raspundere semnata re reprezentabtul legal, prin care confirma ca andeplinesc cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire.Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - Anexa nr. 58 ? Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare( disponibil in sectiunea formulare)., Cerinta nr. 6.Informatii referitoare la personalul de conducere precumsi ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor ( disponibil in sectiunea formulare).Completarea si prezentarea-Formularului nr. 11( disponibil in sectiunea formulare). Cerinta nr.1.Standarde de asigurarea calitatii.Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2008 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei, pentru activitatile supuse procedurii.Cerinta nu poate fi indeplinita in mod cumulativ, fiecare dintre asociati va prezenta certificarea 9001:2008 .Documentul trebuie sa fie prezentat in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnat si stampilat de persoanele autorizate., Cerinta nr. 2. Standarde de protectia mediuluiPrezentarea Certificatului de implementarea standardului de management de mediu ISO 14001:2005 sau Standardele echivalente transpuse inlegislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei, pentru activitatile supuse procedurii.Cerinta nu poate fi indeplinita in mod cumulativ, fiecare dintre asociati va prezenta certificarea ISO 14001:2005.Documentul trebuie sa fie prezentat in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnat si stampilat de persoanele autorizate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP. Documentatia de atribuire este atasata la prezenta Invitatie de Participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 08:05