Achizitie publica - Lucrari de constructii pentru reparatii in regim de urgenta la retelele termice primar/secundar, Ramnicu Valcea, Olanesti si Calimanesti in anul 2012 ?
Detaliu pentru invitatia numarul 319929
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319929/06.02.2012
Denumire contract: Lucrari de constructiipentru reparatii inregimde urgenta la retelele termiceprimar/secundar, Ramnicu Valcea, Olanesti si Calimanesti in anul 2012 ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240050, telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, fax: +40 0250732890, persoana de contact: LIVIA MIHAELA COCLET
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructiipentru reparatii inregimde urgenta la retelele termiceprimar/secundar, Ramnicu Valcea, Olanesti si Calimanesti in anul 2012 ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SevorexecutainprincipallucrarideconstructiiconformListadecantitatidinanexa, dupacumurmeaza : spartbeton, asfalt , sapaturadepamant , umpluturacunisip , pamant , construirecaminedevizitaredinbeton, boltari , caramida , preparatsiturnatbeton , refacerespatiiverzi , gazon, plantarearbusti , etc. Toate materialele necesare executiei lucrarilor revin in sarcina executantului.LucrarilesevorexecutaPROMPTdecatreconstructor, in regimdeURGENTA, inmaxim douaoredelacomunicareaavarieidecatreachizitor , laoriceorasiinoricezidinan, Sambata, Duminica, sarbatorilegalesireligioase. Acesteaspectepresupununnumarsuficient depersoane caresafiedisponibilizat prompt inoricaredinceletreilocalitatisiinoriceziasaptamanii , simultanlaunasaumaimulteavarii ( dinexperientacontracteloranterioare aufostnecesare20 depersoane inaceeasizipentrueliminareaavariilorsimultane ) .
II.1.6) CPV: 45232000-2 - Lucrari auxiliare pentru conducte si cabluri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 4500 lei. Perioada de valabilitate: minim 2luni de la data limita dedepunere a ofertelor. se constituie prin virament bancar(RO45RNCB0263006180570001/RON, deschis la BCR Suc.Jud.Valcea) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat. NOTA : Potrivit prevederilor art.17 alin. (3) si alin. (4) si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei departicipare, se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica.Daca ofertantul nu detine semnatura electronica, avand in vedere prevederile art. 86 alin.(1) din HG 925/2006, numai in situatia in care garantia este constituita printr-un instrument de garantare, va transmite acest document in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3000lei in conditiile prevazute de art. 278 indice 1 , din OUG 34/2006, in situatia in care CNSC va respinge contestatia.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA)Modul de constituire a garantie de buna executie: -Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anexa la contract;
- Retineri succesivedin sumele datoratepentru facturile partiale, cu respectarea HG 1045/2011.Ofertantul are obligatia de a preciza modalitatea de constituire a garantiei de buna executie in anexa la Formularul 10 C.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratiepe proprie raspundere privindneincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular12 A.- Declaratiepe proprie raspundere privindneincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular12 B.- Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta ? Formular 20- Evitarea conflictului de interese ? Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire - Formular CIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? dr.ing. Mihai BALANDirector Economic ? ec. Constantin LAPADATDirector Tehnic si Calitate ? ing. Ludovic ZELICIDirector Termoficare Urbana ? ing. Ion COCLETSef ServiciuTehnic ? ing. Ion JITIA Certificat constatator valabil la data depunerii ofertelor , emis dede Oficiul National al Registrului Comertului(ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate , din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP-ului ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original/copie legalizata, in termen de 3 zile lucratoare de la data notificarii. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori in favoarea ofertantului.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara, respectiv executarea de lucrari similare in ultimii 5 ani.Se solicita prezentarea unor copii de pe partile relevante ale unui contract, invaloare de minim 300.000 lei, care sa confirme executareadelucrarisimilare., Dotari tehnice necesare pentru executarea lucrarilorSe solicita ca si dotari specificenecesare pentru executiadeastfeldelucrari , celputin: frezadetaiatbeton /asfalt , motocompresorcupickhamer, sausimilar , buldoexcavator , mijlocdetransport auto, compactor mecanic/manual etc. Dotarile mentionate pot fi in proprietatea, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie., Informatii privind asociereaSe va prezenta imputernicirea expresa si autentica a liderului de asociatie de a reprezenta asociatia si a semna documente in numele acesteia.Fiecare asociat va prezenta toate documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare., Informatii privind subcontractantii Standarde de asigurare a calitatiiCertificate emise de organisme autorizate , care sa ateste ca detin un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008 sau certificate echivalente pentru lucrari de constructii, valabil la data depunerii ofertelor., Informatii privind masurile de protectia mediului si standarde de management de mediuCertificate emise de organisme autorizate, care sa ateste ca detin un sistem de management de mediu ce indeplineste cerintele lui ISO 14001/2004 sau certificate echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata la Invitatia de participare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 09:32