Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii ? proiectare, servicii de urmarire a executiei si executia lucrarii- ? Refunctionalizare si reparatii la Pavilion A etaj 2 si etaj 3 - ?Inlocuire invelitoare pavilion A la CRRN Zvoristea?


Detaliu pentru invitatia numarul 336842
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Suceava
Numar invitatie: 336842/05.10.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii ? proiectare, servicii de urmarire a executiei si executia lucrarii- ? Refunctionalizare si reparatii la Pavilion A etaj 2 si etaj 3 - ?Inlocuire invelitoare pavilion A la CRRN Zvoristea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului SuceavaCod fiscal: 9876765, Adresa: b-dul George Enescu, nr.16, mun. Suceava, Suceava, Telefon: +40 230520172, Fax: +40 230523337
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: b-dul George Enescu, nr.16, mun. Suceava, Suceava, Romania, cod postal: 720231, telefon: +40 230520172, fax: +40 230523337, persoana de contact: b-dul George Enescu, nr.16, mun. Suceava, jud.Suceava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Suceava din b-dul George Enescu, nr.16, mun. Suceava, Suceava, Romania, cod postal: 720231, telefon: +40 230520172, fax: +40 230523337,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii ? proiectare, servicii de urmarire a executiei si executia lucrarii- ? Refunctionalizare si reparatii la Pavilion A etaj 2 si etaj 3 - ?Inlocuire invelitoare pavilion A la CRRN Zvoristea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii ? proiectare si executie - ? Refunctionalizare si reparatii la Pavilion A etaj 2 si etaj 3 - ?Inlocuire invelitoare pavilion A la CRRN Zvoristea? conform caietului de sarcini atasta.
II.1.6) CPV: 45261100-5 - Lucrari de sarpanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 71, 015 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 710 lei; Garantia de participare in formele prevazute la art. 86 din H.G nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata), mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante. In cazul constituirii garantiei de participare prin instrumente de garantare emise de societati bancare sau societati de asigurari, acestea se prezinta in original autoritatii contractante, in cuantumul prevazuta in documentatia de atribuire, iar perioada de valabilitate a garantie de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, repectiv 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, iar in SEAP se depune scanata, inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP. In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata in contul RO96TREZ5915006XXX000197, Trez. Suceava, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare, iar in SEAP se depune scanat, inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP. In cazul unei contestatii respinse de Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor ca nefondata autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare 710 lei in conformitate cu prevederile art.278^1, alin (1), lit.a, din OUG nr.34/2006. - Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr.346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie din 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original - Formularul 2, care va deveni anexa la contract sau prinretineri succesive din platile intermediare, conform prevederilor art.90 alin3, din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre contractant inainte de semnarea contractului. Restituirea garantie de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG nr.925/2006, cu modificariel si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat, sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea ? Formularul 3.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul 4. In cazul unei socieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document in care va face referire numai la lit.a), c) si d).3.Certificat de atestare fiscala privind persoanele juridice eliberat de Ministerul Finamtelor Publice.Din acesta trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie. Din acesta trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.NOTA referitoare la certificatele de la punctele 3 si 4: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. Din aceste trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibiltatii eliberate de autoritatile din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au ind plinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local inconfomitate cu cerintele autoritatii contractante. Din acesta trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat) va completa Formularul 5.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ? Formularul 6.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: ISAILA MARGARETA DIRECTOR EXECUTIV LUNGOCI SIMONA ECATERINA DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCTSEF SERVICIU BIRSETE SORIN, SEF SERVICIU MACOVEI MARIA; AURSULESEI CATALINA-SEF CENTRU CRRN Zvoristea.Persoane care aproba bugetul aferent autoritatii contractanta, necesar finantarii contractului de achizitie publica din cadrul Consiliului Judetean Suceava: Nr.crt. NUMELE SI PRENUMELE Functia1 NECHIFOR CATALIN IOAN Presedinte2 ABUTNARITEI IOAN Consilier judetean3 AGOUTIN CARMEN-CONSTANTINA Consilier judetean4 ARGANISCIUC OVIDIU STEFAN Consilier judetean5 ARTENE ADRIAN Consilier judetean6 ARTENE MIHAI Consilier judetean7 BARBU SORINA Consilier judetean8 BADELITA IOAN Consilier judetean9 BAISANU STEFAN ALEXANDRU Vicepresedinte10 BELDIMAN TIBERIU - GEORGE Consilier judetean11 BEREANU NECULAI Consilier judetean12 BONCHES BOGDAN PAUL Consilier judetean13 BOSANCU NICULAI Consilier judetean14 CRETEANU MIHAI Consilier judetean15 CUCIUREAN CRISTIAN Consilier judetean16 CULIPEI LAURA-CATALINA Consilier judetean17 DASCALU IOAN-DAN Consilier judetean18 GHISOVAN GHEORGHE Consilier judetean19 GROZAVU MIHAI Consilier judetean20 IACOB GHEORGHE Consilier judetean21 ILIE VASILE Consilier judetean22 IORDACHE VIRGINEL Consilier judetean23 IRIMIE CRISTIAN - ANTON Consilier judetean24 ISOPESCU GRIGORE SORIN Consilier judetean25 MILICI OVIDIU Consilier judetean26 NICHITEAN VASILE-BRINDUSEL Consilier judetean27 NITA ILIE Consilier judetean28 NITA MARIN GHEORGHE Consilier judetean29 PENTIUC RADU -DUMITRU Consilier judetean30 PITICARI IOAN Consilier judetean31 PLATEC CEZAR NICOLAE Consilier judetean32 PLACINTA TUDOR Consilier judetean33 POHOATA VASILE VIRGIL Consilier judetean34 RADULESCU ALEXANDRU Vicepresedinte35 TATAR NISTOR Consilier judetean36 TEODOROVICI CRISTINA Consilier judetean37 VOLOSENIUC MIHAI -SORIN Consilier judetean7.Declaratia privind concordanta participarea la procedura cu regulile de concurenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul 7. Persoane juridice/fizice romane sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice /fizice straine sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Ofertantul care a uzat de cea dea treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de trasmitere a comunicarii. Documentele vor fi valabile la data depuneriiofertelor. In cazul unei asociere, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, conform prevederilor legale in tara de rezidenta a ofertantlui precum. Documentele sa fie valabile la data depuneriiofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer