Achizitie publica - Lucrari de constructii ? reabilitare, modernizare infrastructura pentru proiectul ?Cresterea accesibilitatii spre zona centrala, economica si comerciala a polului de crestere Iasi?
Detaliu pentru invitatia numarul 321100
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321100/02.03.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii ? reabilitare, modernizare infrastructura pentru proiectul ?Cresterea accesibilitatii spre zona centrala, economica si comerciala a polului de crestere Iasi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +40 0232/258190, fax: +40 0232/258190, persoana de contact: Magdalena Popa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii ? reabilitare, modernizare infrastructura pentru proiectul ?Cresterea accesibilitatii spre zona centrala, economica si comerciala a polului de crestere Iasi?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii ? reabilitare, modernizare infrastructura pentru proiectul ?Cresterea accesibilitatii spre zona centrala, economica si comerciala a polului de crestere Iasi?
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 086, 881 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 120.000 lei.Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin(1)si(5)din HG nr.925/2006 actualizata: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi), confirmat prin extras de cont; ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. -Prin depunere la casieria autoritatii contractante Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 90 zile de la data limita a depunerii ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform Art.278^1 litera c)din OUG nr.34/2006 actualizata(8.168, 688 lei).
Garantie de buna executie
-10% din valoarea contractului fara TVA(5% in cazul IMM)Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere (Formular 4, 4A)Declaratie privind eligibilitatea- Prezentare Formular 12A , Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator;Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 actualizata - Prezentare Formular 12B, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator. Tertul sustinator va prezenta Formularul 12B -Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 lit. a), c)1 si d) din OUG 34/2006 actualizata-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentare Formular 12C, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Declaratie pe proprie raspundere conform Art.69^1din OUG 34/2006 - Prezentare Formular 6. Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar ?Gheorghe Nichita, Viceprimar ? Romeo Olteanu, Viceprimar ?Vasile Munteanu, Secretar ? Denisa Ionascu, Director General Directia Tehnica si Investitii ?Mihai Chirica, Director Executiv Directia Tehnica si Investitii- Petru Dumitru Tomorug, Director Executiv Directia Programe ? Cosmin Coman, Director General DEFPL? Victorel Lupu, Director Executiv DEFPL? Maria Simionescu, cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator;Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP - Prezentare Formular 3, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociatiToate documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRC - din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In etapa evaluarii ofertelor ofertantul clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Lista principalelor lucrari/contracte similare executate in ultimii 5 ani, Cerinta 2 Experienta similara?Cel putin un contr sau maxim 3 contr similare executate insotite de certificari de buna executie pentru lucrari similare, in valoare cumulata de minim 6.000.000 lei fara T.V.A.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE.Daca este cazul subcontractarii-prezentarea listei cuprinzand subcontractorii declarati, in original, insotita si de fotocopii ale acordurilor de subcontractare.Ofertantul va depune: copie lizibila certificata conf cu orig dupa contr similare, certificatul de receptie la terminarea lucr de la beneficiarul investitiei, recomandare vizata de ISC.Recomandarea trebuie sa precizeze: modul de indepl a oblig contractuale pe parcursul derularii contr;daca pe parcursul executiei lucr au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calit, Cerinta 3 Informatii personalPersonalul minim solicitat pentru indeplinirea contractului: - 1 Manager de proiect, autorizat CNFPA sau echivalent, cu portofoliu in lucrari similare cu cele din CS ? minim 3 ani experienta; - 1 sef santier executie, 1 inginer absolvent al Facultatii de Constructii, sectia Cai Ferate, Drumuri si Poduri, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, - 1 RTE, atestat Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului pentru domeniul constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele si piste de aviatie (II); - 1 responsabil AQ; - 1 responsabil CQ; - 1 responsabil de mediu; - 1 responsabil Protectia Muncii, atestat conform legislatiei in vigoare, Cerinta 4 Resurse tehnice: - pompa roti dintate ptr bitum 2 toli- instalatie preparat mixturi asfaltice- buldozer pe senile, autobasculante- malaxor ptr mortar, actionat electric- compactor- perie mecanica pentru curatat- uscator ptr filer actionat electric- autogudronator- masina trasat benzi circulatie- autocisterna cu dispozitiv de stropire- incarcator frontal pe pneuri- utilaj pentru intindere teava polietilena- laborator min gradul II.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune, pe intreaga perioada de derulare a contractului, de toate utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice precizate mai sus., Cerinta 5: Informatii despre subcontractanti, Cerinta 6: Informatii despre asociati Cerinta nr. 1 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent. Prezentarea manualului calitatii pentru acest proiect, incluzand proceduri si procese care detaliaza conditiile referitoare la sistemul calitatii, procedurile administrative, planul de control al calitatii Nota: Certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii In cazul unei asociatii, fiecare asociat va indeplini acest criteriu. Ofertantii trebuie sa-si ia toate masurile pentru ca certificatul sa-si pastreze valabilitatea pe toata perioada de derulare a contractului., Cerinta nr. 2 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de protectie a mediului, conform ISO 14001 sau echivalent. Nota: Certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii. In cazul unei asociatii, fiecare asociat va indeplini acest criteriu. Ofertantii trebuie sa-si ia toate masurile pentru ca certificatul sa-si pastreze valabilitatea pe toata perioada de derulare a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 08:47