Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii ? reabilitare, modernizare infrastructura pentru proiectul ?Cresterea accesibilitatii spre zona centrala, economica si comerciala a polului de crestere Iasi?


Detaliu pentru invitatia numarul 333320
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Iasi
Numar invitatie: 333320/07.08.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii ? reabilitare, modernizare infrastructura pentru proiectul ?Cresterea accesibilitatii spre zona centrala, economica si comerciala a polului de crestere Iasi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +40 0232/258190, fax: +40 0232/258190, persoana de contact: Marian Nistor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant, nr. 11, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii ? reabilitare, modernizare infrastructura pentru proiectul ?Cresterea accesibilitatii spre zona centrala, economica si comerciala a polului de crestere Iasi?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii ? reabilitare, modernizare infrastructura pentru proiectul ?Cresterea accesibilitatii spre zona centrala, economica si comerciala a polului de crestere Iasi?
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 086, 881 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 121.700 lei(60.850 lei in cazul IMM). Modalitati de constituire acceptate, conform art. 86 alin.(1) si (5) din H.G. nr. 925/2006 actualizata: -Virament bancar in contul autoritatii contractante: (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi), confirmat prin extras de cont; -Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari; -Prin depunere la casieria autoritatii contractante. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia C.N.S.C. este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. 278^1 litera c) din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata ( 8.168, 68 lei).
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara T.V.A. (5% in cazul I.M.M.). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/tert sustinator;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati;Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar - Gheorghe Nichita; Viceprimar - Mihai Chirica; Viceprimar - Marius Sorin Danga; Secretar - Denisa Liliana Ionascu; Director Executiv Directia Dezvoltare si Proiecte Europene - Cosmin Iuliu Coman; Director Executiv Directia Tehnica si Investitii - Petru Dumitru Tomorug; Director General DEFPL - Maria Simionescu; Director Executiv DEFPL - Maria Apetroaiei; Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/subcontractanti/tert sustinator;Lista consilierilor locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Bejan Victor, Boca Adrian Florin, Bogdanici Camelia Margareta, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Buraga Sandu, Chirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Ghibu Cristian, Grigoras Gheorghe, Grigore Gabriel, Harabagiu Gabriel, Iacoban Sorin Avram, Leonte Constantin, Matasaru Petre Daniel, Navodaru Laurentiu, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Calin, Vranceanu Simona ElenaCerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 3-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Fisa de Informatii generaleSe solicita prezentarea unei cifre de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari de minim 12.173.762, 00 lei reprezentand o valoare dublata a contractului de achizitii pentru proiectul de investitii. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie, Cerinta nr. 2: Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea incategoria IMM, Cerinta nr.3-Sa se demonstreze posibilitatea fluxului de numerar pe 6 luni echivalent a 3.043.440, 50 lei conform ordinului 509/2011Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei sau Banca Centrala Europeana.In cazul unei asocieri se va prezenta un Formular 9 centralizator.Documente justificative (copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente/raport de audit/raportul cenzorilor sau echivalent).Acces la credite: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la/are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci, ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii pentru perioada precizata.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR sau BCE, INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 186 din OUG nr. 34/2006)Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Se va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 5: Informatii despre subcontractantiResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci auutoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantiii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta 6: Acord de asociere in vedereaparticiparii la procedura de atribuire a contractului.Informatii despre asociatiIn cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii.Formularele privind subcontractarea si/sau asocierea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati si/sau subcontractanti pentru executarea lucrarilor. In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este cazul?., INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA TEHNICA SI PROFESIONALA AOFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art.190 din OUG34/2006)Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatuluipoate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat sipersoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreazacapacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, decatre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea decare beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirmafaptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice siprofesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuiesa se afle in situatia care determina exclud din procedura de atribuire, conform prev art.180 si ale art.181 lit.a), c1)si d), Cerinta nr. 1 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 anicontinand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului respectiv, in original., Cerinta nr. 2-Experienta similara-in ultimii 5 ani (2007-2011) au finalizat Cel putin un contr sau maxim 3 contr similare de infrastructura de transport urban (reabilitare-modernizare strazi, utilitati aferente retelei stradale) de minim cumulat de 6.000.000 lei fara TVA insotite decertificari de buna executie.Daca este cazul subcontractarii prezentarealistei cuprinzand subcontractorii declarati, in original, insotita side fotocopii ale acordurilor de subcontractare.Ofertantul va depune: copielizibila certificata conf cu orig dupa contr similare, certificatul de receptie laterminarea lucr de la beneficiarul investitiei, recomandare vizata deISC.Recomandarea trebuie sa precizeze: modul de indepl a obligcontractuale pe parcursul derularii contr;daca pe parcursul executiei lucr aufost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totalede lucrari, cazuri de accidente produse din vina exclusiva acontractantului, receptii amanate sau respinse, Cerinta 3 Informatii personalPersonalul minim solicitat pentru indeplinirea contractului: - 1 Manager deproiect, autorizat CNFPA sau echivalent, cu portofoliu in lucrari similare cucele din CS-1 sef santier executie-1 inginerabsolvent al Facultatii de Constructii, sectia Cai Ferate, Drumuri si Poduri, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar-1 RTE, atestatMinisterul Dezvoltarii Regionale si Turismului pentru domeniul constructiirutiere, drumuri, poduri, tunele si piste de aviatie (II)- 1 responsabil AQ- 1 responsabil CQ- 1 responsabil de mediu- 1 responsabil Protectia Muncii, atestat conform legislatiei in vigoareSe vor atasa CV-uri in format Europass si copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul ale diplomelor/adeverintelor care sa probeze informatiile indicate in CV-uri, precum si declaratii de disponibilitate pentru personal, Cerinta 4 Declaratia cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: AC solicita asigurarea (in dotarea proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) urmatoarelor echipamente, utilaje, mijloace fixe si alte dotari: -instalatie preparat mixturi asfaltice-buldozer pe senile, autobasculante-malaxor pentru mortar, actionat electric-compactor-perie mecanica pentru curatat-autogudronator-masina trasat benzi circulatie-autocisterna cu dispozitiv de stropire-incarcator frontal pe pneuri-laborator minim gradul IIPrezentarea urmat docum: -contracte de vanzare-cumparare sau facturi fiscale;
-contracte de leasing;
-contracte de inchiriere, valabile pe toata perioada de derulare a contractului;
-contracte de prestari servicii, valabile pe toata perioada de derulare a contractului. Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001 sau echivalent (confirmat cu ultimul raport de audit) - copie lizibila certificata conform cu originalul, Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de protectie a mediului conform ISO 14001 sau echivalent - copie lizibila certificata conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer