Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii a infrastructurii de prevenire a inundatiilor pe paraiele torentiale Huisurez-sat Huisurez si Fruntii- sat Damuc, precum si pe afluentii acestora, comuna Damuc, Judetul Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 342197
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Damuc (Primaria Damuc)
Numar invitatie: 342197/29.01.2013
Denumire contract: Lucrari de constructii a infrastructurii de prevenire a inundatiilor pe paraiele torentiale Huisurez-sat Huisurez si Fruntii- sat Damuc, precum si pe afluentii acestora, comuna Damuc, Judetul Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Damuc (Primaria Damuc)Cod fiscal: 2614422, Adresa: Comuna Damuc, Damuc, Telefon: 0233/256270, Fax: 0233/256296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisnaului nr 27, etajul 1 camera 8, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 332408304, fax: +40 332402539, persoana de contact: BRM-Terminal iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisnaului nr 27, etajul 1 camera 8, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 332408304, fax: +40 332402539, persoana de contact: BRM-Terminal iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii a infrastructurii de prevenire a inundatiilor pe paraiele torentiale Huisurez-sat Huisurez si Fruntii- sat Damuc, precum si pe afluentii acestora, comuna Damuc, Judetul Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii a infrastructurii de prevenire a inundatiilor pe paraiele torentiale Huisurez-sat Huisurez si Fruntii- sat Damuc, precum si pe afluentii acestora, comuna Damuc, Judetul NeamtContractul presupune servicii de proiectare si executie pentru urmatoarele categorii de lucrari: -imbunatatiri funciare-alte categoriiValoarea estimata totala este de 6.023.914, 29lei fara TVA, din care : -5.878.995, 67lei fara TVA pentru executie-144.918, 62 lei fara TVA pentru servicii de proiectare-251.772 lei fara TVA pentru diverse si neprevazuteSuma de care dispune autoritatea contractanta conform bugetului indicativ al proiectului pt. capitolul de div si neprev este de 251.772 lei fara TVA, suma ce va fi decontata pe parcursul derularii contractului, daca aceste chelt apar si nu sunt aferente unor modif. substantiale ale acestuia.
II.1.6) CPV: 45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 275, 686.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 120.000 lei.Constituire: conf art.86 din HG 925/2006 react contul RO18TREZ4945006XXX000049 deschis la trezoreria Neamt Of.din categ IMM conf.Legii nr.346/2004 gar.de partic.se constit.in prop.de 50% din cunatumul precizat. Per.de valab.: 90 zile calend. de la term.limita de dep.a of. Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.In cazul form. unei contestatii, in masura in care Consiliul disp. resp. acesteia, aut.contr.va retine contestatorului din gar. de partic.in rap. cu val. estimata a contractului, procentual asa cum apare prevazuta la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata.Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4) Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane juridice/fizice romane: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.3;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.4;3.Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa form.nr.6;6.Certificat de cazier fiscal-Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data limita a depunerii ofertelor;7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr. 7 din sectiunea III ?Formulare. Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Covasan Anton primarFrasinariu Ion viceprimarCovasan Elenainspector contabilBucur Laura inspector fiscalGaina Mihai sef S.V.S.U.Consiliul local1 Ion Frasinariu2 Gabriel Nagy3 Ion Voaides4 Alexandru Gaina5 Iosif Oniga6 Viorel Pantiru7 Marcel Simon8 Simion Dandu9 Ionel Moldovan10 Neculai Bucur11 Ghiorghe Scurtu12 Ion Trifan13 Dumitru Covasan8.Declarati privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 din sectiunea -formulare si modele.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa formularul nr. 9.Conform solicitarii din ghidul de finantare MASURA 125 ?Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructuriilegate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii? Submasura c?Lucrari de constructii, refacere si modernizare a infrastructurii de prevenire si de protectie impotriva inundatiilor ?Proiectantul trebuie sa prezinte1)certificat de atestare eliberat de catre ministerul mediului si a padurilor in baza Ordinului ministrului mediului si padurilor nr 718/2010 pentru proiectare-efectuare studii de teren si elaborarea documentatiilor tehnico-economice pentru lucrarile de imbunatatiri funciare in domeniul silvic, valabil la data limita de depunere a ofertelor.2) certificat de atestare pentru desfasurarea activitati de imbunatatiri funciare pe terenuri din domeniul agricol, pentru urmatoarele niveluri de competenta si pentru categori/categoriile de lucrari de imbuatariri funciare prevazute la art 4 si in anexa 2 la Normele metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura pe terenuri din domeniul agricol activitati de imbunatatiri funciare studii proiectare executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat aprobate prin Ordinul ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr 182/2009, valabil la data limita de depunere a ofertelor3)Executie - imbunatatiri funciare: Pentru operatorul economic/ membru al asocierii care urmeaza sa executie lucrarile de imbunatatiri funciare va prezenta Certificatul de atestare elebierat de ministerul agriculturii padurilor si dezvoltarii rurale conformOrdinului ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr 182/2009 care sa confirme capacitatea acestuia de a desfasura lucrari de imbunatairi funciare pe terenuri din domeniul agricol pentru rumatoarele niveluri de competenta si pentru categoria/categoriile de lucrari de imbunatatiri funciare prevazute la art 4 si in anexa nr 2 la normele metodologice privind atestarea presoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura pe terenuri din domeniul agricol activitati de imbunatatiri funciare studii proiectare executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare / altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.Persoane juridice /fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea financiara cash-flow pentru executie in valoare de 1.102.311, 68 lei, pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare, Cifra medie globala pentru cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie deminim 12.000.000 lei.Bilanturile contab ptr anii ptr care se face dovada sau orice alte doc care pot proba informatiile prezentate . Nota: Bilant contab sau celelalte doc care prob inform prez se vor aduce in copie certificata conform cu originalul.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice / fizice straine: Daca in tara de rezidenta a op. ec. straini aceste doc. se depun prin alte metode (spre ex. Electronic), of. va depune si o declaratie de propria raspundere asupra modului de inregistrare a doc. la autoritatile abilitate, specificand denumirea si adresa acestora precum si data transm., Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru proiectare: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de mijloacele si echipamentele necesare si suficiente derularii contractului de servicii de proiectare : - mijloace de transport;
- echipament topografic( statie totala);
- minim 3 calculatoare;
- imprimanta A2 si A3 ;
- minim o licenta pentru program de devize- minim o licenta pentru program de proiectareDocumente care sa demonstreze faptul ca operatorul dispune de mijloacele si echipamentele enuntate anterior.Cerinta se poate indeplini prin prezentarea facturilor fiscale emise pentru produse si/sau certificatelor de inmatriculare (pentru masini) si/sau alte documente prin care se poate face dovada dispunerii operatorului economic a mijloacelor/echipamentelorDeclaratie privind lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamentelor tehnice, laboratoarelor etc. de care dispun operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii de proiectare - formularul 16, Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispune de utilaje si echipamentele necesare si suficiente executarii lucrarilor descrise in caietul de sarcini, si minim: -3 autobetoniere, 1 autopompa beton, incarcator frontal, 2 excavatoare, buldoexcavator, 3 autobasculante, laborator de analize si control in constructii gr.II (in prof.BBABP, GTF, MBM, D), , statie beton, dar fara a se limita la a cestea. Dovada dispunerii de utilajele/mijloacele/echipamentele enuntate anterior se va face prin contracte de inchiriere si/sau facturi fiscale si/sau extras din balanta pentru mijloace fixe si/sau fise de inventar si/sau alte documente prin care se poate face dovada dispunerii de respectivele mijloace echipamente.Declaratie privind lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamentelor tehnice, laboratoarelor etc. de care dispun operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executie lucrari - formularul 16, Pt. executie: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (pentru executant lucrari)Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat cel putin 1 contract care sa aiba ca obiect executia de lucrari similare cu cele presupuse de prezenta procedura (contractul trebuie sa aiba drept obiect aparari maluri, regularizari, infrastr. de prevenire imp. inundatiilor), a carui valoare sa fie de minim 5.878.900 lei fara TVA.Se va accepta in vd dem exp similare si prezentarea unui contract care are in componenta atat proiectarea cat si executia de lucrari similare prezentei proceduri (aparari maluri, regularizari, infrastr. de prevenire imp. inundatiilor)de o valoarea minima de 5.951.400 lei fara TVA din care executia sa fie de minim 5.878.900 lei fara TVA, iar proiectarea de minim72.500 lei fara TVA.Se vor prezenta certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari executate, Informatii PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE in ultimii 3 ani, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora In cazul in care nu se va subc parte/parti din lucrare se va completa cu ?Nu este cazul?. Res mat si umane ale subcontr decl se vor lua in consid pentru partea lor de implic in contr care urm sa fie indepl daca sunt prez docum in acest sens, Pt. Executie. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru realizarea lucrarilor.Cerinte minime personal de specialitate executie- 1 inginer specialitatea constructii hidrotehnice- 1 responsabil tehnic cu executia constructii hidrotehnice, domeniul V - 1 responsabil tehnic cu executia imbunatatiri funciare, domeniul VII - 1 responsabil control calitate inginer/subinginer constructii hidrotehnice;
- 1 responsabil cu protectia muncii si PSI atestatde MMFPS si MECTS sau echivalent; Se vor atasa copii dupa cv si diplome pt fiecare responsabil nominalizat.Pt. RTE certificat de atestare in termen de valabilitate, pentru CQ dispozitia de numire.Se solicita completarea Anexei 1 la Formularul nr 10, Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formalasocierea. Aut. Contr. va solicita ca asoc. sa fie legalizata numai in cazul in care of. comuna este decl. castigatoare, caz in care la incheierea contractului de lucrari se va prezenta un acord de asociere in formaautentica. - Ofertele depuse de o asociere trebuie sa ind. urmat. cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partenerin parte din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii precum si categoriilede lucrari executate de acestia. b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c) Unul din membri trebuie numit ca partenerconducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fieconfirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte, PT. proiectare.Lista principalelor servicii de proiectare realizate in ultimii 3 ani (pentru servicii de proiectare)Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a prestat servicii de proiectare similare cu obiectul procedurii(proiectare PT, DDE si asistenta tehnica) de minim 72500lei fara TVA. Cerinta se va considera a fi indeplinita si prin prezentarea a minim unu cel mult trei contracte a caror valoarea cumulata sa fie de 72500 lei fara TVA.Se vor prezenta certificari de buna executie pentru cele mai importante prestari de servici., Pt. proiectare Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru realizarea proiectului tehnic.Cerinte minime personal servicii de proiectare: - 1 inginer constructii hidrotehnice- 2 ingineri proiectanti constructii hidrotehniceSe vor atasa copii dupa cv si diplome pentru fiecare responsabil nominalizat.Se solicita completarea Anexei 1 la Formularul nr 10 Informatii privind managementul mediului ISO 14001:2005 pentru domeniul imbunatatirilor funciare, amenajari terenuri sau echivalent valabile la data limita depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare, Informatii privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante, pentru domeniul imbunatatirilor funciare, amenajari terenuri. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat ?60puncte .b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel : P(n) = pret minim/pret(n) x 60 ;
Termen de realizare proiect tehnic
20
Descriere: Pentru cel mai scazut termen de realizare a proiectului tehnic ofertat se acorda punctajulmaxim alocat ?20puncte. b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim/termen (n) x 20 unde: Termenul minim reprezinta cel mai mic termen de realizare a proiectului tehnic ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 30 zilesi nici mai mic de 10 zile .Ofertarea unui termen de realizarea a proiectului tehnic mai mare de 30 zile conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanata nu va puncta suplimentar ofertarea unui termen de realizare a proiectului tehnic mai mic de10 zile.
Durata de executie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare durata de excutie a) pentru cel mai scazut termen de executie se acorda punctaj maxim alocat ? 20puncte. b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim/termen (n) x 20, unde: In aceasta formula termenul minim reprezinta cel mai mic termen de executie ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 16 luni si nici mai mic de 12 luni.Ofertarea unei durate de executie mai mare decat durata maxim stabilita mai sus (16 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanta nu va puncta suplimentar ofertarea unei durate de executie mai mica decat cea minima precizata mai sus (respectiv, 12 luni).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, fiind atasat prezentei invitatii de participare la procedura
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer