Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii a infrastructurii de prevenire si de protectie impotriva inundatiilor in Comuna Malovat


Detaliu pentru invitatia numarul 341217
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MALOVAT
Numar invitatie: 341217/20.12.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii a infrastructurii de prevenire si de protectie impotriva inundatiilor in Comuna Malovat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MALOVATCod fiscal: 4426395, Adresa: strada Principala, Malovat, Telefon: +40 252342320, Fax: +40 252342320
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Principala, Malovat, Romania, cod postal: 227315, telefon: +40 0252342320, fax: +40 0252342320, persoana de contact: Liliana Aldescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Principala, Malovat, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii a infrastructurii de prevenire si de protectie impotriva inundatiilor in Comuna Malovat
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajare vai (ogase) pentru protectia impotriva inundatiilor in Comuna Malovat, Judetul Mehedinti
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 427, 972 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare 68.500 lei. 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. 3. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, Formularul 1. 4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul indeplinirii conditiilor prevazutede art.278^1, alin 1, lit.b din OUG 34/2006, 5. Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art.88 din Hg 925/2006. Data echivalentei leu/alta valuta va fi cursul BNR afisat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutab) Retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. Hg 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, alin4 din Hg.925/20064. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din Hg 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neancadrarea in disp. art.180 din OUG 34/2006 ?Formularul 1; Completare formular de ofertant / tert sustinator.2. Declaratie privind neancadrarea in disp. art.181 din OUG 34/2006 ?Formularul 2;Completare formular de ofertant / tert sustinator (art 181, lit a, c^1 si d).3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular 3;4. Certificatului de participare cu oferta independenta?Formular 4;5. Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, Formular 5 intr-o situatie de conflict de interese, cu urmatoarele persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste initierea, derularea si finalizarea procedurii: Bazavan Gheorghe ? primar; Sfetcu Aurel ? viceprimar; Aldescu Liliana - contabil; Tiu Nicoleta ? secretar si consilierii locali Badescu Stefa, Bazavan Dumitru, Visan Florin, Baloi Cosmin, Bomdoc Anton, Ciurel Dumitru, Ionascu Gheorghe, Curea Pantelie, Deatcu Marin, Micu Craciun Valeriu.Completare formular nr. 5?seva prezenta de ofertant/ subcontractant/ tertul sustinator6. Certificat de atestare fiscala privind indep. oblig. de plata a impozitelor si taxelor locale;7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea oblig. de plata a imp. taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Nota;
- Certificatele de atestare fiscala vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalulPersoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia oblig. scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele, doc. se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducerea autorizata in limba romana.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice / fizice romane.Certificat constatator emis de ORC, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice /fizice straine.In cazul persoanelor juridice/fizice straine, se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesonal, conforme legii tarii de rezidenta a op. ec.. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate doc. vor fi transmise in limba de origine, insotite de o trad. autorizata a acestora in limba romana.Nota: Ofertantului situat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, doc. in original sau copie legalizata, pentru conformitatea cu doc. depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unui nivel minim al cifrei medii anuale globale de afaceri pe ultimii 3 ani egal sau mai mare decat: 6.800.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 1.525.416 euro (1 Euro =4, 4578).In cazul in care un grup de op. ec.depune oferta comuna, aceasta cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, conf. Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intrep. mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Completare Formular 6- Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe 3 ani.Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an, respectiv: 2009:1 euro= 4, 2373 lei2010:1 euro= 4, 2099lei2011:1 euro= 4, 2379 lei, Prezentarea unei Scrisori de bonitate (cash flow) sau alte documente prin care confirma faptul ca ofertantul are acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci, ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash ? flow de executie a lucrarii in cauza, in valoare de minim 700.000 lei, pe o perioada de 3 luni calendaristice., continuare - Se solicita prezentarea unui angajament din partea unei banci, scrisori de bonitate (cash flow) sau alte documente din care sa rezulte ca respectivul ofertant detine/beneficiaza, in cazul in care este declarat cistigator, in perioada derularii contractului de executie, de: lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloace financiare a caror valoare este de minim700.000 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte.Disponibilitatea de sustinere a lucrarilor va trebui sa contina suma, perioada si precizarea ca aceste resurse sunt destinate pentru contractul de executie a lucrarilor pentru ?Lucrari de constructii a infrastructurii de prevenire si de protectie impotriva inundatiilor in Comuna Malovat??, independent de angajamentele pentru alte contracte., 3.Tert sustinator financiar - daca este cazulConf art.186, alin.2 din O.U.G.nr.34/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata in conf.cu prevederile alin.1, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Va prezenta: -Anexa nr.19?Angajament Tert sustinator financiar.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in disp. art.180Formularul 1- Declaratie privind neincadrarea in disp. art. 181 lit. a, c1, si d - Formularul 2-Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict deinterese -Formular nr.5.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 1. Declaratie insotita de lista cu lucrarile similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor raporta la data limita de depunere a ofertelor) in original, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Experienta similara ? cerinta minimaOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, cel putin un contract de natura si complexitate similara procedurii derulate, dus la bun sfarsit, cu o valoare de minim 3.000.000 lei , fara TVA;, continuare cerinta 1 Se vor prezenta: 1. Formularul 7 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. 2.Formular nr.8-experienta similara.3. Procesul verbal la term lucrarilor sau procese verbale de receptie finala / partiala , in copie conform cu orig.4.Recomandare din partea beneficiarului, saucertificat de indeplinire a obligatiilor contract. eliberat in conf. cu prev. art. 97^1 din HG nr.925/2006, copie conform cu origPentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an, respectiv: 2007:1 euro= 3, 3373 lei2008:1 euro= 3, 6827 lei2009:1 euro= 4, 2373 lei2010:1 euro= 4, 1285 lei2011:1 euro= 4, 2379 lei, Cerinta 2: Prezentare fise de experienta similara pentru contracte a caror obiect a fost servicii de proiectare lucrari similare. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.PENTRU PROIECTAREprezentarea unui contract similar privind servicii similare prestat in ultimii 3 ani , in valoare de cel putin 68.000 RON.Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificate emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar ., continuare cerinta 2 Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Se va completa formular 12E din Sectiunea 2 ?Formulare? ?Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire reprezentand lista contractelor de servicii de proiectare in ultimii 3 ani cuprinzand cele mai importante servicii de proiectare executate. 2.Certificate/ documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a) Proces/e verbal/e de receptie la terminarea prestarii serviciilor prin care sa se demonstreze executarea serviciilor prezentate, sau proces/e verbal/e de receptie partiala a servicilor prin care sa se demonstreze prestarea serviciilor prezentate, sau proces/e verbal/e de receptie finala prin care sa se demonstrezeprestarea serviciilor prezentateb) Certificari de buna executie pentru contractele mentionate. Se va prezenta Form 8, continuare cerinta 2 ?Certificat privind experienta Antreprenorului? din Sectiunea 2 ?Formulare? ? Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al Beneficiarului.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art.176 din OUG 34/2006. Se permite prezentarea de contracte care sa aiba componente atat de proiectare, cat si de executie, Cerinta 3 - Se va completa Formularnr. 11?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echip. tehnice de care dispune op.ec.pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
-se vor prezenta doc. care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice, pentru indeplinirea coresp. a contrac. de lucrari, mentionate in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizate pentru executia lucrarilor.- Utilajele minim solicitate: - excavator ; - macara ;
- statie de producere betoane ; - autobetoniere; - buldozer pe senile; - buldoexcavator;, Ofertantul are drept de folosinta sau detine laborator de minim gradul II cu profile corespunzatoare (G.T.F;B.Ba.Bp) ** Nota: G.T.F ? Geotehnica si teren de fundare;B.Ba.Bp ? Beton, Beton armat, beton precomprimat;PENTRU PROIECTARE: - Statie totala/statie gps-se va completa Formular nr. 11?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echip. tehnice de care dispune op.ec.pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
-se vor prezenta documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice, pentru indeplinirea coresp. a contractului de lucrari., Responsabil cu controlul calitatii (CQ) (minim 1) autorizati, in domeniulconstructii de drumuri, imbunatatiri funciare sau constructii hidrotehnice in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectulcontractului de achizitie publica, pentru care se vor prezenta: - Curriculum vitae - responsabil calitate (CQ)- Certificat de autorizare/Decizie interna ? responsabil calitate (CQ), vizavalabila, in copie certificata pentru conformitate- Declaratie de disponibilitate ? responsabil calitate (CQ) in original. Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea calitatii, PENTRU EXECUTIE se solicita: 1. Responsabili / Manageri de contract, pentru care se vaprezenta: Curriculum vitae ? responsabil/manager de contract- Diploma de inginer constructor ? in copie- Declaratie de disponibilitate responsabil/manager de contract ? in original2. Responsabil tehnic cu executia (RTE) (minim 1), atestat MLPTL indomeniul constructii hidrotehnice, in conformitate cu specificul lucrarilor, ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pentru care se vor prezenta: - Curriculum vitae ? responsabil tehnic cu executia (RTE)- Atestat ? responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie certificata pentruconformitate- Legitimatie ? responsabil tehnic cu executia (RTE), viza valabila, in copiecertificata pentru conformitate- Declaratie de disponibilitate ? responsabil tehnic cu executia (RTE)Inginer/subinginer ? sef de santier, (inginer/subinginer absolvent facultatede constructii HIDROTEHNICE SAU IMBUNATATIRI FUNCIARE), - Curriculum vitae- Diploma studii, CONTINUAREInginer? topograf/geodezie/cadastru (minim 1)Curriculum vitae ? inginer topograf- Diploma, inginer topograf, in copie certificata pentru conformitate- Declaratie de disponibilitate - inginer topograf PENTRU PROIECTARE se solicita: Inginer/subinginer ? absolvent constructii hidrotehnice, - Curriculum vitae ? proiectant de specialitate - Diploma, inginer constructii hidrotehnice, in copie- Declaratie de disponibilitate ? proiectant inginer constructii hidrotehniceInformatiile referitoare la studiile pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor., 4.Informatii privind subcontractantii- daca este cazul Ofertantul are obligatia de a preciza partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere aleacestora -se va completa Formular nr. 12 ? Model declaratie subcontractanti -subcontractantii declarati vor completa Formular nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese.1. F ? Model declaratie subcontractanti -2. Formular nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese.1. F ? Model declaratie subcontractanti -2. Formular nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese., Pentru persoanele nominalizate a fi angajate in cadrul acestor contracte se vor prezenta documentele solicitate. In cazul unei asocieri cerintele privitoare la personalul de specialitate si de asigurare a calitatii pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati. Ofertantii pot prezenta si alte documente care sa le certifice competentele profesionale si de management.Formular 10- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 6. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul, In conformitate cu prevederile art.190, alin (2) in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocateSe va prezenta-Anexa nr. 20 ? Angajament privind sustinerea tehnica si prof. a ofertantului-Anexa nr. 21 si Anexa nr. 22 ? Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional.-Declaratie privind neincadrarea in disp. art.180, - F 1-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), c1) si d - Formularul 2-Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese -Formular nr. 5 Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem deManagement al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatieiSR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in copie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara Pentru ofertele cu pretul mai mic se acorda punctaj maxim de 65 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009. Pentru ofertele cu preturi mai mari se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (65 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei curente (n - oferta in cauza) Pret minim ? pretul minim ofertat
Identificare, descriere si argumentare riscuri
35
Descriere: Punctajul se va acorda astfel: pentru cele mai multe riscuri identificate si pentru care se propun recomandari de reducere/eliminare a lor se va acorda punctaj maxim (35 puncte). Pentru celelalte oferte punctajul se va acorda astfel: P = nr. riscuri identificate de ofertant/nr. maxim de riscuri identificate X 35 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer