Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii aferente obiectivului de investitii din cadrul proiectului ?Aventuri calare prin podgoriile Barcaului??- Actiunea 1. Infiintare centru local de informare si promovare turistica in localitatea Saniob, comuna Ciuhoi


Detaliu pentru invitatia numarul 343406
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CIUHOI
Numar invitatie: 343406/04.03.2013
Denumire contract: Lucrari de constructii aferente obiectivului de investitii din cadrul proiectului ?Aventuri calare prin podgoriile Barcaului??- Actiunea 1. Infiintare centru local de informare si promovare turistica in localitatea Saniob, comuna Ciuhoi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIUHOICod fiscal: 4820291, Adresa: COMUNA CIUHOI nr. 160, Ciuhoi, Telefon: 0259 441128, Fax: 0259 441128
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Saniob, Localitatea Saniob, nr. 199, Romania, cod postal: 417192, telefon: +40 259441128, fax: +40 259328397, persoana de contact: MOLNAR JOZSEF
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Saniob, Localitatea Saniob, nr. 199, Romania, cod postal: 417192, telefon: +40 259441128, fax: +40 259328397, persoana de contact: MOLNAR JOZSEF
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii aferente obiectivului de investitii din cadrul proiectului ?Aventuri calare prin podgoriile Barcaului??- Actiunea 1. Infiintare centru local de informare si promovare turistica in localitatea Saniob, comuna Ciuhoi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii aferente obiectivului de investitii din cadrul proiectului ?Aventuri calare prin podgoriile Barcaului??- Actiunea 1. Infiintare centru local de informare si promovare turistica in localitatea Saniob, comuna Ciuhoi.Valoarea estimata pentru achizitia publica ce are ca obiect: Lucrari de constructii aferente obiectivului de investitii din cadrul proiectului ?Aventuri calare prin podgoriile Barcaului??- Actiunea 1. Infiintare centru local de informare si promovare turistica in localitatea Saniob, comuna Ciuhoi, calculata pe baza bugetului indicativ al proiectului este de 616.290 Ron fara TVA, din care 29.456 Ron fara TVA este cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j), conform art. 29, alin. (21 ) din OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 616, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 11.700 Lei. Termenul de valabilitate al GP este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. GP va fi constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si 86 alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006. Contul AC nr. RO46TREZ0765006XXX010717 deschis la Trez. Municipiului Oradea. CIF AC: 4820291. Orice oferta care nu este insotita de GP, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 coroborat cu art.33 alin.3) din HG 925/2006.Conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 4.396 lei. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE va fi de 10 % din pretul contractului fara TVA.GBE se va constituii conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. GBE se va putea constituii si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea -Conform Formularului A1(formularul se va prezenta si de catre tertii sustinatori, dupa caz).2. Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Conform Formularului A2.3. Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, in original -Conform Formularului A3.4. Operatorii economici vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 (acest formular va fi prezentat de catre totiofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/ tertii sustinatori, dupa caz). Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Primar ? Molnar Josef, Secretar ? Mela Maria Elena, Inspector urbanism ? Olah Alexandru, Contabil ? Borbely Zita, ?Inspector de mediu - Kuin Nagy Lorant, Consilier fond funciar ? Fazekas Irina.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta completat Formularul B. Aceasta declaratie va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.6.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general).Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Se va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Acces la resurseSe solicita prezentarea unei Declaratii bancare, adresata autoritatii contractante COMUNA SANIOB si nominalizata pentru contractul Lucrari de constructii aferente obiectivului de investitii din cadrul proiectului ?Aventuri calare prin podgoriile Barcaului??- Actiunea 1. Infiintare centru local de informare si promovare turistica in localitatea Saniob, comuna Ciuhoi, prin care sa se confirme faptul ca operatorul economic, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii de minim 195.000 lei, pe o perioada de 3 luni. Suma precizata mai sus poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare. Disponibilitatea de sustinere a lucrarii, indiferent sub ce forma este prezentata, va trebui sa contina suma si perioada precizate mai sus.Se va prezenta dovada prinorice mijloace agreate de banca operatorului economic din care sa rezulte indeplinirea in mod neechivoc a cerintei de calificare., Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de activitate (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie de cel putin 1.100.000 lei., Bilant contabil pe ultimii trei ani incheiati din punct de vedere fiscal. Se va prezenta Bilant contabil pe ultimii trei ani incheiati din punct de vedere fiscal, vizat si inregistrat la organele competente (DGFP), in copii certificate pentru conformitate cu originalul prin semnatura si stampila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pentru executia lucrariiDeclaratie privind lista principalelor lucrari (relevante) executate in ultimii 5 ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executat, unul sau maxim 2 contracte similare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 580.000 lei. Se va prezenta, in original Formularul C3 -o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare executiei lucrariiDeclaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executie lucrari. Pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, ofertantul va face dovada existentei tuturor masinilor, utilajelor siechipamentelor necesare executiei si finalizarii lucrarii. Autoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie sau inchiriere) de la operatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Pentru fiecare dotare prezentata se vor depune documente care sa ateste forma de detinere a acestora. In cazul inchirierii, se vor prezenta antecontractele de inchiriere, care sa ateste faptul ca utilajele, echipamentele si mijloacele de transport se vor inchiria exclusiv pentru lucrarea care face obiectul achizitiei, iar durata contractului trebuie sa acopere durata de executie. Se vor accepta de asemenea si declaratii de punere la dispozitie utilajelor mentionate., Personal necesar executiei lucrarilorDeclaratie pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.- Conform Formular F si anexele 1 si 2 ale acestuia.Pentru responsabil tehnic cu executia, se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae; extras revisal/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului; copia conform cu originalul a diplomei de studii; copia conform cu originalul a atestatului si a legitimatiei in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru manager de proiect care sa fi fost implicat in minim 1 contract similar, se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae; extras revisal /contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului, copia conform cu originalul a diplomei de studiu, copia conform cu originalul dupa documentele edificatoare din care sa rezulte ca a indeplinit calitatea de manager de proiect in cadrul unui proiect similar, avand o valoare egala sau mai mare decat valoarea estimata a contractului ce se atribuie prin prezenta procedura, orice alte documente relevante astfel incat sa rezulte experienta specialistului propus.Pentru inspector protectia muncii si responsabil PSI se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae; copia conform cu originalul a diplomei de studii si a actelor care dovedesc atestarea acestuia in domeniile protectia muncii si PSI; extras revisal /contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului ori alte documente relevante astfel incat sa rezulte experienta specialistului propus.Pentru inginer sef santier, se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae; extras revisal /contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului, copia conform cu originalul a diplomei de studii; copia conform cu originalul a atestatului si a legitimatiei in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru responsabil cu controlul calitatii, se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae, copia conform cu originalul a diplomei de studii, extras revisal /contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului. Se permite si totodata se considera suficient prezentarea, pentru indeplinirea cerintei descrise mai sus, unei decizii interne de numire in pozitia de CQ, emisa de catre conducerea operatorului economic.Nota : - Pentru tot personalul minim solicitat care nu sunt angajati ai operatorului economic se va depune un angajament de participare (formularul F1 din sectiunea formulare) asociat cu o declaratie de disponibilitate (formularul F2 din sectiunea formulare). Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, privind activitatile din domeniul supus procedurii de achizitie, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor., Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 14001, sau alt certificat echivalent privind sistemul de protectie a mediului, privind activitatile din domeniul supus procedurii de achizitie, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: Componenta tehnica
Termen de garantie acordat lucrarilor
10
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2013 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer