Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii, aferente proiectului "Reabilitarea,modernizarea si extinderea Caminului de Pensionari Sfanta Cuvioasa Parascheva"


Detaliu pentru invitatia numarul 337298
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Iasi
Numar invitatie: 337298/12.10.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii, aferente proiectului "Reabilitarea, modernizarea si extinderea Caminului de Pensionari Sfanta Cuvioasa Parascheva"
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 26.10.2012 11:16)
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: AC a hotarat anularea procedurii conf preved OUG 34/2006 actualiz, art.209, al(1) lit.c. Pe parcursul derularii procedurii de atribuire s-au constatat erori sau omisiuni la Doc de atribuire, respectiv la CS?Liste de cantitati de lucrari, care la aceasta data nu pot fi remediate fara ca acestea sa afecteze procedura de achizitie, iar autoritatea contractanta se afla in imposibilitatea de a adopta masuri corective fara ca acestea sa conduca la incalcarea principiilor privind achizitiile publice .
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +40 0232/258190, fax: +40 0232/258190, persoana de contact: Elena Apreutesei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Iasi, B-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii, aferente proiectului "Reabilitarea, modernizarea si extinderea Caminului de Pensionari Sfanta Cuvioasa Parascheva"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii, aferente proiectului "Reabilitarea, modernizarea si extinderea Caminului de Pensionari Sfanta Cuvioasa Parascheva" conform Caietului de sarcini si Proiectului Tehnic
II.1.6) CPV: 45215212-6 - Lucrari de constructii de aziluri de batrani (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 081, 463.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 160.000 lei(80.000 lei in cazul IMM). Modalitati de constituire acceptate, conform art. 86 alin.(1) si(5) din H.G. nr. 925/2006 actualizata: -Virament bancar in contul autoritatii contractante: (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi), confirmat prin extras de cont; -Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari; -Prin depunere lacasieria autoritatii contractante. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 de zile de la data limita de depunere aofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia C.N.S.C. este de respingere, autoritateacontractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o sumacalculata conform art. 278^1 litera c) din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata(8.368, 15 lei).
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara T.V.A. (5% in cazul I.M.M.). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executiese constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devineanexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentrufacturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea TrezorerieiStatului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catrecontractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertantasociat;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatAutoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetuluigeneral consolidat, in conformitate cu prevederile legale invigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticiiprofesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilorde calificare si selectie.Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerintaobligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati, ptr tert sustinator-declaratie art 181 lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sarezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei incare se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de undesa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatiieliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinitobligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilorbugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti/asociati;Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulilede evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detinfunctii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar - Gheorghe Nichita; Viceprimar - Mihai Chirica; Viceprimar - Marius Sorin Danga;Secretar - Denisa Liliana Ionascu;Director Executiv Directia Dezvoltare si Proiecte Europene - Cosmin ComanDirector Executiv Directia Tehnica si Investitii - Petru Dumitru Tomorug;Director Executiv DEFPL - Maria Simionescu; Director DAPPP-Letitia Palaga;Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/subcontractanti/tert sustinator;Lista consilierilor locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Bejan Victor, Boca Adrian Florin, Bogdanici CameliaMargareta, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Buraga SanduChirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Ghibu Cristian, Grigoras Gheorghe, Grigore GabrielHarabagiu Gabriel, Iacoban Sorin Avram, Leonte Constantin, Matasaru Petre Daniel, Navodaru Laurentiu, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Calin, Vranceanu Simona ElenaCerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 3-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati;Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romanaDocumentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Fisa de Informatii generaleSe solicita prezentarea unei cifre de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiaride minim 16.162.926, 20 lei reprezentand o valoare dublata a contractului deachizitii pentru proiectul de investitii.Documente justificative (copiibilanturi contabile ptr ultimii 3 ani financiari incheiati, vizate si inregistrate de organelecompetente sau extrase de bilant).Prezentare fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare aofertantului in original(valorile vor fi in lei).In cazul in care oferta este depusa de oasociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM(Formular 7)., INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA AOFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 186 din OUG nr.34/2006)Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Se vaprezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica al persoaneirespective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitieofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continandnumele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa definantare, perioada de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urmasunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare aofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a lucrarilor executate in cadrul contractului respectiv, original sau copie lizibila certificata cu originalul.Aceasta lista va fi insotita de cel putin o recomandare din partea beneficiarilor., Cerinta nr. 2-Experienta similara-in ultimii 5 ani au finalizat celputin un contract sau maxim 3 contracte similare(lucrari de demolare, lucrari de consolidare, reabilitare si modernizare a corpurilor de cladire existente, lucrari de constructii pentru structuri noi) a caror valoare cumulata sa fie de celputin egala cu 8.081.463, 10 lei fara TVA.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 3 Informatii personalPrezentare Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personaluluiangajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Executantul este obligat sa prezinte informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Personalul minim solicitat pentru indeplinirea contractului: 1 Manager de proiect, autorizat CNFPA sau echivalent cu experienta specifica de 3 ani cu portofoliu in lucrari similare cu cele din caietul de sarcini (se va prezenta copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul a diplomei de absolvire, CV)., Cerinta 4 Informatii personalPersonalul minim solicitat pentru indeplinirea contractului: 1 sef santier executie absolvent al Facultatii de Constructii sectia Constructii Civile, Industriale si Agrozootehnice, cu experienta profesionala in lucrari de consolidare, reabilitare, modernizare structuri existente si lucrari de constructii structuri noi, se va prezenta copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul a diplomei de absolvire, CV) ? pentru coordonarea activitatii echipei din subordine si pentru verificarea si urmarirea calitatii lucrarilor executate in santier- cu experienta specifica de 3 ani.1 RTE, privind calitatea in constructii, atestat MDRT pentru domeniul constructii civile, industriale si agrozootehnice(I)se vor prezenta copii lizibile certificate ptr conformitate cu originalul ale atestatelor, legitimatiilor valabile la data limita de depunere oferte, Cerinta 4 Informatii personalPersonalul minim solicitat pentru indeplinirea contractului: 1 RTE, privind calitatea in constructii, atestat MDRT pentru domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala(IX)(se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul ale atestatelor, legitimatiilor valabile la data limita de depunere a ofertelor, CV);1 responsabil AQ privind calitatea in constructii(se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalulale diplomelor valabile la data limita de depunere a ofertelor, CV);1 responsabil CQ, privind calitatea in constructii (se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul ale diplomelor valabile la data limita dedepunere a ofertelor, CV, 1 responsabil Protectia Muncii;CV-uri in format Europass, declaratii de disponibilitate, copii contracte munca, angajament mentinere echipa propusa pana la receptia finala a lucrarilor, Cerinta nr.5 Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea orespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul sa faca dovada ca dispune pe intraga perioada a derularii contractului de dotarile solicitate(copii contracte vanzare-cumparare sau facturi fiscale, copii contracte leasing, etc.)Pot prezenta lista mijloacelor fixe ptr a dovedi detinerea utilajelor din dotare proprie.Cerinta minima obligatorie a dotarilor tehnice: - buldozer pe senile (pe pneuri)- excavator pe senile (pe pneuri)- autobasculante- malaxor ptr mortar, actionat electric - compactor- schela metalica- laborator min gradul II, Cerinta 6: Informatii despre subcontractantiResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua inconsiderare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor deimplicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa seindeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci auutoritateacontractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publicarespectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant sisubcontractantiii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fiein concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitiepublica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de ainlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatiicontractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initial, Cerinta 7: Acord de asociere in vedereaparticiparii la procedura de atribuire a contractului.Informatii despre asociatiIn cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicitalegalizarea asocierii.Formularele privind subcontractarea si/sau asocierea se vor introduce indocumentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociatisi/sau subcontractanti pentru executarea lucrarilor. In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este cazul?., INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA TEHNICA SI PROFESIONALA AOFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art.190 din OUG34/2006)Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatuluipoate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat sipersoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreazacapacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, decatre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea decare beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirmafaptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice siprofesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuiesa se afle in situatia care determina exclud din procedura de atribuire conform prev art.180 si ale art.181 lit.a), c^1)si d Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare acalitatii conform ISO 9001 sau echivalent copie lizibila certificata conform cu originalul., Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de protectie amediului conform ISO 14001 sau echivalent - copie lizibila certificata conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer