Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare Scoala cu clasele I-VIII, Urlucea-Rancaciov, Comuna Calinesti, judetul Arges? cod SMIS 11713


Detaliu pentru invitatia numarul 355658
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Calinesti
Numar invitatie: 355658/13.11.2013
Denumire contract: Lucrari de constructii aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare Scoala cu clasele I-VIII, Urlucea-Rancaciov, Comuna Calinesti, judetul Arges? cod SMIS 11713
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CalinestiCod fiscal: 5050611, Adresa: Com. Calinesti sat Gorganu, Calinesti, Telefon: +40 0248651893, Fax: +40 0248651893
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Calinesti sat Gorganu, Calinesti, Romania, cod postal: 117195, telefon: +40 0248651893, fax: +40 0248651893, persoana de contact: Sidonia Bercu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare Scoala cu clasele I-VIII, Urlucea-Rancaciov, Comuna Calinesti, judetul Arges? cod SMIS 11713
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare scoala generala, modernizare instalatii existente si dotare.Valoarea totala estimata a lucrarilor de constructii aferente contractului este 565.471, 00 lei la care se adauga TVA.Suma alocata din bugetul aprobat pentru cheltuielile diverse si neprevazute: 50.000, 00 lei la care se adauga TVA.Valoarea contractului, inclusiv cheltuielile diverse si neprevazute: 615.471, 00 lei la care se adauga TVA.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta 8, 84% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 565, 471 - 615, 471 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 11.000 LEI. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si va mentionea ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular G.1)***Garantia de participare se poate constitui si in valuta. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data cu 5 zile anterioara datei limita de depunere a ofertelor.***Conform prevederilor Legii nr. 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare. In cazul unei asocieri conditiile de incadrare in categoria IMM se vor analiza pentru resursele cumulate ale membrilor.***Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute de art.87 din HG 925/2006. In conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, AC poate retine din garantia de participare suma de 4.345, 47 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia ca nefondata sau ofertantul renunta la contestatie.***IMPORTANT: Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in ORIGINAL la sediul autoritatii contractante cel tarziu pana la termenul limita de primire a ofertelor, dar va fi incarcata si in SEAP, impreuna cu oferta. Documentul va fi transmis cu semnatura electronica, in baza art. 36 coroborat cu art. 17, alin 3) din HG 1660/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA. Se poate constitui: * prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract;* prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (H.G. 1045 / 19.10.2011). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate.***Ofertantii IMM pot constitui garantia de buna executie in procent de 50% din cuantumul precizat.***Se va prezenta Formular G.2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele de calificare solicitate sunt obligatorii.Daca pentru demonstrarea criteriilor de calificare, ofertantul opteaza pentru aplicarea prevederilor art. 11, alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (respectiv prezentarea unei declaratii pe propria raspundere ca indeplineste criteriile de calificare, insotita de o anexa in care ofertantul mentioneaza succint, dar precis, modul de indeplinire al respectivelor cerinte), atunci acesta are obligatia de a prezenta toate documentele emise nu mai tarziu de data limita de depunere a ofertelor, conform cerintelor din documentatia de atribuire, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Lipsa unui document solicitat in aceste conditii atrage dupa sine declararea ofertei drept inacceptabila.Ofertantii care opteaza pentru aceasta varianta vor completa Declaratia pe proprie raspundere (Formularul A) si Anexa aferenta, din documentatia de atribuire.________________________________Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentateOfertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.________________________________NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii unor criterii de calificare si selectie operatorii economici au dreptul de a prezenta certificate emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare.Autoritatea contractanta nu impune ofertantilor obligativitatea prezentarii unei certificari specifice, acestia din urma avand dreptul de a prezenta, in scopul demonstrarii indeplinirii cerintelor, orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea respectivelor cerinte. Autoritatea contractanta are dreptul de asolicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate.________________________________Cerinta nr. 1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: ? Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A.1) semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;? Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului.________________________________Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire : ? Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A.2) semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;? Certificate emise de autoritatile competente.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.________________________________Cerinta nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire : ? Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A.3) semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.________________________________Cerinta nr.4: Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: ? Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A.4 ) semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.________________________________Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare: ? Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular A.5 ) semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: *** Primar ? Ionescu Gheorghe*** Viceprimar ? Meilescu Vasile*** Secretar ? Trutulescu Camelia*** Contabil ? Rosu Sidonia*** Consilieri locali: Bucurenci Pavel, Mihailescu Vasile, David Amelia , Marasoiu Nicolae, Tudor Marin, Pielmus Constantin, Corbu Valentin, Staicu Ion, Draghia Dorel, Sirbu Alina, Voicu Mihai, Derioiu Gheorghe, Ghinea Adriana, Vilnoiu Elena, Pietrosel Silvia, Stroie Ion. Cerinta nr. 1: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al ofertantului. In cazul unei asocieri, se va urmari corespondenta dintre codul CAEN si activitatile din contract care ii vor reveni fiecarui membru din cadrul asocierii.Documente de confirmare pentru persoanele juridice romane: ? Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile cuprinse incertificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documente de confirmare pentru persoanele juridice straine: ? Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)? Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.*** NOTE: (1) Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.(2) Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata (in cazul in care nu a fost prezentat initial in aceasta forma).________________________________Cerinta nr. 2: Ofertantul trebuie sa detina autorizatie ISCIR pentru instalarea si punerea in functiune a aparatelor de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale mai mici sau egal cu 500 kW, conform normativ PTA1-2010, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Documente de confirmare: ? Autorizatie ISCIR pentru instalare si punere in functiune pentru aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale mai mici sau egal cu 500 kW, conform normativ PTA1-2010, valabila la data limita de depunere a ofertelor - copie lizibila conform cu originalul.*** NOTE: (1) In situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa integral partea din contract pentru care este solicitata autorizatia.(2) In cazul subcontractarii conditia este considerata indeplinita daca subcontractantul va executa integral partea din contract pentru care este solicitata autorizatia. In acest caz se poate prezenta acordul de subcontractare si autorizatia subcontractantului.(3) Baza legala: ORDIN Nr. 1007 din 21 mai 2010 pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT A1 - 2010 "Aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer