Achizitie publica - Lucrari de constructii cladire destinata pentru centru de informare in localitatea Jimbolia, jud. Timis pentru proiectul ?Back to the Nature ? Common Protection of our natural resources
Detaliu pentru invitatia numarul 323847
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323847/10.04.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii cladire destinata pentru centru de informare in localitatea Jimbolia, jud. Timis pentru proiectul ?Back to the Nature ? Common Protection of our natural resources
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL BANATULUICod fiscal: 2490952, Adresa: Piata Huniade nr. 1, Timisoara, Telefon: 0256201321, Fax: 0256201321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Huniade nr. 1, Timisoara, Romania, cod postal: 300002, telefon: +4 0256201321, fax: +4 0256201321, persoana de contact: Dan Leopold Ciobotaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii cladire destinata pentru centru de informare in localitatea Jimbolia, jud. Timis pentru proiectul ?Back to the Nature ? Common Protection of our natural resources
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Constructie sediu Centru de Informare in Domneniul Naturii in localitatea Jimbolia al Muzeului Banatului
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 661, 804.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7000 valabila cel putin 3 luni sau pe perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
30000 constituita prin retineri succesive din facturi in proportie de 10% din valoare facturilor emise (fara TVA) pana la concurenta sumei de 30000 lei potrivit prevederilor HG nr. 1045/2011 privind modificarea art 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in originalCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;Cerinta nr. 3Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa in conformitate cu Formularul R din Sectiunea Formulare. ? in original. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire suntS dl Ciobotaru Dan Leopold, dl M-Kiss Andrei, dl Milanovici sretco, dna Vuia Mirela si dna Marcel Mihalascu.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - Se va prezentain original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelorCerinta nr. 5Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala ? Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelorCerinta nr.6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Se va completa in conformitate cu Formularul Q din Sectiunea Formulare ? in original;Cerinta nr.7Certificat de cazier fiscal - Se va prezenta in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.Note: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.b. Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata in limba romana; pentru situatia cand in tara de origine nu se emit asemenea certificate sau se emit din partea altor autoritati, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind aceste aspecte;daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1 - Certificat constatatorSe va prezenta in original, copie legalizata ori copie lizibila cu mentiunea conform cu orginalul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, eliberat deOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial de care apartine, din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; in acest sens, trebuie sa se regaseasca urmatoarele caen-uri specifice obiectului contractului: -Caen 4120-Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale-Caen 4322-Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Cerinta nr. 2 - Certificat de inregistrare fiscalaSe va prezenta in copie**Pentru persoane juridice straine se va prezenta in copie legalizata si traducere autorizata care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani anteriori anului in curs va fi de cel putin 450.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii si ducerii la bun sfarsit in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de lucrari similar in valoare de minim 600.000 lei, fara TVA, Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine muncitori calificati si necalificati disponibili, personal de specialitate atestat si specializat in domeniul ce face obiectul prezentei executii de lucrari, astfel: Prin completarea acestei declaratii, ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine muncitori calificati si necalificati disponibili, personal de specialitate atestat si specializat in domeniul ce face obiectul prezentei executii de lucrari, astfel: -sef santier ? inginer/subinginer in specialitatea constructii civile cu o vechime in specialitate de minim 5 ani;
- responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul constructiilor civile cu o vechime in specialitate de minim 5 ani;
-responsabil cu controlul calitatii (CQ) atestat in domeniul constructiilor civile cu o vechime in specialitate de minim 2 ani;
- responsabil cu Supravegherea si Verificarea Tehnica a Instalatiilor cu o vechime in specialitate de minim 2 ani;
-responsabil coordonator cu securi, Cerinta nr. 3 Ofertantul trebuie sa faca dovada referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4 Ofertantul trebuie sa faca dovada masurilor de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, Cerinta nr. 5 Ofertantul trebuie sa faca dovada referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic (precum si forma de detinere) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Cerinta nr. 6 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca utilajele nu vor fi angajate pe perioada derularii contractului si in alte lucrari si ca utilajele corespund din punct de vedere tehnic si legal cu normele in vigoare, Cerinta nr. 7 Ofertantul trebuie sa faca dovada daca contractul de lucrari urmeaza sau nu sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora Cerinta nr. 1ISO 9001sau echivalent, Cerinta nr. 2Standardul ISO 14001 sau echivalent, Nu se accepta prezentarea de documente care sa ateste ca operatorul economic ofertant este in curs de obtinere a acestor certificate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 11:12