Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii cladire destinata pentru centru de informare in localitatea Jimbolia, jud. Timis pentru proiectul ?Back to the Nature"


Detaliu pentru invitatia numarul 343247
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUZEUL BANATULUI
Numar invitatie: 343247/27.02.2013
Denumire contract: Lucrari de constructii cladire destinata pentru centru de informare in localitatea Jimbolia, jud. Timis pentru proiectul ?Back to the Nature"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL BANATULUICod fiscal: 2490952, Adresa: Piata Huniade nr. 1, Timisoara, Telefon: 0256201321, Fax: 0256201321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii cladire destinata pentru centru de informare in localitatea Jimbolia, jud. Timis pentru proiectul ?Back to the Nature"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Constructie sediu Centru de Informare in Domneniul Naturii in localitatea Jimbolia al Muzeului BanatuluiValoarea estimata fara TVA a contractului este de 667048.04 lei, din care 0.00 lei pentru diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 667, 048.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10000 leiPer de valab.a g.p.este cel putin egala cu per.de valab.a ofertei(90 zile de la term.limita de primire a of)A.C.are dreptul de a solicita ofert.prelung.perioadei.In cazul ext.per de valab.a of, ofert are oblig sa extinda si per de valab a gar.ptr partic in mod coresp.Of.are oblig de a comunica AC daca este sau nu de acord cu prelungirea.Of care nu este de acord va fi exclus din proc.fara ca acest fapt sa atraga pierderea gar de particip.Forma de constituire: a)un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari;2)ordin de plata in contulR008TREZ6215006XXX016411, deschis la Trezoreria Timisoara pe numele Muzeului Banatului, CUI: 2490952: ;GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA DEPUNE OBLIGATORIU IN ORIGINAL LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.Dovada constituirii garant.de particip.se face conform prev. art. 86 din HG nr. 925/2006.In cazul eliberarii gar.de particip.de o banca/soc.de asig.din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echiv.cu modelul din Form.nr.23 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata).In cazul depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati.Pentru a beneficia de prevederile Lg.346/2004, toti membrii unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui gar. de part. cf prevederilor art. 88 din HG nr.925/2006.In cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia unui ofertant, Autoritatea contaratanta isi rezerva dreptul de a retine contestatorului din garantia de part. suma rezultata din aplicarea prev. articolului 278 1 alin.(1) lit.a)din OUG nr.34/2006.Cursul BNR leu/alta valuta din data de 06.02.2013.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, Mod de const: 1)prin retineri succesive din sumele datorate ptr plata fact.partiale.Contr.are oblig.de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispoz.A.C., conf HG nr.1045/2011, suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din val.contr.fara T.V.A.Of.declarat castig.are oblig.de a constitui garantia de buna executie a contr.2)prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valab.pana la exp.per.de garantie de buna executie;3)prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari si valabil pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie.AC va elibera/restitui garantia de buna executie conf prev.art.91-92din HG 925/2006. AC va retine contestatorului din garantia de participare suma rezultata din aplicarea prev. art. 278 alin. 1 lit. b din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in originalCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;Cerinta nr. 3Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa in conformitate cu Formularul R din Sectiunea Formulare. ? in original. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatiicontractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dl Ciobotaru Dan Leopold, dl M-Kiss Andrei, dl Milanovici Sretco, dna Vuia Mirela si dna Marcela Cedica.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelorCerinta nr. 5Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala ? Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelorCerinta nr.6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Se va completa in conformitate cu Formularul Q din Sectiunea Formulare ? in original;Note: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor firespinse.b. Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata in limba romana; pentru situatia cand in tara de origine nu se emit asemenea certificate sau se emit din partea altor autoritati, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind aceste aspecte;daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acestsens. Cerinta nr. 1 - Certificat constatatorSe va prezenta in original, copie legalizata ori copie lizibila cu mentiunea conform cu orginalul, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial de care apartine, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; in acest sens, trebuie sa se regaseasca urmatoarele coduri CAEN autorizate specifice obiectului contractului: -Caen 4120-Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale-Caen 4322-Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionatOfertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.**Pentru persoane juridice straine se va prezenta in copie legalizata si traducere autorizata un document echiavalent care dovedeste cele cerute mai sus, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani anteriori anului in curs va fide cel putin 450.000 leiValorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediucomunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei. Anul 2012 = 4, 4560 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii si ducerii la bunsfarsit in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de lucrari similar in valoare deminim 600.000 lei, fara TVA. Se va prezenta Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiariSe va prezenta copii dupa documente relevante pentru dovedirea experientei similare, cu obligatia ca documentele prezentate sa cuprinda informatiile prevazute de art. 188 alin. 3 lit. a din OUG 34/2006 (beneficiari, valoare, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit), Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine muncitori calificatisi necalificati disponibili, personal de specialitate atestat si specializat indomeniul ce face obiectul prezentei executii de lucrari, astfel: Princompletarea acestei declaratii, ofertantul trebuie sa faca dovada ca detinemuncitori calificati si necalificati disponibili, personal de specialitate atestat si specializat in domeniul ce face obiectul prezentei executii de lucrari, astfel: - sef santier ? inginer/subinginer in specialitatea constructii civile cu oexperienta specifica de minim 3 ani;
- responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul constructiilor civile;
- responsabil cu controlul calitatii (CQ) atestat in domeniul constructiilorcivile ;
- responsabil cu Supravegherea si Verificarea Tehnica a Instalatiilor;
- responsabil coordonator cu securitatea si sanatatea in muncaDeclaratie pe proprie raspundere, in original referitoare la: -personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune saual carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii; - studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorDovada scriptica a detinerii personalului, se va face pe baza urmatoarelor documente: - pentru a dovedi vechimea in specialitate, ofertantul va prezenta pentru specialisti, copia conforma cu originalul a cartii de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul); - copii conforme cu originalul dupa diplomele de studii absolvite, - copii conforme cu originalulale certificatelor de calificare. Se va prezenta, in original, Angajamentul ofertantului privind resursele umane, conform caruia, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initialsi luate in calcul la evaluarea ofertei si numai in baza acceptului beneficiarului.Copia dupa partile relevante ale cartilor de munca se va folosi pana la momentul in care acestea erau in vigoare. Ulterior se vor folosi orice alte documente relevante pentru dovedirea experientei similare., Cerinta nr. 3 Ofertantul trebuie sa faca dovada referitoare la efectivele mediianuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniDeclaratie pe propria raspundere referitoare la efectivelemedii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 7Informatii privind asociereaAcord de asociere in care vor fi precizate detaliat sarcinile ce revinfiecarui asociat, Cerinta nr. 6 Ofertantul trebuie sa faca dovada daca contractul de lucrariurmeaza sau nu sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializareaacestoraDeclaratie pe propria raspundere privindproportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora insotit de acordurile de subcontractare in original, iar in situatia in care nueste cazul, respectiv ofertantul nu va subcontracta o parte din lucrare, acest lucru se va consemna., Cerinta nr. 4 Ofertantul trebuie sa faca dovada masurilor de protectie amediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indepliniriicontractului de lucrari, Cerinta nr. 5 Ofertantul trebuie sa faca dovada referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatoruleconomic (precum si forma de detinere) pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrariDeclaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic (precum si forma de detinere) pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari Cerinta nr. 1ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Standardul ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer