Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii, consolidare si modernizare Pavilion A


Detaliu pentru invitatia numarul 322204
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"
Numar invitatie: 322204/21.03.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii, consolidare si modernizare Pavilion A
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"Cod fiscal: RO15203810, Adresa: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Bucuresti, Telefon: 021/ 3069100sau3069200 int.5280 si 5164, Fax: 021/3069164 sau 021/ 3069307
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050096, telefon: +40 213069320, fax: +40 213069320, persoana de contact: Ioan Crivat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul INCDMI Cantacuzino, Splaiul Independentei 103, Sector 5, Bucuresti, pavilion E, sala Jacques Monod
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (productie vaccinuri de uz uman)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii, consolidare si modernizare Pavilion A
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii, consolidare si modernizare Pavilion A, in cadrul proiectului POS-CCE, Axa 2, RI-MIB-CAN, Proiect ID 880, COD SMIS-CSNR 14028, Contract 263/28.09.2010
II.1.6) CPV: 45214620-2 - Lucrari de constructii de unitati de cercetare si experimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 255, 925 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Garantia de participare este in cuantum de 16000 lei.-Modul de constituire a garantiei de participare ? in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu completarile ulterioare ? prin virament bancar in contul nr. RO 98 RNCB 0076 02942 086 00 01 , deschis laBCR SECTOR 5 BUCURESTI sau printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante in acest caz urmand a se utiliza modelul indicat in Formularul17.Instrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Garantia de participare trebuie prezentata cel tarziu pana la momentul deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri. - I.M.M.-urile pot constituigarantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei pentru participare, pe care o vor prezenta insotita de Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (Formularul18)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.IMM-urile pot constitui Garantia de Buna Executie in valoare de 50% din cuantumul Garantiei de Buna Executie .Modul de constituire a garantiei de buna executie este prin retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractorului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie privind eligibilitatea, in original cf. formular model (Formular 1).b) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, in original, cf. formular model (Formular 2).c) Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;d) Certificat de atestare fiscala privind obligatiilede plata a impozitelor si taxelor locale;Certificatele mentionate la punctele c) si d) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?.f) Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original, cf. formular model (Formular 3).g) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 691 din OUG nr.34/2006, in original cf. formular model (Formular 4).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Director General Conf. Dr. Dorel Lucian RADU, DirectorEconomic Camelia Petrica, Director Proiect Dr. Aurora Salageanu; Comisia de evaluare: Sef Birou Ioan Crivat, ing. Constantin Nica, ing. Gabriel Vidu.h) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original cf.formular model (Formular 5).In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele privind situatia personala trebuie indeplinite de fiecare asociat. Persoane juridice/fizice romaneSe solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sarezulte faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, aflat in perioada de valabilitate. Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire adepus pentru Certificatul constatator o copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia.Persoane juridice /fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in careofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara incare este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.i) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.ii) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele de infiintare ale operatorului economic(actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferentemodificarilor) pana la data deschiderii ofertelor.iii) Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment saususpendare temporara a activitatii).- Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.- Se vor atasa copii legalizate ale documentelor solicitate, traduse obligatoriu in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala din ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 8 000 000 lei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani., Informatii privind experienta similara: Ofertantul va face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala) in ultimii 5 ani a cel putin 1 contract de lucrari de executie cu valoare minima de 6500000 lei (fara TVA)., Informatii privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamenteletehnice, etc. pentru buna desfasurare a contractului de lucrari., Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere insotita de Lista cu personalul de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)separat pe fiecare an in parte) precum si persoanele propuse a fi angajate pentru indeplinirea contractului ., Informatii privind partea/partiledin contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privind asociatii, Informatii referitoare la asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului .- Manager Contract Executie- studii superioare cu diploma de licenta, in domeniul constructii- Min.5 ani experienta profesionala- sa fi detinut aceasta functie in cel putin un contract similar- Min. 3 ani experienta in coordonarea echipelor de consolidari/ constructii.- Inginer Responsabil cu executia lucrarilor de instalatii pentru constructii- studii superioare cu diploma de licenta, in domeniul instalatii- Min. 5 ani experienta in executie instalatii termice, ventilatii, climatizari, sisteme HVAC.- Participare la cel putin un contract similar.- Sef punct de lucru? min. 2 anivechime- Responsabil tehnic cu executia ? atestatMDRT pentru domeniul Constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere- Responsabil C.Q. ?cu decizie de numire? min. 2 ani vechime- Specialist autorizat ? inst.electrice ? min. 2 ani vechime Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform standardelor ISO 9001:2008 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile specifice obiectului contractului, prin prezentarea unor certificateemise de organe independente.Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management demediu sau echivalent, pentru activitatile specifice obiectului contractului, prin prezentarea unor certificateemise de organe independente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara.Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Pentru cel mai mic pret se acorda punctajul maxim(60 puncte). Pentru celelalte oferte decat cea cu pretul cel mai mic punctajul se acorda astfel: Punctaj financiar = pret minim/pret ofertat x 60 puncte.Pretul minim ofertat este cel mai mic pret ofertat, fara TVA, al unei oferte admisibile. Pretul ofertei care se va compara este pretul total(in lei) fara TVA.
Durata de executie a lucrarilor (Pt)
25
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a) pentru cel mai scazut termen de executie a lucrarilor se acorda punctajul maxim (25 puncte).b)pentru alt termen decat cel prevazut la pct a) punctajul se acorda astfel: P(t) = termen minim/termen oferta x 25 ; Durata de executie ofertata reprezinta perioada cuprinsa intre emiterea ordinului de incepere a lucrarilor si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor.c) Durata de executie a lucrarilor se va exprima in luni. d) Durata de executie maxim acceptata este de 10 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor. Ofertarea unei durate de executie mai mare decat durata maxim stabilita de 10 luni conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Durata minima realista acceptata este de 6 luni . Sub aceasta durata minima de 6 luni oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca puctajul sa fie acordat proportional.
Perioada de garantie acordata lucrarilor (Pg)
15
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a)Pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctaj maxim(15 puncte). b) Pentru alta perioada oferita fata de cea prevazuta la pct. a), punctajul se acorda astfel: P(g) = perioada de garantie oferita/perioada de garantie maxima x 15 ; c) Perioada de garantie pentru lucrare se va exprima in luni.d) Durata de garantie a lucrarilor minim acceptata este de 24 luni. Ofertarea unei durate de garantie mai mica de 24 luni conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Durata maxima realista acceptata este de 60 de luni. Peste aceasta durata maxima de 60 luni oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer