Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii, consolidare si modernizare Pavilion A


Detaliu pentru invitatia numarul 357147
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"
Numar invitatie: 357147/28.01.2014
Denumire contract: Lucrari de constructii, consolidare si modernizare Pavilion A
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"Cod fiscal: RO15203810, Adresa: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Bucuresti, Telefon: +40 213069100, Fax: +40 3069164
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Bucuresti, Romania, cod postal: 050096, telefon: +40 213069320, fax: +40 213069231, registratura generala , persoana de contact: Ioan Crivatu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul INCDMI Cantacuzino, Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, pavilion E, sala Jacques Monod
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii, consolidare si modernizare Pavilion A
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de construc?ii, consolidare si modernizare Pavilion A, in cadrul proiectului POS-CCE, Axa 2, Acronim RI-MIB-CAN, Proiect ID 880, COD SMIS-CSNR 14028, Contract 263/28.09.2010Valoarea estimata fara TVA, fara cheltuielile diverse si neprevazute este de 8120562 lei.Cheltuieli diverse si neprevazute: 135363 lei, reprezinta 1.66% din valoarea estimata fara TVA, fara cheltuielile diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45214620-2 - Lucrari de constructii de unitati de cercetare si experimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 255, 925 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 150 000 lei. In cazul in care garantia de participare se va depune in valuta se va utiliza echivalenta leu/valuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.-Modul de constituire? conform prev. art. 86 din HG nr. 925/2006 cu completarile ulterioare ? prin virament bancar in contul nr. RO98RNCB0076029420860001 , BCR SECTOR 5 BUCURESTI sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( Formularul 17).- Instrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original. Garantia de participare trebuie prezentata cel tarziu pana la momentul deschiderii ofertelor.- In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri. - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei pentru participare, pe care o vor prezenta insotita de Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM(Formularul 18)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.Ofertele neinsotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inadmisibile. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioadade valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 7 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei, conform prev. art.278^1 (1) si (2) din OUG nr.76/2010
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, respectiv 5% in cazul IMM (declaratie Formularul 18). Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractorului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform Art. 92 alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie privind eligibilitatea, in original cf. formular model (Formular 1).b) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, in original, cf. formular model (Formular 2).c) Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.d) Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.e) Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original, cf. formular model (Formular 3).f) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 691 din OUG nr.34/2006, in original cf. formular model (Formular 4).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Director General Dna Dr. Aurelia-Gratiela Draghici, Director General Adjunct ? Dl Antal Ovidiu , Director Economic Camelia Petrica, Directorproductie? Dl dr. Coman Cristin , Director Stiintific ? Dna dr.Damian Maria , Sef Departament ? Dna dr.Codita Irina , Sef serviciu achizitii publice ? Dl Crivatu Ioan , Sef Laborator- Dna dr.Salageanu Aurora, Sef Departament ? Dl dr.Onu Adrian, Sef serviciu Tehnic ? Dl ing.Constantin Nica.g) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original cf. formular model (Formular 5).In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune, certificatele de atestare fiscala se vor prezenta de fiecare asociat in parte.cerintele privind situatia personala trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) inso?ite de traducerea legalizata in limba romana, sau in copie conform cu originalul. Persoane juridice/fizice romaneSe va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Na?ional al Registrului Comer?ului (ONRC), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straineAutoriza?ia de func?ionare eliberata de organismul de reglementare din ?ara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar. Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala (CA) medie pe ultimii 3 ani sa fie de minim 10 000 000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de Anexa (Lista principalelor lucrari realizate in ultimii 5 ani). Lista principalelor lucrari executate va contine valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Informatii privind experienta similara:
Experienta similara pentru lucrari finalizate? si ?lucrari executate si duse la bun sfarsit ?, lucrari similare ca natura si complexitate cu cea supusa procedurii (continind toate tipurile de lucrari solicitate) in valoare cumulata de minim 6500000 lei fara TVA, confirmata prin cel mult3 contracte in ultimii 5 ani.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus, ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse bun sfarsit .
*Prin formulele ?lucrari finalizate? si ?lucrari executate si duse la bun sfarsit?, se intelege , conform art. 14 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala ; sau- lucrari receptionate insotite de proces verbal la terminarea lucrarilor ; sau- lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala.., Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamentele tehnice, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului., Informatii referitoare la asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului- Sef Santier - studii superioare cu diploma de licenta, in domeniulconstructii; min.5 ani experienta profesionala generala in domeniul studiilor ; sa fi detinut functia de sef santier in cel putin un contract de executie (indiferent de obiect);
- Responsabil tehnic cu executia ? atestat/legitimatie pentru domeniul Constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere- Inginer Responsabil cu executia lucrarilor de instalatii pentru constructii: absolvent al facultatii de constructii specializarea instalatii in constructii, min. 5 ani experienta profesionala generala in domeniul studiilor.- Responsabil Controlul Calitatii?cu decizie de numire Standard privind sistemele de management a calitatiiOfertantul trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform standardelor ISO 9001:2008 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile specifice obiectului contractului, prin prezentarea unor certificate emise de organe independente valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de management al calitatii trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza., Standard privind sistemele de management al mediuluiOfertantul trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management de mediu sau echivalent, pentru activitatile specifice obiectului contractului, prin prezentarea unor certificate emise de organe independente valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de management al mediului trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.03.2014 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.03.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 27.01.2014 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer