Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii de drumuri pentru proiectul:?Accesibilizarea fondului forestier proprietate publica a Municipiului Brasov, prin construirea de drumuri noi si reabilitarea de drumuri forestiere existente


Detaliu pentru invitatia numarul 342706
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 342706/13.02.2013
Denumire contract: Lucrari de constructii de drumuri pentru proiectul: ?Accesibilizarea fondului forestier proprietate publica a Municipiului Brasov, prin construirea de drumuri noi si reabilitarea de drumuri forestiere existente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550/128/124, fax: +40 268473001, persoana de contact: CECILIA DOICIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Brasov, Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii de drumuri pentru proiectul: ?Accesibilizarea fondului forestier proprietate publica a Municipiului Brasov, prin construirea de drumuri noi si reabilitarea de drumuri forestiere existente
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata a contractului este de 6.090.045 LEI. Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 6.083 LEI. (6.090.045- 6.083 = 6.083.962 LEI)Obiect: ?Accesibilizarea fondului forestier proprietate publica a Municipiului Brasov, prin construirea de drumuri noi si reabilitarea de drumuri forestiere existente respectiv Drumul forestier Vama Mare, Drumul forestier Varna, Drumul forestier Vama Mica, Drumul forestier Lamba, Drumul forestier Valea Popii - Noua, Drumul forestier Troainer, Drumul forestier Valea cu Apa - Putreda, Drumul forestier Pietrele lui Solomon - Valea cu Apa , Drumul forestier Valea Cetatii - Racadau, Drumul forestier Crucur
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 090, 045 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 121.679 lei sau 60.839, 5 lei pentru IMM-prin completarea Formularului 4 din sectiunea Formulare si va fi constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 8168, 4 lei. Data pentru echivalenta leu/ alta valuta pentru constituirea garantiei de participare este data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA (5% din valoarea contractului fara TVA, daca executantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004 categoria IMM). Garantia se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006 printr-un instrument de garantare emis in condtiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statuluidin cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 1;
- Declaratie privind eligibilitatea - completarea si prezentarea Formularului 1.a;
- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din lunaanterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 2.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010 - completarea si prezentarea Formularului 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formularPersoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Primar: George Scripcaru- Director Directia Relatii Externe- Cecilia Doiciu- Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu- Sef Birou contencios- Valeria Mavrodin- Sef Serviciu Contabilitate - Claudia Radu- Sef Serviciu StrategiiPrograme Dezvoltare- Bianca Lorincz Kraila- Consilier: Violeta Bulgariu, Eugenia Prajeu, Alice Dudu, Marilena Petcu, Dana Rotbasan, Anda Zamora Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul- cuprinzand informatii valabile/ realeladata limitade depunere a ofertelor;domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta acest document.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1 responsabil cu asigurarea calitatii: studii superioare, responsabil cu controlul calitatii lucrarilor in domeniul drumuri, detinator de certificat de atestare tehnico- profesionala emis in conf. cu prevederile Ordin MLPTL nr.777/2003 , cu modificarile si completarile ulterioaresau desemnat ca responsabil cu asigurarea calitatii prin decizie interna.Se prezinta copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare/atestare/autorizare in domeniile impuse si se vor prezenta CV-urile, 1 responsabil tehnic cu executia( RTE) in domeniul II- ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele, - detinator de certificat de atestare tehnico- profesionala , cel putin categoria de importanta D, emis in conf. cu prevederile Ordin MLPTL nr.777/2003 , cu modificarile si completarile ulterioare;Autorizarile/atestarile/ legitimatiile solicitate vor fi in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Se prezinta copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare/atestare/autorizare in domeniile impuse si se vor prezenta CV-uri., 1 responsabil SSM (avand curs de specializare in domeniul securitatii si sanatatii in munca organizat in conf. cu prevederile Normelor metodologice de aplicare a Legii sanatatii si securitatii in munca-Legea 319/2006 ) care va asigura respectarea legislatieiprivind sanatatea si securitatea in munca pe santiere, in perioada de derulare a contractului de lucrari. Autorizarile/atestarile/ legitimatiile solicitate vor fi in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Se prezinta copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare/atestare/autorizare in domeniile impuse si se vor prezenta CV-uri., 1 artificierautorizat conform prevederilor Legii nr.126 din 27 decembrie 1995 privind regimul materiilor explozive, actualizata.Se prezinta copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare/atestare/autorizarein domeniile impuse si se vor prezenta CV-urile.Cv-urile vor fi semnate, celelalte documente solicitate in copie vor fi conform cu originalul.Autorizarile/atestarile solicitate vor fi in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., In cazul in care exista asociati se va completa formularul nr. 13 cu subcontractantii si specializarea acestora, In cazul in care realizarea contractului vor fi implicati si subcontractanti se va completa formularul nr. 10 cu subcontractantii si specializarea acestora., Operatorul economic sau membrii asocierii impreuna trebuie sa prezinte lista cu principalelel lucrari pe ultimii 5 ani prezentand formularul 6 din Sectiunea Formulare., Operatorul economic sa prezinte lista cu personalul de executie necesar realizarii lucrarilor ce fac obiectul procedurii de atribuire prezentand formularul 9 din Sectiunea Formulare., Operatorul economic sa prezinte declaratia privind echipamentele tehnice/dotarile de care dispune pentru indeplinirea lucrarilor de executie ce fac obiectul procedurii de atribuire prezentand formularul 7 din Sectiunea Formulare. respectarea standardelor de protectia mediului SR EN ISO seria 14001 sau echivalent - prezentarea certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer