Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii de poduri rutiere, pod dalat DAF Huta Tarna


Detaliu pentru invitatia numarul 334147
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 334147/23.08.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii de poduri rutiere, pod dalat DAF Huta Tarna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Eroii Revolutiei, nr.12, Satu Mare, Romania, cod postal: 440055, telefon: +40 026171304, fax: +40 0261717306
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Eroii Revolutiei, nr.12, Satu Mare, Romania, cod postal: 440055, telefon: +40 026171304, fax: +40 0261717306
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii de poduri rutiere, pod dalat DAF Huta Tarna
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de constructie a podului dalat Huta Tarna
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 660, 162.89 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Aceasta reprezinta 2%, din valoarea alocata.Cuantumul total al garantiei de participare la licitatie este de: 13.203, 25 lei.Aceasta va fi virata in contul autoritatii contractante: - cont deschis la Raiffeisen-Satu Mare, cod IBAN- RO97RZBR0000060002935419Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SATU MARE. (adresa P-ta Eroii Revolutiei, nr.12, loc.Satu Mare, cod postal 440055, jud.Satu Mare, Romania)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante
Garantie de buna executie
5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA). Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006);Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari (conf. art. 90 alin.1 si alin.3 din OUG 34/2006): retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ;Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA) *Contractul se va semna dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului (fara TVA)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);i) Se va completa formularul 12A ?Declaratie privind eligibilitatea? din sectiunea FORMULARE2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prezentate de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de achizitie publica)Documente obligatorii: Se va completa formularul12B ?Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 181? .Se vor depune si urmatoarele documente: i) Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat caresa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie lizibila conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane.ii) Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania, in original sau copie lizibila conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane.iii)Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.3.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din OUG 34/2006: Completarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din O.U.G. nr.34/2006, formularul F4 .Persoanele cu functie de decizie din cadrul Directiei Silvice Satu Mare sunt: ing. Ster Sever ? director, ec. Ceica Monica ? director economic, ing.Balogh Sandor-resp.comercializare , ing. Mihalca Ioan ? resp.programare, ing.Fogas Ioan-resp.mecanizare, ing.Trella Adrian-resp.fond forestier, ing.Dragos Daniel-resp.vanatoare, ing Osan Cosmin-resp.paza, ing.Avram Calin-resp. achizitii publice, ec.Trella Sanda-economist.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de laprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP.Se va completa si depuneFormularul F3 .5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Se va completa si depune Formularul 12 C . 1.Persoane juridice / fizice romane: Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate solicitate prin prezenta documentatie de atribuire -respectiv cod CAEN: 4211 ? Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilorsau4213 ? Constructia de poduri si tuneluriSe va prezenta si depune Certificatului constatator eliberat de O.R.C., care sa nu fie emis/eliberat cu mai mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor ? in oricare din formele: in original, copie legalizata, copie lizibila si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globalaCerinta minima obligatorie: media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani, trebuie sa fie de cel putin 1.320.325, 00 lei.Se va completa si depune: Formularul B din sectiuneaFORMULARESe va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31decembrie al fiecarui an.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilormici si mijlocii suma mai sus mentionata se reduce cu 50%., Se va completa si depune: Formularul B din sectiunea FORMULARE - inoriginalSe va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31 decembrie alfiecarui an.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici simijlocii suma mai sus mentionata se reduce cu 50%.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, infunctie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comercialaoperatorul economic care a depus oferta.In cazul asocierii, reducerea de 50% se va aplica doar in cazul in care totimembrii asocierii intra in categoria IMM-urilor.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iarlipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Bilantul contabil la 31.12.2011.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calculproportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-ainceput activitatea comerciala operatorul economic care a depusoferta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Ofertantii trebuie sa faca dovada executarii de lucrari similare, in valoarede cel putin 660.162, 89 lei.Se va completa si depune: Formularul 12 F, Formularul E .Formularul E va fi insotit de documente doveditoare: copii dupa contracte derulate (se vorprezenta parti relevante, nu integral), copii procese verbale dereceptie la terminarea lucrarilor/procese verbale de receptiefinala a lucrarilor, ?conform cu originalul?, purtand stampila si semnaturareprezentantului legalprecum sirecomandari /documente constatatoare din partea beneficiarilor.Nota: i. Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte valoarealucrarilor executate;ii. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractantse va prezenta contractul de subcontractare;, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice etc de care poate dispune operatorul economic.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune deutilajele , instalatiile, echipamentele tehnice prevazute in formularul C8 sauechivalente: Se va completa si depune: Formularul 12 H din sectiuneaFORMULARESe va prezenta certificat de autorizare pentru laborator propriude grad minim III. In cazul in care ofertantul nu detine laboratorpropriu, se va prezenta un contract cu un laborator autorizat, avand ca obiect efectuarea de incercari de laborator, insotit decertificatul de autorizare al acestuia., Declaratie privindefectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Declaratie privindpersonalul despecialitate.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.Ofertantul trebuie sa dispuna de personal calificat: sef de santier, responsabil tehnic cu executia (RTE), responsabil tehnic cu calitatea (CQ), coordonator protectia muncii.Se va prezenta atestatul MLTPL (in domeniul lucrarilor de constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele) al responsabilului tehnic cu executia insotit de o copie a contractului de munca/angajament participare.Se vor completa si depune urmatoarele documente: a) Formularul 12 I ?Declaratie privind efectivul mediu anual alpersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?.b) Formularul ?Declaratie privind personalul de specialitate?c) Curriculum Vitae pentru cadrele de conducere si specialistiiangajati cu contract. Certificare ISO 9001:2008Se vor prezenta si depune documente emise de organismeacreditate care confirma Certificarea sistemului de managemental calitatii ISO 9001 (sau echivalent) la ofertant, cu aplicabilitatela codul CAEN solicitat.Se va prezent Certificatul ISO 9001 sau echivalent, in copie cumentiune ?Conform cu originalul? semnata si stampilata.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fieinsotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata lanotariat.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minimaobligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei cainacceptabila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 07:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer