Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Lucrari de constructii de sali de radioscopie si cateterism? pentru proiectul "Reabilitarea, modernizarea si dezvoltarea activitatiilor de ambulatoriu in specialitatea radiologie- imagistica medicala si TBC din Spitalul Municipal de Urgenta Caransebes,


Detaliu pentru invitatia numarul 356399
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Local al Municipiului Caransebes
Numar invitatie: 356399/11.12.2013
Denumire contract: "Lucrari de constructii de sali de radioscopie si cateterism? pentru proiectul "Reabilitarea, modernizarea si dezvoltarea activitatiilor de ambulatoriu in specialitatea radiologie- imagistica medicala si TBC din Spitalul Municipalde Urgenta Caransebes, jud. Caras-Severin", cod SMIS 24294
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Local al Municipiului CaransebesCod fiscal: 3227947, Adresa: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Telefon: +40 0255514885, Fax: +40 0255515139
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Romania, cod postal: 325400, telefon: +40 0255514885, fax: +40 0255515139, persoana de contact: Compartiment achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Romania, cod postal: 325400, telefon: +40 0255514885, fax: +40 0255515139, persoana decontact: Compartiment achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Lucrari de constructii de sali de radioscopie si cateterism? pentru proiectul "Reabilitarea, modernizarea si dezvoltarea activitatiilor de ambulatoriu in specialitatea radiologie- imagistica medicala si TBC din Spitalul Municipalde Urgenta Caransebes, jud. Caras-Severin", cod SMIS 24294
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin proiectul de fata se propun urmatoarele interventii: Reorganizarea spatiilor existente prin recompartimentari si prin reasezarea functiunilor pentru a se asigura o functionare mai buna a ambulatoriului de specialitate radiologie- imagistica si TBC.Astfel sectia ambulatoriului de radiologie imagistica si TBC va cuprindeurmatoarele spatii: La parterul corpului E: Sala examinare angiograf multifunctional dotata cu spatii pentru pregatire pacienti, spalator medici, depozitare materiale sterile si camera tehnica;Sala examinare radiologie clasica cu detector digital cu spatiu de pregatire pacienti;Camera comanda angiograf multifunctional si radiologie clasica;Sala examinare MR 1, 5 T cu camera de comanda, camera tehnca, spatiu pregatire pacienti cu grup sanitar, camera depozitare;Cabinetmedici;Camera examinare mamografie digitala cu spatiu pregatire pacienti;Camera examinare radiologie panoramica analog si radiologie alveolara analog;Vestiar asistente cu grup sanitar si dus;Grupuri sanitare pacienti;Camera centralizare date si printare;Compartiment de evidenta medicala, programare si informare.La etajul 1 corpAB, Camera examinare radiologie digitala cu spatiu de dezbracare pacienti;Camera comanda pentru radiologie digitala;Camera depozitare aparat C-arm.La etajul 2 corp E si E?Cabinet medical pneumo-ftiziologie;Camera examinare radiografie digitala cu spatiu dezbracare pacienti;Camera comanda radiografie digitala;Camera recoltare sputa;Camera testari IDR, vaccinari BCG- tratamente curente;Fisier;Grupuri sanitare.Crearea in ambulatoriu a facilitatilor de acces pentru persoanele cu dizabilitati fizice prin dimensionarea corespunzatoare a cailor de acces si a grupurilor sanitare.Inlocuirea elementelor de finisaj dupa cum urmeaza: Inlocuirea ferestrelor cu tamplarii de PVC si a usilor interioare cu tamplarii metalice.Usile si ferestrele situate in incaperile unde sunt instalate echipamentele radiologice vor fi plumbate.inlocuirea pardoselilor cu covoare PVC monostrat continue, rezistente la agenti dezinfectanti, antiradiatii in incaperile cu echipamente radiologice, cu plinte racordate la pereti;
- Reabilitare invelitorii pe suprafata aferenta spatiilor ambulatoriului de specialitate radiologie-imagistica medicala si TBC de la etajul 2 al corpului E? prin inlocuirea elementelor degradate.- Reabilitarea instalatiilor sanitare si electrice, si realizarea de instalatii pentru climatizarea aerului precum si filtrarea lui in spatiile unde aceasta se impune;Se prevede de asemenea montarea in sala de examinare angiografie multifunctionala a unor instalatii de climatizare si ventilatie aseptica iar in zona sectiei TBC instalatii pentru filtrarea aerului.VALOAREA CONTRACTULUI: 1.719.054, 84 lei, din care: 1.634.704, 10 lei valoare contract fara diverse si neprevazute avand o pondere de 94, 84 % si 84.350, 74 lei cheltuieli diverse si neprevazute, avand o pondere de 5, 16 % din valoarea contractului fara diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45215145-5 - Lucrari de constructii de sali de radioscopie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 719, 054.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei este de de 20.000 lei (pentru garantii in alta moneda se va lua in calcul cursul BCE din 08.11.2013, 1 euro =4, 4423 lei). In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 si prin completarea Formularului 19) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: (1) instrument/scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea formulare (Formular 2); (2) documente eliberat in conditiile legii de catre o societatea de asigurari; 3) virament in contul autoritati contractante nr. RO31TREZ1825006XXX000050, cod fiscal 3227947, deschis la Trezoreria Caransebes, jud Caras Severin; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In cazul in care ofertantul depune o contestatie ce se respinge de CNSC, din garantia de participare aferenta ofertantului in cauza se va retine suma prevazuta la art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in forma si valoarea solicitata vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Garantia de buna executie a contractului se constituie prin oricare din metodele prevazute la art. 89 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In caz de scrisoare de garantie bancara de buna executie: trebuie prezentata in ORIGINAL, trebuie sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatia de atribuire si sa contina parafa vizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.Cerinta nr. 2 Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) vor prezenta formular 4 completat, in original.Cerinta nr. 3 Cazier judiciarModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) vor prezenta: A. Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei sau dupa caz pentru toti administratorii firmei, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila, c u mentiunea ?conform cu originalul?.B. Certificat de cazier judiciar pentru firma/companie, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independent. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? formular 5, in original.Cerinta nr. 5 Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 ?- formular 6, in original.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ion Marcel VELA- PrimarCornel GALESCU - ViceprimarNicolae BORCEAN- City ManagerAna BRATU -Secretar MunicipiuMembrii Consiliului local: 1.ALBAI PETRU2.AVASILCAI ELENA3.BOJINESCU ANA ADRIANA4.BUZESCU ILIE5.CORNEA STELIAN6.DASCALU VALENTIN7.GALESCU CORNEL8.GHERMAN AURORA9.ISAC MARIUS ADRIAN10.SUSAILU OCTAVIAN11.MARCU IOAN12.MARINESCU CIPRIAN13.MUNTEANU MANUEL OCTAVIAN14.PONETCHI MARIA15.STANESCU ALEXANDRU16.SELNER NICOLAE17. STREJARIU FILIP PETRU18.TODORESCU LAZAR19.UNGUR IOAN DORELMembrii Comisie evaluare achizitii: Calin-Ioan GROZAVESCU - PresedinteCornel GALESCU - VicepresedinteCarmen POPA - MembruLeonard MARINA - MembruElena Alexandra DRAGHICI - MembruRaluca BOCANCEA - Secretar comisie fara dept de votCerinta nr. 6 Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, operator economic) a formularului 7 in original, iar in cazul unui tert sustinator, a formularului 8 in original, Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.- Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proporie raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HG 925/2006. In aceasta situatie devin aplicabile precederile art 9 alin (3) din Ordinul nr. 509/2011Ofertantul va prezenta urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota: 1. Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proporie raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HG 925/2006. In aceasta situatie devin aplicabile precederile art 9 alin (3) din Ordinul nr. 509/20112. Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.4. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora. Documentele in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara datei limita celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie pubulica. Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor: ? structura actionariatului/asociatilor? obiectul de activitate al ofertantuluiForma de prezentare: original, copie legalizata, sau, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata ? in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in vederea verificarii conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata sau legalizata).Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata ? in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in vederea verificarii conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentele specifice emise de organismele specifice din tara respectiva.Cerinta nr. 3Dovada scrisa a detinerii suportului tehnic din partea unei unitati autorizate CNCAN pentru manipularea aparatelor ce necesita montaj conform Legii 111/1996Nota: Avand in vedere natura contractului ce urmeaza a fi executat, respectiv reabilitarea ambulatoriului de radiologie imagistica ce presupune amenajarea si reconfigurarea spatiilor conform normelor CNCAN ( Lucrari de constructii de sali de cateterism si radioscopie), finalizat cu amplasarea a 13 echipamente de radiologie-imagistica, printre care cele mai costisitoare fiind angiograful multifunctional si aparatul de rezonanta magnetica nucleara, se solicita dovada detinerii suportului tehnic din partea unei unitati autorizate CNCAN pentru manipularea aparatelor ce necesita montaj conform Legii 111/1996 in vederea asigurarii conformitatii spatiilor amenajate cu cerintele producatorilor, respectiv a furnizorilor de echipamente medicale de radiologie-imagistica prevazute in proiect.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul isi poate demonstrasituatia economica si financiara prezentand initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cf.art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare in termen de 3 zile de la primirea din partea AC a unei solicitari in acest sens., Media cifrei de afaceri globala pe ultimii (3) trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie in valoare de minim 2.700.000 lei., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow-ul (fluxul de numerar) de executie a lucrarii pentru o perioada de 4 luni, in valoare de 817.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I. Experienta similara1.Informatii privind experienta similaraPrezentarealistei lucrarilor executate in ultimii 5 ani, (calculate pana la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte ca a executat cel mult 2 contracte de lucrari similare a caror valoare/valoare cumulata a fost de min. 1.634.704 insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Ofertantul va trebui sa probeze experienta prin prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul/contractele respective si/sau din procesul verbal de receptie partiala sau procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau de receptie finala intocmite conform prevederilor HG 273/1994 si/sau din scrisoarea de recomandare si/sau adeverinta dinpartea beneficiarului/beneficiarilor contractului/contractelor care indeplinesc conditiile mentionate mai sus. Aceste documente vor include date referitoare la beneficiarul/beneficiariicontractului/contractelor, tipul lucrarilor executate, cantitatea si valoarea acestora, perioada in care s-a desfasurat contractul, precum si valoarea contractului.In conformitate cu prevederile art. 188 alin 3 litera a din OUG 34/2006, aceasta lista va fi insotita de certificari de buna executie in care se vor indica beneficiarii, indiferent daca acestiasunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., 2.Informatii privind experienta similaraSuplimentar se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca de la infintare pana in prezent a executat cel putin la nivelul unui contract lucrari similare la un spital sau centru social.Ofertantul va trebui sa probeze experienta prin prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv si/sau din procesul verbal de receptie partiala sau procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau de receptie finala intocmite conform prevederilor HG 273/1994 si/sau din scrisoarea de recomandare si/sau adeverinta din partea beneficiarului/beneficiarilor contractului care indeplineste conditiile mentionate mai sus. Aceste documente vor include date referitoare la beneficiarul contractului, tipul lucrarilor executate, cantitatea si valoarea acestora, perioada in care s-a desfasurat contractul, precum si valoarea contractului., II. Utilaje, instalatii, echipamente tehniceLista privind utilajele, echipamentele tehnologice si dotarile.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Lista trebuie sa demonstreze capacitatea ofertantului de a finaliza lucrarile si trebuie sa includa orice echipament specializat necesar.Nivel minim solicitat: a. Buldoexcavator cu piconb. Miniexcavator cu piconc. Compactord. Compresor aer, III. Capacitatea profesionala/ Personal1.Informatii privind capacitatea profesionalaOfertantul va completa o Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 2.Informatii privind capacitatea profesionalaPrezentarealistei cu personalul propus pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va prezentata o lista cu numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializarea acestora, conform art 188, alin. 3 lit. b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, informatii referitoare la studiiie, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Pentru fiecare persoana nominalizata ca personal specializat (expert cheie) propus, ofertantul va depune certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea urmatoarelor cerinte de calificare: a) CVcompletat in conformitate cu modelul prezentat, in original si semnat de catre expertul propus.b) copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor obtinute, ale atestatelor si autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae. Pentru personalul specializat (expert cheie), se va prezenta legitimatia vizata in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.c) Personalul specializat (expertul cheie) propus trebuie sa prezinte documente justificative pentru demonstrarea experientei profesionale generale si/sau specifice si anume: o Declaratie pe propria raspundere ? in original din care sa reiasa elementele mentionate in ?Curriculum Vitae?d) Angajamentele de participare ale personalului specializat (experti cheie) responsabil de indeplinirea contractului de lucrari? , semnat de catre expert si de catrereprezentantul imputernicit al ofertantului.e) In conformitate cu prevederile art. 22 din Instructiunea ANRMAP nr. 1 publicata in M.OF. nr. 371/2013, pentru personalul atestat/autorizat prevazut la punctele 2 si 4 nu se solicita prezentarea CV-urilor si diplomelor de studii.f) Declaratie de disponibilitatePersonalul minim solicitat: 1. Sef de Santier ? se solicita minim o persoana. Studii: inginer licentiate facultatea de constructii, specializarea constructii civlile si industriale.2. Responsabil tehnic cu executia atestat tehnico-profesional in activitatea constructii civile3. Responsabil tehnic cu calitatea lucrarilor (decizia de numire) pentru domeniul constructii.4. Specialist instalatii electrice autorizat ANRE conform legii 123/2012Nota: Pentru operatorii economici care prezinta experti straini ce detin certificat/atestat echivalent emis de autoritatile de certificare abilitate din alt stat autoritatea contractanta vaaccepta certificatele echivalente. Operatorul economic va trebui sa indeplineasca demersurile necesare pentru a putea prezenta la momentul semnarii contractului a certificarilor/atestarilor recunoscute de autoritatile romane. In acest sens operatorii economici, care prezinta experti straini, vor prezenta in cadrul documentelor de calificare o declaratie pe propria raspundere sub sanctiunea prevederilor art. 292 din Codul Penal ca la momentul semnarii contractului de achizitie vor prezenta atestatele recunoscute de autoritatile romane., IV.Informatii privind subcontractantii, V.Informatii privind asociereaIn cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 9, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare Certificat ISO 9001:2008, Certificat ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
30
Descriere: Componenta tehnica; Pentru "Termenul de executie" al doilea factor de evaluare al ofertelor, 30 puncte, termenul minim sub care oferta nu va primi punctaj suplimentar: 4 luni, iar termenul maxim acceptat: 8 luni. Ofertele ce vor prezenta un termen mai mare de 8 luni vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 09.12.2013 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer