Achizitie publica - Lucrari de constructii din cadrul proiectului "Reabilitarea drumurilor comunale inundate in anul 2010 din Comuna Porumbeni"
Detaliu pentru invitatia numarul 352850
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352850/21.08.2013
Denumire contract: Lucrari de constructii din cadrul proiectului "Reabilitarea drumurilor comunale inundate in anul 2010 din Comuna Porumbeni"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PORUMBENICod fiscal: 16367675, Adresa: COMUNA PORUMBENIPORUMBENII MARI 244/A, Porumbenii Mari, Telefon: 0266-244689, Fax: 0266-244689
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pe SEAP. Originalul dovezii constituirii garantiei de participare se transmite la sediul autoritatii contractante mentionate la pct. I.1.1. pana la data limita de depunere a ofertelor.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii din cadrul proiectului "Reabilitarea drumurilor comunale inundate in anul 2010 din Comuna Porumbeni"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de reabilitarea drumurilor comunale pe teritoriul comunei Porumbeni in conformitate cu caietul de sarcini atasat.Valoarea cheltuielilor de diverse si neprevazute sunt de 539.632 lei, reprezentand 9.58% din valoarea estimativa a contractului. Valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute este 5.632.899 lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 172, 531 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare (RON): 111.000- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile ? care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.- Modalitatea de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 : a) Un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original.b) prin virament, ordin de plata in contul Beneficiarului. Date bancare: Denumirea beneficiarului: Comuna PorumbeniContul bancar/Trezorerie: RO05 TREZ 3552 1330 250X XXXXc) numerar la casieria autoritatii contractante.Ofertantii care se incadreaza in categoria de IMM, beneficiaza de un reducere de 50% in ceea ce priveste constituirea garantiei de participare. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii trebuie sa ataseze ofertei Declaratia de incadrare in categoria IMM.Dovada garantiei de participare se va depune pe SEAP, semnat cu semnatura electronica a emitentului, sau se va depune in original la sediul autoritatii contractante. In cazul constituirii garantiei in euro, conversia in lei se va face la cursul BNR din data publicarii pe SEAP a invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei din valoarea contractului fara TVA: 10%In cazul IMM-urilor garantia de buna executie se va constitui intr-un procent de 50% din cuantumul mai sus mentionat.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie a contractului prin una dintre urmatoarele variante: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.- Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 al HG 925/2006. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului: I. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul trebuie sa prezinta Formularul S1.II. Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Ofertantul trebuie sa prezinta Formularul S2. Daca este cazul, fiecare asociat, subcontractant, respectiv tert sustinator trebuie sa prezinte acest formular.III. Neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a ), lit.c, ind 1 si lit. d) din OUG nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul asocierii, fiecarea asociat va prezenta Formularul S3 si documentele solicitate.Ofertantul trebuie sa prezinta urmatoarele documente: - Formular S3.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si care sa se rezulte indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.IV. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOfertantul trebuie sa prezinta Formularul S4.V. Conflictul de interese - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul S5. Daca este cazul, fiecare asociat, subcontractant, respectiv tertul sustinator trebuie sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: GABOR FERENCZconsilier localFORVITH ISTVANconsilier localKECSETI ERNOconsilier localMATHÉ JO;ZSEFconsilier localMIKLO;SI ILDIKO;consilier localSANDOR GYORGYconsilier localSZANISZLO; CSABAconsilier localSZÉKELY EMESEconsilier localSZOCS ATTILAconsilier localTOROK ALBERTconsilier localZONGOR NOÉMIconsilier localMIKO;SI ELLAmembrul comisiei de evaluareSZOKE IRMAmembrul comisiei de evaluareKANYADI HAJNALKAmembrul comisiei de evaluareGYERKO; LEVENTEprimarul comunei I. Prezentarea Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertuluiin original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca: a) domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Prin depunerea acestui document, ofertantul isi asuma raspunderea ca datele inscrise in documentul depus in cadrul ofertei sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Daca se dovedeste ca datele inscrise nu sunt reale la data limita de depunere a ofertelor, oferta respectiva va fi respinsa ca inacceptabila.(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerinta).In cazul persoanelor juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantul trebuie sa detina la activitate codurile in vigoare din tara de origine, care corespund obiectului procedurii. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul constatator in copie simpla, Autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala globala, pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de minim 11, 000, 000.00 lei.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are la dispozitie resurse financiare reale pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii.Perioada maxima de sustinere (luni): 6Valoarea maxima de sustinere (lei): 1, 850, 000.00Astfel ofertantul va prezenta o declaratie de disponibilitate de sustinere a lucrarilor pe perioada si valoarea solicitata. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la (sau are disponibile) resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va completa Formularul X2 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a efectuat in ultimii cinci ani (calculat de la data limita de depunere a ofertelor) executia a unei sau mai multor lucrari similare a caror valoare cumulata (fara TVA) sa fie de cel putin: 5, 570, 000.00leiLucrarea/lucrarile prezentate pentru demonstrarea experientei similare trebuie sa aiba ca obiect: Reabilitarea unor drumuri"Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective.Pentru calculul nivelului minim impus vom prezenta cursul lei/euro raportat la cursul mediu BNR, pentru anii 2008-2012, astfel 1 euro: - 2008 = 3.6827 RON- 2009 = 4.2373 RON- 2010 = 4.2099 RON- 2011 = 4.2379 RON- 2012 = 4.4560 RON"Se vor prezenta Formularele E1 si E2., Ofertantul trebuie sa asigurare personalul calificat, dupa cum urmeaza (cerinta reprezinta un minim de personal) :1. Manager de proiect, care trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - Certificat de atestare profesionala in domeniul managementului de proiecte si experienta profesionala: minim 3 ani in domeniul lucrarilor CFDP2. Sef santier, inginer specializarea CFDP - Experienta profesionala: minim 3 ani in domeniul lucrarilor CFDP3. Responsabil tehnic cu executia (R.T.E.): - in domeniul II ? Constructii rutiere, drumuri in conformitate cu Ordinul MLPTL nr. 777/2003.4. Coordonator SSMOfertantii vor prezenta certificate de atestare profesionala /atestate /diplome /autorizatii /legitimatiiemise de institutiile abilitate (aflate in termen de valabilitate la datalimita de depunere a ofertelor, acolo unde se impune).Ofertantul va completa Formularul X1 ? Declaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea personalului implicat in proiect. Certificat cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (ISO 9001 sau echivalent), pentru activitati de aferente contractului de achizitii, in copie. Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificarilor, Certificate valabile la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) pentru activitati aferente contractului de achizitii in copie. Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificarilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 22:00