Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii in cadrul proiectului Infiintarea si amenajarea traseului tematic Drumul Siculicidiumului si infiintarea unui loc de refugiu turistic in Muntii Harghita - Siculeni


Detaliu pentru invitatia numarul 325252
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SICULENI JUD. HARGHITA
Numar invitatie: 325252/26.04.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii in cadrul proiectului Infiintarea si amenajarea traseului tematic Drumul Siculicidiumului si infiintarea unui loc de refugiu turistic in Muntii Harghita - Siculeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SICULENI JUD. HARGHITACod fiscal: 4246270, Adresa: SICULENI, str. PRINCIPALA nr. 106, Siculeni, Telefon: 0266-316951, Fax: 0266-316951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SICULENI, str. PRINCIPALA nr. 106, Siculeni, Romania, cod postal: 537295, telefon: +40 266316951, fax: +40 266316951, persoana de contact: EDIT LORINCZ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Siculeni, SICULENI, str. PRINCIPALA nr. 106, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii in cadrul proiectului Infiintarea si amenajarea traseului tematic Drumul Siculicidiumului si infiintarea unui loc de refugiu turistic in Muntii Harghita - Siculeni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de constructii in cadrul proiectului Infiintarea si amenajarea traseului tematic Drumul Siculicidiumului si infiintarea unui loc de refugiu turistic in Muntii Harghita - Siculeni
II.1.6) CPV: 45212413-4 - Lucrari de constructii de imobile pentru cazare de scurta durata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 700, 436 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 14.000 lei.Perioada de valab. a gar. de part. trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valab. a ofertei. Forma de constituire: -Scrisoare de garantie bancara sau emisa de o societate de asigurare ? conform formularului nr. 17.-ordin de plata in contul: RO23TREZ 3515006XXX002520 Titular Comuna Siculeni, deschis la Trezoreria M-Ciuc, Cod fiscal: 4246270-fila cec, insotita de un document prin care se specifica destinatia.Retinerea garantiei: conf art.87 din HG nr. 925/2006, actualizata.in cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, aut.contractanta va retine contestatorului din gar. de part. in raport cu valoarea estimata a contractului in conf. cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006.In cazul in care doreste sa aplice facilitatea prev. de lege pt. IMM-uri (Legea nr. 346/2004), trebuie sa ataseze documentului prin care dovedeste plata gar. de part. si Decl. pe propria raspundere privind incadr. in cat. IMM (Formularul nr. 20) in afara coletului, pentru a putea fi verificat inainte de deschiderea ofertei.In cazul unei asocieri daca unul dintre firmele asociate nu se incadr. in cat. IMM, se considera ca conditiile necesare utilizarii facilitatii nu sunt indeplinite.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din val.contractului.Modalitatea de constituire: conf. art. 90 din HG nr.925/2006 si prevederile HG nr. 1045/2011.Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie: conf. art. 92 alin (4)din HG nr.925/2006, actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare: Declaratie de eligibilitate (Formular nr.1), Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.2), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (Formular nr. 3), Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69 ind. 1 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 4), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr. 5). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Formularele nr. 1, 2, 3 si 4 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar: Szentes Csaba, Membrii comisiei de evaluare: Lorincz Edit, Dornescu Orsolya, Dobos Attila. Consilierii locali: Bacso Zoltan, Kosa Carol, Kosa Iosif, Lado Robert Laszlo, Olah Margit, Szentes Iosif, Szentes Szilard, Szentes Gabor, Szabo Jozsef, Szocs Laszlo, Tamas Josif.Prezentare Certificate de atestare fiscala care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele fata de: - bugetul de stat (Certificatele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor de stat, a contributiei pentru asigurarile sociale eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident)- bugetul local (Certificatele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale la Primariile din localitatile unde sunt rezidente).In cazul ofertantilor persoane juridice straine se solicita documente relevante eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice / fizice romane: Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor ? in original sau copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de reprezentantul legal al ofertantului.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de organele competente in tara de origine, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs. Ofertantii straini in cazul in care oferta lor este declarata castigatoare trebuie sa certifice competenta, cu undocument emis de un for autorizat roman.Documentele prezentate trebuie insotite de traducerea lor autorizata si autentificata de catre notar.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Disponibil de resurse in valoare de 280174, 40 lei pentru o perioada de 4 luni., Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani: 1.400.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de un contract de lucrari prin care sa confirme lucrari executate si duse la bun sfarsit in val. de 700.436 lei, Informatii privind efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa demonstreze existenta pers. resp. de indepl. contr., din care: -1 inginer, absolvent cu studii sup. tehnice de lunga durata in constr. cu experienta in domeniul constr. si exp. manageriala in exec. de lucr. de constr.? pt. functia de manager lucrari/sef santier.-1 inginer absolvent de studii sup. tehnice de lunga durata in constr., cu studii in managementul proi., cu certif. CNFPA sau echiv.-inginer/ingineri atestat/atestati de catre MDRT, ISC ca RTE (resp. tehnic cu exec.), sau echiv., pt. dom. de atestare "I?.-1 inginer topograf, cu autoriz. OCPI sauechiv. ? in functia de coord. lucrari topogr., - 1 coordonator lucr. electrice: inginer aut. de ANRE pentru grad minim II B sauechiv.- 1 inginer cu atest. MCC in dom. inginerie ? consolidare si restaurare structuri, executare proiecte, inspectia si urmarirea comport. in timp a monumentelor istorice, Informatii priv. dotarile spec., utilajele, echip. tehnic, mijl. de transp., alte mijl. fixe de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in dotare sau prin inchiriere a unui parc de utilaje, compus din minim urmatoarele utilaje: -statie de betonare (capacitatea acestuia trebuie sa fie corelata cu cantit. de beton solicitata prin PT si DE)-excavatoare pe pneuri-autobasculante, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora, Informatii privind asociatii Informatii privind managementul calitatii in domeniul executiei de lucrari de constructii sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor., Informatii privind managementul mediului in domeniul executiei de lucrari de constructii sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru Pretul ofertei se calculeaza astel: a) pentru cel mai scazut pret din oferte se acorda 50 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ?Pn? punctajul se acorda astfel: Ppret=(Pretul minim/Pn)x50
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Punctajul pentru Durata de executie a lucrarilor se acorda astfel: a) Pentru cea mai scurta durata d(m) (cea mai mica durata de realizare a lucrarii: durata minima) se acorda 20 puncte, b) pentru alta durata d(n) (alte durate de realizare a lucrarii ofertate de participanti) cuprinse intre durata minima (6 luni) si durata maxima (10 luni) se acorda punctajul astfel: Pdurata=(durata minima/durata(n)) x 20, durata minima este de 6 luni, durata maxima este de 10 luni, c) Alte durate: in cazul unei durate oferite mai mari de 10 luni oferta va fi declarata neconforma, durata mai mica de 6 luni nu se puncteaza suplimentar
Perioada de garantie acordata
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Perioada de garantie a lucrarilor executate se acorda astfel: Garantia este de minim 24 luni (Gmin), nu se accepta perioade de garantie mai mici de 24 luni.Punctajul pentru factorul de evaluare perioada de garantie se acorda astfel: a) Pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare (Gmax), cel mult 60 luni, se acorda punctajul maxim 30 puncte. Garantii mai mari de 60 luni nu vor fi punctate suplimentar.b) Pentru oferte cu perioada de garantie Gn mai mica decat Gmax si mai mari decat Gmin se acorda: Pgarantie=(Gn/Gmax) x 30.Prin Durata de garantie se intelege perioada de timp cuprinsa intre data terminarii lucrarilor (inchiderea santierului) ? cand se incheie un proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor (proces verbal preliminar) si data receptiei finale ? cand se incheie un proces verbal de receptie finala.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer