Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii in cadrul proiectului ,,Valorificarea potentialului turistic si conservarea mostenirii culturale a orasului Flamanzi prin restaurarea si interconectarea monumentelor istorice de patrimoniu cultural local intr-un ansamblu reprezentat


Detaliu pentru invitatia numarul 355925
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL FLAMANZI
Numar invitatie: 355925/20.11.2013
Denumire contract: Lucrari de constructii in cadrul proiectului , ,Valorificarea potentialului turistic si conservarea mostenirii culturale a orasului Flamanzi prin restaurarea si interconectarea monumentelor istorice de patrimoniu cultural local intr-un ansamblu reprezentativ pentru turismul cultural-istoric?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL FLAMANZICod fiscal: 3372173, Adresa: ORAS FLAMANZI, Flamanzi, Telefon: +40 0231552351, Fax: +40 0231552626
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA ORASULUI FLAMANZI, Str. Dimitrie Iov nr. 284, Oras Flamanzi, jud. Botosani, Romania, cod postal: 717155, telefon: +40 0231552351, fax: +40 0231552626, persoana de contact: Rebenciuc Dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului local Flamanzi, aflata la etajul I in sediul primariei orasului Flamanzi, str. Dimitrie Iov, nr. 284, jud. Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii in cadrul proiectului , ,Valorificarea potentialului turistic si conservarea mostenirii culturale a orasului Flamanzi prin restaurarea si interconectarea monumentelor istorice de patrimoniu cultural local intr-un ansamblu reprezentativ pentru turismul cultural-istoric?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari va cuprinde lucrari de restaurare si consolidare pentru proiectul de investitii ?Valorificarea potentialului turistic si conservarea mostenirii culturale a orasului Flamanzi prin restaurarea si interconectarea monumentelor istorice de patrimoniu cultural local intr-un ansamblu reprezentativ pentru turismul cultural-istoric? cod SMIS 11495Monumentele de categoria B conform Ordinului nr. 2.361/2010 privind aprobarea Listei monumentelor istorice, actualizata, sunt urmatoarele: -Biserica de lemn Sfantul Nicolae, cod BT-II-m-B-02006;
-Monumentul Eroilor din Razboiul pentru Independenta, cod BT-III-m-B-02042;
-Monumentul comemorativ al Rascoalei din 1907, cod BT-III-m-B-01955;
-Sediul Vechii primarii si anexa, unde va fi amenajat un muzeu dedicat Rascoalei din 1907, cod BT-II-m-B-01985Lucrarile vor fi executate in conformitate cu prevederile documentatiei tehnico economice, faza proiect tehnic, detalii de executie si caiete de sarcini pe specialitati intocmite de proiectantul lucrarii si puse la dispozitia executantului.Mentionam ca lucrarile la monumentele istorice Biserica de lemn Sf Nicolae ?i sediul Vechii primarii cuprind si urmatoarele lucrari de constructii: - modernizare drum acces Biserica de lemn Sf. Nicolae;
- locuri de parcare la Biserica de lemn Sf. Nicolae si sediul Vechii Primarii.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 285.071, 13 lei fara TVA. Conform bugetului ponderea diverselor si neprevazutelor este de 7, 65% din valoarea estimata a lucrarilor de constructii, exceptand organizarea de santier.
II.1.6) CPV: 45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 059, 256.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 40000 lei. Perioada de valab: 120 zile de la termenul limita pt depun ofert stabilit in inv.departicipare. Mod de constituire: 1.Prin virament bancar sau printr-un instrum de garant emis in cond legii de o societ bancara ori de o societ de asig, care se prezinta in original, in cuantumul de 40000 lei, valab ptr o perioada de 120 zile de la de la termen limita de depun a ofert. Instrum de garant va contine, oblig toate prev art 87 alin (1) din HG 925/2006 cu modif si complet ult, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din GP suma de 7554, 18 lei, calculata conf preved art.278^1 din OUG nr.34/2006, cu modif si complet ult, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsa pe fond de catre CNSC; 2. Prin depun unui OP cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschid ofert (in cont IBAN RO31 TREZ 1165 006X XX00 0262, deschis la Trez Botosani, codul CUI: 3372173); Potrivit art.16 alin (2) din Legea 346/2004, IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a GP dar trebuie sa prezinte docum doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM, fiecare asociat are oblig de a depune declar de incadrare in categ IMM alaturi de dovada constituirii GP. Nota 1: Dovada const GP va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior. In orice situatie, dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid ofert. Nota 2: Echival ptr GP depusa in alta valuta se va face la cursul comunicat de BNR din data publicarii IP in SEAP. Nota 3: Este de preferat ca GP sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE este de 10% din pretul contractului, fara TVA si reprezinta garantia furnizata de catre executant in scopul asigurarii achizitorului de indeplinirea cantitativa, calitativa a lucrarilor si in perioada convenita a contractului. GBE se va constitui astfel: a). Conf art. 90 alin. 1 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigur, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator?. Sau b). Se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea preved art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modif si cpmplet ulter. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Diferenta de 9, 5% din garantia de buna executie se va retine de catre achizitor din plata cuvenita fiecarei facturi. Garantia se va vira in contul deschis de executant la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Potrivit art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% din GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratia privind eligibilitatea ( conform Formularului 5 din fisierul ?Formulare? ). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Documentul solicitat privind neincadrarea in preved art. 180 din OUG 34/2006 va trebui prezentat si de asociat/tertul sustinator. Declaratia privind eligibilitatea va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.Pentru persoane fizice/juridice straine se au in vedere prevederile art. 182, alin. (1)-(3 dinO.U.G. nr. 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea , ,conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.2) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ( conform Formularului 6 ? pentru ofertant/ofertant asociat si respectiv daca e cazul conform Formularului 61 ? pentru tert sustinator, potrivit modelelor formularelor din fisierul ?Formulare? ). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit.a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art.5, alin.(3), din Ordinul509/2011.Pentru persoane fizice/juridice straine se au in vedere prevederile art. 182, alin. (1)-(3 dinO.U.G. nr. 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ( conform Form. 7 din fisierul "Formulare" ). Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat fie in numele asocierii, caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic care face parte din asociere. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor sucontractanti.4) Declaratia privind calitatea de participant la procedura (conform Formularului 4 din fisierul "Form." al Documentatiei de atribuire ). Declaratia privind calitatea de participant la procedura va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin.(3), din Ordinul 509/2011.Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.5) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.6) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/20117) Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69 ind.1 din OUG 34/2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/2003 ( conform Formularului 8 din fisierul ?Formulare? ). Declaratia in temeiul art. 69 ind.1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/2003 va fi prezentata pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69 ind. 1 din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din Legea 161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69 ind.1 din OUG 34/2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/2003 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederile art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011. In vederea verificarii incadrarii in prevederile art. 69 ind.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantiisocietati pe actiuni, vor prezenta extras din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii.In sensul prevederilor art. 69 ind.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: OLOERIU Dan ? primar; Micutaru Dumitru ? viceprimar; VICIRIUC Paraschiva ? secretar; MIULESCU Mariana ? consilier juridic; ATODIRESEI Aurelia ? contabil sef; CALIN Oana-Ancuta ? responsabil C.F.P; Atodiresei Mihai ? referent cultural; Ivaniciuc Constantin ? referent de specialitate; Rebenciuc Dan ? inspector; consilieri locali: Abacioaiei Ioan, Abacioaei Rodica, Balasei Constantin, Bildea Vochita, Guraliuc Ioan, Lipciuc Toma, Lisan Gheorghe, Mazuru Dorinel-Vasile, Manuca Vasile, Negrii Octav, Pasnei Mihai, Pirnau Constantin, Pitorac Constantin, Prodan Gheorghe, Prodan Octavian, Sadagurschi Constantin. 1.Ptr.pers.jur.romane: Cert.constat. emis de Of. Nat. Al Reg. Comert, in orig./copie legal/copie liz. Cert. ?conf.cu orig?, cu obiect de activitate in dom.care face obiectul contractului. Informatiile din cert.const.trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unui grup de oper.econ.care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca asociatii au ca domenii de activitate cele cu codul corespunzator pentru partea din contract pe care o realizeaza. Tertul nu poate sustine un operator economic ofertant cu codul sau CAEN, din considerentul ca un cod CAEN ii apartine in nume propriu. Nota: Aut.contract.va solicita, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata ( in cazul in care acesta a prezentat in cadrul ofertei documentul in copie lizibila certificata ?conform cu originalul? ).Pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregist ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.2. Autorizatie, elib. de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila ( C.N.S.I.P.C. ) ? unitate specializata din cadrulInspectoratului General pentru Situatii de Urgenta ( I.G.S.U. ) pentru efectuarea lucrarilor de executare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, valabila la data limita de depunere a ofert.Ptr sit.particip.la proced.cu ofert. com.cerinta este consid.indepl. daca unul dintre asoc. detine autorizatia solicit.si numai cu cond. ca acesta sa execute integral partea din contract ptr care este solic. Cerinta se consid. indepl. si in cazul in care ofert. subcontracteaza execut. lucrarilor de instal. si intret. a sistem. si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, dar numai cu cond.ca subcontract.sa execute integral partea din contract ptr care s-a sol. autorizatia, caz in care se va prezenta aceasta autorizatie, in cop.liz.conf.cu orig.Se solicita ca op.ec care va executa lucrarea sa fie pers.jur. autoriz. I.G.S.U. ptr. efect. lucr. de executare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, in conf. cu Lg. nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor si potrivit art. 1 si art. 2 din Ord nr 87/2010 al Min. Adm. si Inter., respectiv art. 1, alin. (2), lit. b) al Anex. privind METOD. de autoriz. a pers. care efect. lucr. in dom. apararii impotriva incendiilor din Ord. nr. 87/2010 al Min. Adm. si Intern. Necesitatea instalatiei de semnalizare este reglem. de preved. HG 1739/2006 ptr. aprob. categ. de constr si amenajari care se supun avizarii si/sau autorizarii privind sec.la incendiu.3. Atestatul executantului, eliberat de ANRE, de tip B, insotit de anexele corespunzatoare, in copie liz. cu ment. conf.cu orig, valabil la data limita de depunere a ofert. Ptr situatia participarii la proced cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine atestatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solic. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteazaexecutarea lucrarilor electrice, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat atestatul, caz in care se va prezenta atestatul acestuia, in cop.liz.conf.cu orig, valabil la data limita de depunere a ofert, precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract. Se solicita aceasta cerinta conf art. 2 din Anexa Ord ANRE nr. 23 din 17 aprilie 2013 privind Regul ptr atestarea op ec care proiect, executa, verifica si exploateaza instalatiile electrice, care prevede ca operatorii economici care desfasoara activitati de proiectare si executare de instalatii electrice racordate la Sist Electroenergetice trebuie sa detina atestat emis de Aut Nat de Regl in dom Energ. Electrice. Intrucat lucrarile care fac obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit sunt si de executare de instalatii electrice interioare ptr constructii civile si industriale, brans aeriene si subterane cu tensiune de 0, 4 atest solic este de tip B, potr art. 12 lit. d) al aceluiasi Ord ANRE nr. 23/2013.4. Autorizatie I.S.C.I.R. ptr instalare, montare si punere in functiune pentru aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale mai mici sau egal cu 400 kW conform normativ PTA1-2010, in cop liz. cu ment. conf. cu orig. Ptr situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofert subcontract montarea si punerea in functiune a cazanelor, dar numai cu cond ca subcontract sa execute integral partea din contract ptr care s-a solic autoriz, caz in care se va prezenta Autoriz pentru montare si punere in functiune pentru aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale mai mici sau egal cu 400 kW conf norm PTA1-2010, al acestuia, in cop liz conf cu orig. Se solicita aceasta cerinta potrivit: Ordinului 777/2003 art 9 alin(2), ?Ptr instalatii aferente constructiilor, autoriz pe care le obtin pers fiz si jur prin Soc Com ?Electrica?-S.A., Aut Nat de Regl in Dom Gaz Nat, Insp de Stat ptr Contr Calit Cazan, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat si alte institutii permit asigurarea calitatii executiei lucrarilor;Ordinului MECMA nr. 1007/2010 pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT A1-2010 anexa 1 art.1 ?Prezenta prescriptie tehnica stabileste conditiile si cerintele tehnice pentru instalarea, montarea, repararea, intretinerea si verificarea tehnica in utilizare a aparatelor utilizate pentru incalzit.?;si anexa 1 art. 3 ?Prevederile prezentei prescriptii tehnice se aplica la: a)aparatele, cu puteri nominale PIV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2013 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer