Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii la Centrul de Ingrijire si Asistenta Racitoasa


Detaliu pentru invitatia numarul 307650
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Bacau
Cod de identificare fiscala: 8550000
Adresa: Condorilor nr. 2, Bacau
Telefon: 0723425572
Fax: 0234519042
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Lucrari de constructii la Centrul de Ingrijire si Asistenta Racitoasa
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45215213-3 - Lucrari de constructii de centre de ingrijire (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de constructii ?anexe gospodaresti (arhitectura ateliere + sopron, instalatii electrice, instalatii sanitare, rezistenta ateliere, rezistenta sopron) la Centrul de Ingrijire si Asistenta Rachitoasa?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 02.08.2011 18:00
Data limita de depunere a ofertelor: 15.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: BRM Terminal Bacau, Str. Pictor Aman, nr. 94C, Bacau
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BRM Terminal Bacau, Str. Pictor Aman, nr. 94C, Bacau
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 131, 451.61 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind art. 181/OUG 343. Certificat privind obligatii exigibile catre bugetul de stat4. Certificat taxe si impozite locale5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta6. Certificat ORC7. Scrisoare de bonitate8. Bilanturi contabile9. Balante de verificare10. Declaratie privind cifra de afaceri11.Declaratie privind capacitatea de asigurare a cashflow-ului12. Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani + recomandari si certificari de buna executie13. Declaratie ref. la personalul de specialitate14. Declaratie ref. la persoanelor resp. executia lucrarilor15. Declaratie ref. la mediile anuale ale personalului16. Declaratie ref. la masurile de prot. mediului17. Declaratie ref. la utilajele si echipamentele tehnice18. Declaratie ref. la subcontractare19. Declaratie ref. la protectia muncii20. Declaratie privind polita de asigurarea risc profesional
Documentatia completa a procedurii se gaseste anexata prezetei invitatii de participare.Garantia de participare: 2.600, 00 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer