Achizitie publica - Lucrari de constructii, lucrari de finisare, de instalatii si reparatii curente la spatiile de invatamant, alimentatie public si spatii de cazare
Detaliu pentru invitatia numarul 340560
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340560/05.12.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii, lucrari de finisare, de instalatii si reparatii curente la spatiile de invatamant, alimentatie public si spatii de cazare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTICod fiscal: 4183199, Adresa: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 402.92.05, Fax: 402.93.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii, lucrari de finisare, de instalatii si reparatii curente la spatiile de invatamant, alimentatie public si spatii de cazare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa urmatoarele lucrari de baza: Lucrari de constructiiLucrari de reparatiiLucrari de finisareLucrari de reparatii curente
II.1.6) CPV: 45214000-0 - Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 700, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie in valoarea maxima: 200.000 lei. Valabilitate: 90 zile de la data limita a depunerii ofertei. In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant. In cazul asocierii, garantia de participare se poate constitui de catre oricare dintre asociati. Valabilitate garantiei de participare 90 zile; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Garantiei pentru participare se constituie in conf. cuart 86 din HG 925/2006 in lei sau intr-o moneda liber convertibila, la data publicarii invitatiei de participare. Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Se poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO 36TREZ7065005xxx000114 deschis la trezoreria sector 6, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original ? (Formular model de Scrisoare de garantie bancara) - in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al AC, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 9730, 00, stabilita prin art.278?1, alin. a), din OUG 34/2006 actualizata
Garantie de buna executie
Este in valoare de 10% din valoarea fara TVA a contractului sau 5% ptr.IMM. Garantia de buna executie se constituie: printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, care devine anexa la contract; sau prin retineri succesive din sumele datorate la plata din facturile la plata intr-un cont bancar deschis la Trezorerie, suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular A -UPB2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 - Formular B-UPB3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.C - UPB4.Certificat de participarea la licitatie cu oferta independenta Formular E - UPB5.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta art. 69 ind.1 -OUG 34/2006(se va prezenta si de catre subcontractant si tertul sustinator daca este cazul)- Formular D- UPB6.Certificat de cazier fiscal si certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Persoane cu functii de decizie: persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Rector ? Mihnea Cosmin Costoiu, director general- Mihai Corocaescu, director economic- Dorina Adamescu, control Financiar preventiv- Rodica Manolache, consilier juridic- Daniela Cismaru, responsabil achizitii- Elena Zurzu Certificat constatator eliberat de oficiul teritorial al registrului comertului - in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantilor straini Pentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta un document eliberat de o autoritate competenta din tara de origine sau din tara in care este stabilit, din care sa rezulte, dupa caz, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii, administratorii/ persoanele imputernicite si activitatile autorizate.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte minime obligatorii : Media aritmetica a cifrei globale de afaceri din ultimii 3 ani sa fie de cel putin 22.000.000lei fara T.V.A. (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.-Formular nr.2 UPB
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-Se va completa Formularul -5 UPBSe va prezentarea unul sau mai multe ctr. cumulate care au avut ca obiect de executie lucrari de constructii civile, inclusiv instalatii sanitare, electrice, termice, climatizare, gaze natural in valoare cel putin egala cu 11.000.000 lei (exclusiv TVA) Formular 3 UPB. Contractul/contractele prezentate in vederea demonstrarii cerintei minime vor fi insotite in mod obligatoriu de recomandareaFormular nr. 4 UPB din partea beneficiarului.Recomandarea din partea beneficiarului/clientului pentru contractual prezentat trebuie sa includa pe linga numele beneficiarului si lucrarilor executate, cel putin urmatoarele informatii: a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b)orice observatii asupra serviciilor/ lucrarilor executate sau alte problem referitoare la calitatea acestora;copii dupa contracte, procese veerbale, recomandari Standard de asigurare a managementului calitatii-certificatul ISO 9001/2008. Operatorii economici partcipanti la procedura vor prezenta certificatulISO 9001/2008 sau alt document echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru lucrari de constructii, valabil la data limita de depunere a ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 13:07