Achizitie publica - Lucrari de constructii, lucrari de finisare, de instalatii, de reparatii si renovare la unitatile de invatamant preuniversitar de stat din Orasul Buftea, judetul Ilfov
Detaliu pentru invitatia numarul 356778
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356778/07.01.2014
Denumire contract: Lucrari de constructii, lucrari de finisare, de instalatii, de reparatii si renovare la unitatile de invatamant preuniversitar de stat din Orasul Buftea, judetul Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Orasului BufteaCod fiscal: 4434029, Adresa: Piata Mihai Eminescu, Nr. 1, Buftea, Telefon: +40 318241234, Fax: +40 318241238
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii, lucrari de finisare, de instalatii, de reparatii si renovare la unitatile de invatamant preuniversitar de stat din Orasul Buftea, judetul Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Estimari ale valorilor corespunzatoare cantitatilor maxime pe durata acordului cadru: ? Valoare contract subsevent 1:800.001, 00 lei fara TVA, ? Valoare contract subsevent 2:457.202, 45 lei fara TVA, ? Valoare contract subsevent 3:457.202, 45 lei fara TVA, ? Valoare contract subsevent 4:457.202, 45 lei fara TVA, ? Valoare contract subsevent 5:457.202, 45 lei fara TVA, ? Valoare contract subsevent 6:457.202, 45 lei fara TVA, ? Valoare contract subsevent 7:457.202, 45 lei fara TVA, ? Valoare contract subsevent 8:457.202, 46 lei fara TVAEstimari ale valorilor corespunzatoarecantitatilor minime pe durata acordului cadru: ? Valoare contractsubsecvent 1:43.652, 62lei fara TVA, ? Valoare contractsubsecvent 2:58.000, 00 lei fara TVA, ? Valoare contractsubsecvent 3:60.000, 00 lei fara TVA, ? Valoare contractsubsecvent 4:80.000, 00 lei fara TVA, ? Valoare contractsubsecvent 5:80.000, 00 lei fara TVA, ? Valoare contractsubsecvent 6:80.000, 00 lei fara TVA, ? Valoare contractsubsecvent 7:80.000, 00 lei fara TVA, ? Valoare contractsubsecvent 8:80.000, 00 lei fara TVAValoarea aferenta cantitatii maxime a acordului cadru: 4.000.418, 20 lei fara TVAValoarea aferenta cantitatii minime a acordului cadru: 561.652, 62 lei fara TVAValoarea celui mai mic contract subsecvent :43.652, 62 lei fara TVAValoarea celui mai mare contract subsecvent: 800.001, 00 lei fara TVAIn valoarea totalestimata a acordului cadru nu a fost inclusao valoare pentru cheltuieli diverse si neprvazute considerand ca nu sunt necesare.
II.1.6) CPV: 45214000-0 - Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 000, 418.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituitain conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, iar originalul va fi depus la sediul autoritatii contractante prin scrisoare de inaintare - Formular nr.1, pana la data limita de depunere a ofertelor.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278 indice 1) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre unul dintre asociati in numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi de 80.000 lei. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO04TREZ4225006XXX000012 deschis la Trezoreria Orasului Buftea; - scrisoare de garantie bancara Formular nr.2; - scrisoare emisa de societate de asigurare. In situatia in care ofertantul este IMM (declaratie)-Formular 3, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilatate a ofertei (120 de zile calendaristice, raportat la data limita de depunere a ofertelor ). Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma rapotata la prev Art. 278 indice 1 lit b)din O.U.G. nr.34/2006, in masura in care Consiliul National de Solutionare a contestatiilor respinge contestatia.Ofertantul poate constitui garantia de participare si in alte monede avandu-se in vedere cursul valutar BNR din data de 12.12.2013.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA (5% in cazul IMM).Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform Art. 92 alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Conform Art.11 (4) din HGR nr. 925/2006 - Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din Ordonanta de urgenta O.U.G 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea conform Formular nr.4 si anexa.- In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (4), ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Mentiune : Documentele solicitate de autoritate contractanta va trebui sa fie valabile (ca termen de referinta) la data limita de depunere a ofertei.- Autoritatea contractanta trebuie sa se asigure ca ofertantul a carui oferta este declarata castigatoare a prezentat, nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire, certificatele/documentele prevazute la alin. (5), acestea fiind incluse in dosarul achizitiei publice. Dosarul achizitiei publice trebuie sa includa si certificate/documente ale altor ofertanti numai daca, in cadrul procesului de evaluare, au fost adoptate decizii de respingere a respectivelor oferte care s-au bazat pe informatiile din respectivele certificate/documente.Operatorii economici ofertanti, pentru dovedirea situatiei personale vor depune urmatoarele documente : -Declaratia de eligibilitate. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si depune Formularul nr.5.- Cazier judiciar aloperatorului economic.- Cazier fiscal al operatorului economic.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completasi depune Formularul nr.6. Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora);
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat eliberat de organul de administrare fiscala (A.N.A.F) de care societatea apartine , din care sa sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici/ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit Art.11alin.(4) din HG nr.925/2006- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sasa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici/ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit Art.11alin.(4) din HG nr.925/2006 .Nota: In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante, cu exceptia celor de e genul esalonarilor sau compensarilor conf. art. 9 alin. (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.b. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in cursori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.c. Autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se va completa si depune Formular nr.7- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si depune Formularul nr.8- Declaratia privind calitatea de participant la procedura .Se va completa si depune Formular nr.9- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Pistol Gheorghe (primar), Protiuc Constantin (viceprimar ), Capatina Margareta (administrator public), Gheorghe Iuliana (secretar), Rabega Luiza Ruxandara (director economic), Nita Mirela Georgeta (sef serviciu Juridic), Tudorache Viorica (sef serviciu Investitii), Paun Dumitru (arhitect sef ) si consilierii locali respectiv: Baron Stela, Boca Maria Geovana, Busila Cristinela, Costea Daniel, Fera Pastorel Otonel , Gresoi Nicusor Cosmin, Gioarasa Constantin Richard, Marin Doinita , Minea Sorin Dumitru, Dumitru Niculae, Nastase Cornelia, Rogoveanu Ion, Romanescu Constantin, Rudeanu Florentina Mirela, Stanciu Tanase, Chelu Valentin, Topai Emilian, Tudor Gheorghe. - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traducerea in limba romana. Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana de traducator autorizat . Certificatul constatator trebuie sa aiba toate modificarile efectuate pana la data prezentarii acestuia-data limita de depunere a ofertelor .Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in documentele prezentate sunt reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata (daca acesta in cadrul ofertei a fost depus numai in copie conform cu originalul).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1PENTRU PROIECTAREO lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3, raportat la data limita de depunere a ofertelor (Formular 12 A)ani, continind valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar pentru cele mai importante servicii similare. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Se solicita ?Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a executatla nivelul unui contract, maxim3 contracte de serviciia carorvaloare/valoare cumulata a fost de min.16.000 lei fara TVA, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Se vor prezenta: - Nota comuna: Experienta similara poate fi dovedita si prin prezentarea unui contract avand ca obiect proiectarea si executia de lucrari , cu o valoare de minim 800.000, 00 lei fara TVANota: Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012, 2013.Experienta similara poate fi dovedita si prin prezentarea unui contract avand ca obiect proiectarea si executia de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului acord-cadru, cu o valoare de minim 800.000, 00 lei fara TVA, Cerinta nr.2PENTRU EXECUTIEO lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani raportat la data limita de depunere a ofertelor (Formular 12 B), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Se solicita ?Lista lucrarilor executatein ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executatla nivelul unui contract, maxim2 contracte de lucrari de lucrari similare a carorvaloare/valoare cumulata a fost de min.784.000 lei fara TVA, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Nota : Experienta similara poate fi dovedita si prin prezentarea unui contract avand ca obiect proiectarea si executia de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului acord-cadru, cu o valoarede minim 800.000, 00 lei fara TVANota: Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRpentru fiecare an in parte2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, Cerinta nr.3Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- formularele 13 A si 13 B.PENTRU PROIECTARE Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor. Se vor anexa, in original, semnate si datate, CV-urile(acolo unde este cazul , fac exceptie persoanele autorizate /atestate ) in original si declaratiile de disponibilitate in original ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.PENTRU EXECUTIEInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorPersonal specializat - cerinte minime: Proiectare: - 1 proiectant - inginer specializarea ?Constructii civile?;
- 1 inginer/subinginer autorizat topo pentru lucrari in sistemul de proiectie Stereografic;Executie: - 1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in Constructii civile, autorizat de ISC, se solicita in conformitate cu: Legea 10/1995 si a Ordin MLPTL 777/2003.- 1 Sef de santier ? inginer specializarea ?Constructii civile?;
- 1 inginer/subinginer specializarea ?Constructii civile?;
- 1 persoana desemnata pentru desfasurarea activitatilor de protectie si a activitatilor de prevenire a riscurilor profesionale in conformitate cu prevederile Legii 319/2006.Se solicita un specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca al santierului, care va fi responsabil cu mentinerea si actualizarea conventiei de securitate si sanatate in munca, PSI , a protocolului privind asigurarea masurilor de securitate, sanatate, conform Legii nr.319/2006. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, respectiv atestare profesionala ca poate desfasura activitatea de responsabil cu protectia muncii, in conformitate cu legislatia in vigoare, in domeniul protectiei muncii, respectiv Legea nr.319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca , diplome studii superioare, decizie de numire/ contracte de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii/ angajament de participare, CV(acolo unde este cazul , fac exceptie persoanele autorizate /atestate ), precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii.;
- 1 manager al sistemelor de management de mediu (se va prezenta copie dupa contractul individual de munca/echivalent/declaratie de disponibilitate in original). Se vor prezenta documente din care sa rezulte capacitatea de exercitare a acestor activitati.- 1 manager de proiect (se va prezenta copie dupa diplome studii superioare, contracte de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii/angajament de participare, CV, precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii) Se vor prezenta documente din care sa rezulte capacitatea de exercitare a acestor activitati.-1 manager al sistemelor de management al calitatii sau 1 responsabil CQ , cod COR 325701Se vor prezenta documente din care sa rezulte capacitatea de exercitare a acestor activitati. Se va prezenta copie dupa decizia interna si copia contractului individual de munca / contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii/angajament de participare precum si declaratie de disponibilitate, semnata si datata.Toate documentele vor fi scanate si publicate in cadrul ofertei in S.E.A.PIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (formularul nr.14) al persoanei respectiv, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele umane (personal calificat) Pe, Cerinta nr.4O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formularul 15) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune (in proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere)de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoare si alte mijloace fixe, necesare pentru indeplinirea Dotare tehnica - cerinte minime: - 1 buc. statie topo;
- program de proiectare CAD pentru predaredocumentatie tehnica;
- 2 buc. autobasculanta;
- 1 buc.autobetonieraIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (formularul nr.16) al persoanei respectiv, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice (utilaje/echipamente, instalatii, etc.) Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit.a, c1, d si art.69 ind.1, din O.U.G 34/2006 prin completarea declaratiilor aferente (formulare nr.5, 6, 8)., In cazul unei asocieri se va prezenta acordul de asociere semnat de toti asociatii.Se va completa formularul 17. Se vor prezenta toti asociatii care urmeaza sa indeplineasca contractul (in exprimare valorica) In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta poate solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei; Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate la cap.III.2.1 .a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului; III.2.1 .b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale; III.2.2) Capacitatea economica si financiara, III.2.3 a) Capacitatea tehnica si / sau profesionala; III.2.3.b)1, Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent), III.2.3 b) 2 Standarde de protectia mediului pentru parte din contract pe care o va realiza., Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora. Se solicita lista cu subcontractantii - Formularul 18 si specializarea acestora precum si partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia daca exista, daca nu, nu se depune formularul Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele schimbari nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale; Certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru activitatile specifice contractului ce urmeaza a se derula.Se va prezenta copie legalizata/copie conform cu originalul. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor Se vor prezenta informatii privind sistemul de management al calitatii pentru activitatile indicate prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent). In cazul unei asocieri toti partenerii/membrii/ofertantii trebuie sa fie certificati in domeniul de activitate specific impus de contract pentru partea din contract pe care o va realiza In cazul in care acestea nu sunt emise in limba romana documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si vor fi legalizate, Se va prezenta Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente.Se va prezenta copie legalizata/copie conform cu originalul. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor . Se va prezenta copie legalizata/copie conform cu originalul. Se vor prezenta informatii privind sistemul de management de mediu pentru activitati de executie lucrari de constructii prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management de mediu (cum ar fi ISO 14001 sau echivalent). In cazul unei asocieri toti partenerii/membrii/ofertantii trebuie sa fie certificati in domeniul de activitate specific impus de contract pentru partea din contract pe care o va realiza. In cazul in care acestea nu sunt emise in limba romana documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si vor fi legalizate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2014 12:56