Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI de CONSTRUCTII MONTAJ PENTRU AMENAJARE SI REABILITARE HALA DE REPRODUCERE A MATERIALULUI PISCICOL DIN CADRUL STATIUNII DE CERCETARI PENTRU ACVACULTURA SI ECOLOGIE ACVATICA ? EZARENI


Detaliu pentru invitatia numarul 354014
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Numar invitatie: 354014/23.09.2013
Denumire contract: LUCRARI de CONSTRUCTII MONTAJ PENTRU AMENAJARE SI REABILITARE HALA DE REPRODUCERE A MATERIALULUI PISCICOL DIN CADRUL STATIUNII DE CERCETARI PENTRU ACVACULTURA SI ECOLOGIE ACVATICA ? EZARENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? B-dul. Carol I, nr. 11, IASI Romania, cod postal: 700506, telefon: +40 232201141, fax: +40 232201144, persoana de contact: Radu Pruna
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala Senat Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? dinIasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, participantiivor participa la deschiderea ofertelor pe baza unei imputerniciri emise de ofertant
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI de CONSTRUCTII MONTAJ PENTRU AMENAJARE SI REABILITARE HALA DE REPRODUCERE A MATERIALULUI PISCICOL DIN CADRUL STATIUNII DE CERCETARI PENTRU ACVACULTURA SI ECOLOGIE ACVATICA ? EZARENI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform cererii de finantare, obiectivul: ?LUCRARI de CONSTRUCTII MONTAJ PENTRU AMENAJARE SI REABILITARE HALA DE REPRODUCERE A MATERIALULUI PISCICOL DIN CADRUL STATIUNII DE CERCETARI PENTRU ACVACULTURA SI ECOLOGIE ACVATICA ? EZARENI are drept scop transformarea halei existente in unitate de cercetare si productie pentru puiet si juvenili din specii de pesti pentru reconstructia ecologica a raului Prut. Speciile vor fi limnice, reofite si specifice apelor lent-curgatoare.
II.1.6) CPV: 45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 418, 572.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (lot/ lei) :88.000 lei (raportata la valoarea contractului fara diverse si neprevazute)(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie(Formularul nr. 10, completat in conformitate cu art. 2781 din OUG 34/2006 ? din Sectiunea Formulare si Modele); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor);
- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 si cele ale art. 90 din HG 925/2006 ;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 278^1 alin (1) lit. c) din OUG 34/2006, Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi va retine din garantia de participare suma de10.165, 72 lei in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului (raportata la valoarea contractului fara diverse si neprevazute), fara TVA, (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM data la data constituirii garantiei de buna executie);Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari : - Scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formularul nr. 11dinSectiunea Formularesi Modele) (in original); sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 si cele ale art. 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea art.180 / OUG nr.34/2006 Formularul nr. 3 Sectiunea IV ?Formulare?- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 Formularul nr. 4- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 / OUG nr. 34/2006 Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire , respectiv persoanele care aproba /semneaza documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante , necesar finantarii contractelor de achizitie publica .Rector prof.univ.dr. Vasile ISANProrector prof.univ.dr. Carmen CRETUProrector prof.univ.dr. Gheorghe IACOBProrector prof.univ.dr. preot Gheorghe POPAProrector prof.univ.dr. Ovidiu Gabriel IANCUProrector prof.univ.dr. Catalin TANASEProrector prof.univ.dr. Henri LUCHIANProrector prof.univ.dr. Dumitru LUCADirector general administrativ Bogdan ?Eduard PLESCANDirector financiar-contabilec. Liliana IFTIMIASef Serviciu Achizitii ec. Viorel BOLOHANAdministrator financiar Gabriela ALEXOAEIAdministrator financiar Daniela BRIGHIUAdministrator financiar Gabriela CRETUAdministrator financiar Ramona Mihaela CREANGAAdministrator financiar Cosmin-Ilie UNGUREANUAdministrator financiar Marius JECHELAdministrator financiar Ionut ALEXAAdministrator financiar Petru NISTORAdministrator financiar Dan-Nicolae TVETCUDirector tehnic ing Dorina PRISECARUAdministrator financiar ing. Constantin Radu PRUNAAdministrator financiar arh. Anuta POPAAdministrator financiar ing. Dumitru PADURARIUAdministrator financiar ing. Laurentiu BLAJUTAAdministrator financiar ing. Ghiocel Lorel VITELARUAdministrator financiar ing. GheorgheSTANUTA- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Certificat de atestare fiscala emisde Directia Generala a Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si contributii sociale Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al Unitatii Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formular-tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?care saateste faptul ca ofertantii nu au obligatii restante la bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertel ;sau sa rezulte situatia obligatiilor scadentein luna anterioara celei in care se depun oferteleIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatele mentionate mai sus.- Certificat fiscal emis de Directia Finantelor Publice Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social (formular - tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? care saateste faptul ca ofertantii nu au obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele;sau sa rezulte situatia obligatiilor scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatele mentionate mai sus. - Persoane juridice/ fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Autoritatea contactanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata- Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Informatii privind atestatele- ATESTAREANREtip ?B?- executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4kV- ATESTAREANREtip ?C1? si ?C2? executare de instalatii electrice medie tensiune ? 20kVnecesare conform prevederilor din : - Legea energiei electrice nr. 318 / 2003, publicatainMonitorulOficial al Romaniei, Partea I, Nr. 511 din 16.07.2003 ;
- Regulament privind racordarea utilizatorilor la retelele electrice de interes public, anexa la HG nr. 867 /2003, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, Nr. 559 din 4.08.2003;
- OG nr. 95/1999 privind calitatea lucrarilor de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, Nr. 431 din 31.08.1999;
- Legea nr. 10 /1995 privindcalitateainconstructii, publicatainMonitorulOficial al Romaniei, Partea I, Nr. 12 din 24.01.1995;
- Regulament pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatiile electrice din sistemul electroenergetic, cod ANRE 2.1.207.0.00.16/01/04;
- ATESTARE ISCIR C5, C6 necesare conform prevederilor din : - Legea nr.64/2008 privindfunctionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicatsi a aparatelor consumatoare de combustibil, publicata in MonitorulOficial al Romaniei, Partea I, nr.240 din 27 martie 2008, cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind media anuala a cifrei de afaceri: -Cifra de afaceri medie anuala, pe domeniul de activitate - din ultimii 3 ani calculati pina la data depunerii ofertelor;Valoarea minima impusaa cifreimediianuale este de :8.837.144, 00 lei / an;OBS.- Sumele sunt calculate prin raportare la valoarea estimata a contractului de achizitie publica, fara a fi avuta in vedere valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute.-Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor).Dovada experientei similare se va face prin prezentarea: unei liste prin care sa demonstreze ca a executat lucrari similare la nivelul a cel mult doua contracte in valoare cumulata de minim 4.418.572.58 lei fara TVA, in domeniul?Lucrari de constructii si instalatii pentru cladiri, cablare electrica, constructii de posturi de transformare, lucrari de instalare de sisteme de iluminare si de semnalizare?, executate in ultimii 5 ani calculati pina la data depunerii ofertelor, demonstrate prin prezentarea de certificari (copie stampilata cu mentiunea "conform cu originalul?) din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Informatii referitoare la efectivele medii anualeale personalului angajat sia cadrelor de conducere necesare pentru derularea contractului.-Coordonator de proiect (cu studii/experienta in management) ? experienta minim 3 aniin coordonarea-managementul proiectelor - se va anexa CV model european-Sef punct de lucru, cu experienta in lucrari de constructii civile si industriale minim 3 ani- se va anexa CV model european-Responsabil tehnic cu executia ? atestat MLPAT (constructii, instalatii, echipamente, etc. conform Ord 777-2003 emis de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei - se va atasa copie dupa atestatul MLPAT valabil la data limita de depunere a ofertelor;
-Responsabil C.Q. experienta minim 3 ani- se va anexa CV model european-Responsabil in cadrul organizatiilor cu managementul riscurilor;
-Specialist autorizat ? instalatii electrice ? atestat IIA+IIB ?se va atasa copie dupa autorizareaANRE valabila la data limita de depunere a ofertelor-Specialist autorizat ? instalatii gaze ? atestat sudor - se va atasa copie dupa atestat/autorizatie de sudor-Specialist autorizatinstalatii sanitare ? atestat instalator sanitare -se va atasa copiedupa atestat/autorizatie de instalator tehnico-sanitareSpecialistii prezentati trebuie sa se afle in angajament contractualcu ofertantul sau in angajament de participare.CV?urile-(Formular K) vor purta numele in clar si semnatura in original si vor avea inscrisa mentiunea : ?Declar pe propria raspundere, cunoscind prevederile Codului Penal ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?- DECLARATIE privind disponibilitatea pe toata perioada derularii contractuluiformular 19- Pentru specialistii atestati se vor atasa doar copii dupa certificarile /atestarile mentionate mai sus.Pentru centralizarea tuturor informatiilor solicitate, este necesara completarea Formularului 7a, Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispun pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Formularul 8 trebuie sa fie completat de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asociatiei. (ofertantul trebuie sa prezinte documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta pe intreaga durata de implementare a contractului cat si capacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale utilajelor / echipamentelor / instalatiilor.)Este permisa demonstrarea capacitatii tehnice a ofertantului prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru prestarea serviciilor pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta.In cazul asociatiilor, Formularul 8 trebuie sa fie completat de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asociatiei. (ofertantul trebuie sa prezinte documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta pe intreaga durata de implementare a contractului cat si capacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale utilajelor / echipamentelor / instalatiilor.) Certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii.-Certificat emis de organisme independente care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001.-Certificat emis de organisme independente care atesta implementarea sistemului de management de mediu ISO14001 .Ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta copia certificatului sau certificatelor echivalentein termenul de valabilitate emisede organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene valabile la data limita de depunere a ofertelor.NOTA : Certificatele mentionate mai sus se vor prezentain urmatoarele moduri: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
400
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
100
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer