Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE CONSTRUCTII PE STRUCTURA METALICA - LIFT EXTERIOR LA SPITALUL GENERAL CF SIMERIA


Detaliu pentru invitatia numarul 336441
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITAL GENERAL C.F. SIMERIA
Numar invitatie: 336441/01.10.2012
Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUCTII PE STRUCTURA METALICA - LIFT EXTERIOR LA SPITALUL GENERAL CF SIMERIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL GENERAL C.F. SIMERIACod fiscal: 4375160, Adresa: STR.A.IANCU, NR.26, Simeria, Telefon: 0254260100, Fax: 0254260105
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.A.IANCU, NR.26, Simeria, Romania, cod postal: 335900, telefon: +40 254260100, fax: +40 254260105, persoana de contact: ALEXANDRU PASCAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.A.IANCU, NR.26, Simeria, Romania, cod postal: 335900, telefon: +40 254260100, fax: +40 254260105, persoana de contact: ALEXANDRU PASCAU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUCTII PE STRUCTURA METALICA - LIFT EXTERIOR LA SPITALUL GENERAL CF SIMERIA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE CONSTRUCTII PE STRUCTURA METALICA - LIFT EXTERIOR LA SPITALUL GENERAL CF SIMERIA
II.1.6) CPV: 45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 429, 215 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
¦ Garantia de participare reprezinta 2 % din valoarea estimata a contractului, adica 8.584 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuiesa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 150 zile de la data limita de primire a ofertelor.¦ Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei, iar perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.¦ Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 alin.1 din H.G. nr.925/2006.Aceasta se prezinta in original la data deschiderii ofertelor, in cuantumul si pentru perioada solicitata in documentatia de atribuire, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei cereri de oferta.¦ Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.¦ Conform art.278-1litera b) din OUG 34/2006 in cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC si in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: intre 420001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4200 lei + 1% din ceea ce depaseste 420001 lei.¦ Garantia de participare se returneaza conform prevederilor art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
¦ Garantia de buna executie se constituie de catre ofertant in scopul protejarii autoritatii contractante fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al acestuia pe perioada derularii contractului.¦ Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului si se constituie in conformitate cu prevederile art.89 alin(2) din H.G. nr.925/2006. Aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art.90 alin.(1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art.90 alin.(1) si alin.(2). Totodata se vor avea in vedere si prevederile H.G. nr.1045/2011.¦ Avand in vedere principiul tratamentului egal prevazut la art.2 din O.U.G. nr.34/2006 este recomandabil sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania.¦ Garantia de buna executie insotita de Instrument de garantie de buna executie, FORMULAR NR. 35 (din sectiunea Modele de formulare) care va deveni anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: ¦ Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA din sectiunea Modele de formulare ( FORMULAR NR. 6). In cazul in care exista asoociati/subcontractori/terti sustinatori fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie in original.¦ Cazierul judiciar in original atat pentru operatorul economic ofertant cat si pentru administratorii acestuia, in conformitate cu prevederile art.182 alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006. In cazul in care exista asociati/subcontractori/terti sustinatori fiecare va prezenta cazierul judiciar in original atat pentru firma cat si pentru administratorii acesteia.¦ In cazul persoanelor fizice sau juridice straine, documentele vor fi transmise in original, in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 2: ¦ Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 (FORMULAR NR. 7) din sectiunea Modele de formulare. In cazul in care exista asociati/subcontractori/terti sustinatori fiecare dintre acestia va completa si prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.¦ Pentru persoanele fizice sau juridice straine se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea ca ofertantul nu se incadreaza in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.¦ In cazul persoanelor fizice sau juridice straine, documentele vor fi transmise in original, in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 3: ¦ Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Ofertantii trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, formularul ?Certificat de participare cu oferta independenta? (FORMULAR NR. 8) din sectiunea Modele de formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa respecte aceasta cerinta.Cerinta 4: ¦ Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 alin.(1) din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia se va completa ?olograf? conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Modele de formulare (FORMULAR NR. 9), in original.¦ In cazul in care exista asociati/subcontractori/terti sustinatori fiecare dintre acestia va completa si prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 alin.(1) din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ?olograf? conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Modele de formulare (FORMULAR NR. 9), in original.¦ Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Ec. Stolnicu Liliana ? Manager;
- Ec. Pascau Alexandru ? Director Financiar Contabil;
- Dr. Dobrei Violeta ? Director Medical;
- Ec. Man Sanda ? Economist Achizitii Publice;
- Jr. Mandra Cristina ? Consilier Juridic;
- Ec. Floroiu Adriana ? CFP.¦ Conform art.69-1 din O.U.G. nr.34/2006 modificat de art.1, pc.13 din Legea 279/2011, este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator care are drept membrii in cadrul Consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum acestea sunt prevazute la art.69, lit.a) respectiv persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/ candidati sau subcontractanti ori persoane care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/ candidati sau subcontractanti, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Cerinta 5: ¦ Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea ofertantul, de plata a datoriilor catre Bugetul de Stat;¦ Certfificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local;¦ Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;¦ Din certifricatele de atestare fiscala sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;¦ In cazul in care exista asociati/subcontractori/terti sustinatori fiecare dintre acestia va prezenta cele doua certificate de atestare fiscala in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;¦ In cazul persoanelor fizice sau juridice straine, documentele vor fi transmise in original, in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta 1: ¦ Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa reiasa obiectul contractuluisi/sau a partii din contract pe care urmeaza sa o realizeze (in cazul asociatilor, subcontractorilor/tertilor sustinatori), care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC .¦ Certificatul constatator se depune in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu precizarea faptului ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care acesta a prezentat acest document in copie.¦ Persoanele fizice si/sau juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie. Acestea se vor prezenta in in original, in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autorizatie de functionare a liftului emisa de Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub presiune si Instalatiilor de Ridicat (ISCIR).¦ Obtinerea Autorizatiei de functionare a liftului emisa de Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub presiune si Instalatiilor de Ridicat (ISCIR) cade in sarcina furnizorului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Risc profesional: Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator, in cel mult 5 zile de la data semnarii contractului, ofertantul va incheia o Polita de asigurare pentru orice dauna, pierdere sau prejudiciu ce poate interveni asupra unor mijloace sau persoane, cesionata in favoarea autoritatii contractanteBonitate/acces la resurse: Documente care atesta existenta resurselor financiare necesare realizarii obiectului prezentei proceduri de atribuire. Acestea pot fi emise de orice banca agreata de ofertant, care are sucursala sau echivalent in Romania.Documente prin care sa faca dovada ca dispune de mijloace financiare in valoare de 429.215 lei pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 4 luni de la data semnarii contractuluiCifra de afaceri: Fisa de informatii generale privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent contractului, care trebuie sa fie egala sau marede 429.215 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara¦Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani.Aceasta va cuprinde maxim 3 lucrari ca natura si complexitate cu cea aferenta prezentei proceduri, valori, perioade de executie si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.¦Prezentarea unui numar maxim de 3 documente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme executarea de lucrari ca natura si complexitate cu cea aferenta prezentei proceduri a caror valoare sa fie de minim 429.215 lei fara TVA.¦ Prezentarea unui numar maxim de 3 recomandari din partea beneficiarilor/clientilor pentru lucrarile ce fac obiectul contractelor de mai sus din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului¦Aceste documente se vor depune in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.¦ In cazul in care exista asociati/, subcontractori/terti sustinatori fiecare dintre acestia va prezenta documentele solicitate anterior pentru partea din contract ce urmeaza sa o realizeze.¦ Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.¦ Nu se accepta lucrari de reparatii curente.Utilaje/Dotari: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare contractului.Cerinte minime obligatorii: instalatii automate de debitat, oxigaz si/sau plasma, instalatie de sablare automata, instalatii pentru sudura in atmosfera de gaze protectoare, buldoexcavator, autobasculanta, automacara cu brat telescopic.Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ca dispune de tipuri de utilaje, instalatii si echipamente tehnice, specifice obiectului prezentei proceduri de achizitie, care sa functioneze la intreaga capacitate si trebuie sa demonstreze ca avand la baza angajamentele cunoscute (daca este cazul), acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului.¦ Se va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, contractul/precontractul cu un laborator de incercari autorizat.¦ La sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantul imputernicit al ofertantului va prezenta originalul contractului/precontractului cu un laborator de incercari autorizat depus in copie.¦ In cazul in care exista asociati/subcontractori/terti sustinatori fiecare dintre acestia va prezenta documentele solicitate pentru partea din contract ce urmeaza sa o realizeze.¦ Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus, insotite de original., Personal¦ Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani conform art.188, alin.(3), lit.d) din O.U.G. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Lista personalului propus a fi angajat in cadrul prezentului contract. Personalul ce va fi implicat in executarea lucrarilor trebuie sa fie calificat/atestat in lucrarile aferente., Cerinte minime obligatorii: 1 coordonator de lucrare, 1 responsabil tehnic cu executia (RTE), 1 responsabil pentru controlul calitatii (CQ), 1 manager in domeniul sanatatii si securitatii in munca, 1 inginer specialitatea constructii civile, 1 inginer sudor cu calificare de sudor international, 2 specialisticalificati in executarea de instalatii electrice, ,2 specialisti atestati/calificati in executarea de instalatii termice si sanitare, 1maistru principal sudor autorizat , 6 specialisti calificati in sudarea prin topire a otelurilor , 2 specialisti autorizati in executarea de instalatii electrice, 6 specialisti atestati/calificati in executarea de tamplarie PVC/aluminiu, 1 specialist autorizat pentru montarea, punerea in functiune si autorizarea ascensorului, 1 specialist autorizat ISCIR pentru verificare instalatii si masini de ridicat., Toate documentele solicitate se vor depune in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.¦ In cazul in care exista asociati/subcontractori/terti sustinatori fiecare dintre acestia va prezenta documentele solicitate pentru partea din contract ce urmeaza sa o realizeze., Pentru fiecare persoana nominalizata in Lista personalului propus a fi angajatse va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, contractul individual de munca al persoanei inregistrat in REVISAL.¦ Pentru derularea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie, ofertantul declarat castigator, are obligatia de a incheia contracte individuale de munca pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului si este nominalizat in Lista personalului propus a fi angajatpentru toata perioada executie a contractului de lucrari, de a le inregistra in REVISAL si de a le prezenta autoritatii contractante, in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, in maxim 5 zile de la semnarea contractului de lucrari insotite de original, Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus, insotite de original., ¦ Toate documentele privind atestarea/autorizarea specialistilor trebuie sa fie valide, in termen, la data deschiderii ofertelor. Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001:2008si de protectie a mediului ISO 14001:2005 sau alte standarde echivalente.Nu se accepta ofertantii caresunt in curs de autorizare.In cazul unei asocieri se vor prezenta certificate pentru fiecare din lucrarile care fac obiectul procedurii, pentru fiecare asociat in parte, cel putin pentru partea de lucrari asumata in cadrul asocierii.Acestea, trebuie sa fie valide si se vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda (55 puncte) astfel: a)pentru cel mai mic pret ofertat care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim factorului de evaluare respectiv;b)pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel: P = (pret minim/pret ofertat) x punctajul maxim alocat.Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
2. Perioada de garantie acordata lucrarilor
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie acordata lucrarilor?, se acorda (15 puncte) astfel: a)pentru oferta care prezinta cel mai mare numar de luni de garantie se acorda punctajul maxim pentru acest factor;b)pentru alta perioada de garantie decat cea prevazuta la litera a) se acorda punctajul astfel: Pgl = (P gl minima / Pg lofertata) x punctajul maxim alocat;(Pgl ? perioada de garantie a lucrarilor); b1) durata de garantie minima acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma)- 120 luni;b2 ) durata de garantie maxima realista (conform normativelor de specialitate) peste care oferta nu va fi punctata suplimentar - 240 luni;
Perioada de garantie acordata liftului
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie acordata liftului?, se acorda (15 puncte) astfel: a)pentru oferta care prezinta cel mai mare numar de luni de garantie se acorda punctajul maxim pentru acest factor;b)pentru alta perioada de garantie decat cea prevazuta la litera a) se acorda punctajul astfel: Pglift = (P glift minima / Pglift ofertata) x punctajul maxim alocat, (Pglift ? perioada de garantie a liftului);b1) durata de garantie minima acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma)- 24luni;b2 ) durata de garantie maxima realista (conform normativelor de specialitate) peste care oferta nu va fi punctata suplimentar - 60 luni;
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de executie a lucrarilor?, se acorda (10 puncte) astfel: a)Pentru oferta cu cea mai scurta durata de timp de executie a lucrarilor se acorda punctajul maxim al factorului de evaluare respective;b)Pentru alta durata de timp de executie decat cea prevazuta la punctual a) se acorda punctajul astfel: Dex= (Dex minima/Dex ofertat) x punctajul maxim alocat;b1) durata maxima de executie peste care oferta va fi considerate neconforma este de 5 luni;b2) durata minima realista sub care nicio oferta nu va fi punctata suplimentar este de 3 luni;
Durata de de mobilizare si interventie de la semnalarea unui deranjament
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ? Durata de de mobilizare si interventie de la semnalarea unui deranjament?, se acorda (5 puncte) astfel: pentru oferta cu cea mai mica durata de mobilizare si interventie dela semnalarea unui deranjament pentru constatarea defectiunii, se acorda punctajul maxim;a1) blocare lift gol = 1 puncte;a2) blocare lift cu persoane = 4 puncte;a)pentru alta durata de mobilizare si interventie dela semnalarea unui deranjament pentru constatarea defectiunii, ofertata decat cea prevazuta la litera a) se acorda punctajul astfel: P ip = (P ofp / 15 min) x 4 puncte;P ig = (P ofg / 60 min) x 1 puncte(P ip ? perioada de interventie lift plin; P ofp ? perioada interventie ofertata lift plin; P ig ? perioada interventie lift gol; P ofg ? perioada interventie ofertata lift gol).Durata de mobilizare si interventie de la semnalarea unui deranjament se oferteaza in minute
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer