Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE CONSTRUCTII PE STRUCTURA METALICA - LIFT EXTERIOR LA SPITALUL GENERAL CF SIMERIA


Detaliu pentru invitatia numarul 348291
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITAL GENERAL C.F. SIMERIA
Numar invitatie: 348291/11.06.2013
Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUCTII PE STRUCTURA METALICA - LIFT EXTERIOR LA SPITALUL GENERAL CF SIMERIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL GENERAL C.F. SIMERIACod fiscal: 4375160, Adresa: STR.A.IANCU, NR.26, Simeria, Telefon: 0254260100, Fax: 0254260105
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.A.IANCU, NR.26, Simeria, Romania, cod postal: 335900, telefon: +40 254260100, fax: +40 254260105, persoana de contact: ALEXANDRU PASCAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.A.IANCU, NR.26, Simeria, Romania, cod postal: 335900, telefon: +40 254260100, fax: +40 254260105, persoana de contact: ALEXANDRU PASCAU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUCTII PE STRUCTURA METALICA - LIFT EXTERIOR LA SPITALUL GENERAL CF SIMERIA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari pentru realizarea obiectivului de investitie ?Lift exterior la Spitalul General CF Simeria? conform proiectului de executie, procurarea, montajul, punerea in functiune si autorizarea unui lift exterior, adiacent fatadei Nord a corpului 2 Spital, in regim de inaltime S+P+3E
II.1.6) CPV: 45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 507, 030 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare reprezinta 2 % din valoarea estimata a contractului, adica 10100 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 150 zile de la data limita de primire a ofertelor. ¦ Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei, iar perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. ¦ Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 alin.1 din H.G. nr.925/2006. Aceasta se prezinta in original la data deschiderii ofertelor, in cuantumul si pentru perioada solicitata in documentatia de atribuire, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei cereri de oferta. ¦ Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. ¦ Conform art.278-1 litera b) din OUG 34/2006 in cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC si in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: intre 420001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4200 lei + 1% din ceea ce depaseste 420001 lei. ¦ Garantia de participare se returneaza conform prevederilor art.88 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie de catre ofertant in scopul protejarii autoritatii contractante fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al acestuia pe perioada derularii contractului. ¦ Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului si se constituie in conformitate cu prevederile art.89 alin(2) din H.G. nr.925/2006. Aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art.90 alin.(1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art.90 alin.(1) si alin.(2). Totodata se vor avea in vedere si prevederile H.G. nr.1045/2011. ¦ Avand in vedere principiul tratamentului egal prevazut la art.2 din O.U.G. nr.34/2006 este recomandabil sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania. ¦ Garantia de buna executie insotita de Instrument de garantie de buna executie, FORMULAR NR. 35 (din sectiunea Modele de formulare) care va deveni anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: ¦ Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA din sectiunea Modele de formulare ( FORMULAR NR. 6). In cazul in care exista asoociati/subcontractori/terti sustinatori fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie in original.¦ Cazierul judiciar in original atat pentru operatorul economic ofertant cat si pentru administratorii acestuia, in conformitate cu prevederile art.182 alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006. In cazul in care exista asociati fiecare va prezenta cazierul judiciar in original atat pentru firma cat si pentru administratorii acesteia.¦ In cazul persoanelor fizice sau juridice straine, documentele vor fi transmise in original, in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 2: ¦ Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 (FORMULAR NR. 7) din sectiunea Modele de formulare. In cazul in care exista asociati/subcontractori/terti sustinatori fiecare dintre acestia va completa si prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.¦ Pentru persoanele fizice sau juridice straine se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea ca ofertantul nu se incadreaza in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.¦ In cazul persoanelor fizice sau juridice straine, documentele vor fi transmise in original, in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 3: ¦ Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Ofertantii trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, formularul ?Certificat de participare cu oferta independenta? (FORMULAR NR. 8) din sectiunea Modele de formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa respecte aceasta cerinta.Cerinta 4: ¦ Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 alin.(1) din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia se va completa ?olograf? conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Modele de formulare (FORMULAR NR. 9), in original.¦ In cazul in care exista asociati/subcontractori/terti sustinatori fiecare dintre acestia va completa si prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 alin.(1) din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ?olograf? conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Modele de formulare (FORMULAR NR. 9), in original.¦ Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Ec. Stolnicu Liliana ? Manager;
- Ec. Pascau Alexandru ? Director Financiar Contabil;
- Dr. Dobrei Violeta ? Director Medical;
- Ec. Man Sanda ? Economist Achizitii Publice;
- Jr. Mandra Cristina ? Consilier Juridic;
- Ec. Floroiu Adriana ? CFP.¦ Conform art.69-1 din O.U.G. nr.34/2006 modificat de art.1, pc.13 din Legea 279/2011, este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator care are drept membrii in cadrul Consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum acestea sunt prevazute la art.69, lit.a) respectiv persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/ candidati sau subcontractanti ori persoane care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/ candidati sau subcontractanti, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Cerinta 5: ¦ Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea ofertantul, de plata a datoriilor catre Bugetul de Stat;¦ Certfificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local;¦ Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;¦ Din certifricatele de atestare fiscala sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;¦ In cazul in care exista asociati/subcontractori/terti sustinatori fiecare dintre acestia va prezenta cele doua certificate de atestare fiscala in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;¦ In cazul persoanelor fizice sau juridice straine, documentele vor fi transmise in original, in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta 1: ¦ Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial. Informatiile cuprinse in acest certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa obiectul contractului si/sau a partii din contract pe care urmeaza sa o realizeze (in cazul asociatilor, subcontractorilor/tertilor sustinatori), care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC .¦ Certificatul constatator se depune in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu precizarea faptului ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care acesta a prezentat acest document in copie.¦ Persoanele fizice si/sau juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie. Acestea se vor prezenta in in original, in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Fisa de informatii generale privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent contractului, care trebuie sa fie egala sau mare de 507030 lei.Copii ale bilanturilor contabile pe anii2010, 2011, 2012 insotite de dovada depunerii la organismele competente (copii lizibile semnate si stampilate ?conform cu originalul?., Bonitate/acces la resurse: Documente care atesta existenta resurselor financiare necesare realizarii obiectului prezentei proceduri de atribuire. Acestea pot fi emise de orice banca agreata de ofertant, care are sucursala sau echivalent in Romania. Documente prin care sa faca dovada ca dispune de mijloace financiare in valoare de 507030 lei pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 5 luni de la data semnarii contractului., Risc profesional: Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator, in cel mult 5 zile de la data semnarii contractului, ofertantul va incheia o Polita de asigurare pentru orice dauna, pierdere sau prejudiciu ce poate interveni asupra unor mijloace sau persoane, cesionata in favoarea autoritatii contractantePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara ¦ ??Lista principalelor lucrari similar DIN ULTIMII 5 ANI?? care poate fi insotita de ??certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit??, prin care se confirma executia de lucrari de natura si complexitate similare obiectului contractului, din ultimii 5 ani??¦ Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare contractului ). Formularul va fi insotit de documentele care atesta proprietatea sau orice forma de punere la dispozitie a utilajelor, echipamentelor tehnice mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare contractului (F 13), in copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinte minime obligatorii: linie CNC pentru prelucrarea tablelor si/sau europrofilelor, instalatii automate de debitat, oxigaz si/sau plasma, instalatie de sablare automata, instalatii pentru sudura in atmosfera de gaze protectoare, buldoexcavator, autobasculanta, automacara cu brat telescopic. ¦ Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ca dispune de tipuri de utilaje, instalatii si echipamente tehnice specifice obiectului prezentei proceduri de achizitie, care sa functioneze la intreaga capacitate si trebuie sa demonstreze ca avand la baza angajamentele cunoscute (daca este cazul), acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului. ¦ Se va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, contractul/precontractul cu un laborator de incercari autorizat. ¦ La sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantul imputernicit al ofertantului va prezenta originalul contractului/precontractului cu un laborator de incercari autorizat depus in copie. ¦ In cazul in care exista asociati/subcontractori/terti sustinatori fiecare dintre acestia va prezenta documentele solicitate pentru partea din contract ce urmeaza sa o realizeze. ¦ Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus, insotite de original., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani conform art.188, alin.(3), lit.d) din O.U.G. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Lista personalului propus a fi angajat in cadrul prezentului contract. Personalul ce va fi implicat in executarea lucrarilor trebuie sa fie calificat/atestat in lucrarile aferente.Pentru fiecare persoana nominalizata in Lista personalului propus a fi angajat (F 15) se va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, contractul individual de munca al persoanei inregistrat in REVISAL. ¦ Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului si este nominalizat in Lista personalului propus a fi angajat (F 15), ofertantii au obligatia de a prezenta contracte de colaborare cu acestia, angajamente sau acorduri de participare, in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, conform art. 188, alin.(3), lit.b) din O.U.G. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareLista va fi insotita de diplome, atestate, autorizatii sau certificate de calificare, pentru fiecare persoana nominalizata in Lista personalului propus a fi angajat (F 10), in copie, semnate si stampilate ?conform cu originalul?.Pentru derularea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie, ofertantul declarat castigator, are obligatia de a incheia contracte individuale de munca pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului si este nominalizat in Lista personalului propus a fi angajat (F 15), pentru toata perioada executie a contractului de lucrari, de a le inregistra in REVISAL si de a le prezenta autoritatii contractante, in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, in maxim 5 zile de la semnarea contractului de lucrari insotite de original, Cerinte minime obligatorii: 1 coordonator de lucrare, 1 responsabil tehnic cu executia (RTE), 1 responsabil pentru controlul calitatii (CQ), 1 manager in domeniul sanatatii si securitatii in munca, 1 inginer specialitatea constructii civile, 1 inginer sudor cu calificare de sudor international, 2 specialisti calificati in executarea de instalatii electrice, 2 specialisti atestati/calificati in executarea de instalatii termice si sanitare, 1 maistru principal sudor autorizat , 6 specialisti calificati in sudarea prin topire a otelurilor , 2 specialisti autorizati in executarea de instalatii electrice, 6 specialisti atestati/calificati in executarea de tamplarie PVC/aluminiu, 1 specialist autorizat pentru montarea, punerea in functiune si autorizarea ascensorului, 1 specialist autorizat ISCIR pentru verificare instalatii si masini de ridicat. Toate documentele solicitate se vor depune in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul.In cazul in care exista asociati/subcontractori/terti sustinatori fiecare dintre acestia va prezenta documentele solicitate pentru partea din contract ce urmeaza sa o realizeze., Pentru responsabilul tehnic cu executia (RTE) se prezintaatestatul profesional eliberat de institutiile abilitate, in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor ¦ Pentru pozitia de responsabil pentru controlul calitatii (CQ) se vor prezenta documente care atesta ca poate desfasura activitati de responsabil de calitate , in conformitate cu legislatia in vigoare si documente care atesta existenta experientei profesionale specifica in calitate responsabil pentru controlul calitatii pentru cel putin un contract similar obiectului contractului , in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru pozitia de manager in domeniul sanatatii si securitatii in munca, se va prezenta CV-ul acestuia ?, insotit de documentele care sa ateste implicarea intr-un proiect similar obiectului contractului, in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?. ¦ Pentru pozitia de inginer specialitatea constructii civile se va prezenta CV-ul acestuia ?, insotit de documentele care sa ateste implicarea intr-un proiect similar obiectului contractului , in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru pozitia inginer sudor cu calificare de sudor international, se va prezenta CV-ul acestuia ?, insotit de documentele care sa ateste implicarea intr-un proiect similar obiectului contractului, diploma/certificatul/atestatul de sudor international, in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?. ¦ Pentru pozitia specialisti autorizati in executarea de instalatii electrice, se vor prezenta CV-urile acestora ? FORMULAR NR. 16 din sectiunea Modele de formulare, insotite documentele care atesta autorizarea lor in domeniul instalatii electrice , in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?. ¦ Pentru pozitia specialisti atestati/calificati in executarea de instalatii termice si sanitare, se vor prezenta CV-urile acestora ?, insotite documentele care atesta autorizarea lor in domeniul instalatii termice si sanitare si documente , in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru derularea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie, ofertantul declarat castigator, are obligatia de a incheia contracte individuale de munca pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului si este nominalizat in Lista personalului propus a fi angajat (F 15), pentru toata perioada executie a contractului de lucrari, de a le inregistra in REVISAL si de a le prezenta autoritatii contractante, in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, in maxim 5 zile de la semnarea contractului de lucrari insotite de original. ¦, Pentru pozitia coordonator de lucrare se va prezenta CV-ul acestuia ?, insotit de documentele care atesta existenta studiilor superioare si experienta profesionala specifica in calitate de Responsabil de contract/Sef de santier/Coordonator de lucrari pentru cel putin un contract de executie de lucrari , in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru pozitia coordonator de lucrare se va prezenta CV-ul acestuia ?, insotit de documentele care atesta existenta studiilor superioare si experienta profesionala specifica in calitate de Responsabil de contract/Sef de santier/Coordonator de lucrari pentru cel putin un contract de executie de lucrari , in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru pozitia specialisti calificati in sudarea prin topire a otelurilor se vor prezenta CV-urile acestora ?, insotite documentele care atesta autorizarea lor, in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?. ¦ Pentru pozitia specialisti atestati/calificati in executarea de tamplarie PVC/aluminiu se vor prezenta CV-urile acestora ?, insotite documentele care atesta autorizarea/atestarea/calificarea lor in domeniul executarea de tamplarie PVC/aluminiu, in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru pozitia specialist autorizat pentru montarea, punerea in functiune si autorizarea ascensorului se va prezenta CV-ul acestuia ?, insotit de documentele care atesta existenta autorizarii in domeniu , in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?. ¦ Pentru pozitia specialist autorizat ISCIR pentru verificare instalatii si masini de ridicat se va prezenta CV-ul acestuia ?, insotit de documentele care atesta existenta autorizarii in domeniu , in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?. ¦ Toate documentele privind atestarea/autorizarea specialistilor trebuie sa fie valide, in termen, la data limita de depunere a ofertelor. Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001:2008 si de protectie a mediului ISO 14001:2005 sau alte standarde echivalente. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea.In cazul unei asocieri se vor prezenta certificate pentru fiecare din lucrarile care fac obiectul procedurii, pentru fiecare asociat in parte, cel putin pentru partea de lucrari asumata in cadrul asocierii.Acestea, trebuie sa fie valide si se vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata liftului
15
Descriere: Perioada de garantie acordata liftului
Perioada de garantie acordata lucrarilor
15
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: Durata de executie a lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer