Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii pentru agrement turistic


Detaliu pentru invitatia numarul 319753
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORAS TECHIRGHIOL
Numar invitatie: 319753/27.01.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii pentru agrement turistic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS TECHIRGHIOLCod fiscal: 4300540, Adresa: TECHIRGHIOL, STR.DOCTOR VICTOR CLIMESCU NR.24, Techirghiol, Telefon: 0241-735622, Fax: 0241-735314
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TECHIRGHIOL, STR.DOCTOR VICTOR CLIMESCU NR.24, Techirghiol, Romania, cod postal: 906100, telefon: +40 241735622, fax: +40 241735314, persoana de contact: ALINA STOIANOF
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Orasul Techirghiol, judetul Constanta, str.Dr.V.Climescu nr.24, sala de sedinte a Consiliului Local(etaj)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii pentru agrement turistic
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitie implica realizarea lucrarilor de executie ale unui miniparc acvatic cu doua piscine, ale unui teren multifunctional de fotbal si handbal si ale unui teren de tenis, achizitionarea echipamentelor necesare precum si realizarea retelei de utilitati necesare.
II.1.6) CPV: 45212212-5 - Lucrari de constructii de piscine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 580, 570 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 12722 lei, perioada de valabilitate: cel putin 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Se constituie prin - OP in contul autoritatii contractanteRO28TREZ2365006XXX001024, cod fiscal 4300540, deschis la Trezoreria Eforie, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Optional, Scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 4.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, inlei fara T.V.A, in termen de 3 zile lucratoare de la semnarea contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie este prin retineri succesive din sume datorate pentrufacturi partiale.In acest caz, contractorulare obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractorului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii sunt obligati sa depuna toate documentele si formularele mentionate mai jos.Informatii privindasociereaSe va completa: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul 9b Declaratie privind lista asociatilor), completata de ofertant sau imputernicitul acestuia, indiferent daca are sau nu asociati. In situatia in care nu foloseste asociati, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL? in tabelul inclus in formular.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (Formularul 9c) ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.Informatii privind subcontractareaSe va completa: a)Lista cuprinzand subcontractantii (Formularul 9a Declaratie privind lista subcontractantilor), completata de ofertant indiferent daca are sau nu subcontractanti. In situatia in care nu foloseste subcontractanti, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL? in tabelul inclus in formular.b) Acord de subcontractare ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de subcontractare in care sa se mentioneze partea din contract ce face obiectul subcontractarii, datele de recunoastere ale sucontractantilor si asumarea raspunderiipentru indeplinirea partii din contract care-i revine spre executare. In cazul in care oferta devine castigatoare, acordul de subcontractare, semnat si stampilat atat de ofertant catsi de subcontractant, devine anexa la contractul de achizitie publica.Nota: Autoritatea contractanta nu solicita indeplinirea criteriilor de calificare pentru subcontractanti, dar resursele umane si materiale ale subcontractantilor declaratise iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, cu exceptia cerintei nr.3.Nu se solicita demonstrarea indeplinirii cerinteloreventualilor subcontractanti, cu exceptia cerintei nr.4, respectiv neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/ sustinuta financiar si/sau tehnic/profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor nr.1, 2 si 4 respectiv neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art.180, art.181 lit.a), c1) si d) precum si neincadrarea in situatiile prevazute deart.69^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.Toate declaratiile ofertantilor, asociatilor, subcontractamtilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original.Certificatele/documentele emise de autoritati competente solicitate, trebuie sa fievalabile la data deschiderii ofertelor pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoarepentru prezentarea situatiei personale, eliberate de autoritati ale tarii de origine (cazier judiciar, cazier fiscal, certificate de atestare fiscala, certificate de plata a impozitelor si taxelor locale, alte documente echivalente), in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului sau dupa caz ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Cerintanr.1: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiileart. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 5.12. cazier judiciar pentru persoana juridica, emis de serviciile de cazier judiciar de la nivelul inspectoratelor de politie judetenein a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati/terti sustinatori.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 5.22. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de administratia finantelor publicein a careiraza teritoriala operatorul economic isi are sediul.3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de serviciul de taxe si impozite din localitateain a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.4.Cazier fiscal pentru persoana juridica, emis de directia generala a finantelor publice a judetului in a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediulNota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati.Tertii sustinatori vor depune doar Formularul 5.2 cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art.181lit.a), c1) si d)Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completaFormularul 16 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Nota: Documentul de mai sus va fi depus numai de reprezentantul/reprezentantiiofertantului sau ai asocierii.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completaFormularul 6 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interesePersoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica in cauza sunt: PRIMAR - STAN ADRIANVICEPRIMAR - SLINCU ADRIANASECRETAR ORAS - PAROSANU NICULINACONSILIER JURIDIC: CHIREA LENUTAMEMBRII COMISIEI DE EVALUARE: STOIANOF ALINA, NEACSU ION, JIFCU MARIUS, LUZINSCHI STEFANIA ROMICA, SALI MELISSA.Nota: Documentul de mai sus va fi depusde ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru asociat este obligat sa demonstreze indeplinirea cerintei prin depunerea documentelor de mai jos, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;Documentele de confirmare trebuie sa fievalabile la data deschiderii ofertelor si pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau, dupa caz, transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 1Respectarea prevederilor art.183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOfertantii trebuie sa dovedeasca ca sunt inregistrati cu obiect de activitate (CAEN rev.2)principal sau secundar corespunzator obiectului contractului de lucrari supus achizitiei.Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu sunt inregistrati cu activitati corespunzatoare obiectului achizitiei, respectiv nu sunt inregistrate in domeniul de activitatecodul/codurile CAEN necesare executarii lucrarii supuse achizitiei, conform Cod CAEN rev.2. sau perioada de valabilitate a acestora a expirat.In cazul persoanelor juridice/fizice romane se solicita: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare :1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate, numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, nu are activitatea suspendata.IN CAZUL OFERTANTULUI CLASAT PE PRIMUL LOC, INAINTE DE TRANSMITEREA COMUNICARII PRIVIND REZULTATUL PROCEDURII DE ATRIBUIRE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA ACESTUIA PREZENTAREA IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA A CERTIFICATULUI CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRUL COMERTULUI.2. Persoanele fizice autorizatevor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiara - cifra medie de afaceri globala pentru ultimii trei ani :2008, 2009, 2010Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim de5, 000, 000 lei.Pentru situatiile financiare intocmite in alta moneda(valuta), la echivalenta in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCEpentru anul respectiv.Operatorul economic care si-a inregistratbilantului contabil aferent anului 2011, poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportarea la ultimii 3 ani incheiati: 2011, 2010, 2009.Operator economic care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza de prevederile Legii 346/2004: reducerea cu 50% a valorii solicitate pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri, pe baza declaratiei din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor., Cerinta nr. 2Bilant ContabilAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude din procedura oferta depusa de ofertantul care prezinta informatii incorecte, respectiv acestea nu coincid cu rezultatele ce reies in urma verificarii concordantei dintrecifra de afaceri declarata si cifra de afaceri conformbilantului contabil inregistrat si depus la Directia Generala a Finantelor Publice, pe fiecare din anii respectivi., Cerinta nr. 3Disponibilitatea de sustinere a lucrariiOfertantul (operatori economici asociati impreuna) trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in suma de maxim 500000 lei, pentru 2 luni., Optional: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea din partea altei persoane indiferent de natura relatiilor existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul depunerii unei oferte comune care beneficiaza desustinerea situatiei economice si financiare, cerinta privind cifra de afaceri se considera indeplinita numai in conditiile in care cuantumul acesteia este acoperit de un singur sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniPentru a fi considerat calificat, ofertantul(operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani(calculati de la data limita de depunere a ofertei), a dus la bun sfarsit in calitate de contractor principal/asociat/subcontractant, unul sau mai multe contracte constand in lucrari de constructii de piscine si terenuri de sport, sau lucrari similare.Ofertantul (in cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii in masura in care experienta sa este relevanta pentru indeplinirea contractului) va trebui sa prezinte o lista cu principalele lucrari similare in ultimii 5 ani executate si duse la bun sfarsit si daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Informatii privind capacitatea profesionalaPentru a fi considerat calificat, ofertantul/membrii asocierii impreunatrebuie sa faca dovada ca dispune de o echipa tehnica ai carei membrii sa aiba capacitatea profesionala sau experienta dovedita in domeniului pentru care ocupa pozitia in echipa: ? Sef de santier, cu experienta profesionala in constructii civile si hidrotehnicesi/sau terenuri de sport, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar?Responsabil cu controlul calitatii cu experienta specificaobiectului contractului supus achizitiei? Responsabil tehnic cu executia, atestat de MDRT conf. Ord. MLPTL 777/2003in domeniile specifice obiectului contractului supus achizitiei? InspectorS.S.M., absolvent al unui cursin domeniul sanatatii si securitatii muncii, acreditat CNFPA? Responsabil cu instalatiile, cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, Cerinta nr. 3Informatii privind echipamentele tehniceOfertantul(operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa faca dovada ca dispune deutilajele, echipamentele tehnice necesare pentru realizarea obiectului contractului, conform listei echipamentelor enuntate in proiectul tehnic, in oricare din formele: proprietate/chirie/leasing, altele., OptionalCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca caare implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile specifice obiectului contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Implementarea si mentinerea standardelor de asigurarea calitatii nu pot fi indeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza., Standarde de protectie a mediuluiStandarde de asigurare a managementului de mediuOfertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca caare implementat si mentine, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management de mediusau echivalent, pentru activitatile specifice obiectului contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Implementarea si mentinerea standardelor de management de mediu nu pot fi indeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a managementului de mediutrebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP, cafisiere atasate prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 26.01.2012 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer