Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii pentru investitia ?Dezvoltarea marketingului turistic in comuna Dealu: Actiunea nr.1.: Centrul local de informare si promovare turistica, Actiunea nr.2: Materiale de promovare?


Detaliu pentru invitatia numarul 332329
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA DEALU
Numar invitatie: 332329/23.07.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii pentru investitia ?Dezvoltarea marketingului turistic in comuna Dealu: Actiunea nr.1.: Centrul local de informare si promovare turistica, Actiunea nr.2: Materiale de promovare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DEALUCod fiscal: 4367930, Adresa: STRADA PRINCIPALA NR. 601, Dealu, Telefon: 0266.225.106, Fax: 0266.225.106
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALA NR. 601, Dealu, Romania, cod postal: 537080, telefon: +40 266225106, fax: +40 266225106, persoana de contact: Comuna Dealu, STRADA PRINCIPALA NR. 601
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA PRINCIPALA NR. 601, sat Dealu, com. Dealu, jud. Harghita, Romania, cod postal: 537080
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii pentru investitia ?Dezvoltarea marketingului turistic in comuna Dealu: Actiunea nr.1.: Centrul local de informare si promovare turistica, Actiunea nr.2: Materiale de promovare?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de construc?ii pentru investitia ?Dezvoltarea marketingului turistic in comuna Dealu: Actiunea nr.1.: Centrul local de informare si promovare turistica, Actiunea nr.2: Materiale de promovare?. Lucrari de amenajari speciale, restaurarea ?i consolidarea cladirii care urmeaza sa devina Centrul de informare turistica.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 645 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (GP) se constituie in lei si va fi in cuantum de 6012 lei, 1, 99% din val. neta estim. a contractului.Ofertantii care doresc sa beneficieze de reducere de 50% pt. GP, tb. sa faca dovada incadrarii in preved. L.346/2004, cu mod. si compl. ulterioare. In cazul asocierilor, se va considera incadrarea in categoria IMM daca fiecare asoci. intra in categoria IMM-urilor.Peri. de valab. a GP: 120 zile calend. de la data limita de depunere a ofertelor.GP se poate constitui astfel: -prin instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara ori de o societ. de asig. in cuantumul si pt perioada prevazuta in doc. de atrib.(DA), pt participare cu oferta la proced de atribuire a contr-lui de achiz. publica, prezentata in originalSAU-prin Ordin de plata privind virament bancar a GP, cu viza bancii, in contul autoritatii contractante (AC) nr. RO20TREZ3522145020101XXX deschis la Trezoreria Odorheiu Secuiesc, prezentat in copie semnata si stampilata pentru conformitate de ofertantSAU-prin depunerea sumei in numerar la sediul AC. Chitanta va fi prezentata in copie semnata si stampilata pentru conformitate de ofertant.-GP tb sa fie prezentata cel tarziu pana la data limita de deschid. a ofertelor, sub sanctiunea descalificarii ofertantilor.-AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in peri. de valab. a ofertei, c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar. de buna executie in peri. de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.Conf. art.278^1, alin.(1) dinOUG34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garant.de part. in raport cu val. estim. a contr., 1%din aceasta val. adica 3006, 45 lei
Garantie de buna executie
Gar.de bunaexecutie(GBE) se constit. in lei, in cuantum de 10% din pretul contr.-lui, fara TVA, in lei.Peri. GBE: Pana la a14a zi din data elib. proce.vb.de receptie la term. lucr. pt 70%, iar pt restul de 30% pana la a14a zi din data elib. proce.vb. de receptie finala.Mod de constit.: A) Instrument de garan. emis in cond. legii de o societ. bancara sau de societ. de asig., care vafi prezentata si se const. in 3zile lucr. de la data semnarii contr.-lui SAU B) Retineri succesive din situatiile de plata, respectand Art.90., alin.(3)HG925/2006 cu modif.sicompl.ult.Term.limita pt deschid. contului este de 3zile lucr. de la data semnarii contr.-lui.Constit. GBE reprez. cond. oblig. pt elib. ord.-lui de incepere.Daca ofertantul nu respecta term. stabilite pt constit. GBE, contractul isi va pierde valab. fara nicio alta formalitate sau notific. intre parti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Solicitat, in original ? Formular 180Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Solicitat, in original ? Formular 181Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Solicitat, in original ? Formular 69^1Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce prive?te organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Balint Elemer-Imre - primarGergely Laszlo; ? presedintele comisieiPal Margit - membruGergely Edit - membruLista consilierilor locali: Ambrus Zoltan, Kovacs Arpad, Balint Piroska, Laszlo; Szilveszter-Sandor, Vass Laszlo;, Szasz Domokos, Szoke Lajos, Vass Arpad-Andrei, Gergely Laszlo;, Pal Akos, Fancsali Arpad, Laszlo; Ignatie, Balint FerencCerinta nr. 4Certificat de participarePotrivit Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Solicitat, in original ? Formular CCerinta nr. 5Informatii generale si incadrarea in categoria de IMMModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Solicitat, in original ? Formular IGCerinta nr. 6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Solicitat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor.- Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF prin structura teritoriala competenta, pentru obligatiile de plata la bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondul asigurarilor sociale de stat si fondul de somaj scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE : orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original sau in copie legalizata, in perioada de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original).ATENTIE!- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente!- Certificatele trebuie sa fie valabile la data sedintei de deschidere a ofertelor!- In cazul Asocierii, un asociat trebuie sa fie nominalizat ca lider al asociatiei, iar aceasta nominalizare sa fie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai asociatilor SAU prin acord de asociere.- Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.- Formularele anexate au un caracter obligatoriu. Modificarea formularelor anexate este strict interzisa si atrage dupa sine declararea ofertei drept neconforma.- Vor fi respinse ofertele care nu contin documentele prin care dovedesc indeplinirea criteriilor minime de calificare si/sau criteriilor de selectie stabilite. Nerespectarea termenului prevazut, refuzarea primirii sau imposibilitatea predarii corespondentei atrage dupa sine neindeplinirea criteriilor de calificare si/sau criteriilor de selectie stabilite respective.- In cazul in care din oferta reiese, ca ofertantul nu indeplineste unul sau mai multe criterii de calificare, oferta va fi declarata respinsa fara posibilatea de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, respectand art. 11 alin 4 si 5 din HG 925/2006. Demonstrarea acestor cerinte se va face exclusiv de catre ofertant. Prin ofertant se intelege o persoana juridica sau o asociere de persoane juridice. Nu sunt asimilate ofertantului persoanele juridice care au calitatea de subcontractant.Cerinta nr. 1Certificat constator eliberat de ORC de pe langa tribunalul competent.Cerinta minima obligatorie !- Din certificatul constatator reiese faptul ca ofertantul are in obiectul sau de activitate codul/codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei.- Domeniul de activitate a societatii sa acopere si fabricarea de case din lemn, fabricarea de sindrila din lemn si restaurarea si montarea de porti traditionale din lemn (tip secuiesc).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Solicitat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE : orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original sau in copie legalizata, in perioada de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original).- Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorie !- Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 (trei) ani este de cel putin 199% din valoarea totala estimata a contractului, adica egala sau mai mare de 598283 lei.Curs de referinta RON/EURO mediu BNR pentru anul 2009 este de 4, 2373, pentru anul 2010 este de 4, 2099 iar pentru anul 2011 este de 4, 2379- Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, cu confirmarea depunerii de ANAF prin structura teritoriala competenta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraCERINTA MINIMA OBLIGATORIE !- Cel putin 1 (un) proiect similar, pentru lucrari executate in ultimii 5 ani, calculat de la data limita de depunere a ofertelor.Prin proiecte similare se intelege lucrari de contructii (executate, cu proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor), in cadrul proiectelor cu obiect de construire sau reabilitare cladiri, fiind un proiect cu valoare de cel putin 99% din valoarea prezentului contract (valoarea totala estimata), adica 297638lei. Cerinta minima poate fi indeplinita si prin 2 (doua) proiecte similare.? Formular ER- Certificat constatator- Recomandarile vor fi prezentate in original (Formular REC) SIprocesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor, in copielegalizata., CERINTA MINIMA OBLIG.!Cel putin 7 experti1.resp. tehnic cu executia(RTE)atestat2.resp. control calitatii(CQ)3.Manager de proiect cu o exp. profes. sp. de min. 1an si dispune de certif. CNFPA sau echiv.4.Sef santier;5.resp. securi. si sanat. in munca6.resp. de prot. muncii atestat conf. leg. in vigoare7.Muncitor constructor care utilizeaza tehnici si materiale traditionale(cod COR 7121), cu calificarea de muncitor constructor lemn, chirpci, piatra cu certif.CNFPA sau echiv.Pt posturile 2, 4 se vor accepta numai ing. diplomat/licentiat in domeniu, fiecare cu o exper. de min. 3ani in domeniul aplicabil (constructii civile)Cer. min. poate fi indeplinita prin pers. propriu cu CIM si/sau prin pers. propriu cu CIM al subcontr.-ilor, iar in cazul asoci. cer. min. poate fi indepl. cumul. prin pers. propriu cu CIM ale membrilor asoci.;se accepta si pers. care nu este angajat dar al carui angaj. de particip. a fost obt.-Form. ER, Cv-uri, diplome, atestate, fise de post, form. AP, Cerinta nr. 3Utilaje, echipamente si dotari tehnice, Cerinta nr. 4Acord de asociere (dupa caz), Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantiiATENTIE !- Se vor completa cate un acord de subcontractare pentru fiecare persoana juridica in parte. Cerinta nr. 1Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin codul CPV mentionat!- Certificat ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protec?ia mediului.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin codul CPV mentionat!- Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi punctata cu punctajul maxim, de 40 de puncte. Pentru celelalte oferte se va fi aplica algoritmul de calcul.Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul F1 = 40% x ( pretul cel mai scazut /pret ) [exprimat in lei].
Durata de executie (F2)
30
Descriere: Durata de executie (F2): nr. zile calendaristice de la data eliberarii ordinului de incepere, minim 90 zile ? maxim 150 de zile. Ofertele ce prezinta cea mai scurta durata de executie vor primi punctajul maxim, de 30 de puncte. Algoritmul de calcul va fi aplicata pentru ofertele care prezinta alta durata de executie decat cea minima.Ofertele cu un termen mai mic de 90 zile nu vor fi punctate suplimentar pentru ca aceste termene sunt considerate nereale. Ofertele a caror durata depaseste 150 de zile vor fi punctate cu 0(zero) puncte. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: F2 = 30% x (cea mai scurta durata / durata) [exprimat in zile calendaristice].
Perioada de garantie (F3)
30
Descriere: Perioada de garantie (F3): nr. luni de la data eliberarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, minim 24 luni si maxim 72 luni. Ofertele care ofera cea mai lunga perioada de garantie a lucrariivor primi punctajul maxim, de 30 de puncte. Algoritmul de calcul va fi aplicata pentru ofertele care prezinta alta perioada de garantie decat cea maxima. Ofertele care depasesc perioada de 72 luni nu vor fi punctate suplimentar deoarece acele garantii ale lucrarii pot fi nerealiste. Ofertele care prezinta o perioada de garantie a lucrarilor mai mica de 24 luni vor fi declarate neconforme.Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: F3 = 30% x (durata / durata cea mai lunga) [exprimat in luni]
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe pagina de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer