Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Lucrari de constructii? pentru investitia ?Reabilitarea drumurilor agricole in comuna Sandominic?


Detaliu pentru invitatia numarul 342511
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SANDOMINIC
Numar invitatie: 342511/07.02.2013
Denumire contract: ?Lucrari de constructii? pentru investitia ?Reabilitarea drumurilor agricole in comuna Sandominic?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SANDOMINICCod fiscal: 4245879, Adresa: str. Principala, nr. 507, jud. Harghita, loc. Sandominic, Sandominic, Telefon: 0743.638.264, Fax: 0266336578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 507, jud. Harghita, loc. Sandominic, comuna Sandominic, Romania, cod postal: 537275, telefon: +40 266336005, fax: +40 266336005, persoana de contact: Dl. Primar Ferencz Alajos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Sandominic, str. Principala, nr. 507, jud. Harghita, cod po?tal: 537275, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari de constructii? pentru investitia ?Reabilitarea drumurilor agricole in comuna Sandominic?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Lucrari de constructii? pentru investitia ?Reabilitarea drumurilor agricole in comuna Sandominic?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 927, 794.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in lei si va fi in cuantum de 2% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute: 54.108, 20 lei, data cursului de ref.leu/alta valuta: data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Ofertantii care doresc sa benef.de reducere de 50%pt.garan.de partic., tb. sa faca dovada incadrarii in preved.Legii 346/2004, cu modif.si complet.ulter.In cazul asoci., se va considera incadr.in categoria IMM daca fiecare asoci.intra in categoria IMM-urilor.Perioada de valab.a garan.de partic.: 160zile calendaristice de la data limita de dep. a ofertelor.Modul de constituire a garan.de partic.: -prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soci.bancara ori de o soci.de asigurari in cuantumul si pt.perioada prevaz.in doc.de atribuire, pt.participare cu oferta la proced.de atrib.a contr.de achiz.publica, prezentata in original, SAU-prin Ordin de plata privind viramentul bancar a garan.de partic., cu viza bancii, in contul autorit.contr.(AC) nr. RO39 TREZ 3592 1450 2040 1XXX deschis la Trezoreria Balan, prezentat in copie sem.si stamp.pt.conformitate de ofertant, SAU-prin depunerea sumei in numerar la sediul AC. Chitanta va fi prezentata in copie sem.si stamp.pt.conformitate de ofertant.ATENTIE!-Garan.de partic.treb.sa fie prezentata cel tarziu pana la deschiderea ofertelor, sub sanctiunea descalificarii ofertantilor.-AC are dreptul de a retine garan.de partic., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.situatii: a) isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia, b) oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei, c)nerespect.oblig.priv.prezent.contr.de subcontractare si/sau contr.de asociere conf.celor stabilite in prezenta doc.de atrib.-Conf.art.278^1, alin.(1) lit. (b) din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garantia de participare in valoare de 6.485, 40 lei.
Garantie de buna executie
Garant.de buna exec.se constit.in lei si va fi in cuantum de 10% din pretul contr., fara TVA, data cursului de referinta leu/alta valuta: data pub. invitatiei de participare in SEAPPerioada garant.de buna exec.: Pana la a 14-a zi din data eliberarii proc.vb.de recep.la termin.lucr.pt.70%, iar pt.restul de 30%pana la a 14-a zi din data elib.proc.vb.de recep.finalaModul de constit.: A) Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care va fi prezentata si se constitue in 3zile lucr. de la data semnarii contr-lui SAUB) Retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, respect.Art.90., alin.(3) HG925/2006cu mod.si compl.ulter.si pe baza prevederilor HG nr.1045/2011.ATENTIE!-Constit.garant.de buna exec.reprez.condit.oblig.pt.eliberarea ordinului de incepere.-In cazul in care ofertantul nu respecta termenele stabilite pt.constit.garant.de buna exec., contractul isi va pierde valabilitatea fara nici o alta formalitate sau notificare intre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 180Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 181Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 69^1.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ferencz Alajos ? primar, Boros Csaba ? Presedintele comisiei de evaluare, Bojte Ildiko; si Kedves Attila ? membrii comisiei de evaluare, Dobos Attila ? membru supleant.Expertii cooptati desemnati: Domjan Reka-Ilona si Kakucs Hajnal-Elisabeta.Consilieri locali: Bara Zsolt, Veress Anna-Aranka, Albert Alfonz-Pal, Karda Ro;bert, Csaszar Csaba, Kedves Annamaria, Opra Endre, Mathe Zsolt, Gyorgy Irma ?Elisabeta, Bodo; Szabolcs, Binder Levente-Janos, Nagy Janos, Mathe Zoltan, Kedves Alajos, Balint Istvan.Cerinta nr.4Certificat de participare - Solicitat, in original ? Formular C.ATENTIE! Potrivit Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP, fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie va prezenta o declaratie pepropria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Acest certificat se va prezenta obligatoriu, nu se poate inlocui cu o declaratie.Cerinta nr.5Informatii generale si incadrarea in categoria de IMM - Solicitat, in original-Formular IGCerinta nr.6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Solicitat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF prin structura teritoriala competenta, pentru obligatiile de plata la bugetul consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondul asigurarilor sociale de stat si fondul de somaj scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care reiese situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE : orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care reiese situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original).- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul Asocierii, un asociat trebuie sa fie nominalizat ca lider al asociatiei, iar aceasta nominalizare sa fie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai asociatilor SAU prin acord de asociere.- Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.- Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.- Subcontractantii trebuie sa prezinte actele de calificare in mod similar cu contractantul principal ? la cererea autoritati contractante.- Vor fi respinse ofertele care nu contin documentele prin care dovedesc indeplinirea criteriilor minime de calificare si/sau criteriilor de selectie stabilite sau la cererea autoritatii contractante ofertantul nu prezinta documentele respective in termenul prevazut. Nerespectarea termenului prevazut, refuzarea primirii sau imposibilitatea predarii corespondentei atrage dupa sine neindeplinirea criteriilor de calificare si/sau criteriilor de selectie stabilite respective.- In cazul in care din oferta reiese, ca ofertantul nu indeplineste unul sau mai multe criterii de calificare, oferta va fi declarata respinsa fara posibilatea de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare. ATENTIE!-Demonstrarea acestor cerinte se va face exclusiv de catre ofertant. Prin ofertant se intelege o persoana juridica sau o asociere de persoane juridice. Nu sunt asimilate ofertantului persoanele juridice care au calitatea de subcontractant.Cerinta nr.1Certificat constator, eliberat de ORC de pe langa tribunalul competent - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE !- Din certificatul constatator reiese faptul ca ofertantul detine cod CAEN pentru lucrari asimilate codului CPV.- Solicitat, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE : orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care reiese situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original).ATENTIE!-Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico-financiara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3 (trei) ani este de cel putin 199% valoarea totala estimata fara cheltuieli diverse si neprevazute, adica 5.383.765, 90 lei- Curs de referinta RON/EURO mediu BCE pentru anul 2009 este de 4, 2399, pentru anul 2010 este de 4, 2122 iar pentru anul 2011 de 4, 2391.Se solicita: Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, cu confirmarea depunerii de ANAF prin structura teritoriala competenta sau a altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cel putin 1 (un) contract similarATENTIE !- Cer.minima poate fi indeplinita si prin maxim 2 (doua) contracte, a caror valoare C+M cumulate sa fie cel putin egale cu val.prezentului contract- Prin proiecte similare se intelege lucrari de executie (executate, cu proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor), in cadrul proiectelor cu obiect de reabilitarea/ construirea drumurilor de interes local, clasa tehnica V. (drumuri agricole, drumuri forestiere, drumuri comunale) avand o valoare a contractului de cel putin o valoare de cel putin 99% din valoarea totala estimata fara cheltuielilor diverse si neprevazute, adica de 2.678.355, 90 lei.Se solicita: Declaratie privind lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 (cinci) ani ? Formular ER insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari conform prevederiilor art 188 alin (3) litera a) din OUG 34/2006; recomandari SI/SAU procese verbale de receptie, Cerinta nr.2: Personal de care dispune (angajat) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de operatorul economic: - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cel putin 5 experti1. responsabil tehnic cu executia (RTE)2. responsabil controlul calitatii (CQ)3. inginer topograf4. manager de proiect cu certificat ANC sau echivalent cu o experienta profesionala specifica de minim 1 an;5. sef santier, langa aceste functii: - responsabil de managementul mediului (RMM), in conformitate cu manualul ISO;
- responsabil de protectia muncii atestat conform legislatiei in vigoare.Pentru posturile 1, 2, 5 se vor accepta numai ingineri diplomat/licentiat in domeniu, fiecare cu o experienta in constructii de drumuri de cel putin 3 ani.Cerinta minima poate fi indeplinita prin personal propriu cu CIM si/sau prin personal propriu cu CIM al subcontractorilor, iar in cazul asociatiei cerinta minima poate fi indeplinita cumulativ prin personal propriu cu CIM ale membrii asociatiei;se accepta si personal care nu este angajat dar al carui angajament de participare a fost obtinut.Informatii referitoare la personalul implicat direct ? Formular PD- CV-urile pentru fiecare angajat/personal cu angajament de participare inclus in declaratie- Copie dupa diplome relevante pentru fiecare angajat/ personal cu angajament de participare inclus in declaratie.-Angajament de participare. Din angajament de participare trebuie sa reiasa faptul ca in cazul in care ofertantul respectiv va fi selectat pers. de la care a fost obtinut angajamentul va fi angajat la ofertantat/subcontractant.Persoane care vor sa desfasoara activitati conform OUG 44/2008 (ex. II., PFA) sunt considerati subcontractanti, astfel trebuie sa depuna acord de subcontractare si nu angajament de participare., Cerinta nr.3: Utilaje, echipamente si dotari tehnice-Toate utilajele, echipamentele, dotarile tehnice, folosite pe parcursul realizarii executiei in mod direct trebuie sa fie nominalizate in documentele de calificare prin Formular U, Cerinta nr.4: Informatii privind subcontractantiiATENTIE !- Daca este cazul: se vor completa cate un acord de subcontractare pentru fiecare persoana juridica in parte.Se solicita: acord de subcontractare, in original, Cerinta nr.5: Acord de asociere (dupa caz)Se solicita: acord de asociere, in original Cerinta nr.1: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!, Cerinta nr.2: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului: Certificat ISO14001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara. Oferta cu pretul cel mai scazut va fipunctata cu punctaj maxim de 40 puncte. Pentru celelalte oferte se va aplica algoritmul de calcul.
Durata de executie
30
Descriere: Durata de execu?ie: nr. zile calendaristice de la data eliberarii ordinului de incepere, minim 30 zile ? maxim 210 de zile. Oferta care prezintacea mai scurta durata de executie va primi punctajul maxim de 30 puncte. Ofertele a caror durata depaseste durata maxima precizata, vor fi declarate neconforme, iar ofertele a caror durata este sub durata minima precizata, nu vor fi punctate suplimentar (li se va acorda punctaj maxim).
Perioada de garantie
30
Descriere: Perioada de garantie: nr. luni de la data eliberarii procesului dereceptie la terminarea lucrarilor, minim 24 luni- maxim 72 luni. Ofertele care ofera perioada de garantie a lucrariilor, care este sub perioada minima precizata, vor fi declarate neconforme, iar ofertele a caror perioada depa?e?te perioada maxima precizata, nu vor fi punctate suplimentar (li se va acorda punctaj maxim).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2013 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer