Achizitie publica - ?Lucrari de constructii? pentru investitia ?Reabilitarea drumurilor de exploatare agricola in comuna Sancraieni?
Detaliu pentru invitatia numarul 352555
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352555/12.08.2013
Denumire contract: ?Lucrari de constructii? pentru investitia ?Reabilitarea drumurilor de exploatare agricola in comuna Sancraieni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SANCRAIENICod fiscal: 4246297, Adresa: SANCRAIENI NR.522, Sancraieni, Telefon: 0266-332502, 0266-332514, Fax: 0266-332741
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SANCRAIENI NR.522, Sancraieni, Romania, cod postal: 537265, telefon: +40 0266332502, fax: +40 0266332741, persoana de contact: JOZSEF BOJTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SANCRAIENI NR.522, Sancraieni, Romania, cod postal: 537265, telefon: +40 0266332502, fax: +40 0266332741, persoana de contact: JOZSEF BOJTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari de constructii? pentru investitia ?Reabilitarea drumurilor de exploatare agricola in comuna Sancraieni?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Lucrari de constructii? pentru investitia ?Reabilitarea drumurilor de exploatare agricola in comuna Sancraieni?.Lucrarile de constructii pentru proiect ?Reabilitarea drumurilor de exploatare agricola in comuna Sancraieni?, au valoarea estimata a contractului de executie de 3.795.850 RON fara TVA, din care investitia de baza este 3.789.276 RON, Organizarea de santier (OS) este 6.574 RON si Cheltuilei de diverse si neprevazute (CDN) este 0 lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 795, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP se const. in lei si va fi in cuantum de 2%din val. estim. a contr.-lui: 75.917 lei, data cursului de referinta leu/alta valuta: data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Ofertantii care doresc sa benef.de reducere de 50%pt.garan.de partic., tb. sa faca dovada incadrarii in preved.Legii 346/2004, cu modif.si complet.ulter.In cazul asoci., se va considera incadr.in categoria IMM daca fiecare asoci.intra in categoria IMM-urilor.Perioada de valab.a garan.de partic.: 160zile calendaristice de la data limita de dep. a ofertelor.Modul de constituire a garan.de partic.: -prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soci.bancara ori de o soci.de asigurari in cuantumul si pt.perioada prevaz.in doc.de atribuire, pt.participare cu oferta la proced.de atrib.a contr.de achiz.publica, prezentata in original, SAU-prin Ordin de plata privind viramentul bancar a garan.de partic., cu vizabancii, in contul autorit.contr.(AC) nr. RO55 TREZ 3512 1360 250X XXXX deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc, prezentat in copie sem.si stamp.pt.conformitate de ofertant, SAU-prin depunerea sumei in numerar la sediul AC. Chitanta va fi prezentata in copie sem.si stamp.pt.conformitate de ofertant.ATENTIE!-Garan.de partic.treb.sa fie prezentata cel tarziu pana la deschiderea ofertelor, sub sanctiunea descalificarii ofertantilor.-AC are dreptul de a retine garan.de partic., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.situatii: a) isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia, b) oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei (inclusiv nerespect.oblig.priv.prezent. contr. de subcontractare si/sau contr.de asociere conf.celor stabilite in prezenta doc.de atrib), c) neconstituirea garan?iei de buna execu?ie.-Conf.art.278^1, alin.(1) lit. (b) din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garantia de participare in valoare de 7.576 lei
Garantie de buna executie
Garant.de buna exec.se constit.in lei si va fi in cuantum de 10% din pretul contr., fara TVA, data cursului de referinta leu/alta valuta: data pub. invitatiei de participare in SEAPPerioada garant.de buna exec.: Pana la a 14-a zi din data eliberarii proc.vb.de recep.la termin.lucr.pt.70%, iar pt.restul de 30%pana la a 14-a zi din data elib.proc.vb.de recep.finala.Modul de constit.: A) Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care va fi prezentata si se constitue in 3zile lucr. de la data semnarii contr-lui SAUB) Retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, respect.Art.90., alin.(3) HG 925/2006 cu mod.si compl.ulter.si pe baza prevederilor HG nr.1045/2011.ATENTIE!-Constit.garant.de buna exec.reprez.condit.oblig.pt.eliberarea ordinului de incepere.-In cazul in care ofertantul nu respecta termenul de 15zile pt.constit.garant.de buna exec., contractul isi va pierde valabilitatea fara nicio alta formalitate sau notificare intre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico-financiara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3 (trei) ani este de cel putin 199% din valoarea totala estimata fara cheltuieli diverse si neprevazute, adica 7.553.741, 5 lei.Pentru echivalarea valorilor se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parte.- Curs de referinta RON/EURO mediu BCE pentru anul 2010 este de 4, 2122, pentru anul 2011 de 4, 2391, pentru anul 2012 de 4, 4593.Se solicita: Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, cu confirmarea depunerii de ANAF prin structura teritoriala competenta sau a altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a-si demonstra situatia economica si financiara prin documentele solicitate de AC, are dreptul de a-si demonstra sitatia financiara si economica prin prezentarea altor documente pe care AC le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imaginea fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Lucrarari similare prin unul sau maxim doua contracte a carar valoare C+M cumulat sa fie cel putin valoarea prezentului lucrari.Pentru echivalarea valorilor se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parte.- Prin lucrari similare se intelege lucrari de executie (executate, cu proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor), in cadrul proiectelor cu obiect de reabilitarea/ construirea drumurilor de interes local, clasa tehnica V. (drumuri agricole, drumuri forestiere, drumuri comunale) sau de o clasa superioara, avand o valoare a contractului de cel putin 99% din valoarea totala estimata fara cheltuielilor diverse si neprevazute, adica de minim 3.757.891, 5 lei.Se solicita: - Declaratie privind lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 (cinci) ani ? Formular ER insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari conform prevederiilor art 188 alin. (3) litera a din OUG 34/2006., Personal de care dispune (angajat) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de operatorul economic.- CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cel putin 5 experti1. un responsabil tehnic cu executia (RTE);2. un responsabil controlul calitatii (CQ);3. un Inginer topograf;4. un Manager de proiect cu certificat eliberat de o institutie recunoscuta de ANC sau echivalent, cu o experienta profesionala specifica de minim 1 an;5. un sef santier;Fiecare expert poate indeplini numai una dintre func?iile enumerate mai sus.Langa aceste functii: - un Responsabil de managementul mediului (RMM), in conformitate cu manualul ISO;
- un Responsabil de protectia muncii atestat conform legislatiei in vigoare.Aceste doua functii se pot indeplini si de expertii enumera?i la punctele 1.-5., Pentru postul 1 se vor accepta numai atestatul in domeniu.Pentru posturile 2, 5 se vor accepta numai ingineri diplomat/licentiat in domeniu, fiecare cu o experienta in constructii de drumuri de cel putin 3 ani. Cerinta minima poate fi indeplinita prin personal propriu cu CIM si/sau prin personal propriu cu CIM al subcontractorilor, iar in cazul asociatiei cerinta minima poate fi indeplinita cumulativ prin personal propriu cu CIM ale membriilor asociatiei; se accepta si personal care nu este angajat dar al carui angajament de participare a fost obtinut.Informatii referitoare la personalul implicat direct ? Formular PD- CV-urile pentru fiecare angajat/personal cu angajament de participare inclus in declaratie- Copie dupa diplome relevante pentru fiecare angajat/ personal cu angajament de participare inclus in declaratie.-Angajament de participare. Din angajament de participare trebuie sa reiasa faptul ca in cazul incare ofertantul respectiv va fi selectat persoana de la care a fost obtinut angajamentul va fi angajat la ofertantat/subcontractant. Persoanele care vor sa desfasoara activitati conf. OUG 44/2008 (ex. II., PFA) sunt considerati subcontractanti, astfel trebuie sa depuna acord de subcontractare si nu angajament de participare., Utilaje, echipamente si dotari tehnice-Toate utilajele, echipamentele, dotarile tehnice, folosite pe parcursul realizarii executiei in mod direct trebuie sa fie nominalizate in documentele de calificare prin Formular U, Informatii privind subcontractantiiATENTIE !- Daca este cazul: Se vor completa Declaratia privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze, SAU Acord de subcontractare sau echivalent, in original (daca este cazul).Se solicita: acord de subcontractare SAU declaratia privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze sau echivalent, in original.Informatii obligatorii: i) denumire, adresa, CUI, reprezentant legal al ofertantului sau liderului asociatiei (dupa caz)ii) denumire, adresa, CUI, reprezentant legal persoanei juridice subcontractateiii) activitati sau sub-activitati subcontractateiv) valoarea totala fara TVA (in lei) aleactivitatilor subcontractateDaca obligatiile contractuale urmeaza sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Contractele de subcontractare vor fi prezentate Autoritatii contractante. Ofertantul selectat va prezenta contractele de subcontractare in original inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Anexe obligatorii la contractele de subcontractare: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular 69^1.Potrivit art. 45, alin. (2) din OUG 34/2006 se solicita datele de recunoa?tere a subcontractan?ilor propu?i. Se solicita Certificatul de inregistrare fiscala al subcontractantului si Certificatul constatator al subcontractantului, dar aceasta nu reprezinta o cerin?a de calificare, ci reprezinta o data de recunoa?tere.Durata contractului de subcontractare va fi pe toata perioada executiei, inclusiv pentru perioada de garantie., Acord de asociere (dupa caz)Se solicita: acord de asociere, in original.Contractul de asociere va fi prezentat Autoritatii contractante ulterior, cu conditia selectarii ofertei. Ofertantul selectat va prezenta contractul de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Durata asocierii va fi pe toata perioada executiei, inclusiv pentru perioada de garantie. Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile la data limita de depunere a ofertelor pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!, Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului: Certificat ISO14001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile la data limita de depunerea ofertelor pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 06.02.2014
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 12:05