Achizitie publica - Lucrari de constructii pentru investitie "Extindere sistem alimentare cu apa, Sat Bacesti, comuna Draganu, judetul Arges"
Detaliu pentru invitatia numarul 323606
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323606/09.04.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii pentru investitie "Extindere sistem alimentare cu apa, Sat Bacesti, comuna Draganu, judetul Arges"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Draganu (Primaria Draganu)Cod fiscal: 4543956, Adresa: COMUNA DRAGANU, SAT OLTENI, judetul Arges, Draganu, Telefon: 0248663310, Fax: 0248663365
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA DRAGANU, SAT OLTENI, judetul Arges, Draganu, Romania, cod postal: 117382, telefon: +40 248663310, fax: +40 248663365, persoana de contact: AURELIAN MARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA DRAGANU, SAT OLTENI, judetul Arges, Draganu, Romania, cod postal: 117382, telefon: +40 248663310, fax: +40 248663365, persoana de contact: AURELIAN MARIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii pentru investitie "Extindere sistem alimentare cu apa, Sat Bacesti, comuna Draganu, judetul Arges"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop prestarea lucrarilor de executie pentru investitia "Extindere sistem alimentare cu apa, Sat Bacesti, comuna Draganu, judetul Arges"
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 605, 357 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de Participare (GP) este de 12.100 lei si va fi valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. 1. GP se constituie conform art. 86, aln. (1), (2), (3) din HGR 925/2006. Cont AC RO32TREZ0465006XXX005263 deschis la Trezoreria Pitesti, CF4543956. GP va insotii oferta si va fi depusa odata cu oferta, pana la data si ora limita de depunere oferte. Ofertantii ce se incadreaza in cat. IMM conf OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui GP in cuantum redus cu 50%. AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conditiile prevazute la art 87 din HG 925/2006. GP se poate pierde si in cazurile prevazute de art. 278ind1 , din OUG 34/2006, valoarea retinuta in aceasta situatie este de 4.385 lei. Conf art.33, alin.(3) din HGR nr.925/2006, oferta se respinge daca nu este insotita de GP, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA si se constituie in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului si, oricum, pana la intrarea in efectivitate a contractului. Garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie sau o polita de asigurare eliberata de o societate de asigurari, in conditiile legii, sau prin retineri succesive din facturile emise, in conditiile legii. Contul de garantie trebuie sa aiba la deschiderea sa suma de minim 1% din pretul contractului fara TVA. Contul de garantie trebuie deschis la trezoreria statului si comunicat autoritatii contractante, in scris pana la semnarea contractului. Termenul de valabilitate a acestui instrument de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de buna executie consemnat in formularul de oferta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va prezenta: -Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobatacu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului(Formularulnr.05), original.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului (Formularulnr.06), original.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.?.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?(Formularul nr.7);
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, (Formularul nr.25), original. Se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind regulile de concurenta(Formularul nr.15).-Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (Formularul nr.23), original. Persoane cu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: PRIMAR ? MARIA AURELIANVICEPRIMAR ? ENACHE IONCONTABIL ? RADU MARIA VIORICASECRETAR ? POSTALIU ADRIANACONSILIER JURIDIC ? ION MIHAELA CORNELIAACHIZITII si RESPONSABIL URBANISM ? ILIE MARIA RUXANDRA Ofertantul va prezenta: -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si va atesta ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii.Ofertantii - persoane juridice straine ? vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.Ofertantii ? persoane juridice straine - vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta lor este declarata castigatoare, va avea in vedere ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania, in vigoare.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata inainte ca autoritatea contractanta sa transmita comunicarea rezultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu: 605 357 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Experienta similara: prezentarea cel putin a unei lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor care urmeaza sa fie executate, duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, insotite de certificate de buna executie, a carei valoare va fi de cel putin 605.357 lei fara TVA., Resurse tehnice. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilaje. (contract de vanzare-cumparare, inchiriere, punere la dispozitie, etc.), Informatii privind resursele umane. Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: sef santier ? inginer constructii civile, industriale si agricole minim3 ani vechime; se va prezenta: CV, copie diploma de studii, declaratie de disponibilitate.- responsabil tehnic cu executia, inginer in domeniul constructii civile, industriale sau agricole. Se va prezenta: CV, diploma de studii, legitimatie valabila, declaratie de disponibilitate, - responsabil pentru calitate: inginer pentru domeniile constructii civile sau document echivalent. Se va prezenta CV, diploma de studii, declaratie de diponibilitate.- inspector protectia muncii minim 3 ani vechime. Se va prezenta: CV, diploma de studii, inspector protectia muncii, declaratie de disponibilitate., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze, daca este cazul., Informatii privind asocierea Standardele de asigurare a calitatiiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000 (2008) sau echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectulprezentei proceduri.Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa., Standardele de protectia mediuluiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001 :2005, sauechivalent.Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.In cazul asocierii sau subcontractarii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: a. pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 75 de puncte; b. pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a, se acorda punctajul astfel: P(financiar n)=(pret minim/pret n)x75
termen de executie
15
Descriere: Pentru durata de executie cea mai mica se acorda punctajul maxim adica 15 puncte; Pentru alte durate de executie punctajul se acorda astfel: D(duratade executie n) = (durata de executie minima/durata de executie n) x 15; Durata de executienu va putea fi mai mica de30 de zile calendaristice. Durata de executie maximanu va putea depasi6 luni. Duratele mai mari de 6 luni vor face ca oferta sa fie declarata neconforma. Pentru o durata de executie mai mica de 30 de zile oferta nu se puncteaza suplimentar.
garantia lucrarii
10
Descriere: a. pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 10 puncte; b. pentru o perioada de garantie mai mica decat cea prevazuta la pct.a. se acorda punctajul astfel: P GL(perioada n) = (perioada de garantie n /perioada de garantie maxima)x10. O durata de garantie a lucrarii sub 10 ani va face ca oferta sa fie declarata neconforma. O durata mai mare de 20 de ani nu va avea ca efect acordarea de punctaj suplimentar. Pentru alte durate punctajul se va acorda proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2012 18:06