Achizitie publica - Lucrari de constructii pentru modernizarea drumului DC 16A pentru proiectul "Modernizare drum comunal" finantat prin Masura 413.322
Detaliu pentru invitatia numarul 353200
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353200/29.08.2013
Denumire contract: Lucrari de constructii pentru modernizarea drumului DC 16A pentru proiectul "Modernizare drum comunal" finantat prin Masura 413.322
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PLOSCUTENI (CONSILIUL LOCAL PLOSCUTENI)Cod fiscal: 15534716, Adresa: COMUNA PLOSCUTENI, JUDETUL VRANCEA, Ploscuteni, Telefon: 0237/272400, Fax: 0237/272400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PLOSCUTENI, JUDETUL VRANCEA, Ploscuteni, Romania, cod postal: 627179, telefon: +40 237272400, fax: +40 237272400, persoana de contact: STEFAN SOLOMON
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sat Ploscuteni, comuna Ploscuteni, sala de sedinte a Consiliului Local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii pentru modernizarea drumului DC 16A pentru proiectul "Modernizare drum comunal" finantat prin Masura 413.322
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltare 1.722 metri liniari drum comunal, 3278 metri liniari santuri neprotejate. Valoarea totala estimata a lucrarilor este de 793.189 lei fara TVA, din care pentru cheltuieli diverse si neprevazute valoarea este zero (0%)
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 793, 189 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan.de partic.se constit.in lei si va fi in cuantum de cca 2%din val.neta estim.a contr. fara diverse si neprevazute: 15.000 lei, data cursului de ref.leu/alta valuta: data public.invit.de partic.in SEAPOfertantii care doresc sa benef.de reducere de 50%pt.garan.de partic., tb. sa faca dovada incadr. in preved.Legii 346/2004, cu modif.si complet.ulter.In cazul asocierii, se va considera incadr.in categoria IMM daca fiecare asoci.intra in categoria IMM. Perioada de valab.a garan.de partic.: 160zile calendaristice de la data limita de dep. a ofertelor.Mod de constit. a gar.de partic.: -prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soci.bancara ori de o soci.de asigurari in cuantumul si pt.perioada prevaz.in DA, pt.participare cu oferta la proced.de atrib.a contr.de achiz.publica, prezentata in original, SAU-prin OP privind viramentul bancar a garan.de partic., cu viza bancii, in contul autorit.contr.(AC) nr. RO32TREZ6925006XXX000034 deschis la Trez. Adjud, prezentat in copie sem.si stamp.pt.conformitate de ofertant, SAU-prin depunerea sumei in numerar la sediul AC. Chitanta va fi prezent. in copie sem.si stamp.pt.conformitate de ofertant. ATENTIE!-Garan.de partic.treb.sa fie prezentata cel tarziu pana la deschiderea ofertelor, sub sanctiunea descalific. ofertantilor.-AC are dreptul de a retine garan.de partic., ofertantul pierzand suma constit., atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.situatii: a) isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia, b) oferta sa fiind stabil. castig., refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei, c)oferta sa fiind stabil. castig., nu constituie garan. de buna exec. Nerespect.oblig.priv.prezent.contr.de subcontr. si/sau contr.de asociere conf.celor stabilite in prezenta DA inseamna refuzul de a semna contractul.-Conf.art.278^1, alin.(1), lit. c) din OUG 34/2006, daca Consiliul respinge contestatia, AC va retine contest-lui din garan.de partic.in raport cu val.estim.a contr.
Garantie de buna executie
Garant.de buna exec.se constit.in lei si va fi in cuantum de 10% din pretul contr., fara TVAPerioada garant.de buna exec.: Pana la a 14-a zi din data eliberarii proc.vb.de recep.la termin.lucr.pt.70%, iar pt.restul de 30%pana la a 14-a zi din data elib.proc.vb.de recep.finalaModul de constit.: A) Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care va fi prezentata si se constitue in 3zile lucr. de la data semnarii contr-lui SAUB) Retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, respect.Art.90., alin.(3) HG925/2006cu mod.si compl.ulter. si pe baza prevederilor HG nr.1045/2011Termen limita pt.constit.garant.de buna exec.: 3zile lucr.de la data semn.contr-lui. ATENTIE!-Constit.garant.de buna exec.reprez.condit.oblig.pt.eliberarea ordinului de incepere.-In cazul in care ofertantul nu respecta termenele stabilite pt.constit.garant.de buna exec., contractul isi va pierde valabilitatea fara nici o alta formalitate sau notificare intre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico-financiara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3 (trei) ani este de cel putin1.578.446 lei.Se solicita: Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, inregistrat la organele competente sau a altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate.Pentru echivalarea valorilor se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE aferent anilor 2010, 2011 si 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!
Se accepta demonstrarea prin minim 1 (unu) sau maxim 2 (doua) contracte , in baza carora au fost executate lucrari similare, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea de 793.189 lei
- Prin lucrari similare se intelege lucrari de executie (executate, cu proces verbal de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala a lucrarilor), avand ca obiect reabilitarea/ construirea drumurilor de interes local, clasa tehnica V. . (drumuri comunale) sau superior, avand o valoare de cel putin 793.189 lei?;
Se solicita: Declaratie privind lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 (cinci) ani ? Formular ER insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari conform prevederiilor art 188 alin. (3) litera a din OUG
34/2006;, Cerinta nr. 2: Personalul de care dispune (angajat) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de operatorul economic
- CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!
- Cel putin 5 experti
1. responsabil tehnic cu executia (RTE)2. responsabil controlul calitatii (CQ) domeniul constructii de drumuri
3. Inginer topograf - domeniul constructii de drumuri
4. manager de proiect certificat de o institutie recunoscuta de ANC sau echivalent cu o experienta in domeniul obiectului contractului de cel putin 3 ani;
5. sef santier - domeniul constructii de drumuri
Fiecare expert poate indeplini numai una dintre functiile enumerate mai sus.
pe langa aceste functii:
- responsabil de managementul mediului (RMM) conform ISO 14001
- responsabil de protectia muncii atestat conform Legii nr. 319/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si a OG nr.129/2000 privind formarea profesionala a adultilor ?republicata.
Aceste doua functii se pot indeplini si de expertii enumerati la punctele 1.-5.Pentru posturile 2 si 5 se vor accepta numai ingineri diplomat/licentiat in domeniul lucrari de drumuri, fiecare cu o experienta in domeniul obiectului contractului de cel putin 3 ani. Cu conditia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate, cerinta minima poate fi indeplinita prin personalul propriu cu CIM si/sau prin personalul propriu cu CIM al subcontractorilor, iar in cazul asocierii cerinta minima poate fi indeplinita cumulativ prin personal propriu cu CIM ale membrilor asocierii; se accepta si personal care nu este angajat dar al carui angajament de participare a fost obtinut.
Informatii referitoare la personalul implicat direct ? Formular PD
- CV-urile pentru fiecare angajat/personal cu angajament de participare inclus in declaratie
- Copie dupa diplome relevante pentru fiecare angajat/personal cu angajament de participare inclus in declaratie.
-Angajament de participare. Din angajamentul de participare trebuie sa reiasa faptul ca in cazul in care ofertantul respectiv va fi selectat, personalul de la care a fost obtinut angajamentul va fi angajat la ofertantat/subcontractant. Persoanele care vor sa desfasoara activitati conf. OUG 44/2008 (ex. II., PFA) sunt considerati subcontractanti, astfel trebuie sa depuna acord de subcontractare/Declaratia privind partea/partile din
contract sau ecchivalent, si nu angajament de participare.Pentru RTE nu se solicita decat prezentarea atestatului, legitimatiei si angajamentul de participare, Cerinta nr.3: Utilaje, echipamente si dotari tehnice
-Toate utilajele, echipamentele, dotarile tehnice, folosite pe parcursul realizarii executiei in mod direct trebuie sa fie nominalizate in documentele de calificare prin Formular U, Cerinta nr.4: Informatii privind subcontractantiiATENTIE !- Daca este cazul: Se vor completa Declaratia privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze, SAU Acord de subcontractare sau echivalent, in original (daca este cazul).Se solicita: acord de subcontractare SAU declaratia privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze sauechivalent, in original. Informatii obligatorii: i) denumire, adresa, reprezentant legal al ofertantului sau liderului asociatiei (dupa caz)ii) denumire, adresa, reprezentant legal persoanei juridice subcontractateiii) activitati sau sub-activitati subcontractateiv) valoarea totala fara TVA (in lei) ale activitatilor subcontractateDaca obligatiile contractuale urmeaza sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Contractele de subcontractare vor fi prezentate Autoritatii contractante. Ofertantul selectat va prezenta contractele de subcontractare in original inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentrusemnarea si indeplinirea viitorului contract.Anexe obligatorii la contractele de subcontractare: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Formular 69^1-Certificatul constatator al subcontractantuluiDurata contractului de subcontractare va fi pe toata perioada executiei, inclusiv pentru perioada de garantie, Cerinta nr.5: Acord de asociere (dupa caz)Daca este cazul se solicita: acord de asociere, in original.Contractul de asociere va fi prezentat Autoritatii contractante ulterior, cu conditia selectarii ofertei. Ofertantul selectat va prezenta contractul de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Durata asocierii va fi pe toata perioada executiei, inclusiv pentru perioada de garantie Cerinta nr.1: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!, Cerinta nr.2: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului: Certificat ISO14001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 160zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2013 11:55