Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii pentru modernizarea drumului DC 16A pentru proiectul "Modernizare drum comunal" finantat prin Masura 413.322


Detaliu pentru invitatia numarul 353200
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PLOSCUTENI (CONSILIUL LOCAL PLOSCUTENI)
Numar invitatie: 353200/29.08.2013
Denumire contract: Lucrari de constructii pentru modernizarea drumului DC 16A pentru proiectul "Modernizare drum comunal" finantat prin Masura 413.322
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PLOSCUTENI (CONSILIUL LOCAL PLOSCUTENI)Cod fiscal: 15534716, Adresa: COMUNA PLOSCUTENI, JUDETUL VRANCEA, Ploscuteni, Telefon: 0237/272400, Fax: 0237/272400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PLOSCUTENI, JUDETUL VRANCEA, Ploscuteni, Romania, cod postal: 627179, telefon: +40 237272400, fax: +40 237272400, persoana de contact: STEFAN SOLOMON
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sat Ploscuteni, comuna Ploscuteni, sala de sedinte a Consiliului Local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii pentru modernizarea drumului DC 16A pentru proiectul "Modernizare drum comunal" finantat prin Masura 413.322
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltare 1.722 metri liniari drum comunal, 3278 metri liniari santuri neprotejate. Valoarea totala estimata a lucrarilor este de 793.189 lei fara TVA, din care pentru cheltuieli diverse si neprevazute valoarea este zero (0%)
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 793, 189 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan.de partic.se constit.in lei si va fi in cuantum de cca 2%din val.neta estim.a contr. fara diverse si neprevazute: 15.000 lei, data cursului de ref.leu/alta valuta: data public.invit.de partic.in SEAPOfertantii care doresc sa benef.de reducere de 50%pt.garan.de partic., tb. sa faca dovada incadr. in preved.Legii 346/2004, cu modif.si complet.ulter.In cazul asocierii, se va considera incadr.in categoria IMM daca fiecare asoci.intra in categoria IMM. Perioada de valab.a garan.de partic.: 160zile calendaristice de la data limita de dep. a ofertelor.Mod de constit. a gar.de partic.: -prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soci.bancara ori de o soci.de asigurari in cuantumul si pt.perioada prevaz.in DA, pt.participare cu oferta la proced.de atrib.a contr.de achiz.publica, prezentata in original, SAU-prin OP privind viramentul bancar a garan.de partic., cu viza bancii, in contul autorit.contr.(AC) nr. RO32TREZ6925006XXX000034 deschis la Trez. Adjud, prezentat in copie sem.si stamp.pt.conformitate de ofertant, SAU-prin depunerea sumei in numerar la sediul AC. Chitanta va fi prezent. in copie sem.si stamp.pt.conformitate de ofertant. ATENTIE!-Garan.de partic.treb.sa fie prezentata cel tarziu pana la deschiderea ofertelor, sub sanctiunea descalific. ofertantilor.-AC are dreptul de a retine garan.de partic., ofertantul pierzand suma constit., atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.situatii: a) isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia, b) oferta sa fiind stabil. castig., refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei, c)oferta sa fiind stabil. castig., nu constituie garan. de buna exec. Nerespect.oblig.priv.prezent.contr.de subcontr. si/sau contr.de asociere conf.celor stabilite in prezenta DA inseamna refuzul de a semna contractul.-Conf.art.278^1, alin.(1), lit. c) din OUG 34/2006, daca Consiliul respinge contestatia, AC va retine contest-lui din garan.de partic.in raport cu val.estim.a contr.
Garantie de buna executie
Garant.de buna exec.se constit.in lei si va fi in cuantum de 10% din pretul contr., fara TVAPerioada garant.de buna exec.: Pana la a 14-a zi din data eliberarii proc.vb.de recep.la termin.lucr.pt.70%, iar pt.restul de 30%pana la a 14-a zi din data elib.proc.vb.de recep.finalaModul de constit.: A) Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care va fi prezentata si se constitue in 3zile lucr. de la data semnarii contr-lui SAUB) Retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, respect.Art.90., alin.(3) HG925/2006cu mod.si compl.ulter. si pe baza prevederilor HG nr.1045/2011Termen limita pt.constit.garant.de buna exec.: 3zile lucr.de la data semn.contr-lui. ATENTIE!-Constit.garant.de buna exec.reprez.condit.oblig.pt.eliberarea ordinului de incepere.-In cazul in care ofertantul nu respecta termenele stabilite pt.constit.garant.de buna exec., contractul isi va pierde valabilitatea fara nici o alta formalitate sau notificare intre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 180Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 181Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 69^1.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Solomon Stefan ? primar, Dobos Adrian ? viceprimar, Marasanu Lenuta - contabil, Radu Vasile - presedintele comisiei de evaluare, ? membrii comisiei de evaluare: Dobos Adrian - presedinte, Radu Vasile, Rades Constantina. Consilieri locali, respectiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Baciu Adrian Catalin, Cimbala Alexandru, Benedic Dumitru, Beres Dan, Dragalai Ionita, Iliasi Stefan, Mihaes Violeta, Munteanu Neculai, Munteanu Niculai, Tancau Liviu, Tujan Vasile, Varga GheorgheCerinta nr.4Certificat de participare - Solicitat, in original ? Formular C.ATENTIE! Potrivit Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP, fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Cerinta nr.5Informatii generale si incadrarea in categoria de IMM - Solicitat, in original-Formular IGCerinta nr.6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Solicitat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care reiese situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazuta data limita de depunere a ofertelor.-Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF prin structura teritoriala competenta, pentru obligatiile de plata la bugetul consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondul asigurarilor sociale de stat si fondul de somaj scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care reiese situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Pentru persoane juridice straine: orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care reiese situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazuta data limita de depunere a ofertelor, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original).- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul Asocierii, un asociat trebuie sa fie nominalizat ca lider al asociatiei, iar aceasta nominalizare sa fie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai asociatilor SAU prin acord de asociere.- Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.- Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.- Vor fi respinse ofertele care nu contin documentele prin care dovedesc indeplinirea criteriilor minime de calificare si/sau criteriilor de selectie stabilite sau la cererea autoritatii contractante ofertantul nu prezinta documentele respective in termenul prevazut. Nerespectarea termenului prevazut, refuzarea primirii sau imposibilitatea predarii corespondentei atrage dupa sine neindeplinirea criteriilor de calificare si/sau criteriilor de selectie stabilite respective. ATENTIE!-Demonstrarea acestor cerinte se va face exclusiv de catre ofertant. Prin ofertant se intelege o persoana juridica sau o asociere de persoane juridice. Nu sunt asimilate ofertantului persoanele juridice care au calitatea de subcontractant.Cerinta nr.1Certificat constator, eliberat de ORC de pe langa tribunalul competent - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE !- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.- Solicitat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane juridice straine: orice document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original), din care sa reiasa forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica (abilitata sa desfasoare activitati in domeniul care constituie ob. contractului) in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.ATENTIE!-Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita de la ofertantul clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico-financiara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3 (trei) ani este de cel putin1.578.446 lei.Se solicita: Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, inregistrat la organele competente sau a altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate.Pentru echivalarea valorilor se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE aferent anilor 2010, 2011 si 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!
Se accepta demonstrarea prin minim 1 (unu) sau maxim 2 (doua) contracte , in baza carora au fost executate lucrari similare, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea de 793.189 lei
- Prin lucrari similare se intelege lucrari de executie (executate, cu proces verbal de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala a lucrarilor), avand ca obiect reabilitarea/ construirea drumurilor de interes local, clasa tehnica V. . (drumuri comunale) sau superior, avand o valoare de cel putin 793.189 lei?;
Se solicita: Declaratie privind lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 (cinci) ani ? Formular ER insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari conform prevederiilor art 188 alin. (3) litera a din OUG
34/2006;, Cerinta nr. 2: Personalul de care dispune (angajat) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de operatorul economic
- CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!
- Cel putin 5 experti
1. responsabil tehnic cu executia (RTE)2. responsabil controlul calitatii (CQ) domeniul constructii de drumuri
3. Inginer topograf - domeniul constructii de drumuri
4. manager de proiect certificat de o institutie recunoscuta de ANC sau echivalent cu o experienta in domeniul obiectului contractului de cel putin 3 ani;
5. sef santier - domeniul constructii de drumuri
Fiecare expert poate indeplini numai una dintre functiile enumerate mai sus.
pe langa aceste functii:
- responsabil de managementul mediului (RMM) conform ISO 14001
- responsabil de protectia muncii atestat conform Legii nr. 319/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si a OG nr.129/2000 privind formarea profesionala a adultilor ?republicata.
Aceste doua functii se pot indeplini si de expertii enumerati la punctele 1.-5.Pentru posturile 2 si 5 se vor accepta numai ingineri diplomat/licentiat in domeniul lucrari de drumuri, fiecare cu o experienta in domeniul obiectului contractului de cel putin 3 ani. Cu conditia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate, cerinta minima poate fi indeplinita prin personalul propriu cu CIM si/sau prin personalul propriu cu CIM al subcontractorilor, iar in cazul asocierii cerinta minima poate fi indeplinita cumulativ prin personal propriu cu CIM ale membrilor asocierii; se accepta si personal care nu este angajat dar al carui angajament de participare a fost obtinut.
Informatii referitoare la personalul implicat direct ? Formular PD
- CV-urile pentru fiecare angajat/personal cu angajament de participare inclus in declaratie
- Copie dupa diplome relevante pentru fiecare angajat/personal cu angajament de participare inclus in declaratie.
-Angajament de participare. Din angajamentul de participare trebuie sa reiasa faptul ca in cazul in care ofertantul respectiv va fi selectat, personalul de la care a fost obtinut angajamentul va fi angajat la ofertantat/subcontractant. Persoanele care vor sa desfasoara activitati conf. OUG 44/2008 (ex. II., PFA) sunt considerati subcontractanti, astfel trebuie sa depuna acord de subcontractare/Declaratia privind partea/partile din
contract sau ecchivalent, si nu angajament de participare.Pentru RTE nu se solicita decat prezentarea atestatului, legitimatiei si angajamentul de participare, Cerinta nr.3: Utilaje, echipamente si dotari tehnice
-Toate utilajele, echipamentele, dotarile tehnice, folosite pe parcursul realizarii executiei in mod direct trebuie sa fie nominalizate in documentele de calificare prin Formular U, Cerinta nr.4: Informatii privind subcontractantiiATENTIE !- Daca este cazul: Se vor completa Declaratia privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze, SAU Acord de subcontractare sau echivalent, in original (daca este cazul).Se solicita: acord de subcontractare SAU declaratia privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze sauechivalent, in original. Informatii obligatorii: i) denumire, adresa, reprezentant legal al ofertantului sau liderului asociatiei (dupa caz)ii) denumire, adresa, reprezentant legal persoanei juridice subcontractateiii) activitati sau sub-activitati subcontractateiv) valoarea totala fara TVA (in lei) ale activitatilor subcontractateDaca obligatiile contractuale urmeaza sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Contractele de subcontractare vor fi prezentate Autoritatii contractante. Ofertantul selectat va prezenta contractele de subcontractare in original inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentrusemnarea si indeplinirea viitorului contract.Anexe obligatorii la contractele de subcontractare: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Formular 69^1-Certificatul constatator al subcontractantuluiDurata contractului de subcontractare va fi pe toata perioada executiei, inclusiv pentru perioada de garantie, Cerinta nr.5: Acord de asociere (dupa caz)Daca este cazul se solicita: acord de asociere, in original.Contractul de asociere va fi prezentat Autoritatii contractante ulterior, cu conditia selectarii ofertei. Ofertantul selectat va prezenta contractul de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Durata asocierii va fi pe toata perioada executiei, inclusiv pentru perioada de garantie Cerinta nr.1: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!, Cerinta nr.2: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului: Certificat ISO14001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 160zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2013 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer