Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii pentru obiectivul: ?Centru local de informare turistica in comuna Potlogi, judetul Dambovita?


Detaliu pentru invitatia numarul 343769
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL LOCAL POTLOGI
Numar invitatie: 343769/12.03.2013
Denumire contract: Lucrari de constructii pentru obiectivul: ?Centru local de informare turistica in comuna Potlogi, judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL POTLOGICod fiscal: 4280256, Adresa: Str. Constantin Brancoveanu nr 63, Loc Potlogi, Jud Dambovita, Potlogi, Telefon: 0245/722401, Fax: 0245/722492
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Constantin Brancoveanu nr 63, Loc Potlogi, Jud Dambovita, Potlogi, Romania, cod postal: 137373, telefon: +40 245/722401, fax: +40 245/722492, persoana de contact: CRISTIAN ALEXANDRU STANCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Constantin Brancoveanu , nr 63 , Comuna Potlogi , Judetul Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii pentru obiectivul: ?Centru local de informare turistica in comuna Potlogi, judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea lucrarilor de constructie la?Centru local de informare turistica in comuna Potlogi, Judetul Dambovita?. Valoarea estimata a contractuluieste 469.873 lei fara TVA, inclusiv valoarea cuantumului aferent procentului de diverse si neprevazute, respectiv in suma de 42.406 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 469, 873 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val g. de part este de 8.500 lei, cuantumul in conf cu art. 2781 din OUG 34/2006 este de 4.207, 47 lei.Termenul de valab al g. de part va fi de cel putin 90 zile de la data limita de depunere a of.G.de part se va cons in conf cu art.86, alin.(1)din H.G.nr.925/2006.In cazul const g de part.prin vira bancar, contul in care se va vira g. de part.esteRO57TREZ2765006XXX000059 ?Trez Titu.Dovada const g.de part prin virament bancar, se va prez cel mai tarziu la data si ora deschiderii of cu viza fin din cadrul autoritatii contractante care sa confirmeviramentul.Viza va fi data pe baza extrasului de cont emis de treZ, motiv pentru care op. economici vor proceda la efectuarea vir astfel incatsuma sa fie in extrasul de cont al Trez Titu la data deschiderii of.In cazul in care g. de part se constituie printr-un inst de garantare emis incond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, dovada const g. de part.in original, se va prez separat de restul ofertei, cel mai tarziu ladata si ora deschiderii of.Of ce i se va respinge contestatia form catre C.N.S.C., i se va retine suma de 4.207, 47 lei, potrivit art. 2781 dinO.U.G. 34/2006.G de part se va constitui numai in lei.In cazul asociatiilor, g. de part poate fi const de catre unul sau mai multi asociati.G.depart nu poate sa fie const de catre subcontractanti.Of care vor constitui g.de part in conf cu prev art.16 alin(2)din Legea 346/2004 privindstimularea int mici si mijlocii, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o int. mica sau mijlocie, respectiv dovada privind nr de salariati sidovada privind cifra de afaceri pe ultimul an, precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Form.24 -Dec privind incadrarea int incategoria int mici si mijlocii completat.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din dataanterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: se va constitui in procent de 10%din valoarea contractului exclusiv TVA- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata in conformitate cu prevederile H.G. 925/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta vaelibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire- Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat (inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul)Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire- Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.- Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivuloperator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in lunaanterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care saateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum sitaxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organelecompetente in domeniu;b) In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor ulterior dateidepuneri a ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei de depuneri a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei peproprie raspundere data de ofertant.Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular alaturi de documentele justificative solicitate(certificatele de atestare fiscala).. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 lit.a), c)1 si d) din ordonanta se solicita a fi indeplinite si de catre eventualii tertisustinatori.. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sauacestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, odeclaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de otraducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire- Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant laprocedura completat.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire- Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu ofertaindependenta completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire- Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarecompletat.Precizari: a. Aceasta declaratie se solicita si eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecaresustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiObservatie: Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire: Primar ? Catrina Nicolae, Secretar ?Bucsenaru Gabriela Elena, Contabil ?Stoica Maria , Responsabil probleme urbanism ?Tomescu Ion , Asistent social ?Petcu Maria, Inspector ?Stancu Cristian Alexandru;consilieri ? Albu Iancu , Badescu Nicolae , Dinica Stefan , Draghici Viorel , Ene Niculae , Fulga Valeriu , Georgescu Angela , Grasu Ion , Negrota Florea , Nae Constantin , Paun Cornel , PaunMarian , Soare Ionel, Zavoianu Nicolae , Zavoianu Marius Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrari avand codul CAEN: 4120(cod CAEN rev. 2) sau echivalent.Modalitatea de indeplinire- Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul RegistruluiComertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, informatiile cuperinse in aceasta trebuie sa fie valabile /realala data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ORC - in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Persoane juridice/fizice straine- Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.- Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatilecompetente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Precizari: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualiisubcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilorCerintaOfertantul trebuie sa detina atestate/autorizatii emise de ANRE, in baza unor regulamente specifice. Persoanele jurdice au obligatia de a detine atestatele/ autorizatiile necesare in vederea executiei lucrarilor de instalatii electrice, precum si a instalatiilor de utilizare a gazelor naturaleModalitate de indeplinireCopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Atestatul de tip B, emis de ANRE, valabil la data depunerii ofertelor.Observatii: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011si2012)sa fie de minim 850.000 lei.Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa documente contabile relevante pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare pe ultimii 3 ani.Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit opnu se emit astfel de doc sau acestea nu vizeaza toate sit, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei aut adm. sau judiciare. Nota: Documentele relevante care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, sunt lasate la latitudinea operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa reflecte o imagine fidela a situatiei la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1.a)Of trebuie sa faca dovada ca a ex si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani, max 2 lucrari similare cu o valoare cumulata de 427.467 lei fara T.V.A.Of trebuie sa prezinte si lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.b)Rec din partea beneficiarilor in scopul indeplinirii cerinteinr.1.sau PV la terminarea lucrarilor (dupa caz, procese verbale de receptie partiala/ procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbala de receptie finala) in scopul ind cerintei nr. 1..Ob: Prin?lucrari similare?se inteleg lucrari de const/reab/ext cladiri.In cazul in care contcontine clauze de conf, care impiedica prezentarea lui, of este obligat sa prez certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari din care sa rezulte partile contractante, obiectul cont, durata contractului, pretul cont, precum si pagina finala cu semnaturi.Din doc prez trebuie sa reiasa valoarea finala real realizata aferenta lucrarilor executate prez ca exp sim, Cerinta nr.2 Op ec, impreuna cu of asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna cel putin de urmatoarele echipamente si utilaje: -Bob elevator mobil cu electromotor de 4, 5 kw, Autocompresomobil de joasapresiune, Vibrator de interior pt. beton actionat, electric 0, 9-1, 5kw;, Utilaj de ridicat pt lucrari de finisaj;Masina de sudura PE cu toate accesoriile, Macarade fereastra 0, 15TF; Ciocan pneum (exclusiv consum de aer) 8-15 kg; Arzator cu flacara.obsSe va face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitatePentru echip proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea?conf cu or?dupa Lista de inventar a ob din dotare, in care vor fi marcate echipminime solicitate.Pentru echip inchiriate se vor atasa precontractele/contractele de inchiriere in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Of trebuie sa dispuna de urm resurse umane: a.Sef lucrare ? inginer, absolvent al Facultatii de Constructii (cu durata de 5 ani si diploma de inginer / licenta)b.Responsabil tehnic cu executia ? cu autorizatie valabila la data limita a depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului c.Responsabil cu securitatea si sanatatea in munca ? cu atestatul/autorizatia valabil/a la data limita de depunere ofertelor d.Responsabil tehnic cu calitatea ? inginer, absolvent al unei facultatii de profil tehnic (cu durata de 5 ani si diploma de inginer / licenta), cu decizie interna de numire.Pentru sef santier, resp cu securitatea si sanatatea in munca, resp tehnic cu calitatea, se va dovedi exppe o pozitie similara in cel putin 1 contr de const/reabilitare/extindere cladiri.obsAng ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor pers dintre cele nominalizate, le va inlocui numai cu pers avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea of. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitati -ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al mediului- ISO 14001 sau echivalent in, domeniul ce face obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Metodologia de alocare a punctajului este descrisa in Caietul de sarcini Potlogi la sectiunea III Criteriul de atribuire
perioada de garantie acordata lucrarii
30
Descriere: Metodologia de alocare a punctajului este descrisa in Caietul de sarcini Potlogi la sectiunea III Criteriul de atribuire
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2013 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer