Achizitie publica - Lucrari de constructii pentru obiectivul: Extindere si modernizare Centru rezidential pentru persoane varstnice Comuna Contesti, sat Mereni, judetul Dambovita
Detaliu pentru invitatia numarul 331513
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331513/11.07.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii pentru obiectivul: Extindere si modernizare Centru rezidential pentru persoane varstnice Comuna Contesti, sat Mereni, judetul Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Contesti (Primaria)Cod fiscal: 4280329, Adresa: Dambovita, com Contesti, str Primariei, nr 456, Contesti, Telefon: +40 0245241320, Fax: +40 0245241321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Dambovita, com Contesti, str Primariei, nr 456, Contesti, Romania, cod postal: 137125, telefon: +40 0245241391, fax: +40 0245241391, persoana de contact: Primaria Comunei Contesti ? Compartiment Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante: Primaria comunei Contesti, Comuna Contesti, strada Primariei, nr. 456, Judetul Dambovita, cod postal 137125
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii pentru obiectivul: Extindere si modernizare Centru rezidential pentru persoane varstnice Comuna Contesti, sat Mereni, judetul Dambovita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa urmatoarele lucrari: 1.Amenajare si modernizare spatiu existent prin: Transformare camere;Redimensionare spalatorie si uscatorie;Reamenajare spatii sala de mese;Schimbare centrala termica;Refacere acoperis.2.Extinderecentru rezidential pentru persoane varstnice: Corp A ? camin de batrani; Corp B ? depozit de alimente si bucatarie; Corp C ? club; Corp D ? sala de mese; Corp E ? sala de recuperare; Corp F ? atelier tamplarie si sera; Corp G ? foisor.3.Utilitati: Bransament electric; Canalizare incinta;Drumuri, platforme, alei.4.Amenajare teren: Lucrari de terasamente pentru aducerea terneului la cotele proiectate ale cladirilor.5.Valoarea estimata de 2.630.829, 00 lei exclusiv TVA reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima de 2.759.613, 00 lei exclusiv TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 759, 613 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Val.gar.de participare: 52.610, 00 lei, cuantumul conf.art.2781 din OUG 34/2006:6.410, 83 lei.2.Termenul de valab.al gar.de participare: minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.3.Gar.de participare se va constitui conf.art.86, alin.(1) din H.G.925/2006.4.In cazul constit.gar.de participare prin virament bancar, contul in care se va vira gar.de participare este RO57TREZ2765006XXX000059?Trez.Titu.Dovada constit.gar.de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor cu viza financiara din cadrul AC care sa confirme viramentul.Viza va fi data pe baza extrasului de cont emis de trezorerie, motiv pt.care operatorii ec.vor proceda la efectuarea viramentului astfel incat suma sa fie in extrasul de cont al Trez.Titu la data deschiderii ofertelor.5.Daca gar.de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara/de o soc.de asigurari, dovada constit.gar.de participare in original, se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor.6.Ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre C.N.S.C., i se va retine suma de 6.410, 83 lei, potrivit art.2781 din O.U.G.34/2006.7.Gar.de participare se va constitui numai in lei.8.In cazul asociatiilor, gar.de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.9.Gar.de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.10.Ofertantii care vor constitui gar.de participare conf.art.16 alin.2 din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modif.si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an(unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului 24 - Decl.privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA. 2. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata in conformitate cu prevederile H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat (inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat (inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul)Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire-Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic nu are datorii scadente, catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic nu are datorii scadente, catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu;b) In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor ulterior datei de deschidere a ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei de deschidere a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertant.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire-Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire-Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire-Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Observatie: - Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? Alexandru Marian Nicolae, Secretar ? Lazar Camelia, Contabil ? Tudor Daniela, Responsabul probleme urbanism ? Misescu Angela, Asistent social ? Badea Ioana, Inspector ? Ionescu Cristian, Referent ? Neacsu Simon, Consilieri locali: Alexandrescu Georgeta, Chitu Nicolae, Moraru Vasile, Suta Ion, Vlad Elena, Mihalache Stefan, Marin Cornelia, Stan Alexandru, Dobre Ion, Dobrescu Gheorghe, Nicolae Lucica, Boiangiu Daniela. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrari avand codul CAEN: 4120 (cod CAEN rev. 2) sau echivalent.Modalitatea de indeplinire-Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ORC - in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Persoane juridice/fizice straine- Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.- Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina atestat emis de ANRE, in baza unui regulament specific. Persoanele jurdice au obligatia de a detine atestatul necesar in vederea executiei lucrarilor de instalatii electrice.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa: 1) Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Atestatul de tip B, emis de ANRE, valabil la data depunerii ofertelor.Observatie: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata atestarea.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Perioada de garantie acordata lucrarii (exprimata in "ani")
30
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 14:18