Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii pentru proiectul "Infiintare (constructie) gradinita cu program normal in localitatea Sincai, Comuna Sincai"


Detaliu pentru invitatia numarul 336357
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SINCAI
Numar invitatie: 336357/28.09.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii pentru proiectul "Infiintare (constructie) gradinita cu program normal in localitatea Sincai, Comuna Sincai"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SINCAICod fiscal: 4375836, Adresa: STR.PRINCIPALA NR.156, sincai, Telefon: 0265427451, Fax: 0265427201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRINCIPALA NR.156, sincai, Romania, cod postal: 547595, telefon: +40 0265427451, fax: +40 0265427201, persoana de contact: CATALIN ONAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Sincai, Strada Principala nr. 156, sediul administrativ al primariei Comunei Sincai
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii pentru proiectul "Infiintare (constructie) gradinita cu program normal in localitatea Sincai, Comuna Sincai"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezenta achizitie este initiata in scopul atribuirii contractului de lucrari de constructii pentru gradinita cu program normal.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 468, 431 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 29.368 lei (IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%). Perioada de valabilitate a garantiei va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui de catre ofertanti in oricare din formele prevazute la art.86 aliniatele (1) si (5) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul optarii prezentarii garantiei de participare conform art.86(5) din HG 925/2006, datele administrative ale autoritatii contractante sunt: -Cont de garantii: RO 75TREZ 4765006XXX000236 deschis la Trezoreria Municipiului Tg. Mures;
-Cod Fiscal: 4375836;
-Titular cont: COMUNA SINCAINota: Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, i se va retine suma calculata conform prevederilor art. 278(1) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea castigatoare (IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%). Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu durata de executie propriu-zisa a lucrarilor si garantia acordata lucrarilor executate. Garantia de buna executie se poate constitui de catre ofertantul castigator in oricare din formele prevazute la art.90 aliniatele (1);(2) si (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie va fi eliberata in conformitate cu prevederile art.92 aliniatul (4) literele (a) si (b).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente de prezentat: 1.1. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006;1.2. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006;1.3. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice (1) din OUG 34/2006;1.4. Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010;1.5. Certificat/e fiscal/e eliberat/e de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;1.6. Certificat/e de atestare fiscala eliberat/e de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul are sediul social din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este domnul primar Moldovan Valer.Persoanele cu atributii privind derularea procedurii de achizitie sunt: Viceprimar - Panczel Vilmos; Contabil ? Onac Doru Catalin; Referent ? Onac Cristian; Secretar UAT ? Suciu Ludovica;Consilieri locali: Cristea Nicolae; Magda Ioan Nicolae; Marginean Ioan; Marginean Mircea; Panczel Csaba; Szikszai Gyozo; Szollosi Elisabeta; Suteu Geza; Gabor Elena; Cordos Nicoleta Documente de prezentat: 2.1. Certificatul Constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul/obiectele de activitate al/ale respectivului operator economic.Nota: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al operatorului economic emis de ONRC.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita de a prezenta pentru conformitatedocumentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 3.1.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificaride buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru demonstrarea experientei similare, operatorul economic va trebui sa faca dovada ca a executat cel putin un contract de lucrari similare a carui valoare sa fie de minim1.468.431, 00 lei fara TVA.Se vor anexa Formularul nr. 8;Formularul nr. 9;Certificate care vor indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., 3.2.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Se va anexa formularul nr. 10, 3.3.Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat (responsabil tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii).Se vor anexa Formularul nr. 11;Decizia interna de nominalizare a persoanei in functia respectiva;CV-ul persoanei / persoanelor nominalizate, 3.4.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat, astfel: - un(1) coordonator de proiect;
- un(1) responsabil tehnic cu executia (RTE);Se vor anexa Formularul nr. 12;Diploma de inginer in domeniul constructiilor aferent obiectului contractului (absolvent al unei facultati de specialitate) ? pt. coordonatorul de proiect;Autorizatia/Atestatul in domeniul constructiilor aferente obiectului contractului, emisa/emis de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului ? pt. responsabilul tehnic cu executia;CV-ul persoanei / persoanelor nominalizate, 3.5.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor anexa Formularul nr. 14; Doc. justificative prin care operatorul economic sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta cat si capacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale utilajelor, instalatiilor si/sau echipamentelor necesare pentru executia lucrarilor;Pentru Laboratorul de gradul II se va depune si Lista profilurilor si incercarilor pentru care este autorizat laboratorul, conform Ordinului nr. 1497 din 13/05/2011.Nota: Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj /echipament /statie /laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere /comodat etc. se permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozi?ie (angajament de punere la dispozitie), 3.6.Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora numai in cazul in care ofertantul va subcontracta parte /parti din contractul de lucrari, indicandu-se: Informatii privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora; Pentru subcontractori se vor prezenta categoriile de lucrari executate de acestia, fizic si valoric; Denumirea subcontractantului /subcontractantiilor; 4.1.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei;, 4.2.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, ISO 14001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia integrala este anexata pe site-ul www.e-licitatie.ro, directorul "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 17:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer