Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii pentru proiectul ?Reconstructie ecologica prin impadurire a terenurilor agricole degradate, din perimetrele ?Valea in Sus?, ?Capu Dealului?, ?Dealul in jos?, din comuna Falciu, judetul Vaslui?


Detaliu pentru invitatia numarul 337269
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA FALCIU
Numar invitatie: 337269/12.10.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii pentru proiectul ?Reconstructie ecologica prin impadurire a terenurilor agricole degradate, din perimetrele?Valea in Sus?, ?Capu Dealului?, ?Dealul in jos?, din comuna Falciu, judetul Vaslui?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FALCIUCod fiscal: 4540003, Adresa: FALCIU, JUD. VASLUI, Falciu, Telefon: 0235430254, Fax: 0235430361
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: FALCIU, JUD. VASLUI, Falciu, Romania, cod postal: 737245, telefon: +40 0235430254, fax: +40 0235430361, persoana de contact: VIOREL FORTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Falciu, localitatea Falciu, comuna Falciu, judetul Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii pentru proiectul ?Reconstructie ecologica prin impadurire a terenurilor agricole degradate, din perimetrele?Valea in Sus?, ?Capu Dealului?, ?Dealul in jos?, din comuna Falciu, judetul Vaslui?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul de investitii: ?Reconstructie ecologica prin impadurire a terenurilor agricole degradate, din perimetrele?Valea in Sus?, ?Capu Dealului?, ?Dealul in jos?, din comuna Falciu, judetul Vaslui?
II.1.6) CPV: 45112350-3 - Lucrari de valorificare a terenurilor virane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 043, 047 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare are o valoare de 20.860 lei, fiind valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se exprima in lei si se va constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? se prezinta in original;
- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? se prezinta in original;
- virament bancar in contul autoritatii contractante comuna Falciu RO22TREZ65721330250XXXXX deschis la Trezoreria Barlad, codul fiscal al autorita?ii contractante Comuna Falciu 4540003? se va prezenta o copie lizibila dupa OP cu stampila bancii. Dovada constituirii garan?iei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data ?i ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Intreprinderile mici ?i mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garan?ia de participare in conformitate cu art. 16. din Legea 346/2004 privind stimularea infiin?arii ?i dezvoltarea IMM. In cazul in care ofertantul depune Contesta?ie, iar CNSC respinge contesta?ia, AC va re?ine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 2781din OUG34/2006 modificata si completata
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie este conform art. 89 si 90 din HG 925/2006 modificata si completata. Restituirea GBE conform art. 92, alin. 4 din HG 925/2006 modificata si completata. Pentru IMM-uri se va tine cont legea 346/2004, art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii ?i formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.- Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii ?i formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat.- Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;? nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;? in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;? a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;? prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Cazier fiscal (original) al societatii in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/candidatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura. completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 3Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Moraru Neculai ? primar;
- Guzgan Marian - viceprimar;
- Tanase Rodica ? contabil;
- Creanga Titi - secretar comuna.Consilierii locali: Anghel Maria, Ambrosa Dorel, Bradu Ion, Chelaru Dorel, Damian Tinca, Guzgan Marian, Catana Stefan, Lupu Valentin, Modiga Victor, Racovita Ionica, Stafie Mihai, Ursu Elena, Vieru Mitrita, Voicu Valentin, Zaharia AngelaBugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie public se aproba de catre urmatoarele persoane: Primar ? NECULAI MORARU, avizat Secretar comuna ? TITI CREANGA, Contabil ? Tanase Rodica si consilierul desemnat in cadrul sedintei de Consiliu Local.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: - Toti operatorii economici participanti la procedura indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.Cerinta 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei (Formular nr. 4).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.- Certificat de atestare emis de Ministerul Mediului si Padurilor conform OM nr. 718/2010, sau de Ministerul Agriculturii, Padurilor ?i Dezvotarii Rurale conform OM nr. 88/2006- Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici vor prezenta cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani care trebuie sa fie de minim 2.080.000 lei.Pentru unitatile economice nou infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri in domeniul aferent din ultimul an.Se va completa si de va depune, in original, Formularului nr. 5 ?Informatii generale? si Anexa 5A din sectiunea Formulare.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) ? Formular nr. 6 - Declaratie IMM., Continuare cerinta 1Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate.Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel: - in anul 2009, 1 euro=4, 2373 lei;
- in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 lei;
- In anul 2011, 1 euro= 4, 2379 lei.In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.La evaluarea situatiei economic-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor., Continuare cerinta 1In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte fisa de Informatii generale si de Identificare financiara cat si copii ale bilanturilor contabile;Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Operatorii economici trebuie sa prezinte o declaratie insotita de o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani.Ofertantii trebuie sa faca dovada experientei de lucrari similare prin prezentarea unui contract de lucrari finalizat, insotit de proces verbal la terminarea lucrarilor, de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii in valoare de minim1.043.000 lei, fara TVA.Ofertantul va completa si va depune in original - Formularul 7 - ?Declaratia privind lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani?.Ofertantul are obligatia de a prezenta si completa Anexa la Formular 7 ?Experienta similara? pentru contractul prezentat ca experienta similara., Continuare cerinta 1Lista lucrarilor executate in ultimii cinci ani va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro mediu anual BNR astfel: - in anul 2009, 1 euro=4, 2373 lei;
- in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 lei;
- In anul 2011, 1 euro= 4, 2379 lei., Cerinta 2Ofertantul sau, dupa caz, tertul sustinator este obligat sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat pe toata durata derularii contractului de executie lucrari de reconstructie forestiera la urmatoarele utilaje/ echipamente/instalatii: - excavator -1 buc;
- plug ? 1 buc;
- grapa cu discuri ? 1 buc;
- cosor ? 1 buc ;
- secera ? 1 buc ;
- prasitoare mecanica cu tractor pe pneuri ?1 buc;
- tractor pe pneuri atasat disc -1 buc;
- tractor pe pneuri atasat plug ?1 buc;
- vibrator de interior pentru beton, actionat electric ? 1 buc.- plug cu doua brazdare ? 1 buc;
- autocamion ? 1 buc;
- autocisterna ? 1 buc.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Continuare cerinta 2Ofertantul va completa si depune in original formularul 8 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din sectiunea Formulare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Ofertantul trebuie sa prezinte documentele care sa ateste faptul ca utilajele prezentate in oferta fac parte din patrimoniul firmei sau ca acesta are drept de folosinta asupra lor. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator, etc., trebuie sa prezinte un contract/precontract de inchiriere, un angajament (Formular nr. 30) prin care o terta persoana confirma ca va pune la dispozitia ofertantului utilajele/echipamentele necesare., Cerinta 3: Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de executie lucrari: - 1 coordonator proiect atestat de Ministerul Mediului si Padurilor conform OM nr. 718/2010, sau de Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale conform OM nr. 88/2006 pentru proiectarea si/sau executarea lucrarilor de imbunatatiri funciare din domeniul silvic, cu participarea la cel putin un proiect similar de reconstructie ecologica forestiera;
- 1 sef santier cu experienta profesionala in reconstructie ecologica forestiera, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate cu experienta profesionala in reconstructie ecologica forestiera, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- 1 responsabil tehnic cu executia., Continuare cerinta 3Operatorii economici ofertanti vor completa Formularul nr. 9 ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?.Pentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - CV-uri datate si semnate in original (Formular 10);
- declaratii de disponibilitate semnate in original (Formular 11);
- copie lizibila conform cu originalul dupa diplome de studii din care sa reiasa specializarea solicitata pentru personalul de specialitate, copie lizibila cu stampila ?conform cu originalul?;
- copie lizibila cu stampila ?conform cu originalul? dupa certificatul de atestare tehnico-profesionala pentru responsabilul tehnic cu execu?ia., Cerinta 4: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora, conform cu Formularul nr. 12 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora si anexa alaturata;Lista cuprinzand subcontractantii si lucrarile realizate de acestia, insotite de acordurile de subcontractare (formular nr. 13 ? Model acord de subcontractare)., Cerinta 5: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Conditiile asocierii: criteriile de calificare/selectie care se cumuleaza sunt: ? situatiaeconomico-financiara: - informatii privind situatia economico?financiara;? capacitatea tehnica si/sau profesionala: - informatii privindcapacitatea tehnica;
- informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii.? garantie de participare;? modul de prezentare a propunerii tehnice;? modul de prezentare a propunerii financiare., Continuare cerinta 5Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului-completarea Formularului nr. 27 - ?Acord de asociere? in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?., Continuare cerinta 5Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca membrii asociatiei sunt responsabili pentru indeplinirea contractului.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Se vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta nr. 2Se vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a managementului mediului vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de mediu, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer