Achizitie publica - Lucrari de constructii pentru reabilitarea drumului forestier Raczkebel, reabilitarea si prelungirea drumului forestier Fagului
Detaliu pentru invitatia numarul 357206
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357206/29.01.2014
Denumire contract: Lucrari de constructii pentru reabilitarea drumului forestier Raczkebel, reabilitarea si prelungirea drumului forestier Fagului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Danesti (Comuna Danesti - Consiliul Local)Cod fiscal: 4246157, Adresa: Str.Principala nr. 781 Danesti - Jud.Harghita, Danesti, Telefon: +40 0266327011, Fax: +40 0266327011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Principala nr. 781 Danesti - Jud.Harghita, Danesti, Romania, cod postal: 537070, telefon: +40 0266327011, fax: +40 0266327168, persoana de contact: Bojte Csongor-Erno
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Principala nr. 781 Danesti - Jud.Harghita, Danesti, Romania, cod postal: 537070
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii pentru reabilitarea drumului forestier Raczkebel, reabilitarea si prelungirea drumului forestier Fagului
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Lucrari de constructii pentru reabilitarea drumului forestier Raczkebel, reabilitarea si prelungirea drumului forestier Fagului? pentru investitia ?Rreabilitare drum forestier Rackebel, reabilitare si prelungire drum forestier Fagului?Valoare estimata: 4.507.286 RON fara TVA. In acesta suma sunt incluse si cheltuieli aferente organizarii de santier (lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier) in valoare de 100.681 RON fara TVA, respectiv cheltuieli diverse si neprevazute (9, 19%) in valoare de 379.357 RON fara TVA.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 507, 286 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan.de partic.se constit.in lei si va fi in cuantum de 2%din val.neta estim.a contr fara diverse si neprevazute: 82.558, 58 lei, curs de ref.leu/alta valuta: indicat de BCE la data public.invit.de partic.in SEAPOfertantii care doresc sa benef.de reducere de 50%pt.garan.de partic., tb.sa faca dovada incadr.in preved.Legii 346/2004, cu mod.si comp.ulter.In cazul asocierii, se va considera incadr.in categoria IMM daca fiecare asoci.intra in categ.IMM.Perioada de valab.a garan.de partic.: 160zile calendaristice de la data limita de dep.a ofertelor.Mod de constit.: -prin instrum.de garantare emis in cond.legii de o soci.bancara ori de o soci.de asigurari in cuantum.si pt.perioada prevaz.in DA, pt.partic.cu oferta la proced.de atrib.a contr.de achiz.publica, prezentata in original, SAU-prin virament bancar sau OP privind viram.bancar a gar.de partic., cu viza bancii, in contul autorit.contr.(AC) nr. RO71TREZ3515006XXX002141 deschis la Trezoreria Miercurea-Ciuc, prezentat in copie sem.si stamp.pt.conformit.de ofertant, SAU-prin depunerea sumei in numerar la sediul AC, conf.Art.86 alin.5 lit.a) din HG925/2006.Chitanta va fi prezent.in copie sem.si stamp.pt.conformit.de ofertant.ATENTIE!-Garan.de partic.treb.sa fie prezentata cel tarziu pana la deschid.ofertelor, sub sanctiunea descalific.ofertanti.-AC are dreptul de a retine garan.de partic., ofertantul pierzand suma constit., atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.situatii: a)isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia, b)oferta sa fiind stabil.castig., refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei, c)oferta sa fiind stabil.castig., nu constit.garan. de buna exec.Nerespect.oblig.priv.prezent.contr.de subcontr.si/sau contr.de asociere conf.celor stabilite in prezenta DA inseamna refuzul de a semna contractul.-Conf.art.278^1, alin.(1), lit.b) din OUG 34/2006, daca Consiliul respinge contestatia, AC va retine contest-lui din garan.de partic.in raport cu val.estim.a contr.7.907, 93 lei.
Garantie de buna executie
Garant.de buna exec.se constit.in lei si va fi in cuantum de 10% din pretul contr., fara TVA, data cursului de referinta leu/alta valuta: data pub. invitatiei de participare in SEAPPerioada garant.de buna exec.: Pana la a 14-a zi din data eliberarii proc.vb.de recep.la termin.lucr.pt.70%, iar pt.restul de 30%pana la a 14-a zi din data elib.proc.vb.de recep.finalaModul de constit.: A) Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care va fi prezentata si se constituie in 3zile lucr. de la data semnarii contr-lui SAUB) Retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, respect.Art.90., alin.(3) HG925/2006cu mod.si compl.ulter. si pe baza prevederilor HG nr.1045/2011Termen limita pt.constit.garant.de buna exec.: 3zile lucr.de la data semn.contr-lui.ATENTIE!-Constit.garant.de buna exec.reprez.condit.oblig.pt.eliberarea ordinului de incepere.-In cazul in care ofertantul nu respecta termenele stabilitept.constit.garant.de buna exec., contractul isi va pierde valabilitatea fara nicio alta formalitate sau notificare intre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico-financiara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3 (trei) ani, adica 2011, 2012, 2013 este de cel putin 199% din valoarea totala estimata, adica 8.214.578, 71 lei.Se solicita: Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, cu confirmarea depunerii de ANAF prin structura teritoriala competenta sau a altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate.Pentru persoane juridice straine: Prezentarea bilanturilor sau extraselor de bilant, in cazul in care publicarea bilanturilor este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit operatorul economic, in copie SI traducerea legalizata in limba romana in original.Pentru echivalarea valorilor se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE aferent anilor 2011, 2012 si 2013.Demonstrarea acestor cerinte se va face exclusiv de catre ofertant. Prin ofertant se intelege o persoana juridica sau o asociere de persoane juridice. Nu sunt asimilate ofertantului persoanele juridice care au calitatea de subcontractant.Capacitatea economica si financiara a ofertantului /candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana conform art. 186 alin (1) si (2) din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cel putin 1 (un) contract cu obiect similarATENTIE !- Cer.minima poate fi indeplinita si prin maxim 2 (doua) contracte cu obiect similar.- Prin contracte cu obiect similar se intelege lucrari executate si duse la bun sfarsit, in cadrul proiectelor cu obiect de reabilitarea/ construirea drumurilor de interes local, clasa tehnica V. (drumuri agricole, drumuri forestiere, drumuri comunale), avand o valoare a lucrarilor executate de cel putin 99% din valoarea lucrarilor cuprinse in prezentul contract (valoarea totala estimata fara diverse si neprevazute), adica de 4.086.649, 71 lei.Conform art.14 alin. 1, din Ordin 509/2011 prin lucrari executate si duse la bun sfarsit se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Se solicita: Declaratie privind lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 (cinci) ani ? Formular ER insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari conform prevederiilor art 188 alin. (3) litera a din OUG 34/2006;, Cerinta nr. 2: Personalul de care dispune (angajat) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de operatorul economic- CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cel putin 5 experti1. responsabil tehnic cu executia (RTE)2. responsabil controlul calitatii (CQ)3.Inginer topograf4. manager de proiect certificat de o institutie recunoscuta de ANC sau echivalent cu o experienta profesionala specifica de minim 1 an;5. sef santierFiecare expert poate indeplini numai una dintre functiile enumerate mai sus.Langa aceste functii: - responsabil de managementul mediului (RMM), in conformitate cu manualul ISO;
- responsabil de protectia muncii atestat conform legislatiei in vigoareAceste doua functii se pot indeplini si de expertii enumerati la punctele 1.-5.Pentru posturile 2 (responsabil controlul calitatii) si 5 (sef santier) se vor accepta numai ingineri diplomat/licentiat/atestat in domeniu, dupa caz, fiecare cu experienta profesionala in constructii de drumuri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, conform CV-ului (in conformitate cu Anexa I. al Ordinului ANRMAP nr. 509/2011).Cu conditia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate, cerinta minima poate fi indeplinita prin personalul propriu cu CIM si/sau prin personalul propriu cu CIM al subcontractorilor, iar in cazul asocierii cerinta minima poate fi indeplinita cumulativ prin personal propriu cu CIM ale membrilor asocierii; se accepta si personal care nu este angajat dar al carui angajament de participare a fost obtinut.Informatii referitoare la personalul implicat direct ? Formular PD- CV-urile pentru fiecare angajat/personal cu angajament de participare inclus in declaratie (nu se aplica pentru RTE).- Copie dupa diplome relevante pentru fiecare angajat/personal cu angajament de participare inclus in declaratie (nu se aplica pentru RTE).Pentru RTE se solicita numai legitimatie /atestat responsabil tehnic cu executia valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se solicita ca ofertantul sa dispune de responsabil tehnic cu executia (RTE), pe baza art. 14, alin. 2 din Legea nr. 10/1995.-Angajament de participare. Din angajamentul de participare trebuie sa reiasa faptul ca in cazul in care ofertantul respectiv va fi declarat castigator, personalul de la care a fost obtinut angajamentul va fi angajat la ofertantat/subcontractant. Persoanele care vor sa desfasoara activitati conf. OUG 44/2008 (ex. II., PFA) sunt considerati subcontractanti, astfel trebuie sa depuna acord de subcontractare/Declaratia privind partea/partile din contract sau echivalent, si nu angajament de participare., Cerinta nr.3: Utilaje, echipamente si dotari tehnice- Se solicita prezentarea declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? Formular U, Cerinta nr.4: Informatii privind subcontractantiiATENTIE !- Daca este cazul: Se vor completa Declaratia privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze, SAU Acord de subcontractare sau echivalent, in original (daca este cazul).Se solicita: acord de subcontractare SAU declaratia privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze sau echivalent, in original.Informatii obligatorii: i) denumire, adresa, CUI, reprezentant legal al ofertantului sau liderului asociatiei (dupa caz)ii) denumire, adresa, CUI, reprezentant legal persoanei juridice subcontractateiii) activitati sau sub-activitati subcontractateiv) valoarea totala fara TVA (in lei) ale activitatilor subcontractateDaca obligatiile contractuale urmeaza sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Contractele de subcontractare vor fi prezentate Autoritatii contractante. Ofertantul declarat castigator va prezenta contractele de subcontractare in original inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Durata contractului de subcontractare va fi pe toata perioada executiei, inclusiv pentru perioada de garantie, Cerinta nr.5: Acord de asociere (dupa caz)Daca este cazul se solicita: acord de asociere, in original.Contractul de asociere va fi prezentat Autoritatii contractante ulterior, cu conditia declararii ofertei drept castigatoare. Ofertantul declarat castigator va prezenta contractul de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Durata asocierii va fi pe toata perioada executiei, inclusiv pentru perioada de garantie Cerinta nr.1: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificateemise pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului, valabile la data limita de depunere a ofertelor!, Cerinta nr.2: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului: Certificat ISO14001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificateemise pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului, valabile la data limita de depunere a ofertelor!Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 160zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2014 11:12