Achizitie publica - Lucrari de constructii pentru reabilitarea drumurilor forestiere din comuna Ciumani
Detaliu pentru invitatia numarul 348302
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348302/11.06.2013
Denumire contract: Lucrari de constructii pentru reabilitarea drumurilor forestiere din comuna Ciumani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIUMANI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI CIUMANI)Cod fiscal: 4367922, Adresa: Piata Borsos Miklo;s Nr. 208, Ciumani, Telefon: 0266351006, Fax: 0266351006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Ciumani, Piata Borsos Miklo;s Nr. 208, Ciumani, Romania, cod postal: 537050, telefon: +40 266351006, fax: +40 266351006, persoana de contact: Comuna Ciumani, P-?a Borsos Miklos, nr. 208
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Ciumani, Piata Borsos Miklo;s Nr. 208
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii pentru reabilitarea drumurilor forestiere din comuna Ciumani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Lucrari de constructii pentru reabilitarea drumurilor forestiere din comuna Ciumani? pentru investitia ?Reabilitare drumuri forestiere comuna Ciumani, jud. Harghita?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 128, 611 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan.de partic.se constituie in lei si va fi in cuantum de 2%din val.netaestim.a contr fara diverse si neprevazute: 122.572 lei, DATA CURS DE REF.LEU/ALTA VALUTA: DATA PUBLIC. INV. DE PART. IN SEAPOfertantii care doresc sa benef de reducere de 50% pt garan de partic , tb sa faca dovada incadr in prev Legii 346/2004, cu modif si complet ulter.In cazul asoci, se va consid a incadr in cat IMM daca fiecare asoci intra in cat IMM-urilor.Per de valab a garan de partic: 160 zile calend de la data limita de depa ofertelor.Modul de constituire a garan de partic: -prin instrument de garantare emis in cond legii de o soci bancara ori de o soci de asigurari in cuantumul si pt per prevaz in doc de atrib, pt participare cu oferta la proced de atrib a contr de achiz publica, prez in original, SAU-prin OP privind viramentul bancar a garan de partic, cu viza bancii, in contul autorit contr (AC) nr. RO13 TREZ 3535 004X XX00 1318deschis la Trez Gheorgheni, prezentat in copie sem si stamp pt conf de ofertant, SAU-prin depunerea sumei in numerar la sediul AC. Chitanta va fi prezentata in copie sem si stamp pt conf de ofertant.ATENTIE!-Garan de partic treb sa fie prezentata cel tarziu pana la deschiderea ofertelor, sub sanctiunea descalificarii ofertantilor.-AC are dreptul de a retine garan de partic, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat situatii: a) isi retrage oferta in per de valab a acesteia, b) oferta sa fiind stab castig, refuza sa semneze contr in per de valab a ofertei, c)oferta sa fiind stab castigatoare, nu constituie garan de buna executie. Nerespect oblig priv prezent contr de subcontr si/sau contr de asociere conf celor stabilite in prezenta doc. Atrib. inseamna refuzul de a semna contr.-Conf art.278^1, alin.(1), lit. c) din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contest, AC va retine contestatorului din garan de partic in raport cu val estim a contractului, adica 8.172, 86 lei.
Garantie de buna executie
Garant.de buna exec.se constit.in lei si va fi in cuantum de 10% din pretul contr., fara TVA, data cursului de referinta leu/alta valuta: data pub. invitatiei de participare in SEAPPerioada garant.de buna exec.: Pana la a 14-a zi din data eliberarii proc.vb.de recep.la termin.lucr.pt.70%, iar pt.restul de 30%pana la a 14-a zi din data elib.proc.vb.de recep.finalaModul de constit.: A) Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care va fi prezentata si se constitue in 3zile lucr. de la data semnarii contr-lui SAUB) Retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, respect.Art.90., alin.(3) HG925/2006cu mod.si compl.ulter. si pe baza prevederilor HG nr.1045/2011Termen limita pt.constit.garant.de buna exec.: 3zile lucr.de la data semn.contr-lui.ATENTIE!-Constit.garant.de buna exec.reprez.condit.oblig.pt.eliberarea ordinului de incepere.-In cazul in care ofertantul nu respecta termenul de 15zile pt.constit.garant.de buna exec., contractul isi va pierde valabilitatea fara nicio alta formalitate sau notificare intre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico-financiara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3 (trei) ani este de cel putin 199% din valoarea totala estimata (fara cheltuieli diverse si neprevazute), adica 12.195.935, 89 lei.Se solicita: Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, cu confirmarea depunerii de ANAF prin structura teritoriala competenta sau a altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate.Pentru echivalarea valorilor se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE aferent anilor 2010, 2011 si 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!
- Cel putin 1 (un) contract similarATENTIE !
- Cer.minima poate fi indeplinita si prin maxim 2 (doua) contracte, a caror valoare C+M cumulate sa fie cel putin egale cu val.prezentului contract
- Prin proiecte similare se intelege lucrari de executie (executate, cu proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor), in cadrul proiectelor cu obiect de reabilitarea/ construirea drumurilor de interes local, clasa tehnica V. (drumuri agricole, drumuri forestiere, drumuri comunale), avand o valoare a contractului de cel putin 99% din valoarea prezentului contract (valoarea totala estimata fara diverse si neprevazute), adica de 6.067.324, 89 RON.Se solicita: Declaratie privind lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 (cinci) ani ? Formular ER insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari conform prevederiilor art 188 alin. (3) litera a din OUG 34/2006;In recomandarile emise de autoritatile contractante, media aritmetica a punctelor obtinute este de cel putin 3, 5., Cerinta nr.2: Pers.de care dispune (angajat) sau al carui angaj.de partici.a fost obtinut de op. econ.
- CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!
- Cel putin 5 experti1. responsabil tehnic cu executia (RTE)
2. responsabil controlul calitatii (CQ)
3. Inginer topograf
4. manager de proiect certificat de o institutie recunoscuta de ANC sau echivalent
5. sef santier,
Fiecare expert poate indeplini numai una dintre func?iile enumerate mai sus.
Langa aceste func?ii:
- responsabil de managementul mediului (RMM), in conf. cu man. ISO;
- responsabil de protectia muncii atestat conf.legis.in vig.
Aceste doua functii se pot indeplini si de expertii enumera?i la punctele 1.-5.
Pentru posturile 1, 2, 5 se vor accepta numai ingineri diplomat/licentiat/atestat in dom., dupa caz, fiecare cu experien?a profesionala in construc?ii de drumuri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, conform CV-ului (in conformitate cu Anexa I. al Ordinului ANRMAP nr. 509/2011).
Cer.min.poate fi indep.prin pers.propriu cu CIM si/sau prin pers.propriu cu CIM al subcontractorilor, iar in cazul asoci.cerinta min.poate fi indep.cumulativ prin pers.propriu cu CIM ale memb.asoci.;se accepta si pers.care nu este angajat dar al carui angaj. de partici.a fost obtinut.
Inf.-tii ref.la pers.implic.direct ? Formular PD
- CV-urile pt.fiec.ang./pers.cu angaj.de partici.incl.in decl.
- Copie dupa diplome relev.pt fiec.ang./ pers.cu angaj. de partici.in.in decl.
-Angaj.de partici. Din angaj. de partici. tb. sa reiasa faptul ca in cazul in care ofert. respectiv va fi select. pers. de la care a fost obtinut angaj.-ul va fi angajat la ofertantat/subcontractant.Pers. care vor sa desfasoara activ.conf. OUG 44/2008 (ex. II., PFA) sunt considerati subc., astfel tb. sa depuna acord de subc./Declaratia privind partea/partile din contract sau echivalent, si nu angaj. de partici., Cerinta nr.3: Utilaje, echipamente si dotari tehnice
-Toate utilajele, echipamentele, dotarile tehnice, folosite pe parcursul realizarii executiei in mod direct trebuie sa fie nominalizate in documentele de calificare prin Formular U, Cerinta nr.4: Informatii privind subcontractantiiATENTIE !- Daca este cazul: Se vor completa Declaratia privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze, SAU Acord de subcontractare sau echivalent, in original (daca este cazul).Se solicita: acord de subcontractare SAU declaratia privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze sau echivalent, in original.Informatii obligatorii: i) denumire, adresa, CUI, reprezentant legal al ofertantului sau liderului asociatiei (dupa caz)ii) denumire, adresa, CUI, reprezentant legal persoanei juridice subcontractateiii) activitati sau sub-activitati subcontractateiv) valoarea totala fara TVA (in lei) ale activitatilor subcontractateDaca obligatiile contractuale urmeaza sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Contractele de subcontractare vor fi prezentate Autoritatii contractante. Ofertantul selectat va prezenta contractele de subcontractare in original inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Anexe obligatorii la contractele de subcontractare: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular 69^1- Certificatul de inregistrare fiscala al subcontractantului- Certificatul constatator al subcontractantuluiDurata contractului de subcontractare va fi pe toata perioada executiei, inclusiv pentru perioada de garantie., Cerinta nr.5: Acord de asociere (dupa caz)Daca este cazul se solicita: acord de asociere, in original.Contractul de asociere va fi prezentat Autoritatii contractante ulterior, cu conditia selectarii ofertei. Ofertantul selectat va prezenta contractul de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Durata asocierii va fi pe toata perioada executiei, inclusiv pentru perioada de garantie Cerinta nr.1: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!, Cerinta nr.2: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului: Certificat ISO14001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 11:21