Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii pentru reparatii in regim de urgenta la retelele termice primar/secundar, in Ramnicu Valcea, Olanesti si Calimanesti


Detaliu pentru invitatia numarul 332863
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CET GOVORA S.A
Numar invitatie: 332863/01.08.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii pentru reparatii in regim de urgenta la retelele termice primar/secundar, in Ramnicu Valcea, Olanesti si Calimanesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii pentru reparatii in regim de urgenta la retelele termice primar/secundar, in Ramnicu Valcea, Olanesti si Calimanesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa in principal lucrari de constructii conform Lista de cantitati din anexa, dupa cum urmeaza : spart beton, asfalt, sapatura de pamant, umplutura cu nisip, pamant, construire camine de vizitare din beton, boltari, caramida, preparat si turnat beton, refacere spatii verzi, gazon, plantare arbusti, etc. Toate materialele necesare executiei lucrarilor revin in sarcina executantului.Lucrarile se vor executa PROMPT de catre constructor, in regim de URGENTA, in maxim doua ore de la comunicarea avariei decatre achizitor, la orice ora si in orice zi din an, Sambata, Duminica, sarbatori legale si religioase . Aceste aspecte presupun un numar suficient de persoane care sa fie disponibilizat prompt in oricare din cele trei localitati si in orice zi a saptamanii, simultan la una sau mai multe avarii .
II.1.6) CPV: 45232000-2 - Lucrari auxiliare pentru conducte si cabluri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 6000 lei. Perioada de valabilitate: minim 2luni de la data limita de depunere a ofertelor. Se constituie prin virament bancar(RO45RNCB0263006180570001/RON, deschis la BCR Suc.Jud.Valcea) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat. NOTA : Potrivit prevederilor art.17 alin. (3) si alin. (4) si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare, se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica. Daca ofertantul nu detine semnatura electronica, avand in vedere prevederile art. 86 alin.(1) din HG 925/2006, numai in situatia in care garantia este constituita printr-un instrument de garantare, va transmite acest document in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. In situatia in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma prevazuta de art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA) Modul de constituire a garantie de buna executie: -Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anexa la contract; - Retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, cu respectarea HG 1045/2011. Ofertantul are obligatia de a preciza modalitatea de constituire a garantiei de buna executie in anexa la Formularul 10 C.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12 A .- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12 B .- Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta ? Formular 20- Evitarea conflictului de interese ? Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire - Formular CIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt cele din formularul C. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original/copie legalizata, in termen de max. 3 zile lucratoare de la data notificarii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara, respectiv executarea de lucrari similare in ultimii 5 ani. Se va prezenta o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (prin raportare la data limita de depunere a ofertei), care va contine valori, perioada de executie, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lista va contine un contract executat si dus la bun sfarsit pentru lucrari similare, a carui valoare sa fie de minim 400000 lei., Dotari tehnice necesare pentru executarea lucrarilor Se solicita ca si dotari specifice necesare pentru executia de astfel de lucrari , cel putin: freza de taiat beton / asfalt , motocompresor cu pickhamer , sau similar , buldoexcavator , mijloc de transport auto (pentru transport beton, nisip, boltari, moloz, etc), compactor mecanic/manual etc. Dotarile mentionate pot fi in proprietatea, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie., Informatii privind personalul angajat. Ofertantul va face dovada ca poate sa asigure forta de munca din punct de vedere numeric si al calificarii si experientei necesare executarii contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are un numar suficient de angajati care sa fie disponibilizat prompt ( in termen de maxim 2 ore de la comunicarea avariei), in oricare din cele trei locatii ale lucrarilor si in orice zi a saptamanii. De asemenea ofertantul va demonstra ca are capacitatea de a asigura interventia la una sau mai multe avarii simultane in locatiile date. Standarde de asigurare a calitatii Certificate emise de organisme autorizate , care sa ateste ca ofertantul detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001 sau certificate echivalente, valabil la data depunerii ofertelor., Informatii privind masurile de protectia mediului si standarde de management de mediu. Certificate emise de organisme autorizate, care sa ateste ca detin un sistem de management de mediu ce indeplineste cerintele lui ISO 14001 sau certificate echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata Invitatiei de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer