Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii pentru "Sistem centralizat de canalizare si statie de epurare ? Extindere, comuna Dragotesti, judetul Dolj"


Detaliu pentru invitatia numarul 331969
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA DRAGOTESTI
Numar invitatie: 331969/18.07.2012
Denumire contract: Lucrari de constructii pentru "Sistem centralizat de canalizare si statie de epurare ? Extindere, comuna Dragotesti, judetul Dolj"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRAGOTESTICod fiscal: 4554297, Adresa: COMUNA DRAGOTESI, Str. TUDOR VLADIMIRESCU, Nr. 2, DOLJ, Dragotesti, Telefon: 0251456355, Fax: 0251456355
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA DRAGOTESTI, Str. NICOLAE IORGA, Nr. 1, DOLJ, Dragotesti, Romania, cod postal: 207240, telefon: +40 251456355, fax: +40 251456355, persoana de contact: DINCA DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA DRAGOTESTI, Str. NICOLAE IORGA, Nr. 1, DOLJ, Dragotesti, Romania, cod postal: 207240, telefon: +40 251456355, fax: +40 251456355
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii pentru "Sistem centralizat de canalizare si statie de epurare ? Extindere, comuna Dragotesti, judetul Dolj"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile ce urmeaza a se executa sunt pentru urmatoarele1. Sistem centralizat de canalizare si statie de epurare ? Extindere, comuna Dragotesti, judetul Dolj
II.1.6) CPV: 45232423-3 - Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 888, 703 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 25 000 lei(pentru a benef. de red. cu 50% a garantiei se va prezenta decl. pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor)Modul de constit. a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmat. var.): - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari (Formularul nr. 2); scrisoarea de garantie bancara se va depune in original si este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania; sau- O.P. (vizat de banca) in contul RO89TREZ2915006XXX012133, Trezoreria Municipiului Craiova.In masura in care Consiliul respinge contestatia, aut. Contract. va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278^1, alin. 1, lit. (b) din OUG nr. 34/2006 suma de 5608, 69 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie la alegere: - prin scris. de gar. banc. cu per. de valabilitate pana la expirarea perioadei de garantie/Instrument de garant. emis inconditiile legii de o societate de asigurari, - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administratia acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante- Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie < de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplininirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil conform prevederilor legale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 1)2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 2)3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular 2A)4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare (formular 2B). In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dinca Dumitru - primar, Vasile Constantin ? Viceprimar, Neagoe Silvia ? Secretar, Cornelia Ghizdavet ?Contabil, Maicanescu Floarea - Referent contabilitate, Ghizdavet Valentina- Inspector impozite si taxe, Nicola Ion - Casier, Marin Mioara- Ing. Camera agricola, Velescu Ionel Iustin ? Consilier buget finante, Dobre Daniela - Consilier buget finante, Seniu Florin Teodor - Consilier buget finante, Tudor Ion - Consilier buget finante, Oprica Aurelian Claudiu -Consilier local, Disa Gheorghe - Consilier local, Drosu Marin- Consilier local, Vasile Lucian - Consilier local, Ciocanachi Traian - Consilier local, Ghita Costel - Consilier local.In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului, are obligatia de a depune aceasta declaratie( fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant).5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 12)6. Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele de la pct. 6 si 7 se pot depune in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. In cazul in care sunt depuse in copie simpla, acestea se vor solicita in original ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii. Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pentru persoane fizice / juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens ( traducere autorizata in limba romana) Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - forma scurta : - Certificat constatator emis de O.R.C. cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)Autoritatea contractanta va solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata. ( acolo unde este cazul )Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.2. Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? valabile la data depunerii ofertei, - Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unui cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 900 000 lei, pe o per de 3 luni conform Ordin 509/2011 al pres ANRMAP. Termenul de executie este de 6 luni.Scrisoare bonitate, scrisoare de confort bancar, orice alt document eliberat de banca din care sa reiasa indeplinirea cerintei- in original, . Declaratie privind cifra medie de afaceri realizata in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.- Cerinta minima: Valoarea medie a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani, trebuie sa fie cel putin egala cu: 3 600 000 leiIMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a cifrei medii de afaceri., 2. Bilant contabil la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul?, vizate si inregistrate de organele competente. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., 3. Potrivit art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele lucrari executate in ultimii 5 aniExperienta similara demonstrata prin prezentarea a maxim 1 contract similar prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoarea totala de minim 1 828 000 lei fara TVA;1. Prezentarea fisei de experienta pentru contractele similare prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoarea minima solicitata.2. Contractele in baza carora a fost intocmita fisa cu experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul - se va limita doar la copiide pe partile relevante din contract (parti, durata, valoare, garantie, semnaturi)3. Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie finala, pentru contractele prezentate ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul.4.Recomandarea din partea beneficiarului pentru contractele prezentate ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul., Cerinta 2Declaratie privind echipamentele tehnice, instalatii de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiPrezentarea declaratiei insotite de un tabel privind echipamentele tehnice, instalatiile.Dotarea tehnica se va demonstra prin prezentarea, dupa caz, in copie, a urmatoarelor documente: - fisa mijloacelor fixe si a licentelor de transport - pentru mijloacele de transport;
- acreditarile emise de organismele abilitate;
- rapoartele de inspectie tehnica, valabile la data deschiderii ofertelor., Continuare Cerinta 2Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate, respectiv facturi sau contracte de leasing (copie semnata si stampilata conform cuoriginalul), iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea (copie semnata si stampilata conform cu originalul) sau prezentarea unui angajament pe toata perioada de executie declarata (original).Decl pe propria raspundere ca dot decl in Form 5 si 5A nu vor fi angajate laalte lucrari. In cazul utilajelor detinute prin contract/conv de inchir, decl va ficontrasemnata de catre locator., Cerinta 3In temeiul art. 187 si art. 188, din OUG nr. 34/2006, pentru calificare se solicita ofertantului sa aiba urmatorul personal de conducere si respectiv responsabil pentru calitatea si executia lucrarilor.Informatii referitoare la personalul angajat si la personalul tehnic despecialitate responsabil pentru indeplinirea contractuluiNivel minim pentru executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorulpersonal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului, cu experienta de minim 5 ani: - 1 sef santier cu studii hidrotehnice;
- 1 manager de proiect- 1 inginer electrice- 1 Responsabil tehnic cu executia, Continuare Cerinta 3Nu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe maimulte pozitii din cele mentionate;Ofert va prez in copie certificata pentru conf cu orig urm doc: ? extras REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii;? diplome privind specializarea personalului;? autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate intermen de valabilitate la data depunerii ofertelor.? Angajament de participare? Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazulindisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinireacontractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarilecelor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.? -cv-urile personalului de conducere si de specialitate in original semnate sidatateNota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare aacestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care pt indeplinirea contractului nu este necesarasubcontractarea, op ec va face precizarea ?nu este cazul? in cadrulformularului mentionat.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua inconsiderare, in conformitate cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, ptpartea lor de implicare.AC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiateintre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitiepublica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modificapropunerea tehnica si financiara prezentata initial.In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comunaaceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, Cerinta 4Informatii privind asociereaNota: In cazul asoc unui grup de op ec, indeplinirea cerintelor privind situatia ec?financiara precum si capacitatea tehnico?ec se demonstr prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii auobligatia de a depune doc relevante mentionate.Op ec au dreptul de a seasocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se vaprezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executareaintegrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;? nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cudatele de identificare ale acestora;? comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privirela desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;, Continuare cerinta 4in cazul in care of asociatiei este decl castigatoare, platile efectuate in bazacontr de achiz publ se vor face in contul indicat de catre liderul asoc;partea/partile din contr care urmeaza sa fie indepl/indeplinite de fiecareasociat in parte.Inf privind asocierea: Nota: In cazul asocierii unui grup de op ec, indepl cerintelor privind situatiaec-financiara precum si capacitatea tehnico-ec se demonstreaza prin luareain considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatiiau obligatia de a depune doc relevante mentionate din care sa rezulteindeplinirea cerintelor respective.AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in careoferta comuna este decl castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestordocumente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator(daca este cazul)In cazul in care cerintele de calif referitoare la sit ec si fin si la capacitateatehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocareasustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existenteintre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are obligde a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm alpers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptulca va pune la disp ofertantului resursele invocate.Angaj de sustinere vatrebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr.925/2006.Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determinaexcluderea din procedura de atribuire, conf prev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinereprezentat de ofertantul castigator va face face parte integranta a contractuluide achizitie publica. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO9001:2001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate ladata stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se vaprezenta de catre fiecare membru al asocierii), Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO14001:2005 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitatela data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se vaprezenta de catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Punctajul (85 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre
Durata de realizare a lucrarilor
15
Descriere: Durata cea mai mica ? max. 15 pct.; alte durate ofertate=(Dmin/Dofertata) x 15pct; durata maxim acceptata peste care oferta va fi declarata neconforma este de 6 luni; durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 1 luna.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer