Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructii s instalatii, inclusiv lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier precum si utilaje si echipamente specifice in cadrul proiectului Modernizarea, reabilitarea si echiparea infrastructurii serviciilor de sana


Detaliu pentru invitatia numarul 355223
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Brasov
Numar invitatie: 355223/30.10.2013
Denumire contract: Lucrari de constructii s instalatii, inclusiv lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier precum si utilaje si echipamente specifice in cadrul proiectului Modernizarea, reabilitarea si echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate din cadrul ambulatoriului Spitalului Clinic de Obstetrica si Ginecologie ?Dr. I.A. Sbarcea? Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul BrasovCod fiscal: 4384150, Adresa: B-dul Eroilor nr.5, Brasov, Telefon: 0268/410777/221, Fax: 0268/472305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Eroilor nr.5, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268/410777/140/321, fax: +40 368/440040, persoana de contact: Mihai Pascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Brasov , Str. N. Balcescu, nr. 67, camera 20
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructii s instalatii, inclusiv lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier precum si utilaje si echipamente specifice in cadrul proiectului Modernizarea, reabilitarea si echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate din cadrul ambulatoriului Spitalului Clinic de Obstetrica si Ginecologie ?Dr. I.A. Sbarcea? Brasov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie lucrari pentru obiectivul - ambulatoriul Spitalului de Obstetrica si Ginecologie ?Dr. I.A. Sbarcea? Brasov, Str. Gheorghe Bari?iu nr. 36Lucrari de construc?ii ? modernizare ?i reabilitare, instala?ii, inclusiv lucrari de construc?ii ?i instala?ii aferente organizarii de ?antier precum ?i utilaje ?i echipamente specifice ? instala?ii sanitare interioare, instala?ie de curen?i slabi, instala?ii incalzire.Cheltuieli cu investitia de baza: 745.103, 96 lei3.1. Constructii si instalatii: 619.450, 00 lei3.2. Utilaje si echipamente specifice si functionale: 38.760, 00 lei4.1. Organizare de santier 36.870, 00 lei5.1. Diverse si neprevazute 50.023, 96 leiValoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta procentul de 7, 6% din valoarea estimata a contractului, fara diverse si neprevazute, calculata in conformitate cu HG 28/2008.Aceasta decontandu-se doar daca apar cheltuieli cu produse/servicii/lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 745, 103.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
13.000, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original. Data de referinta la care se face echivalenta leu/valuta la cursul de schimb BNR este inainte cu 5 zile lucratoare fata de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Scrisoarea de garantie sau ordinul de plata vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Cont Trezoreria Brasov RO33TREZ1315006XXX000169, CUI 4384150.In caz de contestatii in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimate contractului, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit. b) din OUG nr.34/2006, cu modif. si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din val. totala fara TVA a contractului; se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul unui ofertant din categoria IMM-urilor, garantia de buna exececutie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) in perioada de valabilitate a ofertei si inainte de data stabilita pentru semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 7. Declaratia va fiprezentate ?i de tertul sustinator, daca e cazul.b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular 8. Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.c)Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 6d) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 25e) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, confor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- formular 24. In cazul in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) se afla in una din situatiile prevazute de art. 69^din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Presedinte-Aristotel Cancescu, Administratorul judetului-Ispas Radu, Vicepresedinte-Mihai Pascu, Director Economic-Aurelia Popescu, Secretar-Maria Dumbraveanu, Director D.A.P.L.-Claudia Craciun, Director D.I.U.A.T.-Emil Cirica, Consilier ? Andreea Radulea , Consilier ?Boboc Daniela, Consilier ?Mone Mariana, Consilier ?Vasile Acrivopol C-tin, Consilier ?Borte? Mihaela Didona, Consilier ?Stanescu Lucica.f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(original, copie legalizatasau copie lizibila ? conform cu originalul?);g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(original, copie legalizatasau copie lizibila ? conform cu originalul?)h) In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.i) Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovada eligibilitatii Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Documentelevor fi prezentate in copie legalizatainsotite de traducerea autorizata in limba romana. -Certificatul constatator eliberat de ONRC care atesta faptul ca ofertantul are inclus in obiectul de activitate si obiectul achizitiei (lucrari constructii de imobile). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/ copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, 2010-2011-2012vizate si inregistrate de organele competente.In cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate se accepta si alte documente edificatoare ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare. Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"., Informatii generale ? formular9Media cifrei de afaceri globalape ultimii 3 ani, 2010-2011-2012 trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu: minim 1.000.000 lei pentru a demonstra capacitatea financiara de indeplinire a contractului.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.In cazul ofertantilor din categ IMM (facand dovada prin prezentarea doc prev in Legea 346/2004) acestia beneficiaza de red cu 50% pt criteriile legate de cifra de afaceri.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anii respectivi.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR. In situatia in care un grup de operatorieconomici in asociere depune oferta comuna, situatia economica si financiara se determina prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Demonstrarea indeplinirii cerintelor se poate realiza si prin intermediul unui tert sustinator care va garanta indeplinirea obligatiilor contractuale, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr. 34/2006 si art.11 alin. 1 din HG 925/2006., Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.Declaratie pe proprie raspundere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I. Experienta similaraLista lucrarilor executatein ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executatla nivelul unui contract - maxim 3 contracte de lucrari similare a carorvaloare/valoare cumulata a fost de min 695.080, 00 leiinsotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Persoanele juridice straine vor atasa copii dupa documente similare, insotite de traducere autorizata.Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei au obligatia sa faca conversia in lei aplicand cursul mediu anual lei/alta moneda comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, respectiv ultimii 5 ani stabiliti prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"., Resurse UmaneDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin. (3) lit. d) din OUG 34/2006.Completare formular 16, Personalultehnicimplicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime siva prezenta copii dupa documente relevante cum ar fi: ?1 sef santier: studii in domeniu - inginer diplomat licentiat/ inginer colegiu, -diploma studii in domeniu, ?1 responsabil tehnic cu executia (RTE) - domeniul c-tii civile, instalatii in constructii-certificat de atestare (copie) MDRT, conformLegii 10/1995 privind calitatea in constructii.?1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii (RTQ) -specializarea constructii civile-decizie numire penru responsabil/responsabilii RTQ?1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii (RTQ) ?specializarea instalatii in constructii-decizie numire penru responsabil/responsabilii RTQ, ?1 responsabil cu securiatea ?i sanatatea in munca (SSM)-pentru SSM sunt suficiente diplome de studii superioare inso?ite de decizii de numire din partea angajatorului cu sarcini in domeniul respectiv ?i/sau orice document, certificat, etc. care sa ateste o specializare in acest domeniuToate documentele trebuie sa fie in termen de valabilitate la termenul limita de depunere a ofertelor si dupa caz, declaratia de disponibilitate. Documentele potfi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"., Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie), de dotarile tehnice necesare realizarii proiectului. In cazul asocierilor, declaratia trebuie completata de catre liderul asocierii si va cuprinde echipamentele de la toti partenerii asocierii., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraDocumentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul". Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor de executie.Completare formular 4Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006 (formular 24), Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului, pe toata durata de indeplinire a contractului.Completare formular 17 Dovada implementarii Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii).Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"., Dovada implementarii Standardului de Management de Mediu conformitate cu SR EN ISO 14001 (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii).Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2013 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer