Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE CONSTRUCTII SI DOTARI PENTRU PROIECTUL "REABILITARE/MODERNIZARE STRAZI, POD, PARCARI SI STATII DE TRANSPORT IN COMUN" PIDU - cod SMIS 7248


Detaliu pentru invitatia numarul 353209
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MEDGIDIA
Numar invitatie: 353209/29.08.2013
Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUCTII SI DOTARI PENTRU PROIECTUL "REABILITARE/MODERNIZARE STRAZI, POD, PARCARI SI STATII DE TRANSPORT IN COMUN" PIDU - cod SMIS 7248
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MEDGIDIACod fiscal: 4301456, Adresa: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Medgidia, Telefon: +40 241820800, Fax: +40 241810619
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Medgidia, Romania, cod postal: 905600, telefon: +40 241820800, fax: +40 241810619, persoana de contact: HERGHELEGIU GABRIELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUN. MEDGIDIA - SALA 42, STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUDETUL CONSTANTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE CONSTRUCTII SI DOTARI PENTRU PROIECTUL "REABILITARE/MODERNIZARE STRAZI, POD, PARCARI SI STATII DE TRANSPORT IN COMUN" PIDU - cod SMIS 7248
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?LUCRARI DE CONSTRUCTII SI DOTARI PENTRU PROIECTUL "REABILITARE/MODERNIZARE STRAZI, POD, PARCARI SI STATII DE TRANSPORT IN COMUN" PIDU - cod SMIS 7248, consta in: A. Modernizare strada Vilcelelor, 1125 mB. Reparatie capitala la Podul peste Canalul Dunare - Marea Neagra, 688.68 mC. Reabilitare parcari 24 parcari in Zona Nord si 11 parcari in Zona VestD. Amenajare statii (49 de statii de transport in comun)Valoarea estimata a lucrarilor este de 10.322.392, 33 lei fara TVA, care cuprinde: - valoarea de 9.493.102, 00 lei, fara TVA - valoarea estimata a lucrarilor care se vor achizitiona prin prezenta procedura este compusa din: 1. Amenajari pentru protectia mediului ? 124.604, 00 lei fara TVA2. Constructii si instalatii ? 9.194.879, 00 lei fara TVA3. Dotari de specialitate ? 33.995, 00 lei fara TVA4. Organizarea de santier ? 139.624, 00 lei fara TVA- valoarea de 829.290, 33 lei, fara TVA reprezentand "cheltuieli diverse si neprevazute" reprezentand un procent de 8, 73% (precizam ca aceasta suma va putea fi utilizata in ipoteza in care apar pe parcursul executiei contractului cheltuieli cu lucrari care nu prezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica si cu respectarea cadrului legal aplicabil la acel moment) din valoarea C+M ? 9.493.102, 00 lei
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 322, 392.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
ORIGINAL 1.Cuantum GP: 189.000, 00 lei.Pentru constituirea GP in alta moneda aceasta se va calcula la cursul BNR din data de 09.08.2013.2.Per.de valab.a GP care trebuie sa fie cel putin egala cu per.de valab.a ofertei: 120 de zile3.Modul de constit.al GP la proced.se poate face prin: Scris.de garant.banc.pt.particip.cu of.la proced.de atrib.a contrac.de AP?Form.nr.11;Printr-un instr.de garant.emis in cond.legii de o soc.banc.ori de o soc.de asig;Prez.a unui OP cu care s-a achitat suma in contul primariei, (cont Trezoreria Medgidia RO43 TREZ2325006XXX000032), in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului ;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei ;d) in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art. 2781 alin. 1 lit. c, din O.U.G. 34/2006, respectiv 8.509, 31 lei.4. Garantia pentru participare, se restituie de autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. 925/20065. Garantia trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, saub) neconditionat, si sa fie irevocabila.In cazul in care ofertantii se incadreaza in categoria IMM, acestia vor beneficia de prevederile art. 16. alin (2) din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi 10 % din valoarea fara T.V.A. a contractului si se va constitui: - printr-un instrument de garantare bancar emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la semnarea contractului de catre ambele parti (formular nr. 17) sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide in termen de maxim 5 zile lucratoare de la semnarii contractului de catre ambele parti la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.In cazul in care ofertantii se incadreaza in categoria IMM, acestia vor beneficia de prevederile art. 16. alin (2) din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 2 - original; Cerinta nr. 2 Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 3 ? original. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art 186 si 190 din O.U.G. 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006.Cerinta nr. 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 181 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 4 - original.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art 186 si 190 din O.U.G. 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006.Cerinta nr. 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 5 - original.Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul / Ofertantul asociat/ Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 6 - originalLista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Marian Iordache ? primar;
- Vladescu Luminita ? viceprimar ;
- Nichitus Valeria ? Arhitect Sef Directia Urbanism si Investitii;
- Barau Rodica ? Inspector Sup. Serviciu Buget;
- Pascu Cristina ? Consilier Birou Programe Europene;
- Presada Simona ? Consilier Juridic Birou Juridic si Executari Silite ?;
- Chirita Florica ? Referent Specialitate Compartiment Tehnic ? Investitii;
- Mihai Lelia Carmen ? Sef Serviciu Buget;
- Radulescu Simona Marinela - Sef Birou Programe Europene;
- Geafar Nesrin ? Sef Birou Juridic si Executari Silite;
- Eftimi Florica - Referent Specialitate Compartiment Tehnic ? Investitii;
- Ivan Luminita ? Director executiv Directia Economica;
- Chiriac Mariana - Referent Superior Serviciu Buget- Contabilitate ;
- Dinu Roxana Elena ? Consiler Juridic Birou Juridic si Executari Silite;
- Fediuc Iuliana - Referent Sup. Birou Achizitii Publice- Herghelegiu Gabriela ? Sef Birou Achizitii PubliceConsilieri Locali care au aprobat bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractului de achizitie publica: Vladescu Luminita, Butnaru Marian, Rotaru Ion, Pricop Constantin, Pascu Alexandru, Caprinciu Stelica, Ungureanu Floreta Ciresica, Nedelcu Monica, Bechis Nedret, Radu Sorin Elvis, Cotirla Danut Dumitru, Dardac Zoe- Mihaela, Daniel Daniela, Cojocaru Vasile, Arsene Aurelian, Ion Narcis Ion.Plesca Camelia si Ibram Chenan.Gheorghiu Georgiana.Ofertantul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator va completa acest formular.Cerinta nr. 6 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Acesta va fi depus in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competentaCerinta nr. 7 Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Acesta va fi depus in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competentaPentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana Cerinta nr. 1Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (in obiectul de activitate are prevazut obiectul contractului), Informatiile precizate in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca asociatii au ca domenii de activitate cele cu codul corespunzator pentru partea din contract pe care o realizeaza. Tertul nu poate sustine un operator economic ofertant cu codul sau CAEN, din considerentul ca un cod CAEN ii apartine in nume propriu.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAcesta va fi depus in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competentaAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea incategoria IMM in conformitate cu Legea 346/2004.Completarea formularului nr. 7 ? originalPentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta: - documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
- certificat constatator emis de institutiile competente; din acestea trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate are prevazut obiectul contractului. Documentul va fi depus in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturile contabile la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate si inregistrate de organele competente insotite de contul de profit si pierderi prin care ofertantul isi va dovedi capacitatea economico-financiara., Precizare: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude din procedura ofertantul care prezinta informatii incorecte, respectiv acestea nu coincid cu rezultatele ce reies in urma verificari concordantei dintre cifrele de afaceri declarate si cifrele de afaceri conform bilanturilor contabile vizate si inregistrate de organele competente pe fiecare din anii respectivi., Cerinta nr. 2Informatii generale: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de cel putin 18.900.000, 00 lei.Pentru situatiile financiare intocmite intr-o alta moneda (valuta), la echivalarea in lei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv., ANUL / CURS MEDIU ANUAL EURO
2010 ? 4, 2099 lei;
2011 ? 4, 2379 lei
2012 ? 4.4560 lei
Daca operatorul economic nu are 3 ani de la infiintare, cifra de afaceri va fi raportata la numarul de ani de activitate.
In cazul in care ofertantii se incadreaza in categoria IMM, acestia vor beneficia de prevederile art. 16. alin (2) din Legea 346/2004., Cerinta nr. 3
Resurse financiare de minim 1.750.000, 00 lei pentru a se putea sustine executia lucrarii pentru o perioada de cel putin 3 luni de zile de la data semnarii contractului de achizitie publica., Pentru persoane juridice straine:
In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani, Cerinta nr. 2Experienta similara: din lista prezentata, operatorul va extrage si va face dovada indeplinirii in ultimii 5 ani a una sau maxim 4 lucrari de natura si complexitatea lucrarii supuse procedurii (lucrarilor de drumuri, reparatii/remedieri poduri rutiere, retele de canalizare, lucrari de instalatii electrice), a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 9.400.000, 00 lei fara TVA., Nota : In cazul care ofertantul a avut calitate de subcontractant /asociat se vor prezenta documente relevante din care sa reiasa calitatea de subcontractare/asociere, cu indicarea partii indeplinita de acestia., Prin formularea contract/contracte finalizat/finalizate se intelege:
-lucrari receptionate partial care sunt insotite de procese verbale de receptie partiala, sau
-lucrari receptionate insotite de procese verbale de la terminarea lucrarilor, sau
-lucrari receptionate insotite de procese-verbale de receptie finala.
Valoarea solicitata pentru contractul/contractele prezentate in scopul dovedirii experientei similare trebuie sa fie valoarea efectiv executata in cadrul contractului. Se vor prezenta dovezi ale valorii executate, cum ar fi: proces verbal de receptie (daca se mentioneaza in clar valoarea executata la finalul lucrarii), facturi, situatii de lucrari confirmate de beneficiar, etc.
Pentru contracte incheiate in alta moneda (valuta), la echivalarea in lei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv., Cerinta nr. 3
Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor1. Se vor indeplini urmatoarele cerinte minime:
- 1 manager de proiect, atestat in urma absolvirii unor cursuri recunoscute national si /sau international sau echivalentul acestora, care sa fi fost implicat ca manager intr-un proiect, si pe de alta parte sa fi fost implicat intr-un proiect/contract cu obiect similar obiectului contractului ? copie ?conform cu originalul? dupa documentul/e (diploma/certificat) care demonstreaza indeplinirea cerintei, aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (mentionate in CV);
- 2 ingineri/subingineri absolventi de studii superioare tehnice - C.F.D.P./D.P., avand experienta in lucrari de drumuri care sa fi condus/participat la un proiect de executie in domeniul drumuri/poduri ? copie ?conform cu originalul? dupa diploma care demonstreaza indeplinirea cerintei, aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (mentionate in CV);, - 1 sef de santier avand o experienta generala de minim 5 ani si care sa fi condus in calitate de sef de santier minim un contract de executie lucrari;
- 1 inginer/subinginer, absolvent de studii superioare tehnice in specialitatea instalatii (sau echivalentul acesteia), avand o experienta in lucrari de instalatii de canalizare - copie ?conform cu originalul? dupa diploma care demonstreaza indeplinirea cerintei, aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (mentionate in CV);, - 1 inginer/subinginer instalatii electrice absolvent de studii superioare tehnice in inginerie, specialitatea instalatii electrice, avand o experienta in lucrari de instalatii electrice - copie ?conform cu originalul? dupa diploma care demonstreaza indeplinirea cerintei, aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (mentionate in CV);
- 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? specializarea CFDP (constructii rutiere, drumuri si poduri) - copie ?conform cu originalul? dupa documentul/e (atestat/legitimatie) care demonstreaza indeplinirea cerintei, aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;, - 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? specializarea constructii edilitare si de gospodarie comunala - copie ?conform cu originalul? dupa documentul/e (atestat/legitimatie) care demonstreaza indeplinirea cerintei, aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- 1 Responsabil ? atestat ca manager al sistemelor de managementul mediului ? pentru functia de manager mediu - copie ?conform cu originalul? dupa documentul/e care demonstreaza indeplinirea cerintei, aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (mentionate in CV);, - 1 Responsabil SSM - atestat in conformitate cu prevederile legale ? copie ?conform cu originalul? dupa documentul/e care demonstreaza indeplinirea cerintei, aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (mentionate in CV).Lista expertilor nu este limitativa, executantul fiind liber sa adauge expertii pe care ii considera necesari pentru indeplinirea optima a obligatiilor contractuale. Pentru asigurarea unui standard corespunzator in realizarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, operatorul economic trebuie sa dispuna de un numar suficient de personal de executie care sa poata fi distribuit in 3-4 sau chiar un numar mai mare de echipe de lucru pentru diverse obiecte din proiect ?strada Vilcelelor, pod, parcari, statii de autobuz. Numarul acestora va fi lasat la aprecierea constructorului., Persoanele nominalizate ca responsabile pentru indeplinirea contractului (personalul de conducere), daca va fi cazul, se vor inlocui cu altele, cu respectarea cerintelor minime impuse, numai din motive obiective, cu instiintarea acordului scris al autoritatii contractante, in conformitate cu prevederile din caietul de sarcini.
2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor din care sa rezulte ca indeplinesc cerintele solicitate, dupa cum urmeaza:
a) CV-uri semnate si datate in original? formularul 15;
b) Copii certificate ?conform cu originalul? ale contractelor de munca sau de colaborare aferente sau orice alte documente relevante care sa dovedeasca prestarea serviciului in mod legal.
c) Declaratie de disponibilitate al persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului ? formular nr. 16 ? original., Cerinta nr. 4Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si lista de utilaje ? Formular 20, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine/ are drept de folosinta/ are acces pentru echipamente si utilajele de mai jos:
- o statie de producere a mixturilor asfaltice, cu o capacitate adecvata indeplinirii contractului in termenul asumat; - finisor pentru asternerea asfaltului; - cilindri compactori; - echipamente tip buldoexcavator; - echipamente tip incarcator/autoincarcator frontal; -motocompresor; - autogudronatoare pentru emulsie; - autobasculante, Op ec. trebuie sa completeze: - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si lista de utilaje - in original.Ofertantul va prezenta in copie conform cu originalul, oricare din documente care atesta ca detine in proprietate/ are dreptul de folosinta.Se va mentiona daca acestea sunt asigurate din dotare proprie si/sau prin contracte de inchiriere.Pentru utilajele care nu sunt asigurate din dotare proprie se vor prezenta contractele / conventiile de inchiriere/angajamente cu furnizorii acestora din care sa reiasa ca va dispune prin inchiriere, pe durata de implicare efectiva a acestora in executia lucrarilor, de toate mijloacele tehnice necesare realizarii obiectivelor viitorului contract, iar pentru cele care sunt in dotare proprie se vor prezenta contractele de cumparare / facturi / lista mijloace fixe etc., Cerinta nr. 5AsociereaToti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului., Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate cu cea initiala.Precizari: In cazul asocierii cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala si capacitatea economico-financiara pot sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala respectiv financiara a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala si situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de lege., Cerinta nr. 6SubcontractareSe vor preciza partile din contract pe care urmeaza sa le contracteze si datele de recunostere ale subcontractantilor propusi. Se va prezenta in mod obligatoriu declaratia privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti - formular nr. 13Precizari: In cazul subcontractarii resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Cerinta nr. 1Implementarea si certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent in domeniile aferente contractuluiNu se accepta situatii in curs de implementare/certificare, cu exceptia celor care prezinta dovezi ale faptului ca a fost finalizat auditul de certificare si ca urmeaza sa primeasca certificarea propriu-zisa.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare din asociati care vor avea ca sarcina executia de lucrari trebuie sa indeplineasca cel putin nivelul minim impus referitor la implementarea si certificarea stadardului de management de mediu pentru categoria de lucrari ce urmeaza a o executa., Cerinta nr. 2Implementarea si certificarea sistemului de management al calitatii ISO 14001 sau echivalent in domeniile aferente contractuluiNu se accepta situatii in curs de implementare/certificare, cu exceptia celor care prezinta dovezi ale faptului ca a fost finalizat auditul de certificare si ca urmeaza sa primeasca certificarea propriu-zisa.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare din asociati care vor avea ca sarcina executia de lucrari trebuie sa indeplineasca cel putin nivelul minim impus referitor la implementarea si certificarea stadardului de management de mediu pentru categoria de lucrari ce urmeaza a o executa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.09.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2013 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer