Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Lucrari de constructii si instalatii? aferent aplicatiei ?Centru de informare si promovare turistica Buteni"


Detaliu pentru invitatia numarul 342526
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BUTENI
Numar invitatie: 342526/07.02.2013
Denumire contract: ?Lucrari de constructii si instalatii? aferent aplicatiei ?Centru de informare si promovare turistica Buteni"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUTENICod fiscal: 3518997, Adresa: nr. 78, Buteni, Telefon: 0257320046, Fax: 0257320045
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: nr. 78, Buteni, Romania, cod postal: 317065, telefon: +40 0257320129, fax: +40 0257320185, persoana de contact: LENUTA PETRUSE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: nr. 78, Buteni, Romania, cod postal: 317065, telefon: +40 0257320129, fax: +40 0257320185, persoana de contact: LENUTA PETRUSE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari de constructii si instalatii? aferent aplicatiei ?Centru de informare si promovare turistica Buteni"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract lucrari de constructii si instalatii pentru proiectul ?Centru de informare si promovare turistica Buteni?, amplasat in loc. Buteni, jud. Arad.- Valoarea estimate a contractului de lucrari este de 634.127 lei- Suma aferente procentului de diverse si neprevazut0 lei
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 634, 127 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan?iei de participare12.600, 0 leiDaca cuantumul garantiei de participare se va achita intr-o alta valuta decat lei aceasta se va raporta la data de 8 februarie 2013 la cursul BNR.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 Formular 33) garantia de participare poate sa fie cu 50 % mai mica decat valoarea solicitata in documentatia d e atribuire;Perioada de valabilitate a garan?iei de participare este cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: 1.Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari prezentata in original.- Garantia trebuie sa fie irevocabila.- Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante3. Ordin de plata in contul Autoritatii Contractante Primariei Buteni: RO94TREZ0285004XXX000028 deschis la Trezoreria Orasului Sebis (Ordinul de plata se va prezenta in original la deschiderea ofertelor)Procent din cuantumul garantiei, calculat conform prevederilor art. 278, ind1 din OUG nr.34/2006, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie5 %din valoare fara TVANota: Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare pot sa depuna 50% din valoarea garantiei de executie daca atesta cu documente ca sunt I.M.M.Garantia de buna executie se poate constituii printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Un ofertant poate participa pentru acelasi contract cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/ asocierii- Un ofertant poate participa la licitatie ca ofertant, asociat sau subcontractant dar nu poate sustine din punct de vedere tehnic si economic un alt ofertant in cadrul aceleasi licitatii.- Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective.- Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare , conditie neserara pentru buna indeplinire a contractului .- Sa nu depuna oferta individuala comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul altei oferte, dupa caz acelei in care este ofertant asociat.2. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12 A din documentatia de atribuire (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular), conf. art.180 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarileulterioare . Document prezentat in original. Formularul 12A va trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul3. Cazier fiscal al societatii, original sau copie conform cu originalul4. Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 12 B din documentatia de atribuire.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte formularul 12B.Persoana care asigura sustinerea financiara sau tehnica si profesionala (tertul sustinator) nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, pentru demonstrarea acesteia se va completat de fiecare tert sustinator formularul 12BDocumentul ? formularul 12B se va prezentat in original.5. Ofertantul trebuie sa prezinte ?Certificatului de participare cu oferta independenta? Formularul 12 C ? conform Ordinului nr.314/20106.Ofertantul trebuie sa prezinte?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012). Persoanele cu functii de decizie din cadrul Comunei Buteni sunt urmatoarele: - Marcut Petronel-Alin ?Primarul Comunei Buteni- Feier Vasile-Aurel-Alexandru ? Viceprimarul Comunei Buteni- Faur Marcela-Florina ? Secretarul Comunei Buteni- Mogos Florentina-Mariana- Contabil Primaria Comunei Buteni- Petruse Lenuta-Marinela ? Responsabil achizitii Primaria Comunei Buteni- Sodinca-Adrian ? Inspector Primaria Comunei Buteni- Baja Constanti ? Consilier Local Comuna Buteni- Blaga Radu-Lucian - Consilier Local Comuna Buteni- Ciobanu Vasilie-Bujorel - Consilier Local Comuna Buteni- Corbei Ioan- Consilier Local Comuna Buteni- Dragos Valeriu - Consilier Local Comuna Buteni- Lazar Gabriel-Pavel - Consilier Local Comuna Buteni- Miculit Dan - Consilier Local Comuna Buteni- Muresan Nelu-Marian - Consilier Local Comuna Buteni- Neag Pavel Simion - Consilier Local Comuna Buteni- Ruja Ioan - Consilier Local Comuna Buteni- Somesan Ovidiu?Cornel - Consilier Local Comuna Buteni- Tarsala Ioan-Lazar - Consilier Local Comuna Buteni7.Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, fata de bugetul general consolidat8.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, fata de bugetul general consolidat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste certificate.- Pentru persoane juridice /fizice straine se va prezenta orice document tip ? eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in traducere legalizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate domeniul de activitatea supus licitatiei.- in cazul unei asocieri fiecare asociat trebuie sa prezinte acest certificat.Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii trei ani (2010, 2011 si 2012 ) trebuie sa fie deminim 1.260.000, 00 lei, Bonitate/acces la resurse?Lichiditate generala?? (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2011 de cel putin 100%, Risc profesionalDeclaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat ca?tigator ofertantul va asigura dotarile si personalul necesar realizarii contractului etc.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista nominala a personalului propus pentru indeplinirea contractuluiCerinta obligatorieEchipa propusa trebuie sa includa urmatoarele persoane (clauza de excludere) Formular 12 I : -1 manager de proiect certificat.- 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile;
-1 responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor civile.Personalul propus trebuie sa fie angajat cu contract de de munca, sau contract de colaborare sau de prestari servicii sau angajament de participare al ofertantului.Se vor prezenta copii dupa CV, copii dupa contractul de munca vizat de ITM, copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, in termen de valabilitate data limita de depunere a ofertelor necesare pentru dovedirea cerintelor minime., Declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului - Formularului 12 I, Utilajele si echipamentele necesare pentru executarea lucrarii cum ar fi: - bara telescopic de masurare- betoniera- motocompresor- vibrator de beton, Informatii despre dotarile specifice - prezentarea formularului 12 H, Lista de experienta similaraOfertantulsau daca este cazul ofertantul impreuna cu asociatii (cerinta cumulativa) trebuie sa fiexecutat: - un singur contract a carui valoare sa fie de minim 630.000 lei, pentru executie de constructii cladiriSe vor prezenta: Un certificat de buna executie pentru un singur conteact cu o valoare de minim 630.000 lei, care sa indice beneficiarul, indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit ., Experienta similaraLista principale lucrari executate in ultimii 5 ani - Formular 12 E Cerinra nr. 2Standarde de protectia mediului ISO 14001 :2005 sau echivalent, Cerinta nr. 1Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001 :2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2013 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer